Opinie o MM Logistics Sp. z o.o. w Słupsk

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie MM Logistics Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w MM Logistics Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Transport i spedycja drogowa - transport mieszany

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o MM Logistics Sp. z o.o. w Słupsk

***** ***
Były pracownik
 Pytanie

Witam. Byłem kierowcą w tej firmie. Stawki dobre kasa na czas. Ciągniki jak i naczepy należycie utrzymane. To tyle jeśli chodzi o plusy. Totalny brak planowania pracy kierowcy. Chaos, nigdy nie wiesz co będziesz robił i kiedy. O zleceniu dowiadujesz się z minutowym wyprzedzeniem. Przerywanie dziennego odpoczynku kierowcy smsami, telefonami to norma. Nie wazne czy to noc czy dzień. Wieczne pretensje że nie zdążasz na załadunek ( 20km w 15min) wieczne dopytywanie się gdzie jesteś ile kilometrów masz do danego miejsca i nie chodzi o to by dzięki twoim informacją zaplanować ci kolejny ładunek. Na zlecenie czekasz zazwyczaj kilka godzin. Nie wiem czy rozumiecie jak dużą presję wlasciciel wywiera na kierowcy. Przykład: w czasie przerwy szef dzwoni że masz być gotów do pracy na 7:00 (koniec 9h) o 7 jesteś gotów do pracy. Czekasz godzinę dwie pięć w tym czasie piszesz jaki jest plan ? Cały czas cię zwodzą że jeszcze chwila jeszcze 10 min że czekają na potwierdzenie itd. Mijają kolejne godz. Ty cały czas w gotowości nic nie możesz zrobić (obiad, prysznic itp.) Bo w każdej chwili możesz dostać info ze masz 20 min na dojaz do firmy oddalonej o 20km.( jak nie zdążysz mega pretensje) po czym o 17tej dowiadujesz się że masz załadunek o 19:00 i czeka cię 800km do przejechania nocą i nie możesz się spóźnić. Jesteś po 12h oczekiwania na pracę, czeka cię nocka minimum kolejne 12h tylko po to by po wykonanej pracy sytuacja się powtórzyła. Tak jest praktycznie cały czas. I na nic są twoje tłumaczenia że jesteś do dyspozycji przez 15h ale przerwa 9h jest twoja. Szef dzwoni kiedy chce ma pretensje że nie odpisujesz kiedy po 24h bez snu w końcu zasnąłeś. (usunięte przez administratora). Ktoś kto ma jakieś doświadczenie wie o czym mówię. Po kilku tygodniach takiego chaosu jesteś tak psychicznie i fizycznie wykończony że odechciewa ci się tych pieniędzy tej pracy i tych ludzi. Nie chodzi o to by nic nie robić ale o to jaką presję wywiera szef na kierowcę. Wieczna kontrola setki pytań gdzie jesteś ile km ma Pan do danego miejsca ( tak jak by nie miał GPS) (usunięte przez administratora) Nie rozumieją że jesteś człowiekiem i że czasami musisz odpocząć. Jak napisze że ruszamy to masz ruszyć. Nie ważne co robisz gdzie jesteś i że od 15h czekasz na pracę która miała być ci dana za chwilę max 10min i już coś dla Pana będę miał. Nie polecam pracy w tej firmie. Ludzi których poznałem a którzy pracowali w MM Logistics gdy się dowiedzieli ze wytrzymałem tam 7 miesięcy powiedzieli Szacun. Zazwyczaj jest to miesiąc góra dwa.

Elka
Inne
@***** ***

Podasz widełki? Wierze, że skoro piszesz o dobrych stawkach, to tak jest, ale też wiem, że dla każdego może znaczyć to co innego ;) Kurcze, czyli ten brak organizacji mocno wpływa na pracę, nie ma odpowiednich osób, które by mogły i koordynowały pracą? To jedynie na głowie szefa?

Stary kierowca
Były pracownik

Nie polecam, stawka na poziomie każdej firmy, brak pieniędzy na ewentualne parkingi za granicą, bo wiadomo czasem ciężko gdzieś stanąć wieczorem nocą w Niemczech, dają Ci info że masz za daleko nie odjechać od rozładunku maks 5km najlepiej. Spróbuj gdzieś zaparkować w Paryżu czy innej dużej miejscowość 5km od firmy gdzie nie możliwości stanąć. Planowanie kompletna słabizna, często bywa że skończysz wieczorem prześpisz całą noc wstaniesz z rana zjesz śniadanie i cisza,. Dopytujesz się i dostajesz odpowiedź „ zaraz ruszymy”. I ruszenie odbywa się na samą noc na hura. Gdzie cały dzień siedzisz i czekasz na wiadomość żeby jechac i jesteś zmęczony czekaniem, bo nie wiesz czy iść spać czy co. Ale tutaj nikogo to nie obchodzi przecież miałeś pauzę ;). Wypłata całość na konto można powiedzieć ale wypłata na konto kierowcy powinna być do 10-tego.(usunięte przez administratora) Ogólnikowo nie polecam współpracy, brak poszanowania czasu pracy kierowcy oraz samego kierowcy.

anonim
Inne
@Stary Kierowca

Czytam głównie same minusy pracy kierowcy. A jakieś plusy są? Ktoś pisał, że cała kasa na konto(usunięte przez administratora) Czy próbowaliście rozwiązać problemy, które opisujecie z szefostwem?

anonim
Inne

Macie coś do podzielenia się o pracy kierowcy busa-plandeki? Mają takie coś na stronce, ale nie wiem z kiedy, bo piszą, że tabor jest nowy - 2014 i 2015 XD Tak że fajnie, jakby ktoś zaktualizował, jak stare są busy, ile sie zarobi miesięcznie tak pi razy oko?

Były kierowca
Były pracownik
@anonim

Ja tak zrozumiałem tamten post że pomogą ufundują prawko w jakimś stopniu w zamian za pracę u nich. Nie warto bo msc maks dwóch człowiek będzie miał dość

Iwona Nowy wpis
Inne

Praca na busach, tak jak ktoś napisał, że już nieaktualna i miejsca są obsadzone. To obecnie widnieje w sieci oferta dla kierowcy kategorii B. Zastanawiam się jak z tą zmianowością opisaną w ofercie jako dwie zmiany. Jak to czasowo wychodzi i jaka stawka godzinowa na start obowiązuje nowego pracownika?

M Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 21 dni.
Inne
 Pytanie

Nie znam firmy, widziałem tylko że mają ładne auta. To nie ładnie że firma przerywa pauze i nie potrafi szczerze powiedzieć że np. sorry dziś robota jest w nocy, masz czas wolny do nocy. A trzyma w niepewności. To bardzo nieładnie. Niedopuszczalne. Natomiast jakiś stary kierowca tu wywalał gorące żale na forum. Mówił coś że masz rozładować na skoka. Na jakiego skoka? Stary kierowca a takie dyrdymały mówi. Jakiś niepoważny. Żaden stary kierowca nie jeździ na skoka - bo nie musi. Pauza jest dla niego. Kolejne płacze że firma karze stanąć metr od rozładunku i tam kręcić pauze. Firma to sobie może - to ty "stary kierowco" jesteś decydentem . Jedziesz 20 lub 40 kilometrów do najbliźszego wolnego parkingu. Jak prezes będzie płakał to mówisz, pod firmą nie było miejsca, a ja potrzebowałem wziąć prysznic. Żaden normalny szef nie robi z tego problemu - to ty decydujesz gdzie chcesz stanąć . Biuro to sobie może gadać. Nikt normalny z biura z tego powodu nie robi problemów. A szef to musi zrozumieć. Jeżeli szef nie zrozumie że pojechałeś na najbliższy wolny parking bo nie będziesz stał pod krzakiem pod firmą. Bo jesteś normalnym gościem który od czasu do czasu chce się umyć, aby nie śmierdzięć i tym wspaniałym zapachem niemytych stóp męskich przesiąkać piękne nowe kabiny nowych pojazdów - to trudno w takim razie trzeba zjechać i się rozstać z takim pracodawcą. Nie wydaje mi się żeby szef MM takich oczywistości nie wiedział. Że czasami należy się prysznic, lub toaleta nie plenerowa. Więc stary kierowco niby mówisz rozsądnie natomiast, czasami to trochę płaczesz. Dziwie się że tyle wytrzymałeś w tej firmie. Skoro mi nie pasuje to i tamto to ja się zwalniam po pierwszym kółku. Albo dogadujemy wspólne warunki z szefem i razem jako jedna zgrana ekipa współpracujemy bo jedziemy na jednym wózku, i wtedy można pracować z przyjemnością bo jeden drugiego rozumie - albo oboje robimy to na siłę , pojawiają się zgrzyty, nie dogadujemy się ale wtedy ta współpraca to męka i nie ma ona sensu i trzeba się rozstać.

Jaga Nowy wpis
Inne

Spedytor musi mieć prawo jazdy? Nie napisali nic w ogłoszeniu, a wszędzie gdzie byłam na rozmowie wymagali. O samochodzie służbowym też nic nie ma, to już nie wiem.

anonim
Inne

Macie coś do podzielenia się o pracy kierowcy busa-plandeki? Mają takie coś na stronce, ale nie wiem z kiedy, bo piszą, że tabor jest nowy - 2014 i 2015 XD Tak że fajnie, jakby ktoś zaktualizował, jak stare są busy, ile sie zarobi miesięcznie tak pi razy oko?

Robert
Kandydat
@anonim

-- JF Niestety Aktualnie brak pracy na Busach, bo sam startowałem - wszystkie nowe busy są obsadzone. Aktualnie dostałem możliwość robienia prawo jazdy C, następnie C+E. Na te kategorie startuje z pomocą Firmy MM Logistics, z gwarancją zatrudnienia. Piona !!

anonim
Inne
@Robert

Kurcze, spoko opcja, wiesz może czy jeszcze byłaby szansa się załapać. Przedstawili ci już warunki zatrudnienia i stawkę?

Były kierowca
Były pracownik
@Robert

Odpuść xD. Pracowałem jako kierowca i nie polecam robić z nimi lojalki bo się załamiesz. Brak organizacji etc. Poczytaj wcześniejsze komentarze

anonim
Inne
@Były kierowca

Siema, a no przeglądam watek, ale chyba nic ostatnio nie było pisane o lojalce, albo ja ślepy jestem. Dasz znac tak po krotce co jest na rzeczy? Pozdro :)

Były kierowca Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Ja tak zrozumiałem tamten post że pomogą ufundują prawko w jakimś stopniu w zamian za pracę u nich. Nie warto bo msc maks dwóch człowiek będzie miał dość

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na stanowisko PRACE MAGAZYNOWE ZWIĄZANE ZE SPEDYCJĄ WG ZAPOTRZEBOWANIA w firmie MM Logistics Sp. z o.o.? Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej i opisz przebieg spotkania z rekruterem.
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(47 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Technik Serwisu
Warszawa
XAPIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
@Anonim
Inne
 Pytanie

Wszystkim studentom, którzy chcieliby odbyć praktyki w tej firmie stanowczo odradzam. Na pierwszej rozmowie jest ogólnie wszystko fajnie pięknie, ,,wielki prezes" firmy prosi o podpisanie dokumentów dotyczących odbytego stażu w tejże firmie na okres 3 miesięcy (usunięte przez administratora) bo twierdzi, że co roku musi przyjmować studentów na praktyki, zarzeka się, że podpisze dokumenty potrzebne na uczelnie plus faktycznie przyjmie na te praktyki. Człowiek to robi, bo nie ma innego wyjścia bo inne firmy nie chcą w ogóle przyjmować na praktyki a co się na końcu okazuje? Prezesik nie odpowiada na telefony czy smsy i rżnie głupa, że ich nie widział :) no z telefonem to jeszcze, ale z sms to już nie bardzo można w to wierzyć :) a na końcu wystawia pit-11 na jakąś aburdalną kwotę XD Nie polecam komukolwiek się tam udawać bo możecie zostać po prostu(usunięte przez administratora)

anonim
Inne
@@Anonim

Serio?? Jak to możliwe? Ile miały być płatne te praktyki? Co masz teraz zamiar zrobić z tym pitem?

@Anonim
Inne
@anonim

Nie miały być nic płatne bo z zasady za praktyki uczelniane nie dostaje się żadnych pieniędzy. Teraz mogę sobie pluć w brodę,(usunięte przez administratora)po prostu wykorzystał sytuację i moją naiwność i fakt, że wszystkie inne firmy mówiły mi nie. Już nie wspomnę o tym, że chciał, żebym wysłał mu swoje cv co już wydawało mi się dość dziwne bo to przecież tylko praktyki a nie stała praca, no ale tak jak mówiłem wcześniej, żadna inna firma nie chciała mnie przyjąć i się końcowo na to zdecydowałem bo wydawało mi się, że nie mam innego wyjścia a rzucić studia albo nie zdać tylko dla jakiś praktyk to trochę absurd :) dlatego właśnie piszę tutaj o tym jako przestroga dla innych żeby pod żadnym pozorem się tam nie udawali bo po pierwsze sumie w dzisiejszych czasach czasami prościej jest po prostu znaleźć sobie firmę, która podpisze dokumenty na praktyki aniżeli faktycznie przyjmie na nie a po drugie jeśli nie chcecie jakiś nagłych, niemiłych niespodzianek to po prostu omijajcie to miejsce z daleka :)(usunięte przez administratora)

Klara
Inne

Szukają spedytora, mąż już jest zdecydowany, chce wysłac cv na dniach. Tylko w sumie zastanawiam się, ile firma płaci komuś z doświadczeniem? Języka też wymagają:) Stawki są konkurencyjne? Pisza też o odporności na stres. Dużo jest takich nerwowych sytuacji?

Była pracownica
Były pracownik
@Klara

Sytuacje stresowe są tam na porządku dziennym. Oczywiscie, ta praca ogólnie wymaga oporności na stres, ale to co się tam dzieje to (usunięte przez administratora) i naprawdę nie warto tracić czasu na pracę tam. Zresztą ilość komentarzy mówi sama za siebie. Ja akurat pracowałam jako spedytor.

Ktoś
Kandydat
@Klara

W pracy spedytora stres jest przez 80% czasu pracy. Głównie związany z presją czasu i wyników. Do tej pracy trzeba mieć nerwy ze stali, bardzo analityczny umysł i szybkość działania oraz rozwiązywania problemów. W firmie MM Logistics kręcą z zarobkami już na rozmowie kwalifikacyjnej. Zdecydowanie ich nie polecam. Jeśli masz na chleb to do nich nie idź.

Justyna
Inne
@Ktoś

O co chodzi z tymi zarobkami? Jaką kwotę podają na rozmowie, a jaka później się w rzeczywistości? Pokrywa się? Czy z czym jest problem? Wyjaśnij. :D

Ktoś
Kandydat
@Justyna

Chodzi o to, że oni nie mówią dokładnie jakie są zarobki. Byłem u nich dwa razy na rozmowie w odstępie kilku lat i dwa razy kręcili. Jeden brat mówi jedno drugi drugie. Natomiast w innej słupskiej spedycji od razu na rozmowie wyjaśnili na czym polega system prowizyjny i ile można zarobić i tak było. A tutaj ściema na dzień dobry. Nie polecam takich firm do pracy. Poza tym kazali podpisać lojalkę na dwa lata co nie było zgodne z prawem.

anonim
Inne
@Ktoś

A za co ta lojalka? Tak bez powodu? Myślałem że takie umowy się podpisuje za kosztowane szkolenie albo opłacenie przez firmę studiów. Tu chodzi o zakaz konkurencji? W ogóle wyjaśnili?

Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w MM Logistics Sp. z o.o.?

Stary kierowca
Były pracownik

Nie polecam, stawka na poziomie każdej firmy, brak pieniędzy na ewentualne parkingi za granicą, bo wiadomo czasem ciężko gdzieś stanąć wieczorem nocą w Niemczech, dają Ci info że masz za daleko nie odjechać od rozładunku maks 5km najlepiej. Spróbuj gdzieś zaparkować w Paryżu czy innej dużej miejscowość 5km od firmy gdzie nie możliwości stanąć. Planowanie kompletna słabizna, często bywa że skończysz wieczorem prześpisz całą noc wstaniesz z rana zjesz śniadanie i cisza,. Dopytujesz się i dostajesz odpowiedź „ zaraz ruszymy”. I ruszenie odbywa się na samą noc na hura. Gdzie cały dzień siedzisz i czekasz na wiadomość żeby jechac i jesteś zmęczony czekaniem, bo nie wiesz czy iść spać czy co. Ale tutaj nikogo to nie obchodzi przecież miałeś pauzę ;). Wypłata całość na konto można powiedzieć ale wypłata na konto kierowcy powinna być do 10-tego.(usunięte przez administratora) Ogólnikowo nie polecam współpracy, brak poszanowania czasu pracy kierowcy oraz samego kierowcy.

anonim
Inne
@Stary kierowca

To nie ma dodatkowo zadnych premii za to, że gdzies się czeka dłużej itp? No i te stawki to jakie są tak mniej więcej? Piszesz że na poziomie każdej firmy, ale i tak potrzebuję czegoś konkretnego żeby sobie porównać, więc fajnie będzie chociaz widełki poznać.

Kierowca
Były pracownik
@Stary kierowca

Potwierdzam. Brak poszanowania do czasu pracy kierowcy. Szef policzył, że może się uda dojechać. Nie liczyl tego ze moga byc korki po drodze. Praca glownie pod Amazonem. Jak Ci napisze ze ruszamy to musisz natychmiast ruszyc. Nie wazne ze w tym czasie jesz obiad, czy jeszcze spisz po nocce. Terminy dostaw na podwojną obsadę , a Ty musisz ogarnąć to samemu. Czeste spoznienia, caly czas presja na kierowcy. Wieczne telefony ile ma Pan km do celu. Chociaz mają GPS. Firma nie posiada bazy na auta. Stoją gdzieś rozsiane po stacjach. Atmosfera w firmie fatalna. Jesli ktoś ma szacunek do siebie to nawet niech nie idzie tam pracować. Bo zniszczy swoje zdrowie psychiczne. Jak kolega wyzej wspomniał - brak pieniedzy na parkingi. Zapomnij o jakims autohofie. Najlepiej stoj w polu kukurydzy. Bo szkoda szefowi 12 euro.

Stary kierowca
Były pracownik
@Kierowca

Zgadzam się z tobą w 100%. Na rozmowie było miło i wgl, ale po chwili pracy odechciewało się pracy, cieszę się bardziej że już zakończona współpraca ????

Stary kierowca
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Premia? Brak xD jedynie uścisk dłoni prezesa xD wracasz z trasy auto zostawia się na stacij lub po innych zakamarkach, brak bazy jakiej kolwiek. Więc jak zostawisz jakąś navi kompa czy coś wartościowego to własne ryzyko. Brak żarówek na wymianę etc, potrzebujesz papier do tacho bo trzeba opisać to dostajesz papier do chłodni xd. Brak także niektórych rzeczy przydanych w trasie, i jak coś sie stanie to chodzisz szukasz po parkingu. Z cyklu radź sobie sam ale już jedź bo się spóźnisz. Co z tego że np agregat padnie bateria i nie masz kabli na odpalenie, masz chodzić po parkingu i żebrać. Czas bym powiedział że wyliczony ale nie do końca, to że utkniesz na Amazonie z końcówką czasu pracy to trudno opisze się, ale potem znajdź parking dojedź tam i módl się by o 22-2 było miejsce. Często przestoisz cały dzień bo niby już ruszamy i czekasz przychodzi noc ty idziesz spać a tu jedź bo Amazon i dygasz 700km, wywalony z butów. Parking płatne to za swoje i nie licz na zwrot jaki kolwiek. Lepiej sobie odpuść póki możesz. Stawka jak ja pracowałem to było 400zl. Niby prosta matematyka w miesiącu zaliczyłeś niby 24 dni to 24x4=9600. Ale i tak będziesz czekał na rozliczenie z tacho. I dostaniesz no 8k na konto reszta do ręki, jak trafisz ze będą w biurze lub powiesz żeby zabrał ktoś hajs jak przyjedzie zabrać klucze do auta. Ogólnie lepieni odpuść to sobie szkoda zdrowia

Aldona
Inne
@Stary kierowca

A żarówki można kupić w razie co i potem firma oddaje kasę? Skoro 8k dostajesz na konto to tyle jest wpisane na umowie? Czyli jak nie ma nikogo w biurze to możesz nawet kilkanaście dni czekać ?

Kierowca
Były pracownik
@Aldona

Żarówki kupisz za swoje. Ale czy oddadzą kase to roznie z tym bywa. Najpierw będą płakać czemu tak drogo , ze mogles kupic gdzieś indziej taniej. Albo bedzie krecic ze przy nastepnym rozliczeniu odda aż w końcu sam zapominasz o sprawie , a szef sie cieszy że kierowca kupił coś za swoje. Atmosfera w pracy fatalna. Spedytorzy zmieniają się jak na hali produkcji. Nikt tam długo nie usiedzi.

Stary kierowca
Były pracownik
 Pytanie
@Aldona

8k na umowie ? Proszę Cię.. najniższa krajowa reszta „ według rozliczenia z karty”.. brak jakiejś kolwiek spedycji.. „bracia” szefowie sami prowadzą auta. I siedzą do nocy o szukają ładunku, coś wpadnie ty musisz naginać pracować mimo że cały dzień czekałeś na hasło że jedziemy a jak przychodzi noc to nagle coś jest i oczy na zapałki i lecisz. Oddadzą za żarówki czy coś ? Proszę Cię nie było czegoś takiego. Spaliła mi się żarówka w naczepie od kierunku, dostałem od innego kierowcy na parkingu bo poprosiłem, potem znów się spaliła. I w końcu sam kupiłem za swoje pieniążki 2 żarówki w miejscu gdzie się tankuje adblue w Polsce u nich. Dobra kilka zł to kosztowało, ale to nie o to chodzi że kierowca sam kupuje. Powinni dawać kasę firmową na wydatki typu parking czy jakieś takie awarie typu zakup żarówek etc. Ale zapomnij. Koło strzeli dygasz sam ????. Ale najlepiej to robić podczas jazdy bo przecież cenny czas ucieka ????. Więc lepiej dać sobie siana i nie tracić nerwów i zdrowia.

Driver
Pracownik
@Stary kierowca

Widać kierowca ciągle narzekający, ciekawe czy w domu też tak swojej babie narzekasz, wszyscy muszą stawać na baczność i organizować pracę tak jak kierowca sobie życzy, Wielki Pan kierowca, załóż swoją firmę i pokaż na co Cię stać, jak planujesz i organizujesz czas, Jeżdżę od jakiegoś czasu i nie narzekam. Pozdrawiam wszystkich

anonim
Inne
@Stary kierowca

I ta reszta jest w kopercie? Te resztę pieniędzy płacą w tym samym dniu co podstawę z umowy? Nie lepiej zaproponować rządzącym żeby kupili żarówki i mieć w kabinie zapasowe?

Kierowca
Były pracownik
 Pytanie
@Driver

To niech firma zrobi odpowiednie warunki dla kierowców. Łatwo to się pisze z zza biurka. Nikt nie przewiduje sytuacji na drogach, korków i innych opóźnień. Szef wylicza czas dojazdu jadąc po pustej drodze. Nie bierze pod uwage tego, że coś się opóźnia. A potem Ty się martw. Rozładujesz Amazona i czasem jest spory problem stanąc w obrębie 20 - 30 km. A szef tego nie policzy. Tak samo pauza. Pauza jest dla mnie, a nie oczekiwanie od rana na telefon czy jasnie Pan prezes coś znajdzie. A Ty siedzisz i czekasz caly dzien na telefon. Nie mozesz nawet pojsc na zakupy, bo moze cos wpadnie. A okazuje sie ze nic nie ma przez 2 dni i stoisz uwiązany do kabiny. I to jest narzekanie? Raczej szczerza opinia o warunkach. Moim zdaniem jest zle planowany czas kierowcy , wszystko na wariata. Pazerność szefowstwa na pieniadze przewyższa wszystko. I tyle w temacie. Pracowałem tam kilka miesiecy i podziękuję. Nigdy wiecej takich firm.

Art
Były pracownik
@Kierowca

w tej firmie nie istnieje planowanie/logistyka, pracowalem rok temu w tym (usunięte przez administratora) z resztą spytaj sie na miescie kogos z branzy to ci powie to samo

Mlody bez doswiadczenia
Kandydat
 Pytanie
@Driver

Driver powiedz cos wiecej jak to wyglada z twojej perspektywy .Chce dopytac ale to raczej Firma powinna zagwarantowac wszystkie niezbedne. Potrzebne do pracy kierowcy chyba ze sie myle ?A widac ze fajna firma bo i kiero czesto w domu widac auta wracaja.

Stary Kierwoca
Były pracownik
 Pytanie
@Driver

WIdzę któryś z Panów z biura chyba, po to na rozmowie się pyta czy praca jest po układana. Się zarzekają że tak a potem co ? Czekasz cały dzień bo już słynne słowa są " Bądż w gotowości bo już doklepuje trasę" I ani to zjeść obiad czy coś jak człowiek, bo zaraz możesz ruszyć. i potem idziesz spać i dostaniesz wiadomość ruszamy ;) i walisz cała nocke bez snu. Bo udało Ci się przespać trochę nocy wcześniej bo zrzuciłeś szybko ładunek wstałeś po pauzie 9/11H ogarnałeś się i czekasz. Poczekaj aż się się spieprzy to będzie radź sobie sam, chodż proś ludzi na parkingu o coś etc.

Stary Kierwoca
Były pracownik
 Pytanie
@Mlody bez doswiadczenia

Tak powinna ale tam tego nie ma. Auta parkujesz po krzakach w ich miejscówkach jak wracasz. Zjedziesz w późnych godzinach po 20 np to czekasz aż ktoś z biura raczy przyjechać odebrać klucze i dokumenty. Wyposażenie auta kuleje czytaj żarówki = brak , papier do tacho ? powinieneś mieć x3 nowe rolki w razie kontroli jakiegoś służbisty a co dostajesz ? Rolkę papieru do chłodni, musisz część papieru urwać by wgl wsadzić ten papier do tacho. A kolejną rzeczą jakiej brakuje w takiej rolce jest brak wykresówki do zaznaczania czynności na odwrocie w razie przegięcia czy zaznaczenia złej dyspozycyjności. Po pauzie w domu przed wyjazdem nie dostajesz urlopówki. Brak odzieży którą pracodawca powinien CI zapewnić w dniu przyjęcia, kolejna rzecz jak masz ważne badania to ogień kserujemy i jedziemy. Nie kierują Cię na badania do swojego lekarza medycyny pracy. I tak jak było mówione brak organizacji pracy kompletny, w obecnej firmie wiem co robię już przez cały tydzień. I nie nie robię bloków amazona żeby nie było, z tą firmą nie mamy nic wspólnego. Widać jak się chce to można ogarnąć wszystko. No i w MM najlepiej byś po rozładunku staną odrazu za płotem firmy by za daleko nie odjechać. Bo przecież kierowca nie ma żadnych potrzeb skorzystania z wc czy prysznica i tak może stać i stać. Więc lepiej nie tracić czasu na nie potrzebny stres, i tracenie zdrowia bo będziesz chciał iść spać bo zmęczony po całym dniu oczekiwania a tu nagle ogień 750km do zrobienia i trzeba jeszcze rozładować mimo wszystko czy to na "skoka" czy coś.

anonim
Inne
@Stary Kierwoca

Wspomniałeś o tachografie. Jak pracowałeś w firmie to czas pracy był przestrzegany? Bo jak miałeś z zaskoczenia robić trasę 750 km to mogłeś robić wymagane przerwy czy wszystko na szybko z pominięciem przepisów?

Stary Kierowca
Były pracownik
@anonim

Jeśli chodzi Tobie o prace w porze nocnej to nie nie było przestrzegane... podjedziesz pod tampe etc to pauza ofc. Bo czas napięty jak nie powiem co więc sam siebie okradałeś z czasu wolnego

anonim
Inne
@Stary Kierowca

Czytam głównie same minusy pracy kierowcy. A jakieś plusy są? Ktoś pisał, że cała kasa na konto(usunięte przez administratora) Czy próbowaliście rozwiązać problemy, które opisujecie z szefostwem?

Pytanie
 Pytanie

Czy w MM Logistics Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?

***** ***
Były pracownik
 Pytanie

Witam. Byłem kierowcą w tej firmie. Stawki dobre kasa na czas. Ciągniki jak i naczepy należycie utrzymane. To tyle jeśli chodzi o plusy. Totalny brak planowania pracy kierowcy. Chaos, nigdy nie wiesz co będziesz robił i kiedy. O zleceniu dowiadujesz się z minutowym wyprzedzeniem. Przerywanie dziennego odpoczynku kierowcy smsami, telefonami to norma. Nie wazne czy to noc czy dzień. Wieczne pretensje że nie zdążasz na załadunek ( 20km w 15min) wieczne dopytywanie się gdzie jesteś ile kilometrów masz do danego miejsca i nie chodzi o to by dzięki twoim informacją zaplanować ci kolejny ładunek. Na zlecenie czekasz zazwyczaj kilka godzin. Nie wiem czy rozumiecie jak dużą presję wlasciciel wywiera na kierowcy. Przykład: w czasie przerwy szef dzwoni że masz być gotów do pracy na 7:00 (koniec 9h) o 7 jesteś gotów do pracy. Czekasz godzinę dwie pięć w tym czasie piszesz jaki jest plan ? Cały czas cię zwodzą że jeszcze chwila jeszcze 10 min że czekają na potwierdzenie itd. Mijają kolejne godz. Ty cały czas w gotowości nic nie możesz zrobić (obiad, prysznic itp.) Bo w każdej chwili możesz dostać info ze masz 20 min na dojaz do firmy oddalonej o 20km.( jak nie zdążysz mega pretensje) po czym o 17tej dowiadujesz się że masz załadunek o 19:00 i czeka cię 800km do przejechania nocą i nie możesz się spóźnić. Jesteś po 12h oczekiwania na pracę, czeka cię nocka minimum kolejne 12h tylko po to by po wykonanej pracy sytuacja się powtórzyła. Tak jest praktycznie cały czas. I na nic są twoje tłumaczenia że jesteś do dyspozycji przez 15h ale przerwa 9h jest twoja. Szef dzwoni kiedy chce ma pretensje że nie odpisujesz kiedy po 24h bez snu w końcu zasnąłeś. (usunięte przez administratora). Ktoś kto ma jakieś doświadczenie wie o czym mówię. Po kilku tygodniach takiego chaosu jesteś tak psychicznie i fizycznie wykończony że odechciewa ci się tych pieniędzy tej pracy i tych ludzi. Nie chodzi o to by nic nie robić ale o to jaką presję wywiera szef na kierowcę. Wieczna kontrola setki pytań gdzie jesteś ile km ma Pan do danego miejsca ( tak jak by nie miał GPS) (usunięte przez administratora) Nie rozumieją że jesteś człowiekiem i że czasami musisz odpocząć. Jak napisze że ruszamy to masz ruszyć. Nie ważne co robisz gdzie jesteś i że od 15h czekasz na pracę która miała być ci dana za chwilę max 10min i już coś dla Pana będę miał. Nie polecam pracy w tej firmie. Ludzi których poznałem a którzy pracowali w MM Logistics gdy się dowiedzieli ze wytrzymałem tam 7 miesięcy powiedzieli Szacun. Zazwyczaj jest to miesiąc góra dwa.

Elka
Inne
@***** ***

Podasz widełki? Wierze, że skoro piszesz o dobrych stawkach, to tak jest, ale też wiem, że dla każdego może znaczyć to co innego ;) Kurcze, czyli ten brak organizacji mocno wpływa na pracę, nie ma odpowiednich osób, które by mogły i koordynowały pracą? To jedynie na głowie szefa?

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Adam

Jak to pracownik się nie liczy? To szef nie widział że to pracownicy pracują na jego zysk? Jak konkretnie się zachowywał? Tylko wyszukiwanie problemów czy też zawalanie robotą? Ty miałeś dużo obowiązków?

Kaczorowski Stanisław
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca na Busie w tej firmie . Widzę że busy stoją . Brak ludzi do pracy ?

Adam
Inne
@Kaczorowski Stanisław

Właśnie teraz szukają kierowcy na busa plandekę. Trasy po Europie zachodniej. Praca w systemie 4/1 lub 5/1. Będziesz aplikował?

Adam-prostak
Pracownik
 Pytanie
@Adam

chłopaczku, nikt nie szuka kierowcy na busa, siejesz propagandę, skąd masz takie informację?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Małgorzata
Inne

Jak to się czyta to idzie się zmartwić ale w sumie czy to nie może działać w drugą stronę tzn., że negatywne są sztucznie fabrykowane jak to ujmujesz? Najgorsze, że odnośnie warunków na spedycji pojawiły się dwie przeciwstawne i teraz człowiek nie wie co o tym myśleć. Ale skoro przytaczasz tych kontrahentów, którzy mogli się potencjalnie zrazić co do firmy to kogo masz na przykład na myśli?

Karol
Pracownik

Jestem kierowcą od roku, pieniążki na czas, kontakt ze spedycją wzorowy, więc jak ktoś nie chce pracować lub myśli że za darmo pieniądze z nieba spadają to zawsze taka osoba będzie narzekać. Ja robie swoje i nie dość że pensja jest bardzo dobra (w porównaniu do lokalnych firm) to jeszcze bonusiki, czy premie świąteczne zawsze otrzymuje. Ja osobiście polecam, Szefostwo zabiegane (widać że mają pełno roboty) ale nie można mieć pretensji o nic.

1
Aleks/a
Pracownik
 Pytanie

@Jajo – pracuje tutaj od 5 lat i słysząc Twoje wypociny, zastanawiam się ile tutaj pracowałeś, pisząc takie rzeczy. - Praca jest od 7:30 do 15:30, więc nie rozumiem jakie nadgodziny robiłeś? (chyba że liczysz odebranie telefonu od kierowcy, który dzwoni do Ciebie po godzinach pracy bo np. zapomniałeś podać numeru referencyjnego) - Jeżeli chodzi o wynagrodzenie, to owszem, sama zarabiałam najniższą krajową, bo przyszłam do Firmy bez doświadczenia, w tej chwili zarobki są zadowalające, ale jeżeli piszesz takie rzeczy, to śmie twierdzić że przyszedłeś bez doświadczenia i zamiast dziękować że ktoś dał Ci szansę, oraz przeszkolił do tego typu zawodu, to liczyłeś że dostaniesz za siedzenie przy biurku 10 tysięcy złotych? - Nierealne stawki, czyli jakie? To handel i każdy po drugiej stronie chce oddać Transport za jak najniższą cenę a pracownika obowiązkiem jest ją negocjować, jeżeli tego nie potrafisz to znaczy że to praca nie dla ciebie i najwyraźniej dlatego cię tu nie ma. - „Ekipa wstała i opuściła firmę” gdyby tak było, to ekipa która jest w biurze nie śmiałaby się teraz z twoich wypocin. Każdy pracownik ma prawo się zwolnić -(usunięte przez administratora)

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

X
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)Nauczyłem sue ze tam jako człowiek się nie liczysz.(usunięte przez administratora)wpada co chwila z krzykiem nawet gdy nie ma racji. Praca po godzinach(usunięte przez administratora) Wspomniałem ze zarabia się tam najniższa krajowa? Zadają nierealnych stawek za transporty gdzie ludzie śmiali się do słuchawki ze wygrałem konkurs na najbardziej nonsensowna stawke.O przerwie na herbatę i kanapkę zapomnij. Praca do późnych godzin nocnych. (usunięte przez administratora) Jeżeli chociaż odrobine się szanujesz nawet tam Się nie kieruj. Z reszta pewnego pięknego dnia cała ekipa pracowników wstała i opuściła firmę gdyż byli wykończeni nerwowo. Stwierdzili ze nigdy w życiu nie mieli do czynienia z kimś takim. Pomyślcie jakim trzeba być „szefem” skoro wstaje kilka osób i po prostu wychodzi nie myśląc o konsekwencjach.... No i jeszcze taki szczególik ze w piątki jest sprzątanie(usunięte przez administratora)

1
Małgorzata
Inne
@X

Z tą całą ekipą to piszesz tak całkiem na serio? To ja się zastanawiam ile osób tutaj w praktyce jest zatrudnionych i ile wynosi najdłuższy staż u którejkolwiek z nich?

Administrator

Szukam aktualnych pracowników których możnaby było zapytać w sprawie warunków współpracy z firmą. Czy dobrze jest podjąć się zatrudnienia w tej firmie? Dziękuje bardzo za podpowiedź.

1

Zostaw merytoryczną opinię o MM Logistics Sp. z o.o. - Słupsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MM Logistics Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy MM Logistics Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MM Logistics Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

MM Logistics Sp. z o.o.
3/5 Na podstawie 2 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Witolda Lutosławskiego 18
    76-200 Słupsk
  • NIP: 4990653883 REGON: 362341775 KRS: 0000571275
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
MM Logistics Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii