Odradzam każdemu wysyłanie swojej aplikacji do tej firmy a co dopiero pracę tam, chociaż częstochowski rynek jest specyficzny to pewnie dlatego - Embroker nie chce odstawać. Zgadzam się z każdą negatywną opinią jaka jest wystawiona na tej stronie - pozytywne opinie są dodawane przez pracowników, zapewne KTOŚ kazał to trzeba pisać. Samouczki z suchymi definicjami do opanowania już na etapie rekrutacji, później przepytywanie i wyjaśnianie definicji najlepiej własnymi słowami. Polecam zapoznać się jak wygląda rekrutacja i praca w firmie z prawdziwego zdarzenia. Atmosfera napięta, nerwowa zwłaszcza tworzona przez p. Maję :))) komunikacja też pozostawia wiele do życzenia, jak na mikro zespół który pracuje tam ze sobą po kilka lat to atmosfera bardzo ale to bardzo dziwna. Omijać szerokim łukiem, są znacznie lepsze środowiska pracy niż to proponowane w Embrokerze.
Pracuję w firmię 4 rok jako elektryk/monter instalacji fotowoltaicznych. Firma ciąglę się rozwija. Świadczy o tym fakt stale powiększającej się ekipy pracowników, a także coraz większa baza sprzętu, narzędzi oraz maszyn. Szefostwo wymagające, ale sprawiedliwe. Jako pracownik możesz liczyć na wynagrodzenie zawsze w terminie, róznego rodzaju spotkania integracyje (kręgle, bilard, latem grill), prezenty świąteczne, urodzinowe. Każdy otrzymuje śniadanie, w mroźne dni można liczyć na ciepły obiad, a latem napoje. Zdarzają się również wyjazdy firmowe. Pracownicy dostają odzież firmową. Jeśli coś komuś wypadnie i potrzebuje dnia wolnego szef Sebastian nie robi problemów. Na urlopy także nie trzeba się zapisywać już w styczniu. Jeśli nie ma zasypującej ilości zleceń, pracownicy mogą go wziąć praktycznie z dnia na dzień. Osoby, które przy byle katarze przynoszą L4, ci którzy nie chcą się uczyć nowych zadań oraz ci których rodzice za karę wysłali do pracy, a także tzw. ślizgacze nie popracują za długo.
Praca w emBroker jest wymagająca, więc jeśli ktoś chce żeby było lekko, przyjemnie i dawać z siebie minimum to niestety tutaj się nie odnajdzie. To jest miejsce dla ludzi ambitnych, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę i ciągle się rozwijać. W pracy jestem odpowiedzialna za przygotowywanie umów, kalkulacji w exelu, wniosków, reklamacji, wypowiedzeń, kontakt telefoniczny z klientem, sprzedaż energii, paliwa gazowego, jeśli trzeba przypominam o zaległych płatnościach, utrzymywanie dobrych relacji z klientami i partnerami handlowymi. Pracuję od kilku lat i cały czas się uczę nowych rzeczy, musimy być na bieżąco i przede wszystkim myśleć, a to dla wielu ludzi wyzwanie, widzę to nie tylko w pracy:) Atmosfera bywa napięta, cóż poradzić, kiedy zmienia nam się cennik, a chcemy żeby klient skorzystał z niższej ceny musimy robić umowy z szybkością błyskawicy:) taka specyfika branży. Jeśli jednak ktoś jest dojrzały emocjonalnie i ma chęci do nauki to może liczyć na świetne premie. Prezenty świąteczne to standard wszędzie, ale tutaj mamy również prezenty Mikołajkowe, Zajączkowe i urodzinowe, miłym dodatkiem są codzienne obiady za które płaci firma, a słodyczy, owoców i kawy zawsze jest pod dostatkiem. Dwa razy byłam na wyjeździe fundowanym wszystkim pracownikom przez emBroker: Neapol i Egipt, było wspaniale!
Odradzam każdemu wysyłanie swojej aplikacji do tej firmy a co dopiero pracę tam, chociaż częstochowski rynek jest specyficzny to pewnie dlatego - Embroker nie chce odstawać. Zgadzam się z każdą negatywną opinią jaka jest wystawiona na tej stronie - pozytywne opinie są dodawane przez pracowników, zapewne KTOŚ kazał to trzeba pisać. Samouczki z suchymi definicjami do opanowania już na etapie rekrutacji, później przepytywanie i wyjaśnianie definicji najlepiej własnymi słowami. Polecam zapoznać się jak wygląda rekrutacja i praca w firmie z prawdziwego zdarzenia. Atmosfera napięta, nerwowa zwłaszcza tworzona przez p. Maję :))) komunikacja też pozostawia wiele do życzenia, jak na mikro zespół który pracuje tam ze sobą po kilka lat to atmosfera bardzo ale to bardzo dziwna. Omijać szerokim łukiem, są znacznie lepsze środowiska pracy niż to proponowane w Embrokerze.
Firma prężnie się rozwija. Wynagrodzenie zależne od umiejętności i zaangażowania. Zespół złożony z ambitnych i pracowitych osób. Posiada bardzo duży asortyment profesjonalnych narzędzi. W pracy są śniadania na koszt firmy. Możliwy rozwój w pracy. Wypłata zawsze w terminie. Pracodawca ma indywidualne podejście do każdego pracownika.
Pracuję w firmię 4 rok jako elektryk/monter instalacji fotowoltaicznych. Firma ciąglę się rozwija. Świadczy o tym fakt stale powiększającej się ekipy pracowników, a także coraz większa baza sprzętu, narzędzi oraz maszyn. Szefostwo wymagające, ale sprawiedliwe. Jako pracownik możesz liczyć na wynagrodzenie zawsze w terminie, róznego rodzaju spotkania integracyje (kręgle, bilard, latem grill), prezenty świąteczne, urodzinowe. Każdy otrzymuje śniadanie, w mroźne dni można liczyć na ciepły obiad, a latem napoje. Zdarzają się również wyjazdy firmowe. Pracownicy dostają odzież firmową. Jeśli coś komuś wypadnie i potrzebuje dnia wolnego szef Sebastian nie robi problemów. Na urlopy także nie trzeba się zapisywać już w styczniu. Jeśli nie ma zasypującej ilości zleceń, pracownicy mogą go wziąć praktycznie z dnia na dzień. Osoby, które przy byle katarze przynoszą L4, ci którzy nie chcą się uczyć nowych zadań oraz ci których rodzice za karę wysłali do pracy, a także tzw. ślizgacze nie popracują za długo.
Praca w emBroker jest wymagająca, więc jeśli ktoś chce żeby było lekko, przyjemnie i dawać z siebie minimum to niestety tutaj się nie odnajdzie. To jest miejsce dla ludzi ambitnych, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę i ciągle się rozwijać. W pracy jestem odpowiedzialna za przygotowywanie umów, kalkulacji w exelu, wniosków, reklamacji, wypowiedzeń, kontakt telefoniczny z klientem, sprzedaż energii, paliwa gazowego, jeśli trzeba przypominam o zaległych płatnościach, utrzymywanie dobrych relacji z klientami i partnerami handlowymi. Pracuję od kilku lat i cały czas się uczę nowych rzeczy, musimy być na bieżąco i przede wszystkim myśleć, a to dla wielu ludzi wyzwanie, widzę to nie tylko w pracy:) Atmosfera bywa napięta, cóż poradzić, kiedy zmienia nam się cennik, a chcemy żeby klient skorzystał z niższej ceny musimy robić umowy z szybkością błyskawicy:) taka specyfika branży. Jeśli jednak ktoś jest dojrzały emocjonalnie i ma chęci do nauki to może liczyć na świetne premie. Prezenty świąteczne to standard wszędzie, ale tutaj mamy również prezenty Mikołajkowe, Zajączkowe i urodzinowe, miłym dodatkiem są codzienne obiady za które płaci firma, a słodyczy, owoców i kawy zawsze jest pod dostatkiem. Dwa razy byłam na wyjeździe fundowanym wszystkim pracownikom przez emBroker: Neapol i Egipt, było wspaniale!
Odradzam wszystkim pracę w tym miejscu. Zostałem tam skierowany z urzędu. Po prostym teście w Excelu i dniu spędzonym na wprowadzaniu danych stwierdzono, że się nadaje na tyle, żeby mi zaproponować umowę o prace. W pierwszym tygodniu dano mi samouczek, w którym były suche definicje i pod koniec oczekiwano, że już opanuję wszystkie pojęcia, najlepiej własnymi słowami. Dodatkowo zamiast poświęcić mi czas na naukę w trakcie pracy, dostałem zadanie domowe. Po nim dostałem wypowiedzenie i nie żałuję. Radzę dokładnie czytać co dostajecie do podpisania, bo było ono ze strony pracownika, pomimo tego, że to oni postanowili zerwać umowę (zapewne, żeby nie stracić dotacji), natomiast na prośbę aby zostać zwolnionym z obowiązku świadczenia pracy zasugerowano mi wzięcie zwolnienia od lekarza. Atmosfera strasznie napięta. Właściciele to dwa (usunięte przez administratora) - jeden ma skłonności pedantyczne i denerwuje się jak musi coś komuś wyjaśnić. Drugi, grubszy chwali się, że jest z podwórka, a jak mu się zajdzie za skórę to straszy paragrafami, samemu wyzywając od (usunięte przez administratora). Na szczęście wszystko wraca i wierzę, że wam te brzuszki w końcu popękają :)
emBroker to pracodawca, który dobrze wynagradza za dobrze wykonaną pracę. Praca wymaga sumienności, dokładności i samodzielności, ale w zamian można liczyć na bardzo dobre wynagrodzenie - umówiona podstawa plus REALNA premia (odkąd pracuje, a to już ponad dwa lata, nie wiem czy zdarzył się miesiąc bez premii - mniejsza bądź większa, ale zawsze jest :) ). Pracy jest dużo, ale praktycznie zawsze znajdzie się czas na wspólny posiłek, czy świętowanie urodzin każdego pracownika. W miarę możliwości organizowane są cykliczne wyjścia integracyjne - a nawet zdarzają się zagraniczne, kilkudniowe wyjazdy. Szefowie dbają, żeby pracownicy mieli odpowiedni, wysokiej klasy sprzęt do pracy. Atmosfera, chyba jak w każdej pracy, bywa napięta. Spowodowane jest to dużą ilością klientów i chęcią świadczenia im dobrych jakościowo usług. Dzięki temu firma stale się rozwija, w najbliższym czasie planuje przeniesienie do większej siedziby i poszerzenie swojej oferty o nowe usługi.
Bardzo nie przyjemna atmosfera już na rozmowie kwalifikacyjnej, aż strach pomyśleć jaka jest atmosfera podczas pracy. Wiadomo że zrobić mile wrażenie na rozmowie kwalifikacyjnej to nie jest trudne dla większości firm, jak widać tą firme nawet to przerasta Nie polecam nikomu kandydować do pracy w tej firmie.
Pani Olu, Dziękuję za udział w procesie rekrutacji na stanowisko Doradcy d/s Obsługi Klienta. Myślę, że odniosła Pani mylne wrażenie - w trakcie procesu rekrutacji już na samym początku sprawdzamy w jaki sposób kandydat radzi sobie pod presją z dokonywaniem obliczeń przy pomocy arkusza kalkulacyjnego Excel oraz czy kandydat jest dokładny, słucha ze zrozumieniem poleceń dotyczących zadania i wyłapuje wszystkie błędy. W ofercie pracy takie wymagania były podane. Presja i sytuacja stresowa jest wywoływana specjalnie, żeby sprawdzić jak kandydat sobie w niej radzi. Jeśli już po trzech zadaniach można ocenić, że kandydat ma z tym problem jest informowany, że nie przechodzi do dalszego etapu.
Jakie relacje międzyludzkie panują w tej firmie? Według tego co wcześniej napisano, sporo nerwowości, stresu, napięcia i niezdrowych ambicji? Ciekawe, co jest nagrodą w tym wyścigu? Mam nadzieję, że warto mimo tego tam pracować? Jakie są obecnie zarobki?
Nie polecam tej firmy. Nastawienie na realizację zdecydowanie mocniejsze niż fachowe doradztwo w zakresie optymalizacji zużycia energii. Gwarancji nie mają co z tego że tanio, ale jak się pojawi problem to ja zostaję ze sprzętem i z problemem.
Witam, chciałabym was zapytać o to, jak teraz wyglądają rozmowy rekrutacyjne w Embroker. Wiem, że pandemia zmieniła nieco zasady, na jakich odbywa się rekrutacja w wielu firmach. Czy w tej firmie obecnie rekrutacja prowadzona jest zdalnie czy stacjonarnie? Powiedzcie proszę, jak to wygląda.
Bardzo dziwni ludzie, napięta atmosfera na rozmowie a Pani Maja sprawia że rozmowa staje się nerwowa i nieprzyjemna. Nie polecam nikomu. Nie zgodziłem się na pracę w tej firmie.
Jednym z wymagań na stanowisku Doradcy ds. Obsługi Klienta jest: "radzenie sobie z pracą pod presją czasu" - taką właśnie umiejętność sprawdzała Pani Maja. Poza tym nie przeszedł Pan procesu rekrutacyjnego, ponieważ wszystkie osoby, które przeszły cały proces rekrutacji wyraziły chęć zatrudnienia.
@jakub ale pracowałeś tam chociaż chwile?
Bardzo rzadko korzystacie z tego forum i zastanawiam się dlaczego, a ponieważ chciałbym aplikować to dociekam.
Polecam Państwu skorzystanie z usług firmy emBroker Sp. z o.o. Energia i Gaz w obszarze związanym z optymalizacją kosztów energii elektrycznej.Bardzo miła obsługa.Firma załatwia wszystkie formalności w związku z instalacją fotowoltaiczną.Profesjonalne doradztwo.EKIPA wykonująca montaż ma doświadczenie,prace wykonane precyzyjnie bez uszkodzeń budynku,zachowanie porządku.Jesteśmy zadowoleni z wykonania montażu i całej obsługi.Polecamy FAJNY ZESPÓŁ.
Polecam Państwu skorzystanie z usług firmy emBroker Sp. z o.o. Energia i Gaz w obszarze związanym z optymalizacją kosztów energii elektrycznej.Bardzo miła obsługa.Firma załatwia wszystkie formalności w związku z instalacją fotowoltaiczną.Profesjonalne doradztwo.EKIPA wykonująca montaż ma doświadczenie,prace wykonane precyzyjnie bez uszkodzeń budynku,zachowanie porządku.Jesteśmy zadowoleni z wykonania montażu i całej obsługi.Polecamy FAJNY ZESPÓŁ.
Świetny pracodawca ale wiadomo, że potrzeba zaangażowania i dobrej pracy a będzie super praca.
W emBroker pracuję od 2016 roku, gdzie zostałam zatrudniona na stanowisku Doradcy ds. obsługi klienta. Uważam, że jest to bardzo fajna firma dla osób ambitnych, w której można się rozwijać zawodowo. W 2017 roku awansowałam na Specjalistę ds. Obsługi Klienta :) Moja praca polega na sporządzaniu ofert, umów, kalkulacji oszczędności, analizie dokumentów oraz bieżącą obsługą klientów. Do tego konieczna jest dobra obsługa komputera, a w szczególności Excela do sporządzania kalkulacji i porównań. Ze względu na fakt, iż zespół emBrokera jest bardzo mały (razem ze mną i szefami są 4 osoby), a obsługujemy już ponad 700 firm, bywają dni, że trzeba radzić sobie pod presją czasu - szefowie są wymagający i bardzo stawiają na jakość obsługi. Zrekompensowane jest to dobrym wynagrodzeniem, które składa się z podstawy i premii, uzależnionej od wyników całego zespołu (często premia jest wyższa od samej podstawy), a także fajną atmosferą w pracy - organizowane są imprezy firmowe (grille, wypady do restauracji), a w zeszłym roku byliśmy na wyjeździe szkoleniowo - integracyjnym w Neapolu :) Sama firma też się rozwija - jak zaczynałam siedzibą emBrokera było małe biuro w I Alei NMP, które zostało zastąpione przez eleganckie biuro przy ulicy Dekabrystów (nad Mega Pizzą).
Najlepszy staż w moim życiu, bo trwał bardzo krótko. Było to kilka lat temu. (usunięte przez administratora) Moje szkolenie na stanowisko trwało pół godziny, (usunięte przez administratora) dał mi laptopa, pokazał bazę danych, wyjaśnił, że klientów szuka sie na google, dał telefon i DO ROBOTY, dzwonić, DZIAŁAĆ. Pamiętam jak guru marketingu miał pretensje gdy słyszał jak rozmawiam z klientami, widocznie on przeczytał tysiąc książek na ten temat i wiedział lepiej od wszystkich jak to się robi. To był staż z UP, więc powinienem być zawsze z kimś w biurze, a bywały dni, tygodnie, że nie widziałem nikogo - przychodziłem, otwierałem i zamykałem biuro. (usunięte przez administratora) że nie wie gdzie problem i żebym to zmienił, po czym usłyszałem, że mam działać i to by było na tyle. Nie polecam nikomu, no chyba, że ktoś lubi sobie nerwy psuć, albo nie ma ambicji. Ciekawe ilu stażystów już się tam przewinęło, bo ja pamiętam, że przede mną też już byli. Moje sugestie dla Embroker Sp. z o.o.: Mogliby dostrzec, że nie są tacy super na jakich się kreują Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Nauczyć się rozmawiać z ludźmi, z którymi pracuje
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Embroker Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Embroker Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Embroker Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!