W ofertach firmy występuje wzmianka o miłej atmosferze pracy przeczytam tak w ogłoszeniu dla specjalisty. Ludzie faktycznie są pomocni i jak ktoś ma jakiś problem zwłaszcza przy wdrożeniu to można liczyć na ich pomoc?
Niestety ale Merlo Polska to jakaś parodia. Nigdzie nie można otrzymać kodów błędów, nie można się dopytać o cokolwiek ponieważ jakiś gość tłumaczy że tylko dla ich klientów. Mają ograniczoną moc przerobową (jakby w Polsce w tym momencie zepsuło się 1000 urządzeń). Nawet nie podali mi kontaktu do jakiegoś serwisu ponieważ nie jestem ich klientem. A kto kupił maszynę za ponad 200tyś. Ciekawe co powie na to Merlo ITA. Żenada
Przepraszam ale tą krzywdząca opinie napisalem ja sam ???????? a teraz nie mogę się poprosić aby ją usunąć. Napisałem ją pod wpływem emocji, niepełnych danych (po prostu firma z którą rozmawiałem dołączyła się od Mario Polska). Pomoc z firmy Mario Polska była natychmiastowa i bardzo pomocna. W związku z powyższym proszę o usunięcie krzywdzącej opinii. Z przeprosinami dla Merlo Polska Mariusz Kowalik
Nie oczekiwałam do końca, że znajdę tutaj jakoś dużo opinii, ale zdziwiłam się, że nie ma ani jednej. Proszę, niech ktoś powie coś na temat tego, jak tam przebiega praca i czy atmosfera jest okej. Bardzo mi zależy na takich informacjach o tym, czy warto się tam zatrudnić. Co sądzicie na ten temat, jak oceniacie to przedsiębiorstwo?