Zwracano uwagę na trudności w kontakcie. Na to, że kontakt jedynie mailowy. Mają, co prawda jeden numer telefonu na swej stronie, ale nawet bez zaznaczonych godzin pracy. Więc, jako osoba szukająca pracy przy obsłudze klienta też się wiele nie dowiedziałem. Pracował ktoś może dla nich, co się wypowie, czy oferują robotę na cały etat? O tym, ile jest pracy i ile z tego pieniędzy?
Busfor tragedia nie polecam!!!! Na bilecie brak informacji dotyczącej dokładnego przyjazdu autobusu, a kontakt z firmą płatny.
Cześć. Wasze ostatnie wpisy to bardziej wpisy pasażerów przedstawiające różne sytuacje a ja trochę przełamię tu temat i zapytam, jak często dochodzi tu do rotacji na stanowisku kierowcy? Chyba, że obsada jest tylko po znajomości i z polecenia? Pytam, bo w sieci nie ma żadnych ogłoszeń do pracy w tej firmie i tak się zastanawiam, czy tu w ogóle można się dostać. Ktoś wie i przedstawi od a do z jakie warunki trzeba spełniać?
Od ponad miesiąca walczę z tymi złodziejami o zwrot kosztów za bilety,które zostały zwrócone firmie zaraz po zakupie.Nie opisują na maile.Posiadam całą korespindencję.Sprawa zostanie zgłoszona na policję
Nie polecam busfor. Kontaktu z nimi nie ma. Pieniądze ni zwracają
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Busfor.Pl Sp. z o.o.?
Witam. Firma tragiczna. Kierowcy aroganccy, chamstwo i nic więcej. Wymyślają sobie dodatkowe opłaty które biora w kieszen. Autobusy wogole nieodpowiadaja chyba żadnym normom. Zostałem wręcz wyrzucony z autobusu 230km od miejsca docelowego do którego zapłaciłem bilet. Chamscy kierowcy wytłumaczyli mi nie mal że siła że dalej nie jada bo nie ma sensu, ponieważ do mojego miejsca jadę tylko ja i mogę sobie dojechać tam pociągiem. Omijajcie z daleka. Chamstwo i (usunięte przez administratora) trzeba jeszcze uważać żeby w mordę nie dostac
Wiecie co tak sobie przejrzałem dokładnie ten wątek i większość tu wpisów pochodzi od niezadowolonych klientów. Rodzi się pytanie, czy ktoś tutaj w ogóle pracuje/pracował? Pytam o to, bo zawsze chciałem spróbować czegoś w pracy biurowej a tutaj podejrzewam, że jak są jakieś stanowiska to taka papierkowa albo internetowa robota. Pewności nie mam żadnej, dlatego pytam na tej stronie, jak to wygląda. Może będzie osoba, co mi pomoże, gdzie ewentualnie aplikować, bo nawet nie ma w sieci żadnych informacji o ewentualnej pracy. Pomoże ktoś?
Beznadziejna firma. Radzę nie kupować biletu. Kontakt tylko mailowy i nastawieni są negatywnie do zwrotów jak już się kupiło bilety to już przepadło. Wszędzie są zwroty ale oni patrzą tylko żeby u nich kupić i nie oddać już kasy i w ogóle nie chcą odpowiadać na maile.
Ta firma - (usunięte przez administratora)! Nie uwzględniają reklamację, kontakt tylko mailowy. Radzę kupować bilety u przewoźników, a nie u tego pośrednika. Фирма не чиста на руку , при возврате билета не возвращают деньги , контакт с фирмой только через электронную почту.Покупайте билеты у перевозчиков ,а это фирма посредник.
Nie polecam, mówiąc krótko oszukaj cie na cenie biletu. Za bilet warszawa ostrowiec świętokrzyski normalnie zapłaciłam z kosztami 33 zł. U nich 58 zł, za ten sam kurs, tego samego dniai ten sam przewoźnik. Zwrot biletu 10 minut po kupnie ma ogromne koszty. Zawiadamiam instytucje. (usunięte przez administratora)
Najgorsza w życiu firma. Nie odpowiadają na dzwonki, ignorują maile, nie zwracają płatnośći. Mój problem zaraz rozwiązają konsultanci z Centrum Obsługi klienta innego kraju, ponieważ busfor w Polsce nie w stanie tego zrobić. Bardzo ciekawe czym się zajmują te pracownicy i gdzie teraz znajdują się moje 300 złotych. Jestem bardzo pokrzywdzona, to była ostatnia kropla. Będę pisać i powiadomię o tym wszyscych aby rozwiązać swoją sytuację. One muszą odpowiedzieć za swoje czyny, ja tego tak nie zostawię.
Szukam osób pokrzywdzonych przez tą firmę do pozwu zbiorowego .
Najgorsza w życiu firma. Nie odpowiadają na dzwonki, ignorują maile, nie zwracają płatnośći. Mój problem zaraz rozwiązają konsultanci z Centrum Obsługi klienta innego kraju, ponieważ busfor w Polsce nie w stanie tego zrobić. Bardzo ciekawe czym się zajmują te pracownicy i gdzie teraz znajdują się moje 300 złotych. Jestem bardzo pokrzywdzona, to była ostatnia kropla. Będę pisać i powiadomię o tym wszyscych aby rozwiązać swoją sytuację. One muszą odpowiedzieć za swoje czyny, ja tego tak nie zostawię.
Kupiłem bilet online. Opłacone za BLIKA. bilet został wysłany pocztą. Pieniądze zostały pobrane z konta. A potem nadeszła odpowiedź, że Twoje zamówienie zostało anulowane, ponieważ nie zostało opłacone. Autobus przyjechał spóźniony 2 godziny.
Witajcie, Podpisuję się pod każdym komentarzem. Zakup biletu w dniu 05/09 br trasa katowice-iwonicz wyjazd 8;45. Brak biletu, brak kontaktu z firmą , maile dochodzą ale firma nie odpowiada. Utopione 80 zł.
Witam , właśnie zostałem oszukany , sprawe jutro zgłoszę na policje.
Nie polecam tej firmy. Sprzedają bilety na autobusy widmo . Kontakt jest tylko mailowy z nimi który się urywa jak chcesz odzyskać swoje pieniądze . Jeśli czyta to ktoś z "firmy" to odpowiednie urzędy i media zostały już poinformowane co wy robicie .
Co to ma znaczyć że na autobusy widmo? Bilety nie odpowiadają autobusom które rzeczywiście jeżdżą?
Autobus nie przyjechał wogole . Chciałem odzyskać pieniądze ale kontakt mailowy się urwał ( nie odpisują ) . Ich siedzibą w Katowicach to biuro wirtualne
500 zł utopione . No z internetu tą firmę . Kupowałem bilety na szybko szkoda że nie sprawdziłem opini o nich ;(
Witam tak samo została potraktowana moją siostrą dzisiaj. Bus widmo nie przyjechał. A rzekomo był. Też tak tego nie zostawimy
Tego nie wiem bo pierwszy raz mieliśmy styczność z tą firma???? i na szybko kupowaliśmy bilety nie czytając komentarzy ???? wydzwaniamy ale nikt nie odbiera każą kontaktować się przez meila ????????
Hejka. Kupowaliście bilety autobusowe ze strony busfor.pl? Widziałem, że za niewykorzystany bilet elektroniczny można dostać zwrot pieniędzy. Czy ktoś z was rezygnował z biletu i nie było żadnych problemów? Jak długo czekaliście na przelew środków na konto? Nie trzeba się dodatkowo się upominać, czy wypełniać specjalnych deklaracji z powodu odwołania podróży? Podpowiedzcie proszę.
Można dostać pieniądze tylko trzeba wcześniej zgłosić , że rezygnujesz z podróży. wysyłasz e-maila. nie robią problemów.
Dzień dobry / co to za firma (usunięte przez administratora) !!!z samego rana jestem tak wkurzona i nie zadowolona !!! 20)10/2021 miałam wykupiony bilet z Łodzi do Ustki na dzień 6)11/2021 na godz 8:30 wszystko zostało zapłacone bilety wydrukowane !! Dzisiaj piszą mi po 12 dniach zakupu biletu że jest anulacja biletów i zwrot pieniędzy !!!!z jakiej przyczyny nie wiadomo !!!trzy dni przed wyjazdem i szukaj sobie coś innego !!!nie polecam w żadnym wypadku tej firmy!!! chyba właścicielom śmierdzą pieniądze i robią z ludźmi co chcą!!!! Z poważaniem pyska
O 16:50 w podróży do Mińsku, Pan Maksim Łuszakow był bardzo nie grzeczny, podniósł na mnie głos zachowyywal się bardzo niegrzecznie. Firma straciła przez to swój wizerunek. Nie polecam
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Busfor.Pl Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Busfor.Pl Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.