Opinia od strony kierowcy. Firma szukała kierowcy na trasy UE do 3,5t na OLX rozmowa kwalifikacyjna odbyła się przez telefon wszystko zostało ustalone miedzy innymi system pracy oraz wynagrodzenie. Rozmowa kwalifikacyjna wręcz odbywa się perfekcyjnie i idealnie wszystko to co potencjalny kontrahent chce usłyszeć to usłyszy lecz później wychodzą inne nieprzyjemne sytuacje Praca od poniedziałku do piątku (zjazd w piątek max do 20:00) oczywiście nigdy tak nie było zjazdy były w sobotę w nocy do południa i zdażyło się pod wieczór, płaca na zasadzie współpracy (działalność) system dniówkowy. Po miesiącu współpracy dotrzymałem smsa od managera że trzeba zmienić system wyjazdów na 12 dni i 2 dni w domu bo jest nowy spedytor który nie ogarnia jazdy od poniedziałku do piątku, od razu powiedziałem ze nie wchodzi w grę taki system. Otrzymałem info ze zgodnie z umowa musza rozwiązać umowę współpracy z zachowaniem jednego miesiąca. Umowa kończyła się 30/09/2022 jednak zjazd z trasy nastąpił 01/10/2022. Na koniec poproszono o wystawie faktury oczywiście do 30/09 na pytanie co z tym jednym dniem stwierdzono ze nie zostanie on uregulowany na pytanie dlaczego ?! Brak odpowiedzi. Wystawiłem jednak fakturę za ten dżin jednak firma Pana. Błażeja stwierdziła ze go nie zapłaci zostało wystosowane pismo z wezwaniem do zapłaty na które się nie ustosunkowali. Firma poinformowała mnie ze wykorzystałem za 250zl internetu w służbowym telefonie, nie zgodziłem się z tym i zażądałem biling którego do dziś nie uzyskałem. Próbowałem porozmawiać z Panem Błażejem odnośnie całej sytuacji i próbie załatwienia sprawy jak dorośli ludzie ale niestety stwierdził ze od tego są odpowiednie osoby na odpowiednich stanowiskach w firmie i ze on się nie zajmuje wszystkim dziwne podejście patrząc ze jego nazwisko widnieje w nazwie firmy. Oczywiście odpowiednie osoby na tych stanowiskach odsyłają do Pana Błażeja ???????? Szef firmy nawet nie potrafił odebrać i sprawdzić oddawanego pojazdu w dniu zakończenia współpracy, bo wiecznie można usłyszeć od niego ze jest na spotkaniu ????????♂️ Co do spedytorki z która miałem „przyjemność” pracy Agnieszka bo tak ma na imię pracuje podobno 7 lat jako spedytor jeżeli można to nazwać praca wiecznie słyszałem jakie to są problemy z ładunkami ze ludzie nie chcą płacić i ten mój system pracy to już w ogóle tragedia ( wspomnę ze nie bylem jedynym kierowca z takim systemem pracy ) Pani Agnieszka mające podobno 7 letnie doświadczenie nie ma żadnego pojęcia odnośnie transportu. Już nie wspomnę o tym ze trzeba pytać się czy można sobie zrobić przerwę jak jak zrobisz sobie ja bez zgody to można usłyszeć ze mówisz jej co ma robić Reasumując opinie nie polecam nikomu tej firmy.
Pan Rafałek Jarzębski jeździł też w naszej firmie - przestrzegam wszystkich przed tym (usunięte przez administratora)kierowcom!!! Najgorszy kierowca z jakim było nam dane pracować!!!
ogłoszenie znalezione na portalu OLX - zadzwoniłem, początkowo porozmawiałem z osobą, która zajmuje się rekrutacją. stanowisko kierowcy. dodam, że rozmowa wstępna przebiegała bardzo konkretnie i w bardzo miłej atmosferze. zostałem zaproszony do biura. w biurze rozmowa zbliżona do pierwszej rozmowy, z wyjątkiem, że pokazano mi pojazd którym mam jeździć. mile zaskoczył mnie stan pojazdu, który był prawdopodobnie świeżo wyprany. miał około 140 000 kilometeów przebiegu - wyglądał jak nowy. w środku książka serwisowa potwierdzająca stan pojazdu oraz częstych serwisów. pierwszy wyjazd bardzo bardzo pozytywny. super atmosfera, swietny spedytor, dostalem nawet zaliczke pod koniec pierwszego zjazdu. auto bardzo dobrze wyposazone, dostalem tez sluzbowa nawigacje i telefon sluzbowy. po pierwszy wyjezdzie rozliczenie oraz przelew pieniedzy zgodnie z podpisana umowa. kolejne wyjazdy byly identyczne. bardzo fajna firma - polecam wszystkim kierowca
Nigdy nie miałem żadnych problemów z otrzymaniem jakiegokolwiek zwrotu. Ale słyszałem o kombinacjach zdziwionych kierowców, którzy brali jakieś prywatne rzeczy (np. jedzenie) i próbowali przemycić paragony z kosztami, które firma faktycznie poniosła (np. autostrady). Zawsze też otrzymuję pieniądze przed na konto na opłaty (np. zakup winiety). Zwracam paragon - dostaję zwrot. Tak to się odbywa i wydaje mi się bardzo normalne.
Do tej pory mój najlepszy pracodawca. Szef wyrozumiały, miły, pomocny. Współpracownicy uśmiechnięci, uprzejmi - aż chce się iść do pracy. Fajni kierowcy. Wypłatę zawsze otrzymuję w terminie. Super atmosfera w biurze. Cieszę się, że mogę pracować z tak fajnym zespołem. Z całą odpowiedzialnością polecam N-TRANS!!!
Z czego wynikają te widełki? Są jeszcze jakieś premie do tego? I czy z biegiem czasu można odczuć jakieś podwyżki?
Zgrana ekipa, jasne warunki podpisywanej umowy. Umowę otrzymałem w ogóle przed jej podpisaniem na maila. Bardzo konkretne i przejrzyste wymagania na stanowisku kierowcy. Bogato wyposażone pojazdy. Zero proszenia się o pieniądze. Jest termin - jest kasa. Pozytywne opinie jak najbardziej zasadne i potwierdzone. Do negatywnych się nie odnoszę, bo na razie wszystko mi pasuje. Ale jak w każdej firmie - nie zawsze wszystko wszystkim pasuje, u mnie OK. Polecam N-TRANS
A w jakim systemie pracujesz? W poprzednim komentarzu czytałem że były jakieś zmiany systemu co nie wszystkim odpowiadało. A jeśli chodzi o paliwo to są zaliczki czy specjalna karta na tankowanie?
Zachęcony opiniami oddałem do prowadzenia dwa samochodziki, nie żałuję. Fajny kontakt. Ogólnie jak się dzwoni to ludzie są na prawdę mili. Na płatności nie narzekam, czasem pieniądze wpływają przed określony terminem, a czasem 2-3 dni po terminie. Cały czas mam informację co i jak. Jedyny minus to że zlecenia od spedytorów wpływają czasem po 1 - 2 dniach. Fajnie byłoby je mieć na bieżąco ale ogólnie spoko. Aha i duży plus jeszcze że przy rozmowie o współprace nie ma ściemy, normalnie konkretne warunki które faktycznie potem się zgadzają. A której spedycji teraz nie zapytasz, to obiecują złote góry a potem rzeczywistość jest zupełnie inna. Dobra firma
Negatywne opinie w sieci piszą w 99% kierowcy, którzy uszkodzili auto albo coś mocno odwalili. Naszego pijanego kierowcę, zatrzymali kiedyś jak wyjeżdżał w poniedziałek rano z parkingu w Czechach - oczywiście wina wszystkich, tylko nie jego. Wynagrodzenie zatrzymane za uszkodzenia pojazdu, ale w sieci opisał, że to firma dziadowska... tylko zapomniał napisać, że jak wyjeżdżał pijany z parkingu, to uszkodził cały bok pojazdu o słup xD. Co do N-TRANS - spedycja jak każda inna większa spedycja w PL. Ze zleceniami nie mamy problemu, kilometry w zależności od miesięcy i umiejętności kierowcy, rozliczamy się na czas, spedytorzy dość pomocni, z księgowością normalny kontakt. Nie mamy większych uwag - da się z nimi dobrze żyć.
Bardzo sięzastanawiam skąd sie bierze tyle pozytywnych opini o tej firmie Sam tam pracowałem więc nie pokrywa sie to co było w rzeczywistośći z tym co tutaj Niekturzy piszą że pieniądze zawsze na czas do 10tego ja czekałem na pieniądze czasem nawet do 17stego dzwoniąc i prosząc sie o swoje pieniądze CZY BYŁEM JEDYNYM PRZYPADKIEM ???
Takie opóźnienia w wypłacaniu wypłaty to norma, dotycząca wszystkich pracowników? Przy wpisaniu w wyszukiwarkę nazwy firmy, wyskakują też strony o dłużnikach. Zastanawiam się więc, czy masz jeszcze informacje, skąd się bierze opisywane przez Ciebie postępowanie, i czy to kwestia tarapatów finansowych firmy?
Opinia od strony kierowcy. Firma szukała kierowcy na trasy UE do 3,5t na OLX rozmowa kwalifikacyjna odbyła się przez telefon wszystko zostało ustalone miedzy innymi system pracy oraz wynagrodzenie. Rozmowa kwalifikacyjna wręcz odbywa się perfekcyjnie i idealnie wszystko to co potencjalny kontrahent chce usłyszeć to usłyszy lecz później wychodzą inne nieprzyjemne sytuacje Praca od poniedziałku do piątku (zjazd w piątek max do 20:00) oczywiście nigdy tak nie było zjazdy były w sobotę w nocy do południa i zdażyło się pod wieczór, płaca na zasadzie współpracy (działalność) system dniówkowy. Po miesiącu współpracy dotrzymałem smsa od managera że trzeba zmienić system wyjazdów na 12 dni i 2 dni w domu bo jest nowy spedytor który nie ogarnia jazdy od poniedziałku do piątku, od razu powiedziałem ze nie wchodzi w grę taki system. Otrzymałem info ze zgodnie z umowa musza rozwiązać umowę współpracy z zachowaniem jednego miesiąca. Umowa kończyła się 30/09/2022 jednak zjazd z trasy nastąpił 01/10/2022. Na koniec poproszono o wystawie faktury oczywiście do 30/09 na pytanie co z tym jednym dniem stwierdzono ze nie zostanie on uregulowany na pytanie dlaczego ?! Brak odpowiedzi. Wystawiłem jednak fakturę za ten dżin jednak firma Pana. Błażeja stwierdziła ze go nie zapłaci zostało wystosowane pismo z wezwaniem do zapłaty na które się nie ustosunkowali. Firma poinformowała mnie ze wykorzystałem za 250zl internetu w służbowym telefonie, nie zgodziłem się z tym i zażądałem biling którego do dziś nie uzyskałem. Próbowałem porozmawiać z Panem Błażejem odnośnie całej sytuacji i próbie załatwienia sprawy jak dorośli ludzie ale niestety stwierdził ze od tego są odpowiednie osoby na odpowiednich stanowiskach w firmie i ze on się nie zajmuje wszystkim dziwne podejście patrząc ze jego nazwisko widnieje w nazwie firmy. Oczywiście odpowiednie osoby na tych stanowiskach odsyłają do Pana Błażeja ???????? Szef firmy nawet nie potrafił odebrać i sprawdzić oddawanego pojazdu w dniu zakończenia współpracy, bo wiecznie można usłyszeć od niego ze jest na spotkaniu ????????♂️ Co do spedytorki z która miałem „przyjemność” pracy Agnieszka bo tak ma na imię pracuje podobno 7 lat jako spedytor jeżeli można to nazwać praca wiecznie słyszałem jakie to są problemy z ładunkami ze ludzie nie chcą płacić i ten mój system pracy to już w ogóle tragedia ( wspomnę ze nie bylem jedynym kierowca z takim systemem pracy ) Pani Agnieszka mające podobno 7 letnie doświadczenie nie ma żadnego pojęcia odnośnie transportu. Już nie wspomnę o tym ze trzeba pytać się czy można sobie zrobić przerwę jak jak zrobisz sobie ja bez zgody to można usłyszeć ze mówisz jej co ma robić Reasumując opinie nie polecam nikomu tej firmy.
Szanowny Panie Rafale, dziękujemy za opinię. Nasza opinia od strony przedsiębiorstwa - które współpracowało z Panem, jako ZLECENEBIORCĄ / KIEROWCĄ. Atencjusz - tak możemy określić osobę, która podczas współpracy zachowuje się w podobny do Pana sposób. Pretensje o zło całego świata oraz osobiste frustracje, wylewane na naszą firmę. Kierowca z przypadku, brak znajomości kontroli czasu pracy - co zakończyło się mandatem, który oczywiście opłaciła nasza firma. Uszkodzenie pojazdu przez niedopilnowanie odpowiedniego załadunku. Nikt w naszej działalności Panu nie odpowiadał - spedytorzy, księgowość, kierownictwo. Tylko Pan - jedynie nieskazitelny ideał, z kompleksem mniejszości, geniusz pod każdym względem (jedynie w swoim mniemaniu). Opinie zawsze bronią się sam, a jak widać - Pana frustracje nie zniszczą większości naszych pozytywnych opinii. Na koniec - próba wyłudzenia pieniędzy, który tłumaczy Pan rzekomą należnością za dzień pracy, pomimo tego, iż nie pracował Pan w podanym dniu, a zdawał Pan jedynie pojazd po zakończeniu umowy. Przyznamy szczerze, że jako firma (wraz ze wszystkimi pracownikami) - odetchnęliśmy z ulgą, po rozwiązaniu z Panem umowy. Również nie polecamy Pana osoby / firmy do współpracy, jednakże mimo wszystko - życzymy wszystkiego dobrego.
Podzielam opinię firmy - współpraca z panem Jarzębskim - KATASTROFA. Zero punktualności, samodzielności i logicznego myślenia. Pracowałem kilka lat na stanowisku kierowniczym - żadnych zastrzeżeń co do współpracy z firmą N-TRANS. Jak wspomniał wyżej przedstawiciel firmy, opinie bronią się same. Zawsze znajdą się malkontenci typu pan Jarzębski, któremu w życiu nic nie pasuje, a jego jedyną rozrywką jest wypisywanie bzdur w internecie. Pewnie pracy nie ma, bieda przycisnęła i jest czas na malowanie nieprawdziwych historii o innych. Wstyd panie Jarzębski - nikomu nie życzę takiego współpracownika jak pan - jak najdalej od takich ludzi. Firmę N-TRANS serdecznie polecam!
Kierowca opisał prawdę, P.Błażej myśli że jak jest radnym i ma firmę to mu wszystko wolno, zresztą to widać jak kierowcy w tej firmie łącznie ze spedytorami się zmieniają.Nie polecam tej firmy.
a ja tam lubie szefa, bardzo pozytywny czlowiek. chociaz kontakt z nim jest bardzo maly. od tego sa spedytorzy / managerowie, ale ciezko sie dziwac - ciagle w rozjazdach, czasu niewiele. przy tej ilosci osob, nie da sie wszystkich obsluzyc i wszystkim dogodzic. kase wyplacaja na czas, dbaja o pracownika. tylko chwalic
Po co kłamiesz? Kasa potrafi być po 10 - brew umowie. Kontaktu z P. Blazejem faktycznie nie ma ale wszyscy do niego odsyłają i niby z nim rozmawiają a on niegodzi się na korekcję rozliczeń np w przypadku odliczeń za wykonanie połączeń z telefonu który udostępniają oczywiście w sprawach ich dotyczących typu umówienie załadunku itp. i tak z każdą pierdoła zamieszany jest p. Błażej każdy kierowca 200 zł miesięcznie niesłusznie i firma się rozwija :))
Ja użytkuje własny telefon i nie mam z tym problemu. Dostaję za to umówiony zwrot. W czym problem mieć własny telefon?
A jak tam kontakty właśnie ze spedytorami/managerami? Da się z nimi dogadać? Chłopak chce złożyć cv, jego poprzedni spedytorzy w ogóle nie mieli szacunku do kierowców:/ W sumie piszesz, że dbają o pracownika, jakieś konkretne przykłady? Czy chodzi tylko, ze kasa na czas?;)
Zgadzam się z Tobą w STU procentach Wszystko co Napisałeś jest prawdą też miałem okazje z nimi jeżdżic To był najgorszy okres w mojej karierze kierowcy Ja z kolei jeżdżiłem ze spedytorką Tatianą co było porażką Moge tylko napisać że spedytorka bez doświadczenia w branży jazda z nią to KOSZMAR Nie polecam nikomu N- trans z całą odpowiedzialnośćią
Pan Rafałek Jarzębski jeździł też w naszej firmie - przestrzegam wszystkich przed tym (usunięte przez administratora)kierowcom!!! Najgorszy kierowca z jakim było nam dane pracować!!!
My wstawiliśmy auta pod N-TRANS. Kierowcy zadowoleni, kilometry raczej w porządku. Dyspozytorzy, którzy obsługują pojazdy - wyrozumiali, jest z nimi stały kontakt. Pieniądze w terminie - przy 30-dniowym terminie płatności, możliwość faktoringowania - sami dawają 3 firmy, które mogą obsługiwać płatności. Widzieliśmy wcześniej ich auta na trasie, później ogłoszenia, że przyjmują przewoźników do współpracy. Zdecydowaliśmy się i na chwilę obecną jesteśmy bardzo zadowoleni. Polecamy.
warunki zgodne z okreslonym ogłoszeniem i umowa. ja jezdze na b2b/dg, dostaje stala dniowke. rozliczenie zgodnie z zawartymi terminami. wszystko jasno opisane i przedstawione. warunki wspólprcy jasne. bardzo dobre i konkretne rozliczenia. firma nie jest mala, wiec ciezko o bezposredni kontakt z szefem, ma sie managera / przelozonego. dwie glowne kart paliwowe to e100 i as24, stacje są na aplikacji - mozna sobie je normalnie wyszukac. w ciagu miesiaca okolo 12 - 13 tys km. ogolnie przyjmujac sie do pracy, czytalem opinie w roznych miejscach. wiem, ze przy duzej firmie nie da sie miec samych pozytywnych opinii, ale mam wrazenie, ze w przypadku tej firmy - negatywne opinie pisza jedne i te same osoby. ogolnie bardzo fajna i pozytywna firma. placi na czas, idzie na reke jak trzeba - nie mam nic do zarzucenia.
Siemka wiesz jak to się mówi, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Trzeba się samemu w takim razie przekonać co do warunków. Ja bym się chętnie przyjął, obserwuje czy firma nie wrzuca info że szuka kierowców, ale w necie pustki. Wiesz może czy za iedługo coś wleci nowego. Pzdr
Jeżdżę dla n-trans jako kierowca. Mój szef wstawił tam pod spedycję jednego busa,a później dwa kolejne. Ostatnio po zjeździe z nim gadałem to był zadowolony ze współpracy. Jako kierowca mogę pochwailić kontakt ze spdedytorem. Jeżdże busem już 13 lat i nigdy nie trafił mi się sprdytor z ludzkim podejściem dla kierowcy ( pewnie dlatego , że też jest byłym szoferem ). Jako kierowca od podwykonawcy mogę polecić w 100%
Bardzo dobry i rzeczowy kontakt, uczciwe warunki wspolpracy, zgrany zespol spedytorow. Pojazdy pachnace i zadbane. Firma nie dla leniuszkow i maruderow - a takich w branzy nie brakuje :). Przy odejsciu dostalem pelne rozliczenie, bez zadnych problemow - ale tez zdalem pojazd w takim samym stanie, jak go otrzymalem. Teraz jezdze znowu, wrocilem. I nadal wszystko wporzadku. Polecam serdecznie. Marudza ci co uszkadzaja auta, albo nie wywiazuja sie ze swoich obowiazkow. Ale coz, swiat nigdy nie bedzie idealny. Firma 10/10.
Siemka i jak tam po twoim powrocie, coś się zmieniło, rotacja wśród zespołu była? Tak z ciekawości pytam bo chce się do was przyjąć za kierowce. Tylko czy to prawda ze każdy kierowca zarobi tu 400 zł dniówki i nie biorą pod uwagę ani doświadczenia ani stażu pracy?
W moim odczuciu nic się nie zmieniło - wszystko tak jak było. Żadnych problemów z dogadaniem się i płatnościami. Rotacja w branży transportowej była, jest i będzie. Sam kiedyś miałem busy i zatrudniałem kierowców - niestety współpraca z nimi to ciężki kawałek chleba. Ja sobie N-TRANS bardzo chwalę. Moim zdaniem negatywne opinie biorą się od kierowców, którzy uszkodzili pojazd lub rzucili pracę z dnia na dzień. Wariatów wśród kierowców niestety nie brakuje - przykro to stwierdzać, bo obecnie sam jestem kierowcą, ale niestety tak jest.
Dobra firma. wyplata w okreslonym terminie. maszyny zadbane i robione serwisy zawsze na czas, u jednego mechanika. dobry kontakt z dyspozytorem i ksiegowym. Trassy jak wszedzie, ze wszystkim mozna sie dogadac. nigdy nie ma expresow jeden po drugim. jak jestes zmeczony - mozesz normalnie spac. jezdze tu z kolega, oboje jestesmy zadowoleni na 100%
Witam wszystkich zainteresowanych współpracą z n-trans, po przepracowaniu w firmie 7 mies. z czystym sumieniem moge odradzić współprace z tą firmą a nawet ostrzec kierowców. Nie wiem skąd tu takie opinie że kasa u nich zawsze na czas ja pracując 7 mies. tylko pierwszą wypłate dostałem w terminie, każda następna wypłata była coraz póżniej ciągle musiałem pisać i pytać kiedy w końcu dostane rozliczenie bez którego nie można wystawić fv. Natomiast ostatnia wypłata wpłynęła mi na konto 22 a więc ZUS płatny do 20 nie miałem z czego zapłacić Jeśli były problemy i zwracałem się do kogoś z biura słyszałem że to moje problemy i nikt nie chciał pomóc. Więc tutaj kierowca jest traktowany nie jak człowiek tylko punkt na ich mapach bez żadnego szacunku. Nie mówiąc już o 30sto godzinnej jezdzie non-stop za kółkiem bez snu, załadunek po czym pierwszy doładunek nastepnie drugi i trzeci doładunek i 1700km - rozładunki po kolei i na nowo to samo. Po rozwiązaniu umowy z tą firmą jestem szczęśliwy że to koniec współpracy z nimi Kierowca z 10 letnim stażem
Hej a skoro takie długie trasy były to nie było opcji jeżdżenia po dwóch ? Ile w ogóle tej wypłaty dostawałeś ? Bo zastanawiam się cyz da się wykręcić ponad 4 koła ? Ja akurat mam doświadczenie paru letnie i właśnie zastanawiam się czy oni osoby które już maja staż za kołkiem nagradzają lepiej na wstępie, można się jakoś targować przy ustalaniu stawki?
Jak po dwóch nie rozumiem po dwóch na busie ?? Nie nagradzają kierowcy z doświadczeniem lepiej każdy ma 400 zł na dniówke ale poszukaj sobie gdzie indziej roboty bo tutaj szkoda każdego człowieka Nie polecam
Ciekawe czemu szkoda czasu według ciebie. Piszesz takie rzeczy, ale żadnego słowa wyjaśnienia ani nic. Rozumiem po nicku że jesteś „byłym” kierowcą pytanie czy coś realnie jest nie tak czy tobie nie poszło po prostu. Ciężko tak czy co…
Nie polecam tej firmy kierowca tam nie jest czlowiekiem jest sie tylko punktem na ich mapie brak szacunku do kierowcy brak odpoczynku jazda na zapalkach w oczach Szkoda zdrowia i nerwow dla nich
Spedytor teraz jakie ma zarobki? Rok temu podawali w ogłoszeniu 4-15 tysięcy, no ale przecież od tamtego czasu były podwyżki pensji krajowej i w ogóle. Zresztą taki przedział jest spory, ciekawe jak coś od czego zależy, czy się zarobi bliżej górnej czy dolnej granicy? Może ktoś mi coś powie i pomoże, będę bardzo wdzięczny.
Czy to 400 to jest na rękę cz podatek dochodzi
Aktualnie szukają kierowcy międzynarodowego kat B, ma być na samozatrudnieniu a jeździć na ich licencji. To jest jakiś absurd i kary finansowe za coś takiego na zachodzie są ogromne. Między innymi po to wchodzą pakiety mobilności żeby takich dziad transów eliminować. Dniówka 400 zł, z tego trzeba zapłacić zus księgową podatek itd. A co z mandatem za przeładowane auto? itd itd. Kierowca musi mieć licencję, umowę o pracę i A1.Na wszystkich tych dokumentach widnieje firma peacodawcy i raki musi być ciąg dokumentów. Poza tym system pracy który pani proponuje to w skrócie mówiąc ze zjazdami do domu bywa różnie, czyli najlepiej byłoby pracować 21 dni ba 2 dni w domu. To jest absurd pracować w takiej firmie. Nie polecam
Ale to byłeś na rozmowie? 400 zł to pewna stawka czy też jakoś zależna od doświadczenia czy coś? Skąd wiesz, że auta są przeładowane?
Jeżeli dla Ciebie 400 zł na rękę jest ok i nie liczysz swoich kosztów które musisz ponieść to idź tam do pracy. Potrzebują takich gł....ów ja ty
To ile zostaje tej dniówki po zapłaceniu tych wszystkich wymienionych rzeczy przez Ciebie? Często zdarzają się takie mandaty za przeładowane auto? W umowie jest adnotacja odnośnie tego, kto je opłaca? Zastanawiam się nad aplikacją.
Do tej pory mój najlepszy pracodawca. Szef wyrozumiały, miły, pomocny. Współpracownicy uśmiechnięci, uprzejmi - aż chce się iść do pracy. Fajni kierowcy. Wypłatę zawsze otrzymuję w terminie. Super atmosfera w biurze. Cieszę się, że mogę pracować z tak fajnym zespołem. Z całą odpowiedzialnością polecam N-TRANS!!!
Wyrozumiały szef jest na wagę złota :). Fajnie, że panuje tu dobra atmosfera. Jednak w pracy spędzamy sporo czasu. Ile tak z ciekawości wynosi wynagrodzenie?
Jest uzależnione od stanowiska - ja jako spedytor drogowy prowadzący przydzielone samochody, zarabiam od 5000 do 7000 PLN netto.
Pani Kasiu, czy to stanowisko jest tak trudne do ogar iecia? Czy firma nauczyła Panią specyfiki wymaganej na tym stanowisku? Pozdrawiam.
Z czego wynikają te widełki? Są jeszcze jakieś premie do tego? I czy z biegiem czasu można odczuć jakieś podwyżki?
Hej, gdzie mogę znaleźć oferty pracy na kierowcę do nich? Próbowałem coś namierzyć w necie, ale niestety bez skutku....z tego co piszecie, to spoko są spedytorzy, do tego spanie w hotelu, jeśli trasy są długie i we Francji, więc całkiem fajne warunki. Możecie powiedzieć coś odnośnie kasy, pisaliście, że jest premia za niskie spalanie, ile dają tej premii? Czy trasy są tylko do Francji, czy obejmują one również inne kraje, no i jak z dniami wolnymi? Zdarzają się wolne weekendy w miesiącu od jazdy?
Jak już prędzej ktoś wspomniał - firma N-TRANS nie jest absolutnie dla kombinatorów, bumelarzy, alimenciarzy etc. Firma ma swoje wymagania - trzyma fason. Płaci trochę lepiej niż konkurencja, ale wymaga. Płatności oraz wszelkie zwroty - wychodzą zawsze na czas i są rozliczane co do złotówki. Jeżdżę na zasadzie B2B (własna działalność) i bardzo sobie chwalę. Konkretne szefostwo, pomocny spedytor. Pojazd po zjeździe można trzymać w pobliżu miejsca zamieszkania (tak, żeby było wygodniej). Większość opinii bardzo pozytywnych - co sam potwierdzam. Dodatki za pomoc przy załadunkach / rozładunkach, fajne premie za spalanie poniżej normy (normy w okolicach 13 litrów / 100 kilometrów). Na terenie Francji zawsze śpimy w hotelu (zgodnie z ichniejszym prawem). Dyspozytorzy trzymają się prawa kabotaży, nie jeździmy przeładowani. Rozliczenia bardzo szczegółowe - zawierają wiele elementów, dzięki którym nie trzeba nic przeliczać na własną rękę. Fajna firma - fajni ludzie.
Mam wrazenie ze negatywne oponie piszą kierowcy, ktorzy rozwalili auto albo coś innego odwalili. Pracowałem z N-trans prawie rok. Mialem super spedytorke - tatiane. Trzeba było jechać - bylo jechane, zmęczenie bralo - zadnych pretensji. Jedna sprawa o której pisza wszyscy, kasa zawsze na czas. Żadnego proszęnia się. Kontakt z księgowościa zawsze nawet po godzinach odbieraki telefony. Bardzo polecam, gdyby nie zmiana branży pracowałlbym pewnie dalej. Po zakonczeniu wspolpracy otrzymalem tak samo wypłate w terminie i wszystkie zwroty. Bardzo fajni ludzie
Fajnie ze miałeś taki dobry kontakt ze spedytorką. To ona przydzielała ci trasy? Można się było dogadać co do wyjazdów? Pracowałeś jako przewoźnik z własnym autem czy byłeś kierowcą na normalnej umowie o pracę?
Zgrana ekipa, jasne warunki podpisywanej umowy. Umowę otrzymałem w ogóle przed jej podpisaniem na maila. Bardzo konkretne i przejrzyste wymagania na stanowisku kierowcy. Bogato wyposażone pojazdy. Zero proszenia się o pieniądze. Jest termin - jest kasa. Pozytywne opinie jak najbardziej zasadne i potwierdzone. Do negatywnych się nie odnoszę, bo na razie wszystko mi pasuje. Ale jak w każdej firmie - nie zawsze wszystko wszystkim pasuje, u mnie OK. Polecam N-TRANS
A w jakim systemie pracujesz? W poprzednim komentarzu czytałem że były jakieś zmiany systemu co nie wszystkim odpowiadało. A jeśli chodzi o paliwo to są zaliczki czy specjalna karta na tankowanie?
ogłoszenie znalezione na portalu OLX - zadzwoniłem, początkowo porozmawiałem z osobą, która zajmuje się rekrutacją. stanowisko kierowcy. dodam, że rozmowa wstępna przebiegała bardzo konkretnie i w bardzo miłej atmosferze. zostałem zaproszony do biura. w biurze rozmowa zbliżona do pierwszej rozmowy, z wyjątkiem, że pokazano mi pojazd którym mam jeździć. mile zaskoczył mnie stan pojazdu, który był prawdopodobnie świeżo wyprany. miał około 140 000 kilometeów przebiegu - wyglądał jak nowy. w środku książka serwisowa potwierdzająca stan pojazdu oraz częstych serwisów. pierwszy wyjazd bardzo bardzo pozytywny. super atmosfera, swietny spedytor, dostalem nawet zaliczke pod koniec pierwszego zjazdu. auto bardzo dobrze wyposazone, dostalem tez sluzbowa nawigacje i telefon sluzbowy. po pierwszy wyjezdzie rozliczenie oraz przelew pieniedzy zgodnie z podpisana umowa. kolejne wyjazdy byly identyczne. bardzo fajna firma - polecam wszystkim kierowca
A przyjmują na umowę o pracę? bo nie chce mi się bawić w jakieś działalności gospodarcze
No i opiszesz jakie warunki tak naprawdę teraz masz? Masz doświadczenie z innej pracy, mają podobny standard czy raczej jest lepiej?
Trzeba by zapytać u źródła - w biurach większość umowa o pracę, jak jest wśród kierowców - niestety nie wiem. Ja jeżdżę na własnej DG i jestem bardzo zadowolony.
Dodaj że do zaliczki zapewne zostałeś zmuszony bo okazało się że za coś trzeba zapłacić za autostrady serwis czy cokolwiek a firma nie udostępnia gotówki, żadnych kart czy cokolwiek tylko wypłaca tobie zaliczkę abyś ty za coś zapłacił ze swoich pieniędzy. Na ogół potem wracają chociaż trwa to i trzeba się upominać ale zwrot pewniakiem wcale nie jest.
Nigdy nie miałem żadnych problemów z otrzymaniem jakiegokolwiek zwrotu. Ale słyszałem o kombinacjach zdziwionych kierowców, którzy brali jakieś prywatne rzeczy (np. jedzenie) i próbowali przemycić paragony z kosztami, które firma faktycznie poniosła (np. autostrady). Zawsze też otrzymuję pieniądze przed na konto na opłaty (np. zakup winiety). Zwracam paragon - dostaję zwrot. Tak to się odbywa i wydaje mi się bardzo normalne.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Niedwietz Management & Trade Błażej Niedźwiedź?
Zobacz opinie na temat firmy Niedwietz Management & Trade Błażej Niedźwiedź tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Niedwietz Management & Trade Błażej Niedźwiedź?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 46 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!