Opinie o Lot Team Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Lot Team Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Lot Team Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Firmy rekrutacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lot Team Sp. z o.o. w Warszawa

Pracownica
Pracownik
 Pytanie

W LOT Team, aby ułatwić funkcjonowanie, przerzucili większość ruchu do zewnątrznej firmy. Kadra argumentuje to celami, które jak wiecie, mogłyby być realizowane bez takiego wsparcia. Zatrudnili za dużo osób, pieniądze są tak marnowane, że ktoś za to odpowie prędzej czy później. Przez przerzucenie ruchu, pracownicy większość czasu nudzą się. Dzięki pomysłowości Sylwii i Marzeny teraz część myśli o zmianie pracy, bo nie wiadomo jaki będzie stan godzin w grudniu. Podjęto więc decyzję o obcięciu godzin zleceniobiorców, co robi jednocześnie kadra lot team? Następne rekrutacje! Ale chyba będę mogła czuć się bezpiecznie i nie zostanę wystawiona jak część pracowników. Decyzje znanej wam blondi, jej wymysły, raczej nie służą firmie.

Kocham S
Pracownik
 Pytanie
@anonim

120h na listopad, do grudnia mało kto zostanie bo z głodu padniemy. S dziękujemy ci bardzo, twój "super" projekt pozbawia nas pieniądzy na życie. Pamiętaj o nas i o tym co z nami zrobiłaś na ewentualnym rozdaniu nagród za super współpracę z firmą zewnętrzna. Proszę odpowiedź na moje pytania, czy na prezentacji w Anglii przekażesz informacje że twój projekt doprowadził do tego że pracownicy lotu tracą pracę? Pokażesz to że agenci firmy zewnętrznej nie posiadają nawet 20% wiedzy agentów lot ? Nie jesteś żadnym cudotwórcą, posadzić rzeszę dodatkowych osób które pomagają wyrabiać cel AR potrafi każdy. Ale co tam zabawa trwa w najlepsze. Na koniec, jakie zdanie trzeba mieć o pracownikach LOT żeby po obwieszczeniu nam że tracimy środki do życia, na następny dzień dodać post o "swoim sukcesie" i wycieczce do Londynu. P.S jako że jesteś bardzo zorientowana w tematach lotniczych pamiętaj do Wielkiej Brytanii tylko na paszport i koniecznie w różowej kreacji :)

Gall Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Cześć i czołem! Wasz ulubiony kronikarz pracy w LOT Team Sp. z o.o. Dla skrótu LOT ZOO. Podwyżek jak nie było od zeszłego roku tak nie ma, jest na razie mydlenie oczu, że będzie coś w lipcu. To jest nic, cudowny pracodawca LOT ZOO wprowadził możliwość pracy zdalnej dla swoich pracowników! W szalonym wymiarze 24dni w roku, bo jak więcej to będzie musiał im zwracać za prąd/internet zgodnie z przepisami. I tak kadrze sie zapomniało wspomnieć, że wysyłając ludzi z Poznania na zdalną (z powodu remontu i hałasu w budynku mieszczącym biuro) to przy okazji zabiorą im 14 dni z tej puli. Nie ma to jak jasna i szczera komunikacja na linii pracodawca- pracownik. Oczywiście po podniesieniu tego tematu zaczęło się wicie i próba relatywizacji problemu. Standardowe działania olewcze wobec pracowników. A co do komunikacji i słuchania głosów pracowników (jak to kadra miała bezczelność ujmować). Nie jestem już pracownikiem. Odszedłem pewien czas temu. Miałem tzw. exit interview. Zgodziłem się na niego tylko dlatego, by na ostatniej zmianie zająć czymś czas. Starając się zachować profesjonalizm zwróciłem uwagę na kwestie, które należy zmienić bądź poprawić z punktu widzenia pracownika. Efekt? ZAPOMNIJCIE. Moj exit interview to poszedl chyba od razu do niszczarki, nic sie nie zmienilo a jest jeszcze gorzej. Wolna amerykanka wobec ludzi, ustalenia słowne w trybie organizacji pracy nie są w żaden sposób zachowywane. Ofkors przez kadrę, spróbuj ty szaraczku wystąpić przeciw to zobaczysz! :D Cieszę się niesamowicie, że zrezygnowałem z pracy w LOT Team. W bardzo krótkim okresie zostałem zatrudniony w firmie która na start zaproponowała mi dokładnie... 72% wiecej niż to co zarabiałem w LOT :D I nadal jest to branża lotnicza.(usunięte przez administratora)

Gall Anonim
Były pracownik
@Kasjer

Generalnie to pozdrawiamy "Zespół LOT Team". Jest nas w Amexie sporo więcej niż wam mogłoby się wydawać, w różnych teamach ???? człowiek głupi był i tylko marnował czas w locie. Amex GBT rekrutuje poprzez firmy rekrutacyjne bądź ich własną stronę

Aga
Inne

Witam, pracował ktoś jako team leader sprzedaży? Szukają takiej osoby, a w necie wypisali zakres obowiązków, a dalej "w praktyce okaże się co jeszcze" :D Co może się pod tym kryć? Jakieś niestandardowe zadania czasem dostajecie? Praca w wybrane weekendy, tzn. ile w miesiącu na osobę? I czy duża rotacja jest obecnie w tym dziale? Zastanawiam się czy co chwila musiałabym szkolić nowe osoby..

XD
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Skoro az tak topornie idzie Ci zrozumienie tego jak sie pracuje w tym miejscu pracy po przeczytaniu komentarzy na tej stronie to obawiam sie, ze jedyna opcja ktora otworzy ci oczy to zatrudnienie sie tam. Pytasz o zakres obowiazkow, na jakim stanowisku ? Zakres obowiazkow zalezy od stanowiska ktore obejmujesz, jezeli nie sprecyzujesz o ktroe stanowisko Ci chodzi, ciezko bedzie napisac cos w stylu “ujednoliconego zakresu obowiazkow” poniewaz taki nie istnieje. Dodatkowo, zakres obowiazkow ktory dostaniesz, o ile wogole zostanie Ci przedstawiony. Potem i tak bedzie modyfikowany dowolnie przez Sylwusie lub Marzenke, najczesciej na twoja niekorzysc, powolujac sie na niego przy argumentacji o ucieciu Ci premii lub bedzie on podstawa do np rozwiazania z toba umowy bo ktos powie ze “nienalezycie wypelnialas swoje obowiazki” Jak pracujesz gdzies indziej to nawet nie rozwazaj zatrudnienia w cyrku zwanym LOT Team :) SERIO

Mała Nowy wpis
Inne

Dobra to już widzę ze ze względu na zwiedzanie ktoś stwierdził ze warto tu pracować a niekoniecznie dla samej kasy. To sa jeszcze jakieś inne plusy dla których można sie tu jednak zatrzymać? Ludzie jakby nie patrzeć dalej przychodzą więc może nie jest tak źle?

Mający dość Nowy wpis
Pracownik

Jak wszyscy wiemy "współpraca" z zewnętrznym call center działa na szkodę stałych pracowników Lot Team. Tymczasem Sylwunia bryluje na kolejnych bankietach chwaląc się jej "projektem życia" którym uwaliła życie już kilkunastu osobom. P.S. Masz Sylwusia stanik źle dobrany, na zdjęciach ci prześwituje

Włodek Nowy wpis
Pracownik
@Mający dość

Hahahah ja ja se robisz :)

XYZ Nowy wpis
Inne

Aby pracować jako Specjalista ds. reklamacji pasażerskich wcale nie trzeba mieć doświadczenia, przynajmniej tak widzę w opisie, do tego podkreślają jeszcze zdolność szybkiego uczenia się. skoro tak to w jaki sposób wyglądają te wszystkie szkolenia i ogólnie samo wdrożenie? każdy ogarnie?

Średnio nowy/nowa
Użytkownicy czekają na odpowiedź 51 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jako dość nowa osoba na stanowisku kasjera mogę powiedzieć że niestety nie jest to praca dobrze płatna. Moja ostatnia pensja nie osiągnęła nawet poziomu 4tys. Na rozmowach, szkoleniach mówiono nam że można dobrze zarobić na sprzedaży usług (bagaże, upgrade do wyższych klas, przewóz zwierząt), owszem zdarzają się bardzo sporadyczne przypadki że uda się coś sprzedać, niestety całość miesięczna zamyka się w przedziale do 300zl. O samej podstawie szkoda pisać bo nie jest to nawet 5000zł brutto. Dla porównania osoby z doświadczeniem twierdzą że kiedyś można było osiągnąć poziom sprzedaży usług dodatkowych około 2000zl a nawet wiecej. Praca sama w sobie nie jest wybitnie ciężka, chociaż pracuje się na noce i święta, obsługa 24h- nie ma z to żadnych dodatków. Kwoty wypłat są na tragicznym poziomie. Pierwszy raz też spotykam się z sytuacją braku jakiegokolwiek socjalu, serio tutaj nie ma nic, jedynie kawa w kuchni. Żeby taka firma jak LOT nie posiadała chociaż kart Multisport na normalnym poziomie cenowym? Trochę wstyd. Moj ojciec u siebie w pracy załatwia mi kartę za niecałe 50 zl, tutaj to koszt prawie 150zl, nie ma nawet prywatnej opieki zdrowotnej, tzn jest ale płatna z własnych pieniędzy. Generalnie nie wiem jak utrzymać się za takie pieniądze. Ja szczęśliwe dalej mieszkam z rodzicami. Współczuję tym co muszą sami się utrzymać. O zgrozo, te pieniądze nie wystarcza nawet na samotne przetrwanie . Jest jeden ogromny plus- tanie podróżowanie. Ja troszkę pozwiedzam i szukam nowej pracy.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak długo czeka się na odpowiedź od firmy Lot Team Sp. z o.o. po przesłaniu CV? Podziel się opinią z rozmowy o pracę na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta. Jaki był jej rezultat?
Ula
Inne

Interesuje mnie proponowana stawka na stanowisku specjalisty ds. reklamacji pasażerskich. Piszą w tej aktualnej ofercie, że do mile widzianych należy znajomość programów takich jak SAP, Amadeus i innych. czy cokolwiek ponad wymogi zawyży stawkę?

anonim
Inne

Po ostatnim wątku widzę, że ktoś tu mocno pracę odradzał ze względu na warunki…. czy jest tu ktoś zatrudniający się teraz bezpośrednio na stanowisku trenera jakości w contact center i by się odniósł? Już kiedyś ta oferta mnie zainteresowała, widzę ze powoli dobiega końca i dopiero weszłam z ciekawości tu na forum. jeszcze się nie zgłaszałam w razie czego. Był ktoś swoją drogą teraz na rozmowie? co o warunkach mówią?

Finansowy dramat
Pracownik
@anonim

Ogólnie praca w CC lot to marne, bardzo marne pieniądze. Nie ma dodatków, to co można było dorobić na sprzedaży usług dodatkowych zostało w większości przeniesione do firmy zewnętrznej. Ja odradzam. Generalnie zarobki na rynku bardzo mocno odjechały od tych oferowanych w CC lot. Dalej nie ma żadnych świadczeń socjalnych, były obiecanki ale wiadomo od ponad roku nie dzieje się nic w tej sprawie. Na święta pracownicy nie dostali nawet złamanej złotówki. Co do odpowiedzi na temat stanowiska trenera jakości. Nie radzę, praca polega na odsłuchiwaniu rozmów i ocenianiu pracowników. Czasami jakieś szkolenia ale nic rozwojowego.

Aga
Inne

Witam, pracował ktoś jako team leader sprzedaży? Szukają takiej osoby, a w necie wypisali zakres obowiązków, a dalej "w praktyce okaże się co jeszcze" :D Co może się pod tym kryć? Jakieś niestandardowe zadania czasem dostajecie? Praca w wybrane weekendy, tzn. ile w miesiącu na osobę? I czy duża rotacja jest obecnie w tym dziale? Zastanawiam się czy co chwila musiałabym szkolić nowe osoby..

XD
Pracownik
@Aga

Zadne pieniadze nie sa warte tej roboty. Dostaniesz glodowa stawke i zakompleksiona przelozona ktora wycisnie z ciebie checi do zycia i motywacje jak wode z gabki w ciagu miesiaca. Wypalenie zawodowe i zjedzone paznokcie ze stresu gwarantowane ! NIE WARTO ZA ZADNE PIENIADZE!!! SZANUJCIE SIE !

Gabriela
Inne
@XD

Pisane na bazie własnego doświadczenia? tylko chyba to nie reguła, że taki przełożony się trafi? Tak w sumie masz na to jakikolwiek wpływ? Z kim można gadać o pewnych modyfikacjach w warunkach pracy? była wzmianka o szkoleniu co rusz nowych osób, a pozostały zakres obowiązków? są jakieś normy do ogarnięcia?

XD
Pracownik
@Gabriela

Jezlei po przeczytaniu opini na tej stronie nadal wypierasz fakty ze moze sie tam pracowac dobrze. To obawaim sie, ze czytanie ze zrozumieniem i myslenie to nie sa twoje mocne strony….. idealnie bedziesz paowac do tego miejsca pracy !

Ania
Inne
@XD

Co nie zmienia faktu ze możesz ten zakres obowiązków opisać jeśli go znasz? Ja co prawda jak na razie i tak gdzieś indziej pracuje ale czytam niektóre opinie z zaciekawieniem. Zainteresowanie pozostałych tez zwraca moja uwagę, chce wiec sprawdzić jak od każdej strony warunki wyglądają. Dla przykładu mimo wszystko są takie osoby, co dłużej pracują?

XD
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Skoro az tak topornie idzie Ci zrozumienie tego jak sie pracuje w tym miejscu pracy po przeczytaniu komentarzy na tej stronie to obawiam sie, ze jedyna opcja ktora otworzy ci oczy to zatrudnienie sie tam. Pytasz o zakres obowiazkow, na jakim stanowisku ? Zakres obowiazkow zalezy od stanowiska ktore obejmujesz, jezeli nie sprecyzujesz o ktroe stanowisko Ci chodzi, ciezko bedzie napisac cos w stylu “ujednoliconego zakresu obowiazkow” poniewaz taki nie istnieje. Dodatkowo, zakres obowiazkow ktory dostaniesz, o ile wogole zostanie Ci przedstawiony. Potem i tak bedzie modyfikowany dowolnie przez Sylwusie lub Marzenke, najczesciej na twoja niekorzysc, powolujac sie na niego przy argumentacji o ucieciu Ci premii lub bedzie on podstawa do np rozwiazania z toba umowy bo ktos powie ze “nienalezycie wypelnialas swoje obowiazki” Jak pracujesz gdzies indziej to nawet nie rozwazaj zatrudnienia w cyrku zwanym LOT Team :) SERIO

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Lot Team Sp. z o.o. dogadują się między sobą?

XD
Pracownik
@Pytanie

Miedzy tymi co penetruja tylna czesc przelozonych to napewno, BA ! Nawet beda probowac Ci wmawiac ze jestescie “przyjaciolmi”. Swoich poznasz napewno, ale trzeba robic slalom miedzy zmijami i uwazac co i o kim sie mowi glosno, jak w Liceum :)

Gośka
Inne
@XD

Chyba nie załapałam większości z wypowiedzi, przytaczasz przy tym jakaś konkretną kulturę pracy? jako młodszy spec od obsługi klienta jak się w niej teraz mogę odnaleźć? Sporo osób nowych przyjmują jednocześnie? Będzie mi raźniej? Są oferty i je właśnie reflektuje

XD
Pracownik
 Pytanie
@Gośka

Kulture pracy w tym miejscu? Tu nie ma kultury pracy 3/4 towarzystwa sie do ciebie usmiechnie i poklepie po ramieniu zeby potem na ciebie donosic do przelozonego i wchodzic im tam gdzie swiatlo nie dochodzi. Przez metody zarzadzania (a przynajmniej jej sie tak wydaje ze to zarzadzanie ) Sylwusi i tego starego betona umyslowego Marzeny to nie ma tam zadnej kultury pracy, pracy zespolowej czy nawet wsparcia. Jak juz popelnilas ten blad i sie zatrudnilas w tym cyrku to albo uciekaj z docelowej sali do jakiegokolwiek innego dzialu (Lot kontakt, M&M.... ) albo zmieniaj prace bo napewno z tymi umiejetnosciami i kompetencjami mozesz znalezc prace o wiele lepsza i lepiej platna.

Były lubiany pracownik
Były pracownik

Na początek dodam że zostałam zwolniona po wakacjach a czemu to opowiem niżej. Nie pisałabym tu opinii gdyby nie sytuacja o której się dowiedziałam już po moim zwolnieniu. O tej „firmie” można pisać całe rozprawki. Zacznijmy może od pozytywów których jest niewiele. - wypłaty były na czas - czasami zdarzały się wyższe niż człowiek obliczał, bo tu jakaś premia źle policzona albo co innego - najlepsza atmosfera wśród agentów jaką widziałam do tej pory (to jedyna rzecz która tam człowieka trzymała przy życiu) Przejdźmy do części którą każdy uwielbia czytać, negatywy tej pracy Na temat blondi nie będę się już wypowiadać, widać że większość opinii wyczerpała temat. SKO też całkiem w porządku z wyjątkami bo od samego początku współpracy było widać że Papa Bravo i jego odpowiednik wiekowy C byli źle nastawieni do mnie, do tej pory nie wiem czemu XD Gdy zaczynałam swój miesiąc „próbny” po szkoleniu miesięcznym jeden z agentów przeszedł na lidera (nazwijmy go MP) i stety niestety został moim liderem. Można by pomyśleć że wie co i jak z nami, bo przed chwilą był na tym samym stanowisku i chce jak najlepiej dla nas. Też tak myślałam do tej pory XD wiadomo, relacje z nim koleżeńskie, gadaliśmy na wszystkie tematy, również prywatne, wiele razy palił ze mną z mojego urządzenia, brał jedzenie ode mnie, wszystko było w najlepszym porządku. Miałam jedne z lepszych wyników z ankiet od pax, ale jednak zostałam zwolniona. Podczas gdy kierownik wraz osobą z kadr spotkali się ze mną w salce, dostałam wypowiedzenie z powodu „nieusprawiedliwionych nieobecności” XD Oczywiście wypowiedzenie za porozumieniem stron. Wiadomo, na każdą nieprzewidzianą nieobecność nie będę wysyłać L4 bo to więcej zachodu niż korzyści. Była taka prośba/informacja żeby pisać. Więc za każdym razem jak wiedziałam że nie będzie mnie w pracy, dzwoniłam na berło bądź pisałam na teamsach do kierownika który był teraz na zmianie i nie było nigdy żadnego problemu. Po pewnym okresie braku współpracy z tą placówką doszły mnie słuchy dlaczego naprawdę zostałam zwolniona. Otóż na jednym z moich spotkań miesięcznych z MP dostałam od niego informację że wie że składałam CV do innej firmy i żebym szła z takimi info do niego i coś ogarniemy. Bo przecież on chce mi „pomóc”. Takie spotkania odbywały się w budynku jednak jeśli była dobra pogoda robiliśmy je na dworzu. Po każdym takim spotkaniu zostawaliśmy chwilę dłużej żeby sobie zapalić, gdzie większość razy MP palił z mojego urządzenia bo nie miał swojego, więc się to przedłużało. W żartach czasami mówiłam, że „nie chce mi się wracać na górę”, no bo kto chciałby wrócić do biurka z przerwy gdzie może postać jeszcze te dodatkowe 2/3 minuty i zapalić sobie. Nigdy nie było z tym żadnego problemu. Prawdziwym powodem mojego zwolnienia, była jego prośba. Za moimi plecami, zamiast pogadać ze mną pobiegł od razu do kadr i kazał mnie zwolnić XDD powodem nie były moje nieobecności Prawdziwym powodem było to co „mówiłam” na tych spotkaniach, co oczywiście przekręcił i dopowiedział, że „nie chce mi się pracować” i że „chce się zwolnić, szukam nowej pracy” a przypominam że od kadr dostałam info że z powodu moich nieusprawiedliwionych nieobecności xd Również to że mówiłam otwarcie że szukam nowej w pracy w danej firmie 1. Powiedziałam o tym agentowi z którym miałam bardzo dobry kontakt, na zmianie nocnej, na której liderzy nie pracują a SKO było w tym dniu zdalnie. (Mam pewność że ten agent nic nie powiedział) 2. MP rozpowiada że usłyszał to któregoś razu jak mówiłam to komuś na zmianie, więc jego historia trochę się nie klei xd Zastanawia mnie tylko po co tak kłamać, i czy MP nie obowiązuje jakaś poufność. Jak pokazywał mi moje wyniki, to resztę nazwisk zakrywał żebym nie wiedziała czyje to, a jak przychodzi co do czego to rozpowiada na prawo i lewo czemu mnie naprawdę zwolnili xd Do tego zredukowali teraz etaty do 120H, gdzie niektórzy robili nawet po 200/300 h. Zaczęły się kolejne zwolnienia dobrych pracowników tak o po prostu. Blondi przecież nie usunie swojego działu CCiG bo to jej nowe dziecko. Ale już nie patrzy że robią tyle błędów i wprowadzają pasażerów w błąd, i później sprzedawcy i kasjerzy muszą się tłumaczyć czemu bagaż jest 2x droższy. „Poprzedni agent sprawdził cenę na złym rynku i cena wynosi tyle i tyle, przepraszam za pomyłkę.” Wszędzie to przepraszanie za nie swoje błędy. Podsumowując Nie polecam tej pracy ze względu na kadrę tam panującą i przełożonych. Jednak atmosfera panująca tam między agentami jest naprawdę super, nieważne czy masz 25 lat, a druga osoba 40, tak czy siak dogadacie się naprawdę fajnie.

Hahahah
Pracownik

Nikt nie zostanie do niczego pociągnięty. Nowi liderzy to w zdecydowanej większości dzieci S. Z tego tytułu nie można oczekiwać za wiele. Przykre, smutne do jakiego poziomu doprowadziła spółkę CC samozwańcza kreatorka karier. Kumoterstwo na każdym wyższym stanowisku od kasjera wzwyż. Tak pięknie to sobie ustawiła. Osoby które miały czelność posiadać swoje zdanie już dawno załatwiła, zostały niedobitki.

M
Pracownik

Ja akurat zauważyłam już jakiś czas temu że liderom na nas nie zależy a są tylko na posyłki góry i wbijają nam za plecami szpile

007
Pracownik
 Pytanie
@M

Co?? Jacy liderzy, liderzy w tej firmie się skończyli tzn zostali skończeni przez S. Nie ma już liderów. Co to za liderzy którzy nie przepracowali 10min na rozmowach z pasażerami, nie znają systemu. Jedyne co mogą to poklepać sztucznie po ramieniu, później i tak nas oczerniają i obgadują. Nie raz słyszałem różne komentarze, epitety podczas ich rozmów. Ja i tak już kończę współpracę, ucięcie godzin powoduje że nie mam pieniędzy na wynajem i życie. Dziękuję za ten cudowny sukces i wspaniałą współprace z firmą zewnętrzna. Brawo!!!

Były lubiany pracownik
Były pracownik
@007

Z tymi nowymi liderami to naprawdę porażka xd jak jeszcze pracowałam to przyszło ich trzech i jeden siedział na odsłuchach i patrzył co robię. Jako osoba, bardzo miły ale kompletnie nic nie ogarniali z systemu xd trzeba było im wszytsko tłumaczyć co i jak trzeba zrobić w danym momencie i dlaczego, podczas rozmowy też tłumaczyć co trzeba w danej sytuacji. I to oni później nas oceniają jak sami nie mają pojęcia o co chodzi XDD

007
Pracownik

Te osoby dalej pracują, natomiast liderem jest juz tylko Iwona. Reszta przestała być liderami podczas ostatniej zmiany struktury. Ale co i dlaczego się tak stało nie wiem

Pracownica
Pracownik
 Pytanie

W LOT Team, aby ułatwić funkcjonowanie, przerzucili większość ruchu do zewnątrznej firmy. Kadra argumentuje to celami, które jak wiecie, mogłyby być realizowane bez takiego wsparcia. Zatrudnili za dużo osób, pieniądze są tak marnowane, że ktoś za to odpowie prędzej czy później. Przez przerzucenie ruchu, pracownicy większość czasu nudzą się. Dzięki pomysłowości Sylwii i Marzeny teraz część myśli o zmianie pracy, bo nie wiadomo jaki będzie stan godzin w grudniu. Podjęto więc decyzję o obcięciu godzin zleceniobiorców, co robi jednocześnie kadra lot team? Następne rekrutacje! Ale chyba będę mogła czuć się bezpiecznie i nie zostanę wystawiona jak część pracowników. Decyzje znanej wam blondi, jej wymysły, raczej nie służą firmie.

anonim
Inne
@Pracownica

Dużo tych godzin na grudzień obcięli? Teraz takie akcje się dzieją, czy już wcześniej firma decydowała się na takie "postojowe" dla osób na uz? Nie można tego jakoś skonfrontować z szefostwem?

Kocham S
Pracownik
 Pytanie
@anonim

120h na listopad, do grudnia mało kto zostanie bo z głodu padniemy. S dziękujemy ci bardzo, twój "super" projekt pozbawia nas pieniądzy na życie. Pamiętaj o nas i o tym co z nami zrobiłaś na ewentualnym rozdaniu nagród za super współpracę z firmą zewnętrzna. Proszę odpowiedź na moje pytania, czy na prezentacji w Anglii przekażesz informacje że twój projekt doprowadził do tego że pracownicy lotu tracą pracę? Pokażesz to że agenci firmy zewnętrznej nie posiadają nawet 20% wiedzy agentów lot ? Nie jesteś żadnym cudotwórcą, posadzić rzeszę dodatkowych osób które pomagają wyrabiać cel AR potrafi każdy. Ale co tam zabawa trwa w najlepsze. Na koniec, jakie zdanie trzeba mieć o pracownikach LOT żeby po obwieszczeniu nam że tracimy środki do życia, na następny dzień dodać post o "swoim sukcesie" i wycieczce do Londynu. P.S jako że jesteś bardzo zorientowana w tematach lotniczych pamiętaj do Wielkiej Brytanii tylko na paszport i koniecznie w różowej kreacji :)

Marianek
Kandydat
 Pytanie

Cześć Startuje na kandydata na team Leadera- i czytając wszystkie opinie od kilkunastu minutach widzę że to gorzej niż tartak Co się stało z poprzednim? Może mi ktoś powiedzieć co i jak?

XD
Pracownik
@Marianek

Poprzedni Lider zauwazyl ze to robota jak dla chlopa panszczyzninego, marna pensja, zalamanie nerwowe i wypalenie zawodowe po miesiacu i zakompleksiona przelozona ktora praktykuje Nepotyzm. Nie warto, jak szanujesz siebie jako czlowieka to odpusc ta prace. Tak naprawde to nie Lider Zespolu a Lider, Analityk, Trener i pewnie jeszcze jakies wymyslone obowiazki Ci Sylwusia z Marzenka dorzuca. Szkoda zycia na taka “prace”….

Agnieszka
Inne

Hej, widzę że ktoś tutaj bardzo szczegółowo wyłożył kwestię zarobków, za co dziękuję, bo tego szukałam. Chciałabym się tylko upewnić, czy nic nie poszło do góry przez ostatnie miesiące. Jakaś podwyżka inflacyjna, było coś takiego? Albo może przewidują podwyżki?

XD
Pracownik
@Agnieszka

Jedyna podwyzka jaka dostalismy, to podwyzszony poziom stresu i wypalenia zawodowego

Iza
Inne
@XD

Ciekawi mnie Twoje podejście do tego miejsca pracy. Jakby nie patrzeć tak samo w poprzednim wątku padały negatywy z Twojej strony a mimo wszytko się zatrudniasz. Więc na jakiej zasadzie to działa tak właściwie? Co zachęca do tego, że dalej tu jesteś?

XD
Pracownik
@Iza

Interpretuj moje wypowiedzi jak chcesz, ale nie sa to negatywy lecz szara rzeczywistosc poparta faktami i doswiadczeniami, to ze na tym portalu (usunięte przez administratora) kadry i sama KaDrA pudruje trupa i klamie jak to sie tam swietnie nie pracuje to juz inna sprawa. Do siedzenia tam nie motywuje kompletnie nic, tragicznego nastroju i niemyslacej kadry POWYZEJ KIEROWNIKOW ZMIANY nie rekompensuje nawet wyplata lub jakies przedszkolne konkursy Sylwusi ktora jak bedzie trzeba to cie zgnebi psychicznie i wywali bez slowa mowiac wszystkim ze to Ty bylas zla/niewsytarczajaca itp. Jedyne za co jestem wdzieczna LOT TEAM to szkolenie z Systemu Amadeusz bo to akurat maja na jednym z wyzszych poziomow i szkola najlepszych z Kasjerow, tego odebrac im nie moge. Natomiast jedyne co mnie motywowalo do siedzenia tu to nabycie doswiadczenia i w sumie „darmowe „ szkolenie ktore jest w pakiecie z nielegalna umowa lojalnosciowa(nielegalna tylko w przypadku szkolenia od 0 do kasjera )

Anonim
Pracownik
@XD

Podwyżek brak a wymagania rosną, chyba ze to tylko mnie omijają kokosy ;(( atmosfera siada, napięcie i niezadowolenie pracowników rośnie z każdym dniem. Jeśli masz inna opcje to wybierz mądrze, bo tu poza biletami pracowniczymi nie ma benefitów, multisport pełnopłatny, taksówki oferowane cała noc ( w teorii) a jak już ci się uda dostać transport, oczywiście na terenie Warszawy to czeka cię wycieczka krajoznawcza bo maja w (usunięte przez administratora) komfort pracownika i ładują cię z 3 innymi osobami to jednego auta co nawet nie maja po drodze i robisz koło, ja jestem na wylocie i z tego co słychać z różnych działów dużo osób tez. Ale co można powiedzieć, sami do tego sukcesywnie prowadzą. Długo tam pracuje i za ciężka prace nie usłyszysz nawet dobrego słowa, a gdy podwinie ci sie noga to jest lincz, przychodząc do tej pracy byłem bardzo zadowolony jednak im dalej w las tym gorzej, prawo pracownika na umowie zlecenie jest łamane na każdej płaszczyźnie, a tylko spróbuj zabrać głos to dopiero zobaczysz!! Nie polecam pracy tutaj i gdyby nie fakt ze można zwiedzić kawałek świata za mała kasę już dawno nie byłoby mnie i moich kolegów w tej firmie!!

Gall Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Cześć i czołem! Wasz ulubiony kronikarz pracy w LOT Team Sp. z o.o. Dla skrótu LOT ZOO. Podwyżek jak nie było od zeszłego roku tak nie ma, jest na razie mydlenie oczu, że będzie coś w lipcu. To jest nic, cudowny pracodawca LOT ZOO wprowadził możliwość pracy zdalnej dla swoich pracowników! W szalonym wymiarze 24dni w roku, bo jak więcej to będzie musiał im zwracać za prąd/internet zgodnie z przepisami. I tak kadrze sie zapomniało wspomnieć, że wysyłając ludzi z Poznania na zdalną (z powodu remontu i hałasu w budynku mieszczącym biuro) to przy okazji zabiorą im 14 dni z tej puli. Nie ma to jak jasna i szczera komunikacja na linii pracodawca- pracownik. Oczywiście po podniesieniu tego tematu zaczęło się wicie i próba relatywizacji problemu. Standardowe działania olewcze wobec pracowników. A co do komunikacji i słuchania głosów pracowników (jak to kadra miała bezczelność ujmować). Nie jestem już pracownikiem. Odszedłem pewien czas temu. Miałem tzw. exit interview. Zgodziłem się na niego tylko dlatego, by na ostatniej zmianie zająć czymś czas. Starając się zachować profesjonalizm zwróciłem uwagę na kwestie, które należy zmienić bądź poprawić z punktu widzenia pracownika. Efekt? ZAPOMNIJCIE. Moj exit interview to poszedl chyba od razu do niszczarki, nic sie nie zmienilo a jest jeszcze gorzej. Wolna amerykanka wobec ludzi, ustalenia słowne w trybie organizacji pracy nie są w żaden sposób zachowywane. Ofkors przez kadrę, spróbuj ty szaraczku wystąpić przeciw to zobaczysz! :D Cieszę się niesamowicie, że zrezygnowałem z pracy w LOT Team. W bardzo krótkim okresie zostałem zatrudniony w firmie która na start zaproponowała mi dokładnie... 72% wiecej niż to co zarabiałem w LOT :D I nadal jest to branża lotnicza.(usunięte przez administratora)

Zespół LOT TEAM
Pracownik
@Gall Anonim

System zwiększenia wynagrodzeń jest planowany w lipcu 2023 r. Pracownicy, którzy są zaangażowani zostaną docenieni podwyżką finansową. Wysokość podwyżki będzie przyznawana we współpracy z bezpośrednim przełożony. W przypadku pracy zdalnej, wymiar 24 dni wynika z przepisów Kodeksu Pracy. Został również poruszony temat "exit interview", wszystkie informacje są zapisywane/ archiwizowane i udostępnione Kadrze CC. Planowane są również spotkania Q, na których szczegółowo zostaną omówione wyniki ankiet. To bardzo ważne, aby pracownicy dzielili się z nami feedbackiem.

Gall Anonim
Były pracownik
 Pytanie
@Zespół LOT TEAM

Nie ośmieszajcie się. Te exit interview to są do kadry wysyłane faxem czyt. do niszczarki. Nie ma żadnych, ale to żadnych zmian w związku z exit interview od lat. Tematy które ja poruszyłem na swoim były poruszane i w 2020 czy 2021 roku i nic się nie zmieniło. A przepraszam, zmieniło się na gorsze. Jakie to będą podwyżki dla docenionych pracowników? 300?400?500 PLN? W zeszłym roku wybrani dostali 500pln brutto. Łaskawie, po 2.5 roku zapitalania za 4 brutto i utrzymywania tej firmy na powierzchni. A wszelkie głosy niezadowolenia kończyły się pogadankami dyscyplinującymi i tekstem, że jak się nie podoba to tam są drzwi. Dziwi mnie, że ktoś w tym (usunięte przez administratora) chce pracować skoro na rynku jest multum ofert dla ludzi znających Amadeusa. I to nie za śmieszne 4.5 brutto tylko 6500-7500 i w pełni zdalnej pracy. Bo tam pracodawca wie jak dbać o pracownika i nie zbiednieje jak zapłaci ryczałtem te 200 netto dodatkowo za pracę zdalna :D Mógłbym jeszcze napisać o różnych obowiązkach mimo zajmowania tego samego stanowiska i posiadania takiej samej umowy. Szkoda, że nie ma ZZ to by się skończył ten (usunięte przez administratora) zwierzęcy.

anonim
Pracownik
 Pytanie
@Gall Anonim

a podzielisz się info, gdzie szukaja kasjerow za taka stawke? chetnie sie tam zglosze, jak tylko skonczy mi sie umowa

Mieczysław bonk
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Amex travel proponuje 9tys brutto na start dla kasjera. Komfort pracy na dużo wyższym poziomie niżeli w lot team. Zapraszamy nabór ciągle trwa, jest już parę osób które przeszły przez piekiełko lot teamowe. Podwyżki rozdane drogi zespole lot team?? W zeszłym roku pamiętam że większość z pracowników dostała tylko od Miss Universe maila informującego o końcu procesu zmiany wynagrodzeń :) Oczywiście jej wierna ekipa kąpała się w blasku księżyca i zbierała mannę z nieba. To jest największa różnica między lot team a moim aktualnym pracodawcą, tutaj liczą się umiejętności i wiedza systemowa. W lot team liczy się tylko to jak ładnie ktoś potrafi ćwierkać na cześć wyroczni Syl**

Kasjer
Kandydat
 Pytanie
@Mieczysław bonk

A gdzie dokładnie można znaleźć ofertę? Bo ja nigdzie nie widzę

Gall Anonim
Były pracownik
@Kasjer

Generalnie to pozdrawiamy "Zespół LOT Team". Jest nas w Amexie sporo więcej niż wam mogłoby się wydawać, w różnych teamach ???? człowiek głupi był i tylko marnował czas w locie. Amex GBT rekrutuje poprzez firmy rekrutacyjne bądź ich własną stronę

Zawszejadlemprzykompie
Były pracownik
 Pytanie

„Pracę” w LOT wspominam znakomicie - nocne zmiany na których grało się w karty i zamawiało jedzonko, słuchało zespołu MIG na pełen regulator, nieograniczona liczba wolnego dzięki opcji przerwa: work, dobrze zaopatrzony automat na przekąski, rewelacyjna atomosfera (wykluczając kilku ananasów) wewnątrz zespołu etc. Pozytywy tego typu mogę mnożyć. Negatywy? Jakie negatywy?! Wg kadry zarządzającej, w LOT pracuje się dla „prestiżu”, więc dodatkowe monety niepotrzebne. Pomijam fakt, że prestiż ten można porównać do pracy przy redagowaniu maili wysyłanych w imieniu Księcia Kongo który utknął na lotnisku i potrzebuje od Ciebie 5000pln na powrót obiecując miliony zwrotu. Jak to jeden z liderów podsumował podczas pandemii - rzeźbienie w odchodach. Działania pandemiczne? Palce lizać! Nikt nic nie wie. Panika. Brak pomysłu na cokolwiek. Natomiast słowa „jak coś się spierd***, to będzie wasza wina”, wypowiedziane przez b wysoko postawioną osobę, zagrzały nas do pracy! Takiej motywacji oczekujemy! Tego i owocowych poniedziałków! Btw, udało się komuś zdobyć coś więcej niż jablko? Banany wciąż pozostają w sferze marzeń i nocnych omamów o zdobycznej, żółtej delicji którą udało się wyrwać w potyczce z innymi pracownikami? Dwa lata uczęszczania do pracy, bo pracą bym tego nie nazwał, a w dzień zmiany F20 dostaję telefon, że jednak nie przedłużą umowy. Uśmiechnąłem się, bo bez tego dalej bym się kisił w stagnacji. Jednak jeszcze większy uśmiech pojawił się na mojej twarzy, gdy osoba dzwoniąca rzuciła „mam nadzieję, że stawisz się na swojej ostatniej zmianie”. Bardzo chciałem przyjść, ale kolana mnie rozbolały. Jednak najgorzej z tego całego cyrku wspominam proby implementacji LETS DO IT ATTITUDE. No jasny szlag. Jak ograniczonym trzeba być, by jako osoba decyzyjna wpaść na taki pomysł i uznać go za sensowny? Jakim bęcwałem cynicznym trzeba być by w czasach pandemii, wszechobecnej niepewności i powszechnych obaw o jutro, jako priorytet stawiać kakofonię frazesów rodem z chińskich ciasteczek z wróżbą? Ilość sytuacji których byłem świadkiem, częścią, prowodyrem jest zbyt liczna, by chciało mi się to pisać na potrzeby opinii w internatach. Czas na werdykt. Praca - 2/10 Można posiedzieć, jest wifi, winda działa w miarę bezproblemowo, papier w toaletach raczej ze średniej półki cenowej. Jednak z minusów - fatalna kadra zarządzająca (poza nielicznymi wyjątkami (usunięte przez administratora) Ludzie - 9/10 Niech za świadectwo tego, jak cudownych ludzi przyciąga szambo zwane LOTem, będzie fakt, iż minimum dwa razy w tygodniu chodziliśmy pić po pracy, na pikniki, na aktywności sportowe. Nie mogę wyobrazić sobie lepszych współpracowników i relacji wewnątrz zespołu. Werdykt finalny - NIE POLECAM PRACY W LOT TEAM. (usunięte przez administratora)

Aczemunie
Pracownik

Ja chcę się wypowiedzieć na temat firmy, bo już trochę pracuję. Uważam, że w żadnym innym miejscu z moim brakiem doświadczenia nie byłoby możliwości otrzymania takich kwot wypłaty, zarabia się naprawdę dobrze i głównie to mnie tutaj trzymało. Koledzy i koleżanki są podzieleni na starszych i młodszych i w takich grupach się mniej więcej trzymają, ale bardzo mi odpowiada taka atmosfera korporacyjna, są organizowane różne mini eventy, jest wesoło i zawsze znajdzie się chwila na pogawędkę. Ostatnio było u nas dużo zmian, na razie się nie wypowiadam, robię swoje i obserwuję jak będzie dalej. Ale do tej pory na plus.

1
XD
Pracownik
@Aczemunie

Skoro tak swietnie sie pracuje i zarabia (XD) to podpisz sie swoim imieniem i nazwiskiem, moze Sylwia po ramieniu poklepie. Jezeli serio uwazasz ze w LOT TEAM w CC sie super zarabia to polecam isc do jakiejkolwiek agencji ktora obsluguje podroze sluzbowe lub rekreacyjne. Tam mozna powiedziec, ze dobrze placa. Wzgledem LOT wzrost pensji o minimum 40%, wtedy zobaczysz co znaczy odpowiedni stosunek wykonanej pracy do odppwiedniej płacy. Zdasz sobie sprawe, ze praca w tej branzy nie musi byc harowka jak w tym nedznym CC, a ludzie potrafia byc mili, docenic to co robisz i nawet zaoferowac work-life balance bez obrazonej kadrowej ktorej nic sie nie chce i z wielka laska cokolwiek robi w pracy. Zycze Ci tego z calego serca

Zespół LOT team
Pracownik

Za (usunięte przez administratora) i nie pyskowac. My z Marzenka idziemy na browarka. Trzymajcie sie tam w tym CC

2
XD
Pracownik
 Pytanie

SPAM ? Ja tutaj widze idealne odzwierciedlenie tego jak KADRA podchodzi do pracownikow w tym miejscu pracy. Lepiej siedziec cicho i za przyslowiowa "(usunięte przez administratora) robic i nie pyskowac, a jak zdobedziesz sie na odwage aby przedstawic konstruktywna krytyke to pwenie w krotkim czasie otrzymasz wypowiedzenie i zgnebienie psychiczne od Blondi, oczywiscie jesli chodzi o Warszawe. Siedze tutaj dosyc dlugo i wiekszosc komentarzy na tym GO WORK pod LOT TEAM to PRAWDA ! Zjedz na dol i zobacz jak ladnie jest opisany przypadek kolezanki Wiktorii G ;)

Mariusz
Inne
@XD

Z tą dziewczyną to chyba musiało być dawno bo nie widzę takiego wpisu na stronie. Możesz w paru słowach napisać o co chodzi i na czym polegają konsekwencje jak się wyrazi własne zdanie? Widzę, że Cię wykropkowano z tym wynagrodzeniem. Możesz podać, jaka kwota?

XD
Pracownik
@Mariusz

Niedawno, ale skoro nie potrafisz znalezc to mysle ze nie warto abys aplikowal tam do pracy skoro nie chce Ci sie nawet zrobic odpowiedniego rozeznania w temacie. W skrocie, Wiktoria wyrazila swoja krytyke na temat “kadry” i zkstala zwolniona.. a Blondi (vel Sylwia ) zabrala ja wczesniej jak i innych pracownikow przy okazji zwolnienia i psychicznie ja zgnebila sam na sam w sali coachingowej.

Zespół LOT TEAM
Pracownik
@XD

W firmie Lot Team nikt nie został zwolniony poprzez przekazanie krytyki/ feedbacku na temat pracy. Decyzje dotyczące zwolnienia są spowodowane oceną efektywności oraz zaangażowania pracowników. Dwa razy w miesiącu odbywają się spotkania przed którymi można wyrazić swoje zdanie/ opinię anonimowo poprzez formularz.

XD
Pracownik
@Zespół LOT TEAM

Mhhhhmmm taaak, a wy jako Kadra wspaieracie nas Pracownikow tu w CC I moze jeszcze Sylwusia napiszesz, ze nalezyte pensje sa tutaj placone i ze wcale to nie jest (usunięte przez administratora).. Skonczcie sie juz tu kompromitowac. Fakty sa takie ze wlasnie za to (usunięte przez administratora) zostala zwolniona.

Iza
Inne
@XD

Czyli tak naprawdę słowo przeciwko słowu? a czemu należyta pensja według ciebie miałaby być niepłacona? wysokość Twojej ile wynosiła i czy faktycznie coś było z jej terminowością? jak to wyjaśniano

XD
Pracownik
@Iza

Nieterminowosci wyplaty wynagrodzenia nie tlumaczono w zaden sposob, kadra miala pracownikow w (usunięte przez administratora) nwet PRZEPRASZAM nie uslyszelismy, kolejna sprawa ze oferuja glodowe stawki, tyle w temacie

Iza
Inne
@XD

Aha mimo wszystko ciekawa jestem rzeczywistych przyczyn... Mimo tego co tu piszesz mają obecnie praktycznie pełny skład? Wiadomo jak sobie obecnie pracę tutaj organizują?

XD
Pracownik
@Iza

Praca jest organizowana jak zawsze. To, ze zawsze znajdzie sie ktos komu nocne zmiany nie odpowiadaja, mimo, ze jest to bardzo jasno i wyraznie komunikowane, ze takie zmiany bedzie mial KAZDY. Ludzie w tym miejscu pracy dziela sie raczej na "stara gwardie" ktora pracuje tam od dawna i w cyrku czy na komediach to sie nie smieja, bo widzieli w tym CC odpowiednio duzo, i malo co ich zaskoczy. Oczywiscie pozdrawiam wszystkich pracownikow OD KIEROWNIKOW ZMIAN W DOL, bo wyzej to szkoda strzepic ry..... Reszta osob to pracownicy ktorzy przyszli do pracy, przeszli rekrutacje i szkolenie( ktore nie jest latwe ) i dopiero po pewnym czasie albo uciekaja gdzies indziej albo przenosza sie do innych dzialow niz docelowa "sala" gdzie przelozonym nie jest zakompleksiona blondi, ktora sie wyzywa na kazdym. Radza sobie dobrze z oblozeniem miejsc pracy bo to "Panstwowka" zakamuflowana pod "prywatna firma". Za przyslowiowe sznurki pociaga (usunięte przez administratora), ktory chyba nawet nas nigdy w naszym CC nie odwiedzil, a "szefowa" Pani (usunięte przez administratora), nic dla pracownikow u tego betona nie wywalczy bo jeje sie chyba nie chce, ja sie chcialam dowiedziec na niektorych spotkaniach czy pewne "rzeczy" dla nas pracownikow daloby sie zalatwic, ale to jak grochem o sciane, szkoda nerwow.

Michał F. Vel Buffon
Pracownik
 Pytanie

Szanowny zespół lot team nie ma zamiaru odpowiedzieć. Wiadomo z faktami się nie dyskutuje. W takim razie zwrócę się bezpośrednio do Pana, Panie M , czy jest Pan usatysfakcjonowany złożoną ofiarą, czy zwolnienie agenta uspokoiło Pańskie sumienie ? Czy sprawiedliwości stała się zadość? Dla Pana wiadomości, podsunięto Panu Bogu ducha winnego kozła ofiarnego. Czy jako dyrektora nie zastanawia Pana poziom osób, które podejmują decyzję w lot team i że nie biorą za nie żadnej odpowiedzialności? Co robią osoby odpowiedzialne za jakość agentów ? Jest Pan chociaż trochę zainteresowany podległą spółką ? Czy figuruje Pan tylko w konkursie odcinania kuponów i pobierania comiesięcznej wypłaty? Świadczy to wszystko niestety również o Pańskim braku kompetencji, albo o zwykłym niedbalstwie (tak czy siak wstydzić się trzeba). Ciekawe czy jak by Pan nie dostał pensji to też by nie reagował, czy może była by to w końcu pierwsza reakcja, bo przecież chodzi o własny (usunięte przez administratora) Proszę szykować się na dużo więcej "wpadek" wizerunkowych. Działania aktualnej kadry oraz brak jakichkolwiek kompetencji skutecznie doprowadziły już tę firmę do ruiny. Samolot odlatuje, proszę postarać się znaleźć chwilę na refleksję nad funkcjonowaniem podległej spółki i braku Pańskich działań... To od Pana zależy czy będzie Pan kolejny rok największym no-showem w spółce CC. P.S drogi zespole lot team dziękujemy za docenienie naszej ciężkiej pracy, laurki, baloniki, cukierki oto nam właśnie chodzi. Po co nam z boostera kasa jak racuchów pełna taca? Pokrótce żenady ciąg dalszy, a refleksji żadnej... Ps trochę dużo tego Pan, ale patrząc na brak działań to powinno być raczej z małej litery Panie M...

jeszcze pracownik
Pracownik
 Pytanie

Zero work life balance. Co miesiąc składamy dyspozycyjność co jest czystą farsą. 5 dni wolnych do wybrania, w teorii można również wybrać preferencje co do zmian- poranne, popo czy nocki oraz długości zmian. Praktyka? Dostaniesz tak czy tak zmiany 12-22, nieważne co zaznaczysz, o życiu prywatnym można zapomnieć. Duża ilość nocek po których często jest jeden dzień przerwy (kończysz o 6 nad ranem) a kolejnego dnia często dają ci zmianę na 6 (jedyny wyjątek kiedy dają ci zmiany poranne ;)). Telefon za telefonem, brak wystarczającej ilości pracowników. Brak premii świątecznej (w Poznaniu dostali pierogi :)). Nie będzie podwyżki inflacyjnej, bo nie jest to w polityce firmy.

Grafik
Były pracownik
 Pytanie
@jeszcze pracownik

Dokładnie. Na ponad rok pracy, prośba grafikowa spełniona… raz? Motywacją do lepszych wyników był właśnie upragniony grafik, ale finalnie zdobywała go ciagle jedna osoba…

jeszcze pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Grafik

Dokładnie tak jest. Jest to żałosne, zapewnienie pracownikom grafiku który nie zabiera całego dnia nie powinno być nawet czymś o czym się dyskutuje. Ja rozumiem, że nie każdy dostanie taki grafik jak chce, ale zmiany 12-22? Przecież to jest żart. Praca w locie to nie jest centrum naszego życia jak niektórzy mogą myśleć.

Zespół Lot Team
Pracownik
@jeszcze pracownik

Zasady planowania pracy Contact Center zostały spisane i są dostępne dla wszystkich pracowników. Harmonogram pracy tworzony jest w oparciu o wiele czynników m.in. konieczność zapewnienia odpowiedniej obsady zgodnej z przewidywanym zapotrzebowaniem w danym okresie, konieczność zapewnienia odpowiedniej obsady dedykowanych kolejek językowych zgodnie z ich aktualnymi godzinami otwarcia, czy dostępność poszczególnych pracowników o odpowiednich kompetencjach. Praca w godzinach nocnych jest nieodłączną częścią pracy w LOT Contact Center, które obsługuje klientów w trybie całodobowym. Aktualnie liczba zmian nocnych jest zależna od liczby zatrudnionych pracowników. Od stycznia jesteśmy w trakcie procesów rekrutacyjnych, aby zwiększyć liczbę osób i tym samym zmniejszyć liczbę nocnych zmian, która proporcjonalnie będzie zaplanowana między cały zespół CC.

Andrij Zielenski
Pracownik
 Problem

Jak tam drogi zespole lot team ? Dalej będziecie utrzymywać, że nikt nie został zwolniony według waszego widzimisie? A co powiecie na temat naszego zwolnionego kolegi Oskara? Został wyrzucony po jednej rozmowie, aferze ze skrzypcami!!! Jaka jest jego wina w tym wszystkim, że pasażer nie poleciał ?!!! Winne są procedury !!! Dlaczego nikt z szanownego państwa KADRY nie został pociągnięty do odpowiedzialności ?!!! Jak zwykle winny jest zwykły szary pracownik!!! Jeżeli agent popełnił błąd to gdzie do tej pory był zespół pieśni i tańca- podobno jakości. Gdzie jest lider tej osoby który podobno ciągle czuwa nad rozwojem !!!! Znaleźliście kozła ofiarnego żeby ratować swoje posady. Firma nie funkcjonuje, nie macie nic do zaoferowania pracownikowi. Zero dno. Ja również zaraz się z wami żegnam. Dość poniżania i robienia z ludzi (usunięte przez administratora)!!!! Nie polecam, omijać szerokim łukiem. Ostatnie wydarzenia są nie do przyjęcia. Nadmienie również ostatnie ala Oskary- hermesy rozdanie nagród za rok ciężkiej pracy.... Kto dostał nagrody ?? No oczywiście w głównej mierze KADRA. Od lat nic się nie zmienia... Żenada drodzy państwo

Zespół LOT TEAM
Pracownik
@Andrij Zielenski

Pragniemy poinformować, że z wymienioną wyżej osobą zakończyliśmy współpracę z powodu nieakceptowalnego poziomu prowadzonych z pasażerami rozmów telefonicznych. W odniesieniu do corocznych nagród "Hermesy" podkreślamy, że spośród 42 wyróżnionych w trakcie wydarzenia osób ponad 70% to osoby, które nie są członkami kadry i zostały docenione przez swoich przełożonych bazując na wynikach i zaangażowaniu jakie wkładały w swoją pracę przez cały 2022 rok. Pozostałe 30% osób nagrodzonych to laureaci wyłonieni poprzez otwarte głosowania dostępne dla wszystkich pracujących w naszej firmie. W ten sposób rozdano 20% wyróżnień. 10% to nagrody dla kadry, także ustalone poprzez głosowanie, w którym udział brali inni członkowie kadry. Nie jest więc prawdą, że nagrody dostały w głównej mierze osoby z kadry. Pracowników zachęcamy do skorzystania z platformy stream i obejrzenia naszej gali, gdzie wymieniamy listę laureatów.

Andrij Zielenski
Pracownik
@Zespół LOT TEAM

Te 10% wyróżnień (kadra) dostało 80% puli przeznaczonej na nagrody (nie ma się oczywiście co dziwić, bo przecież "im się to poprostu należało" za ciężką prace) Reszta czyli 90% wyróżnień (załoga która faktycznie coś robi) dostała ochłapy, żeby to jakoś ładnie procentowo na papierze wyglądało. Żenada

Silvio Głuchy Jaszczur Buffon
Pracownik
 Pytanie
@Zespół LOT TEAM

Drogi zespole Lot Team... Odpowiedzcie mi proszę zatem jak to jest, że zwolniony agent (jak to państwo twierdzicie za nieakceptowalny poziom prowadzonych rozmów z pasażerami) został wcześniej (przed akcją ze skrzypcami) tak dobrze oceniany przez zespół pieśni i tańca? Coś tu się kupy nie trzyma, a to co tutaj odpisujecie to zwykłe mataczenie, zmienianie faktów pod siebie oraz chowanie głowy w piasek... Weźcie się w końcu do roboty i bierzcie za coś odpowiedzialność! Podkreślam, że agent nie był niczemu winien i był wczesniej dobrze oceniany.

1
PRACOWNIK
Pracownik

Z wieloma opiniami się zgadam, natomiast jeśli chodzi o prowizję ze sprzedaży w moim przypadku to najmniej było to ok 500 zł, a najwięcej ponad 2200 zł

Zostaw merytoryczną opinię o Lot Team Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lot Team Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lot Team Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 39.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lot Team Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 1 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Lot Team Sp. z o.o.
2.2/5 Na podstawie 18 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • 17 Stycznia 43
    02-146 Warszawa
  • NIP: 5223080777 REGON: 366270463 KRS: 0000657060
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lot Team Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii