Witam Nabyliśmy mieszkanie 3 lata temu. Deweloper po zakończeniu inwestycji nie odpowiada na zgłoszenia reklamacyjne droga mailową i po zakupie jego firma nie ma numeru telefonu do kontaktu(Pani, która odbiera mówi że jest z działu sprzedaży, bardzo chamsko tak na marginesie). Czyli jednym słowem trzeba wszystko wysyłać poleconymi na adres spółki. To jest typowe zachowanie, które powoduje aby mieszkańcy "dali sobie spokój". Także nowym nabywcom nie polecam, ceny wysokie a jakość obsługi posprzedażnej żadna. My kupowaliśmy w rozsądnych pieniądzach ale jak patrze na dzisiejsze ceny to.........
Witam, czytam te negatywne wpisy i uważam, że są nieprawdziwe i mijają się z prawdą. My w mc Listopad 2023 nabylismy apartament z etapu VI i jesteśmy bardzo zadowoleni, przede wszystkim z kontaktu z Pania Marta( telefonicznie oraz poprzez strefę klienta).U nas pojawił się problem z bankiem, który udzielał nam kredytu( i ilość dokumentów co chcieli od Developera była ogromną, codziennie coś chcieli). Dziękujemy p. Marcie, że była codziennie pod tel. I załatwiała potrzebne nam dokumenty na CITO (zawsze to było z zaangażowaniem). Gdy podpisaliśmy umowe z bankiem, następnego dnia okazało się że chcą jeszcze 1 dokument od Developera i prosze mi uwierzyć, że sam Developer już załatwiał ten dokument i kontaktował się z bankiem. Gdyby tak było jak jest tu pisane w innych negatywnych opiniach to nasza sytuację miał by" gdzieś ". Za co bardzo dziękujemy bo nam samym już ręce opadały, że ciągle coś chciał bank. Od samego początku byliśmy traktowani poważnie i z sympatiąZwlaszcza, że na ogrodanie apartwmntu byliśmy z 3 dzieci i nie było żadnego problemu. Większość pan z innych biur jak byliśmy oglądać patrzyło na nas z góry np.w Ustroniu. Czyli jednym słowem POLECAMY BARDZO Z CAŁEGO SERDUCHA????
nie chce pisać na temat osób które tam pracują - bo Pani Marta i Pani Milena to przekochane osoby. Jestem zmuszona napisać parę słów na temat dojścia do morza. Niestety od przeszło dwóch lat nie ma żadnej informacji w tej sprawie i nie wiadomo czy tak jak pisze deweloper, dojście do morza kiedykolwiek będzie... . Jest furtka na uliczkę, która prowadzi do morza - ale ... dróżka ta jest dla ludzi, który przyjadą z kaloszami lub traperami ... , choć i one mogą utknąć w przeraźliwym błocie - który jest koszmarną reklamą dla kupujących i wynajmujących, dla których atutem było 100 m dojścia do morza. Proszę w imieniu moim, właścicieli oraz przyszłych kupujących aby ktoś w końcu z tą drogą zrobił porządek - dalsze budowy w drodze - i sam deweloper powoduje ten przeraźliwy bałagan na drodze do morza. Może taka prośba na forum coś zmieni.
odnosząc się do komentarza Karoliny, kiedy dokładnie było takie tragiczne przejście nad morze? Od kwietnia jestem co weekend i nic takiego nie widziałam, wręcz odwrotnie jestem zadowolona z przejścia od strony śmietnika! Moi Goście również są zadowoleni, a deweloper z tego co widzimy czuwa nad wszystkim i każdą zgłoszona usterkę załatwia od ręki.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Metropolitan Development Sp. z o.o.?
Dziwią mnie te słabe oceny - poniżej, bo ja mam diametralnie odmienne zdanie o Firmie Mtropolitan Development. Uważam, że opinie te są krzywdzące. Mieszkanie kupiliśmy m.in. dzięki super obsłudze na etapie wyboru jak i późniejszej prezentacji przez p. Martę. Zleciliśmy dodatkowe prace i zarówno p. Marta jak i p. Piotr są z nami w stałym kontakcie i "służą" radą i pomocą. Polecam tym co jeszcze są niezdecydowani, a malkontentów nigdy w naszym kraju nie brakowało - proponuję zignorować. KW
Witam, czytam te negatywne wpisy i uważam, że są nieprawdziwe i mijają się z prawdą. My w mc Listopad 2023 nabylismy apartament z etapu VI i jesteśmy bardzo zadowoleni, przede wszystkim z kontaktu z Pania Marta( telefonicznie oraz poprzez strefę klienta).U nas pojawił się problem z bankiem, który udzielał nam kredytu( i ilość dokumentów co chcieli od Developera była ogromną, codziennie coś chcieli). Dziękujemy p. Marcie, że była codziennie pod tel. I załatwiała potrzebne nam dokumenty na CITO (zawsze to było z zaangażowaniem). Gdy podpisaliśmy umowe z bankiem, następnego dnia okazało się że chcą jeszcze 1 dokument od Developera i prosze mi uwierzyć, że sam Developer już załatwiał ten dokument i kontaktował się z bankiem. Gdyby tak było jak jest tu pisane w innych negatywnych opiniach to nasza sytuację miał by" gdzieś ". Za co bardzo dziękujemy bo nam samym już ręce opadały, że ciągle coś chciał bank. Od samego początku byliśmy traktowani poważnie i z sympatiąZwlaszcza, że na ogrodanie apartwmntu byliśmy z 3 dzieci i nie było żadnego problemu. Większość pan z innych biur jak byliśmy oglądać patrzyło na nas z góry np.w Ustroniu. Czyli jednym słowem POLECAMY BARDZO Z CAŁEGO SERDUCHA????
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Metropolitan Development Sp. z o.o.?
Witam Nabyliśmy mieszkanie 3 lata temu. Deweloper po zakończeniu inwestycji nie odpowiada na zgłoszenia reklamacyjne droga mailową i po zakupie jego firma nie ma numeru telefonu do kontaktu(Pani, która odbiera mówi że jest z działu sprzedaży, bardzo chamsko tak na marginesie). Czyli jednym słowem trzeba wszystko wysyłać poleconymi na adres spółki. To jest typowe zachowanie, które powoduje aby mieszkańcy "dali sobie spokój". Także nowym nabywcom nie polecam, ceny wysokie a jakość obsługi posprzedażnej żadna. My kupowaliśmy w rozsądnych pieniądzach ale jak patrze na dzisiejsze ceny to.........
A jak sprawa wygląda przy etapie VI? Czy mieszkańcu bloku A są zadowoleni?
Kupiliśmy mieszkanie w bloku A na początku sezonu 2023r. wszystko jest ok, tak jak było mówione na początku tak jest. Jesteśmy bardzo zadowoleni przede wszystkim ze standardu części wspólnych oraz ogólnego porządku w budynku jak i na zewnątrz. Mamy ciągły kontakt z deweloperem jak i zarządcą na strefie klienta. sprawy załatwiane są ekspresowo a panie z biura służą pomocą nawet w sprawach "niedozałatwienia" ;) Polecamy z całego serca tym, dla których najważniejszy jest spokój. Mimo budowy kolejnego etapu, naprawdę tu można odpocząć.
Ja tez nie polecam z chwila podpisania aktu notararialnego developer jak i zarząd są panami jakby byli właścicielami miało być zejście na plaze nie ma i nie będzie nie miało być innych inwestycji są nie można doprosić się zebrania wspólnoty z zarządem a tylko są zakazy i nakazy i straszenie właścicieli napewno nie polecam nie mówiąc jakie są ceny
A nam się wszystko podoba, szczególnie super części wspólne a przede wszystkim panujący na nich ciągły porządek. Z zarządem jak i deweloperem nie ma żadnych problemów. wystarczy kontakt i sprawa załatwiona praktycznie od ręki. Polecamy tego dewelopera. A ta strona nie powinna być przeznaczona do opinii pracowników? Bo z tego co widzę większość to opinie mieszkańców nie pracowników.
Jakie wartości są cenione w Metropolitan Development Sp. z o.o.?
Widziałem, w III etapie dach przecieka, na parterze ściana gnije od fundamentu i nikt tego, już dłuższy czas nie naprawia. (budują przecież na gwałt IV i V etap). Reklamacji z poszczególnych lokali nikt nie przyjmuje do wiadomości ! Opisywany wyżej p. Piotr (kierownik robót osiedla) podejmujący się również wykończenia mieszkań pod indywidualnego klienta to budowniczy dyletant, bardzo bardzo niesłowny, o wyjątkowo wysokim mniemaniu o sobie. Tak to proszę Państwa wygląda. Znalazłem kilka poważnych błędów tego wykonawcy (deweloper), np. deska podłogowa nie zmieściła się pod suwane drzwi balkonowe. Okna, drzwi u mnie krzywo wstawione ( brak pionów) co może poskutkować (opinia producenta) brakiem szczelności po jakimś czasie. W którymś lokalu zapomnieli położyć (opłaconego dodatkowo) ogrzewania podłogowego. Klimatyzacja ( to dodatkowa opcja) u nich jest przynajmniej dwukrotnie droższa od cen rynkowych. To samo z oknem przesuwnym i roletami antywłam. Przynajmniej tak było, jak kupowałem mieszkanie. Brak bezpośredniego zejścia na plażę, a przed decyzją o zakupie usłyszałem, że za chwilę takowe będzie. Chwila trwa już ponad 2 lata.
Aha, no to faktycznie chwila.xd No jak widać każdy ma swój słownik definicji czy coś. To wszystko co opisałeś można jakoś zareklamować czy coś?
Agnieszko, to nie była reklama, tylko suche fakty do własnej oceny. W V etapie trzeba wydać nawet ( duży lokal) blisko 700 tys. aby móc zamieszkać. W tych nowopowstałych blokach właścicielami są ludzie z całej Polski oraz niemcy. Ciągnąć ekipy wykończeniowe (sprawdzone) ze swojego miasta zwiększa jeszcze koszty. Każdy sam decyduje jak wyda swoje pieniądze. Przy tak wysokiej cenie metra2, ciężko będzie sprzedać z zyskiem. Szukałem spokojnego miejsca, z całodobowym szumem morza. I takie to miejsce jest (poza sezonem na ulicy ciężko znaleźć drugiego człowieka), ale ile nerwów straciłem (poprawiając developera i wykonawcę), aby solidnie wykończyć mieszkanie -tylko ja wiem. Obecne dojście do plaży nie ma nic wspólnego z jakąkolwiek cywilizacją.( przy latarni, ok 400m) Jest też duży problem z trzymaniem rowerów. Lokal kupowałem jeszcze w bardzo dobrej cenie (bez dopłat za balkony i miejsce parkingowe miało ludzki koszt wykupu), więc sądzę, że za jakiś czas, jak już kompletnie opadnie " ze mnie" ten cały remontowy kurz, to zacznę być zadowolony. Pytaj Agnieszko, jeżeli jeszcze mogę w czymś pomóc. Znajdę chwilę, odpowiem.
nadal jest problem jeśli chodzi o kontakt z developerem? czy już wszystko załatwione i nie musisz zabiegać o kontakt :p
Pan Leszek chyba trochę przesadza, sama kupiłam mieszkanie i jak miałam jakiś problem to Pan Piotr zawsze, szybko i sprawnie załatwiał sprawy, również moi znajomi z bloku to potwierdzają. Co prawda na parterze odchodziła farba od ściany o czym pisał Leszek, ale sama zapytałam się zarządcy o to i dostałam odpowiedź, że to sąsiad z parteru miał wyciek bo coś tam źle poskręcał w łazience. Panie Leszku, niech Pan napisze, które mieszkanie Pan kupil, bo trochę nie chce mi się wierzyć w to co Pan pisze? :)
Brak planów rozbudowy terenu o kolejne budynki (nikt nie dostał planu rozbudowy), nagle powstają obok lub powstaną nowe. Super mili przed sprzedażą, po odliczeniu pieniędzy nagle zwrot o 180stopni. Stają się "panami" i "władcami". Czasu nie mają dla nikogo. (usunięte przez administratora) i słoma zaczyna przemawiać. Ja już na pewno nie poleciłabym i nie kupiła u Tych/Tego developera. Żenada.
własnie zastanawiam sie nad zakupem w Gaskach ale jak czytam te opinie to mi wlasy staja na głowie faktycznie jest tak żle?
Obiecują gruszki na wierzbie zejście do płazy to był duży atut zakupu obiecywali tak już będzie zaraz się prace zaczną tak się nie stało do dziś a to już trzy lata minęło . Po wpłaceniu pieniędzy zmiana maja cię gdzieś a cena następnego etapu to porażka nawet za balkon sobie liczą . Następnie kosmos ceny dodatkowe jak okna klima itp ceny nie adekwatne .
Gaski od ulicy Nadbrzeżnej są dowodem bałaganu z opcja zamierzony w Urzędzie Gminy Mielno poprzez brak obligatoryjnego planu zagospodarowania przestrzennego. Metropolitan Development wykorzystuje ta słabość, budując z naruszeniem prawa budowlanego i ustaw ochrony środowiska.
własnie zastanawiam sie nad zakupem w Gaskach ale jak czytam te opinie to mi wlasy staja na głowie faktycznie jest tak żle?
U mnie wszystko było OK, jestem zadowolona i sąsiedzi obok mnie też są zadowoleni. Kontakt dobry na etapie budowy i po odbiorze mieszkania. Kieronik Pan Piotr jak miałam usterkę przyszedł tego samego dnia, a pacwoniak dokonał naprawy następnego dnia. Śmiało mogę polecić.
@mario czy zdecydowaliście sie na zakup ? my również mamy pewne obiekcje i analizujemy temat :)
własnie zastanawiam sie nad zakupem w Gaskach ale jak czytam te opinie to mi wlasy staja na głowie faktycznie jest tak żle?
Jeśli ktoś nie chce mieć problemów niech omija z dala tą firmę i nie kupuje u nich mieszkań, po wyjściu od notariusza (usunięte przez administratora) bezprawie i prostactwo, nie polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Metropolitan Development Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Metropolitan Development Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.