Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o.

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

brak Nowy wpis
Pracownik

nie

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Magda Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Tak organizuje w tej kwestii nie ma powodów do narzekania.

Polska Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Mam pyt odnosnie warunkow pracy. Szcegolnie interesuje mnie aspekt floty. Reszte warunkow znam.Czy ktos moze mi wyjasnic czemu Pierre daje samochody z wypozyczalni a nie flotę ? Czy mozna takim samochodem jezdzic za granicę ? Uzywac prywatnie do woli ?

Nick
Były pracownik

Śmieszna "firma", z którą nie liczy się nikt poważny na rynku farmaceutycznym. Traktują pracowników jak (usunięte przez administratora) Wypowiedzenia pracownikom rozdają w najmniej spodziewanym momencie. Bez szacunku dla ludzi, którzy kilka lat przepracowali promując te wątpliwej jakości produkty. Kadra "menadżerska" - ludzie z przypadku. Serdecznie nie polecam.

1
Przedstawiciel medyczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja w salce konferencyjnej w hotelu. Raptem kwadrans poświęcany na rozmowę z każdym z kandydatów - w takich odstępach były umawiane spotkania. Przez to zainteresowani stanowiskiem odnosili wrażenie, że są nie tyle na rozmowie rekrutacyjnej, co na castingu.

Pytania

Dlaczego chcesz pracować w naszej firmie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Balladyna

Byłam tu jeszcze do niedawna, z zupełnie osobistych przyczyn jestem teraz poza Wawą, ale szczerze... tęsknię trochę. Takie rodzinne korpo, empatia i kontakt powyżej normy, względny spokój, oryginalna i dobrze zaprojektowana przestrzeń pracy w cudownej lokalizacji. Płace średnio dobre, zależy czego szukacie...

Hotel Regent
@Balladyna

Co oznaczają średnio dobre płace? Jakie są widełki finansowe na product managera a jakie np. na sales support?

mike

Według ostatniego raportu Employer Branding w Polsce przeprowadzonego przez HRM Institute atrybuty pracodawców, które przyciągają kandydatów to: 1. 95% atmosfera w firmie 2. 91% wynagrodzenie i benefity 3. 89% uznanie pracownika w pracy 4. 89% reputacja firmy 5. 88% środowisko pracy 6. 86% kultura organizacyjna pracy 7. 86% polityka nagradzania i uznania pracowników Co wyróżnia Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. jako pracodawcę ? Zapewne nic z powyższego raportu! Jacy kandydaci są dla nich kluczowi? Tacy, którzy nie wejdą w polemikę z działem SS, będą rozwiązywać problemy szefostwa spowodowane przez nich samych, bez odpowiednich narzędzi i pokornie przyjmą wszystkie zmiany narzucone w trakcie gry! Co jest ważne dla ich pracowników? Nie ważne! I tak nikt nie weźmie tego pod uwagę. Odpowiedź? Francja nam tak narzuciła :):) Jak efektywnie kontaktować się z pracownikami i kandydatami? Tak aby nawinąć mu makaron na uszy. Potem będziemy go już tylko bezczelnie kłamać. Np brak podstawowych dawek Curacne (izotretynoina), leku który robi 70% obrotu. Odpowiedzi z raportu EB na pewno nie zostaną znalezione w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o.. Czy Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. ma strategię kształtowania pozytywnego wizerunku? Tzw polityka CSR. Odpowiedź jest prosta. Czar pryska już po pierwszym tygodniu pracy i zadaniu pierwszego niewygodnego pytaniu tzw szefostwu (Filipek, na szczęście już wyjechał, tym razem psuć rynek w Niemczech, Edysia, dział KAMów ) Pozytywnym trendem jest to, że w Polsce liczba organizacji posiadających strategię EB stale rośnie. Duży odsetek również pracuje nad jej wprowadzeniem. Pozytywem jest także to, że w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. tej strategi nie spotkacie. A z takim podejściem i wynikami firma wg danych IMS wpadnie wkrótce na poziom tzw michałków, czyli produktów mających ujemną ewolucję! Może ich ktoś kupi i zaczną to sprzedawać pod innym brandem. Szkoda by bowiem było ich kosmetyków, co jak co ale jakości im odmówić nie można.

odszedłem z tego miejsca z wol

Według ostatniego raportu Employer Branding w Polsce przeprowadzonego przez HRM Institute atrybuty pracodawców, które przyciągają kandydatów to: 1. 95% atmosfera w firmie 2. 91% wynagrodzenie i benefity 3. 89% uznanie pracownika w pracy 4. 89% reputacja firmy 5. 88% środowisko pracy 6. 86% kultura organizacyjna pracy 7. 86% polityka nagradzania i uznania pracowników Co wyróżnia Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. jako pracodawcę ? Zapewne nic z powyższego raportu! Zupełnie inna sytuacja dla odmiany jest w Pierre Fabre Medicamente Polska Sp. z o.o. Drugiej spółce firmy w Polsce! Jacy kandydaci są dla nich kluczowi? Tacy, którzy nie wejdą w polemikę z działem SS, tacy którzy samodzielnie będą rozwiązywać problemy stworzone przez ich szefów bez odpowiednich narzędzi oraz tacy którzy pokornie przyjmą wszystkie zmiany narzucone w trakcie gry! Co jest ważne dla ich pracowników? Nie ważne! I tak nikt nie weźmie tego pod uwagę. Francja nam tak kazała :) :) Jak efektywnie kontaktować się z pracownikami i kandydatami? Tak aby nawinąć mu makaron na uszy. Potem będziemy go już tylko bezczelnie kłamać. Np to że w dziale PFD nie ma podstawowych dawek Curacne (izotretynoina) czyli produktu, który robi 70% obrotu. Czym innym tego braku nie zasypiemy, po pozostałe leki mają stare rejestracje i powoli są wycofywane z rynku. Odpowiedzi z raportu EB na pewno nie zostaną znalezione w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o.. Czy Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. ma strategię kształtowania pozytywnego wizerunku? Czyli politykę CSR? Odpowiedź jest prosta. Czar pryska już po pierwszym tygodniu pracy i zadaniu pierwszego niewygodnego pytaniu tzw szefostwu (Filipek, pojechał psuć rynek w Niemczech, Edysia, dział KAMów, ect) Pozytywnym trendem jest to, że w Polsce liczba organizacji posiadających strategię EB stale rośnie. Duży odsetek również pracuje nad jej wprowadzeniem. Pozytywem jest także to, że w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. tej strategi nie spotkacie. A z takim podejściem i wynikami firma w wg danych IMS wpadnie wkrótce na poziom tzw michałków, czyli ujemnej ewolucji. Może ktoś ich wykupi i będzie to sprzedawać pod innym brandem, bo jakości pozostałym kosmetykom odmówić nie można.

pracownik

Po prostu nie ma co pisać. Wszystko co dobre to już było. Szkoda że firma nie potrafi wykorzystać swojego potencjału , ale to chyba problem z odpowiednim i przemyślanym zarządzaniem. Obecnie firma dostosowuje swoje struktury co oznacza grupowe zwolnienia.

Mieczysław
Inne
@pracownik

Twierdzisz że kiedyś pracowało się w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique lepiej? Jakie konkretnie zmiany zaszły w firmie? Czekam na Twoją odpowiedź, ciekawi mnie Twój punkt widzenia.

Pierre Fabre Dermo-Cosmetique

Witamy wszystkich Użytkowników serwisu GoWork.pl na profilu spółki Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska. Do tej pory jedynie wnikliwie przyglądaliśmy się wpisom publikowanym na temat naszej firmy, by móc wyciągać z nich wnioski. Postanowiliśmy jednak szerzej wykorzystać serwis GoWork.pl by móc już z tego miejsca odpowiadać na Państwa pytania oraz przedstawić rzetelny obraz naszego przedsiębiorstwa wraz z warunkami zatrudnienia. Przede wszystkim chcielibyśmy zwrócić uwagę, że Pierre Fabre w Polsce jest reprezentowane przez dwie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska oraz Pierre Fabre Médicament Polska. Prosimy o rozwagę w pozostawianiu ocen, by mogły one trafiać na profil dedykowany odpowiedniej spółce. Niestety zauważyliśmy, że na naszym wątku pojawiają się wpisy nie dotyczące nas, co może wprowadzać w błąd użytkowników, poszukujących informacji konkretnie o Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska. Prosimy również o zachowanie kultury wypowiedzi i powoływanie się wyłącznie na potwierdzone informacje. Komentarze łamiące regulamin forum mogą być usuwane przez jego Administratora. Jesteśmy otwarci na dyskusję i wdzięczni za każdy merytoryczny komentarz, bo dzięki temu możemy usprawniać nasze działania oraz dążyć do tego, by praca w naszej firmie mogła być bardziej satysfakcjonująca. Nie o wszystkich sprawach będziemy mogli rozmawiać na forum, dlatego uruchomiliśmy dla Państwa dodatkowy adres do korespondencji pl_hr@pierre-fabre.com, byście mogli się do nas zwrócić we wszystkich sprawach trudnych i wymagających wyjaśnienia. Serdecznie pozdrawiamy, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska

Mira
Inne

Zastanawiam się czy jest powód, że nikt nie pisze? Mam zamiar aplikować i liczę, że coś dowiem się istotnego.

Gosia
@Mira

Pierre Fabre Medicament Polska pod tą nazwą są opinnie

Zostaw merytoryczną opinię o Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii