Wzięliście udział w procesie rekrutacji na stanowisko Pracownik Sklepu w De`Longhi Clima Polska Sp. z o.o.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem marki? Na co powinny zwrócić uwagę osoby, które rozważają złożenie swojej aplikacji? Podzielcie się informacjami!
Mało tu wpisów od pracowników. Czyżby było aż tak dobrze, że nie potrzeba żandej krytyki? Jak to mówią, skoro nie można złego słowa o nich powiedzieć, to trzeba porozmawiać o kimś innym :) A serio - faktycznie tak dobrze się tu pracuje?
Kupiłam ekspres pochodził 3 miesiące a już prawie miesiąc leży w serwisie dzwoniłam na infolinie ale otrzymałam odpowiedź ze mogę sobie go zabrać i pic czarna kawę bo czekają już prawie miesiąc na kubek do mleka który zamówili i ma przyjść z Włoch a wg.warunków gwarancji maja na to 30 dni i dlaczego ja mam jakieś pretensje ze tak długo czekam na naprawę to chyba jakiś żart i kpiny Pani która jest do obsługi klienta jest bardzo arogancka i niemiła typowy przykład Antyreklamy dla Firmy w której pracuje !
Nie polecam współpracy jeśli chodzi o stanowisko promotora we współpracy z p.Łukaszem we Warszawie na co dowodem jest częstotliwość zmiany promotorów i problemy z znalezieniem nowych. Jeżeli się zdecydujesz nie załatwiaj nic "na słowo" tylko maile lub SMS-y. Natomiast jeśli chodzi o agencje pracy przez którą zatrudniają to współpraca układa się bez zarzutu. Wypłata na czas i łatwy, przyjemny kontakt.
Wiesz jaka atmosfera panuje w firmie De`Longhi Clima Polska Sp. z o.o.? Pracownicy są dla siebie pomocni czy wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię!