Nie polecam pracy w tej firmie. Brak szacunku do pracownikow, brak jakiegokolwiek docenienia, brak stałej umowy o prace(jedynie zlecenie i na akord) oraz jeden wielki (usunięte przez administratora) w każdym aspekcie funkcjonowania tej firmy. Współczuje przyszłym osobom zatrudnionym. Dla własnego zdrowia psychicznego nie aplikujcie do tego pracodawcy.
Najniższa krajowa? Przecież wyżej pisano, że jest to praca na akord. Ciężko jest wyrobić więcej niż minimalną pensję? Jak to jest? Napisz proszę, bo szukam pracy i myślę, czy składać tutaj CV.
Jak w ogóle wygląda perspektywa rozwoju na stanowisku asystentka zarządu z umiejętnościami obsługi ecommerce ? Dajcie znać, czy osoby zatrudnione w takiej pozycji też mogą liczyć na jakieś szanse czy raczej wszystko się ogranicza do przysłowiowego robienia kawy, jak to wygląda? Bo w poprzedniej firmie właśnie tak było i czułam się bardzo pomijana. W końcu straciłam motywację do pracy.
Nie ma w tej firmie jak robić przysłowiowej kawy, bo przełożonych nie ma na miejscu xD zwyczajnie robisz wszystko, tj. Odwalasz brudną robotę za szefa.
Zakupiłam półtora miesiąca przed chrzcinami swojego syna krówki dla gości które odbyły się 31 Marca. Po dokananiu zamówienia data wstępna była 13 kwietnia lecz jeśli dopłaci się 50 zł paczka miała dość expresswo czyli 29. Wspomnie jeszcze że paczka miała być zagraniczna Taka więc obcej wybrałam. Dostałam powiadomienie o realizacji ale nie o wysyłce. maila napisałam do firmy 28 marca zapytaniem co z moim zamówieniem bo nie dostałam powiadomienia o wysyłce W ten dostałam wiadomość zwrotną że paczka jest w realizację i dostanie maila kiedy paczka zostanie wysłana. W odpowiedzi napisałam że paczka była opłacona expressowa. Po czym dostałam wiadomość na drogi dzień w Piątek 29 Marca z paczka zostanie wysłana expressowo. Moja wiadomość zwrotna byla ze mi nie dzojdzie paczka w jeden dzień w szczególności że to paczka zagraniczna i się weekend zaczyna. Dodałam ze jeśli Nie dostanę krówek na czas chce pieniądze zwrotne w szczególności zwrot za expressowa wysyłkę . Po czym firma już od tego czasu nawet nie fatygowała się odpisać. Dziś jest 13 kwietnia dopiero teraz dotarły do mnie krówki w czym pieniędzy za zwrot expressu nie dostałam.
Nie otrzymaliśmy zwrotu za zamówienie, które było przygotowywane o wiele za długo, o czym nikt nas nie raczył poinformować. Od dwóch miesięcy próbuję się dodzwonić - nic, sprawa w księgowości i tyle. Zgłosimy to do odpowiednich wyższych organów. Proszę uważać na tę firmę.
Z rzadkich wpisów klientów widać, że chyba potrzeba więcej pracowników - specjalistów ds. obsługi klienta :) 3 Jak duży jest zespół obsługi, jakie godziny pracy? Obsuwy z płatnościami bym zniosła, ale kto powie, od czego zależy czy jest się ubezpieczonym w ZUS, czy nie?
Mam pytanie, czy firma dba o to, żeby wynagrodzenie było zawsze na czas? Myślę, że to dosyć istotna kwestia, a w wątku pojawiają się sprzeczne komentarze i już sam nie wiem co o tym myśleć, tak samo jest w kwestii premii, napisze ktoś czy jest, bo w jednym komentarzu jest, że tak, a w innym, że była tyko raz …
Wieczne problemy z pieniędzmi, brak premii, zawsze opóźniona wypłata, a szef - manipulator numer jeden. Każda jego prawa ręka zostaje zmanipulowana na jego myślenie ;) Zawsze nowa osoba przychodząca na świeżo do firmy i będąca jego najbliższym współpracownikiem staje się dokładnie taka jak on. Przykład obecnej władzy w kadrach jest idealny :) Wszyscy Ci, dla których funkcjonowanie firmy nie jest normalne, lecą ze stołków. Gratuluję przyzwolenia na (usunięte przez administratora) brak zwrotów dla klientów i tuszowanie spóźnionych wypłat. Praca godna podziwu. Jedno jest pewne - karma wraca :)
Mignęło mi archiwalne ogłoszenie na asystenta zarządu z umiejętnościami obsługi ecommerce. Prawdę mówiąc pasowałby mi taka praca szczególnie że była z możliwością homme office. Napiszcie czy na stanowiskach biurowych też jest problem z umową o pracę na czas określony? Ktoś wspomniał o zleceniu i że trzeba sobie zasłużyć. Nadal takie praktyki w firmie?
Oczywiście że tak, dodatkowo pracodawca dając niekiedy umowę o pracę nie ubezpiecza pracownika. Nigdy w życiu nie pchaj się do tej firmy, właściciel traktuje ludzi jak (usunięte przez administratora)
Czy rozmowa kwalifikacyjna do B2WED Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?
Nie polecam pracy w tej firmie. Brak szacunku do pracownikow, brak jakiegokolwiek docenienia, brak stałej umowy o prace(jedynie zlecenie i na akord) oraz jeden wielki (usunięte przez administratora) w każdym aspekcie funkcjonowania tej firmy. Współczuje przyszłym osobom zatrudnionym. Dla własnego zdrowia psychicznego nie aplikujcie do tego pracodawcy.
No to słabo ... Nawet po dłuższym czasie nie dają umowy o pracę? A może kasa chociaz na plus, podasz widełki? Co takiego ma miejsce, ze wplywa to na zdrowie psychiczne, podasz jakis przyklad, bo to akurat bardzo wazne dla mnie?
Umowa o pracę to rzadkość w tej firmie. Prezes uważa, ze trzeba sobie na nią zasłużyć. Także trzeba robić wszystko za wszystkich(usunięte przez administratora), a najniższa krajowa to przecież dla ciebie nagroda. Tak jak mówię - to nawet nie powinno się nazywać firma, wszyscy byli pracownicy jak i klienci czekają aż splajtuje.
I na każdym stanowisku tak jest, że ciężko o umowę o pracę + najniższa krajowa? Są chociaż jakieś premie albo coś tego typu, czy nie?
Najniższa krajowa? Przecież wyżej pisano, że jest to praca na akord. Ciężko jest wyrobić więcej niż minimalną pensję? Jak to jest? Napisz proszę, bo szukam pracy i myślę, czy składać tutaj CV.
Czy urlop w B2WED Sp. z o.o. jest płatny 100%?
Witam, Na zamówienie czekam ponad miesiąc. Jak był caly czas kontakt z firmą tak teraz nie odpisują na żadne wiadomości. A kontakt który jest podany na stronie to tylko automatyczna sekretarka. Nie Polecam.
nie polecam firmy absolutnie jako dostawcy usług. wysłali zamowienie które wyglądała inaczej w ich kreatorze a ewidentnie rozwaliło sie podczas druku. Probuja zwalić winę na klienta przesyłając screenshoty ktorych ja nigdy nie akceptowałam a oni twierdzą że dostali w takiej formie. Absolutnie beznadziejne traktowanie klienta. O tym jak nędzna jest to firma niech świadczy założona grupa na FB osób, które zostali przez nich (usunięte przez administratora) Współczuję pracownikom pracy w firmie z tak koszmarnymi opiniami.
Czy nowo zatrudnione osoby w B2WED Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
(usunięte przez administratora) wiecznie zalegają z zamówieniem, nie odpisują na wiadomości. OMIJAĆ I NIC NIE ZAMAWIAĆ
Uciekajcie od tej firmy jak najdalej. Porażka jedna wielka, banda (usunięte przez administratora) nie potrafiących skopiować i wkleić tekstu. Brak telefonu - rozmawiasz z automatem a raczej słuchasz nagranej w kółko informacji aby kontaktować się mailowo. Kontakt mailowy po tygodniu. Zbywali wiadomościami że zaproszenia się drukują. Miały być w 3dni + 24 dla kuriera. Dopiero po przedstawieniu sprawy UOKiK firma w dwa dni ogarnęła zaproszenia - czyli da się a poprzednie wiadomości o tym że zaproszenie jest w drukarni było kłamstwem z uwagi na to iż po tym mailu otrzymałem informację że drukarnia przyjęła zlecenie a na następny dzień mail z informacją że zakończyli pakowanie paczki. Po otwarciu okazało się że dwa specjalne "premium" zaproszenia zostały pomylone przez firmę B2WED i na dwóch są takie same dane gości... gdzie 3 razy z narzeczoną sprawdzaliśmy wszystko aby wszystko się zgadzało i przesyłaliśmy plik Excel z danymi gości...Finalnie zaproszenia w trybie express zamiast 4dni razem z dostawą dotarły po 4 tygodniach, 2 tygodnie przed uroczystością...
Dzień dobry, ostrzegam wszystkich przed tą firmą. TO SĄ (usunięte przez administratora) KTÓRZY NIE WYWIĄZUJĄ SIĘ Z TERMINÓW REALIZACJI USŁUGI A PIENIĘDZY NIE CHCA ODDAĆ. Mają kilka stron ze sprzedażą krówek z logo czy innym napisem. Przyjmują zlecenie i mają podaną datę wydarzenia że 23-06-2023 to pisze że nie zdążą i będzie na 30-06-2023 a zamówieni złożone 2 czerwca dlatego poprosiłam o zwrot pieniędzy na co odpisali mi bo kontaktu telefonicznego nie ma że nie ma takiej możliwości bo zamówienie jest spersonalizowane. Oczywiście spersonalizowane jest ale oni jeszcze go nie rozpoczęli robić dlatego nie rozumiem problemu ze zwrotem. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM TĄ PSEUDO FIRMĘ. Dodam że są też wpisani do Krajowego Rejestru długów co chyba mówi najwięcej w tym temacie. Jako pracodawcę też uważajcie bo skoro tak traktują klientów to co dopiero pracowników ale to już oczywiście moja opinia.
Zawiść byłych pracowników, którzy ledwo co dawali od siebie jest po prostu śmieszna. Opinie o spóźnionej wypłacie to bajeczka wyssana z palca (jedno spóźnienie o jeden dzień, które było spowodowane problemem w księgowości), pracownicy, którzy się starają i mają faktyczne umiejętności są cenieni. Ci, którzy tak chętnie wypisują te bzdury zawsze wprowadzali toksyczną atmosferę w miejscu pracy.
Widzę że szef albo kierowniczka w niego zapatrzona wzięli się za pisanie fałszywych komentarzy, bo mimo ogłoszeń o prace mało kto chce tam pracować po przeczytaniu prawdziwych komentarzy. :) Nie wierzcie w te bajeczki o premiach. To że raz szef dał łaskawie premie, to nie jest to norma w tej firmie. A wypłaty były zawsze opóźnione, co miesiąc. Bajka o problemach w księgowości albo niby rzekomych "problemach z bankiem" to stary kit wciskany pracownikom, którzy się upominali o wypłatę. Może warto pogodzić się z prawdziwymi opiniami byłych pracowników i sobie to przemyśleć, a nie wypierać... Prawda w oczy kole? Firma nie jest i nie była dobrym pracodawca. Kiepskie pensje, niesprawiedliwe traktowanie, zero szkoleń i rozwoju, a do tego wieczne manipulacje. Jeśli marzy się szefowi pozytywny i prawdziwy komentarz to może warto się o to postarać, a nie kłamać.
Jedno opóźnienie? Wypłata notorycznie była spóźniona lub na ostatnią chwilę. Jak 10 wypadał na weekend to nie było co liczyć że szef zrobi przelew w piątek. Przez weekend trzeba było zacisnąć pasa i czekać na pon lub wtorek gdzie oczywiście przelew przychodził wieczorem. Obrażanie pracowników za prawde i twierdzenie że nie mieli "faktycznych umiejętności" jest poniżej pasa i idealnie przedstawia podejście do człowieka w tej firmie. Sami siebie pogrążacie
Nie sądzę że to zawiść. Ludzie mają prawo do własnych opinii. Jeżeli nie wchodzisz kierownictwu w tylek to jesteś złym pracownikiem, a jeśli masz jeszcze własne zdanie i nie boisz się odezwać to jesteś gnębiony. Nie polecam, najgorsze z możliwych miejsc pracy.
No tak, standard. A w takim razie jest jakaś ogarnięta osoba ponad nimi, żeby ewentualnie można było do niej z tym problemem pójść?
Nie ma, ponieważ najwyższej postawioną osobą a tej firmie jest szef. Jego własni przełożeni mają problem żeby nawiązać z nim kontakt, a co dopiero szary pracownik. A do samym przełożonych lepiej się nie zwracać bo i tak TY wyjdziesz na tego złego :)
Ok skoro szefo taki nieosiągalny to się nie dziwię stwierdzeniu "szary pracownik", to niektórzy wiedzą w ogóle jak wygląda? ;p Czyli jedyne co to bycie fałszywie miłym tutaj popłaca?
To nie jest zawiść byłych pracowników.Kompletna niekompetencja firmy.Zupełny brak kontaktu.Telefon milczy,brak odpowiedzi na e- mail.Wpłaty dokonałam 19.12.22 i do dziś brak odzewu mimo że na stronie informacja że termin realizacji 3-5 dni.Szkoda że nie doczytałam opinii przed dokonaniem zamówienia.Omijać firmę szerokim łukiem.
Ja czekam od czerwca na przelew i do tej pory nic. To nie są bzdury. Można cały dzień dzwonić i się nikt nie może dodzwonić a e-mail to tylko odpisują przekazane do księgowości i cały czas setki maili takich samych. A w dalszym ciągu znów zwrócone pieniądze.
Żałosne! Może szanowny Pan wypowie się na temat oszukiwania sowich klientów? Za brak dostarczonych produktów, za brak zwrotu środków na konto? A może jeszcze za brak kontaktu z osobami z biura? Rzekoma firma nawet nie potrafi wystawić faktury a co dopiero paragonu! Nie polecam „z-miłości” (usunięte przez administratora) na duża skale.
naciągacze z wieloma sklepami internetowymi nie odbierają telefonów, kradną pieniądze klientów i nie realizują zamówień
Może firma powinna zatrudnić specjalistów do odpisywania na maile? Wstyd w takim miejscu pracować. Banda (usunięte przez administratora). Odradzam jakiekolwiek zakupy poprzez ich strony. Nie realizują zamówień, oszukali już setki klientek. Ale w końcu się doigrają.
(usunięte przez administratora) nie wywiązali się z realizacji zamówienia, pieniędzy też nie oddali. Telefonów nikt tam nie odbiera. ŻENADA ,
Zamówienie powinno już dotrzeć, a od 2 tygodni zero kontaktu, nie ma możliwości, żeby się do nich dodzwonić, jednym słowem (usunięte przez administratora) Zgłaszać na policję, do prokuratury i UOKiK.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w B2WED Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy B2WED Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w B2WED Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 3 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!