Opinie o Rowertour.com sp. z o.o.
Czy w firmie Rowertour.Com Radosław Tecław praktykowane są premie/ nagrody kwartalne/ roczne? Na stanowisku Copywriter, na które poszukują na Lento.pl to dość istotna kwestia.
Tak, za rzetelnie wykonywaną pracę możemy spodziewać się nagród w postaci premii rocznej, podwyżek oraz innego rodzaju gratyfikacji.
Było super. Wyjeżdżałem za granice wiec przygoda się skończyła ale bardzo mile wspominam prace w rowertour.
Bardzo pozytywna firma. Młody, prężny zespół. Polecam
Macie w firmie dużo sprzeczek?
Firma to nie pole bitwy i dla dobrych wyników kluczowa jest dobra atmosfera. Na atmosferę wpływ ma każdy z pracownik z osobna dlatego dokładamy starań aby zespół się lubił, poznawał i aby zatrudniane osoby łączyła wspólna pasja do rowerów i sportu. Na codzień nie spotykamy się tutaj z sytuacjami "sprzeczek" o jakich Pan wspomniał. W takim miejscu chyba nikt nie chciałby pracować.
Pracuję w dziale marketingu i współpracę oceniam bardzo pozytywnie. Zespół, który ma wiele pomysłów na rozwój firmy, przyjazna atmosfera, pracownicy chętni do pomocy, szkolenia. Szefowie zadbali o każdy aspekt pracy, aby była przyjemna, dokonują wypłat na czas, chwalą za zaangażowanie i wyniki. Jako młoda osoba cieszę się, że mogę się rozwijać w tej firmie.
Przestrzegam przed tym sklepem. Są bezduszni. Kupiłam prezent na Gwiazdkę. Niestety były to rękawiczki, które okazały się za małe. Zaproponowałam sklepowi wymianę na większe i pokrycie wszelkich kosztów dostawy. Niestety nie zgodzili się twierdząc, że minął okres 14 dni na zwrot, który u mnie wypadł w Wigilię ( przypomnę, że był to prezent gwiazdkowy, więc wręczany około 20 wieczorem, więc wiadomo jak to jest w ten dzień, człowiek myśli o Świętach, a nie o tym czy mija mu termin zwrotu). Niestety sklep wykazał, się bardzo nieprofesjonalnym podejściem do klienta, wręcz bezdusznym, gdyż stwierdził, że powinnam w Wigilię zostawić rodzinne świętowanie i zająć się wypełnianiem formularza zwrotu produktu.
Może ktoś opisać specyfikę firmy ?
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Rowertour.Com Radosław Tecław?
Prawie miesiąc już czekam na zwrot kwoty za odesłany kask rowerowy . Zwrot w terminie 14 stu dni razem z protokołem zwrotu . Kask nie używany ( bo za mały ) . Oryginalne opakowanie, metki wszystko odesłane . Do zakupu nie był dołączony żaden dowód zakupu . Żadnego paragonu lub innego dokumentu . Mailowo także nikt nic nie dosłał . Jakbym kupił na bazarze . Uczulam wszystkich na ten fakt bo gdyby co nie doczekacie się swoich pieniędzy . Oczywiście na maile brak odpowiedzi . Dodzwonienie się graniczy z cudem . Na wszystkie pytania odpowiadamy mailowo , tylko że nikt nie odpowiada. Krótko mówiąc zdecydowanie odradzam albo pilnujcie dowodu zakupu .
Co do dowodu zakupu - FV wysyłana jest przez nasz system elektronicznie na adres mailowy wskazany w zamówieniu w przeciągu 7 dni od wysłania towaru do Klienta. Jeśli faktura z jakiegoś powodu nie dotarła prosimy o kontakt i zostanie ona dosłana przez naszego konsultanta.
W niedzielę wieczorem (26.07.2020) dokonałem sklepie zakupu. Dokonałem jednocześnie płatności przez PayU. Niestety, wbrew deklaracjom Sklepu, iż zamówienie zostanie przyjęte do realizacji w ciągu 1 dnia roboczego do środy, 29.07.2020 nie doczekałem się informacji o nadaniu przesyłki kurierskiej. Co więcej, dostałem maila, że oczekują wpłaty na konto !!! Napisałem o odstąpieniu od transakcji zawartej na odległość i podałem konto do zwrotu wpłaconych pieniędzy. Minął tydzień i ani kasy ani żadnej informacji mailowej kiedy dostanę zwrot. Poczekam jeszcze ze dwa dni i sprawę kieruję do prokuratury.
Wszystko ok, fajna ekipa, odpowiednie wynagrodzenie, no i dla rowerzystów super temat bo części można kupować w preferencyjnych cenach. Polecam
(usunięte przez administratora)
Większość zamówień mimo wszystko jest realizowana na bieżąco i dlatego nie zmieniamy statusu realizacji. Trudno nam przewidzieć na których zamówieniach będą opóźnienia w tej chwili. Wyjaśniając - dostawy dostawaliśmy zawsze na bieżąco i była zachowana ciągłość łańcuchów dostaw, ale od czasu pandemii zdarzają się braki towaru i problemy logistyczne. Niecierpliwie czekamy aż ta sytuacja się skończy. W Polsce sytuacja powoli się normuje, ale współpracujemy z partnerami zagranicznymi gdzie jeszcze pewne procesy są wydłużone. Będzie to mniej stresu również dla nas, dla naszych partnerów i przede wszystkim dla naszych Klientów. Jest sezon rowerowy więc zamówień i spraw, które ich dotyczą jest naprawdę mnóstwo. Troimy się, aby każde zamówienie było realizowane błyskawicznie, a żaden mail nie został bez odpowiedzi. Weźmiemy sobie do serca przekazane przez Państwa uwagi.
Kpina nie sklep. Zamówienie złożone 6 czerwca i natychmiast opłacone. Na dzień 19 czerwca nie otrzymałem towaru. 15 czerwca pierwszy kontakt z infolinią sklepu i informacja, że towar zostanie wysłany do mnie 17 czerwca. 19 czerwca drugi kontakt z infolinią i informacja, że towar zostanie wysłany do mnie 22 czerwca. Osoba z infolinii postanowiła jeszcze zażartować i zaproponować mi zamiast zamówionego towaru coś w zastępstwie. No oczywiście - skoro zamówiłem chwyty do manetek (usunięte przez administratora)to zdecydowanie w zastępstwie nich zadowoli mnie np. przerzutka ALTUS... Wystawiają do sprzedaży towar, którego nie posiadają.
(usunięte przez administratora)
Nie musi Pan współczuć. Pracuje się dobrze :) Przykro nam, że nie mieliśmy akurat tego czego Pan potrzebował. Takie sytuacje się zdarzają i naprawdę staramy się ustalić z Klientem satysfakcjonujące rozwiązanie. Ten portal służy do oceny pracy w firmie, prosimy o kontakt na kontakt@rowertour.com w celu wyjaśnienia sytuacji, która spowodowała Pana niezadowolenie. Serdecznie pozdrawiam
Niestety pomyłki się zdarzają. Proszę dać nam szansę wyjaśnić i naprawić błąd. Proszę o kontakt na alicja@rowertour.com. Nie rozumiem dlaczego ludzie od razu straszą sądem gdy można po prostu bez nerwów załatwić pewne sprawy. Nasz sklep oferuje 50 000 produktów i takie pomyłki zdarzają się chociażby z uwagi na błędnie naklejony kod kreskowy. Nie jesteśmy w stanie wyeliminować takich problemów do zera przy takiej skali działalności. Serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję że znajdziemy rozwiązanie bez emocji :-) Prosimy też nie wstawiać komentarzy na portal który dotyczy nie opini o transakcjach, ale o pracy w firmie.
Pewnie dlatego, że kontakt z (usunięte przez administratora)jest na żenująco niskim poziomie, jeśli w ogóle jest. Miesiąc pisałam reklamacje, dzwoniłam, sklep nie naprawił błędu. Więc rozumiem, dlaczego nawet tutaj pojawiają się opinie od (usunięte przez administratora)klientów - też będę wszędzie odradzać. :)
Na jakie stanowiska aktualnie firma prowadzi rekrutacje lub w najbliższym czasie? proszę o odp
Czy w Rowertour.Com Radosław Tecław są szkolenia zewnętrzne?
Pracuję w Rowertour od czerwca jako copywriter i cieszę się, że tutaj trafiłam :) Zespół składa się z sympatycznych profesjonalistów. Pracownicy są chętni do wzajemnej pomocy, panuje dobra atmosfera, każdy wie jakie ma obowiązki i pracuje uczciwie. Szefostwo dokonuje wypłat na czas, chwali za dobre wyniki, krytykuje, gdy zachodzi taka potrzeba. W Rowertour ceni się poczucie humoru, kreatywność i pracowitość. Jeśli jesteś taką osobą polecam Ci pracę tutaj.
A są ustalane limity dzienne na teksty np: ilościowe, długościowe, znakowe. Co poza tekstami robi w tej firmie coppywriter? Jak wygląda umowa i czy są premie, itp...?
Nie ma sztywnych limitów ponieważ wszystko zależy od rodzaju produktu, a te są bardzo różne. Umowa po okresie próbnym o pracę. Wynagrodzenie nie jest oparte o system premiowy, ale zaangażowanie jest nagradzane podwyżką.
Dziękuję bardzo za informację, a gdzie znajduje się Wasze biuro bo sklep to wiem na Łużyckiej ????
Jak wygląda ścieżka awansu w Rowertour.Com Radosław Tecław?
Wszystko zależy od działu, ale ogólnie mówiąc specjalista > starszy specjalista > kierownik. Jest możliwość również przenoszenia się między działami w celu zyskania dodatkowych kompetencji. Zdarzała się również ścieżka praktykant/stażysta > specjalista...
@Rowertour Dziękuję za Twoją odpowiedź. Napisz jeszcze, jak te stanowiska różnią się pod względem wynagrodzenia? Są duże podwyżki przy awansie?
A ja uważam, że idealnych firm nie ma i jeśli nawet są obszary które powinno się poprawić to poprawiajmy bo firma jest ok i warto tu pracować.
Pracuję w firmie jako specjalista ds. marketingu i mogę z całą pewnością stwierdzić, że praca w Rowertour to jedno z najlepszych przeżyć w moim życiu :). W firmie panuje miła atmosfera, jest bardzo zabawnie, wszyscy pracownicy są dla siebie mili. Rowertour pomaga mi w rozwoju i jako, że jestem młodą osobą pomaga mi przy dofinansowaniu kursów, żebym mogła zyskać większe doświadczenie w swoim zawodzie. Jestem za to bardzo wdzięczna. Polecam każdemu pracę tutaj!
Mam nadzieję, że dobrze się pracuje? Przestaliście zamieszczać aktualności o pracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rowertour.com sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Rowertour.com sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Rowertour.com sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 11 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!