Polecam salon Bokaro . Profesjonale doradztwo i obsługa klienta. Bardzo duży wybór produktów, nowoczesne aranżacje łazienek. Jestem bardzo zadowolona z wizyty i zakupów.
Atmosfera bardzo dobra, fajni ludzie, fajne kierownictwo. Póki co same plusy, bez żadnych minusów :)
Pracowałam tam dwa lata i dobrze wspominam ten czas :) Mieliśmy fajną, zgraną ekipę. Zawsze była miła atmosfera, nie narzekałam tak na prawdę na nic. Przeprowadziliśmy się do innego miasta i dlatego nie jestem już w Bokaro :)
Zaskoczona zostałam wiedzą pracownika, który mnie obsługiwał, odczułam, że rady które mi udzielał przy wyborze interesującego mnie towaru zawierały pełną informację o produkcie oraz o jego zaletach. To jest obsługa i doradztwo na najwyższym poziomie.
Jest to bardzo dobre miejsce do inspiracji podczas planowania własnej łazienki. Ogromny wybór wyposażenia i płytek, a także piękne aranżacje. Bardzo mila i kompetentna obsługa, która pomogła mi przy wyborze produktów. Jestem bardzo zadowolona z zakupów w salonie Bokaro i każdemu serdecznie polecam.
Miła obsługa, znająca się na rzeczy, bardzo duży wybór towaru. Ekspozycja towaru, przestronność sklepu i personel zawsze chętny do pomocy sprawia, że ma się ochotę wrócić tam ponownie.
Naprawdę warto zajrzeć do salonu Bokaro. Fantastyczna obsługa pomogła mi wybrać piękne, bardzo dobrej jakości płytki. Już nie muszę jeździć po całym mieście w poszukiwaniu wyposażenia łazienki. Zawsze będę w pierwszej kolejności odwiedzała ten salon.
Bardzo miła atmosfera, do tego uczciwe warunki pracy. Szef jest wymagający ale też bardzo konkretny. Polecam współprace z tą firmą.
Bardzo polecam zakupy w salonach Bokaro. Asortyment bardzo dobrej jakości. Obsługa Klienta na wysokim poziomie.
Nie wiem, kto produkuje opinię o Bokaro - są porażające i obrażające. Żadnej merytoryki i oczywiście brak podpisu z imienia i nazwiska. Ja mam z tą firmą dobre skojarzenia - profesjonalnie i miło. Mając świadomość, że to nie sklep spożywczy, gdzie pani z półki podaje masło, łatwiej się czeka na zamówiony towar 7 dni. Ja najbardziej cenie wiedzę i doradztwo. Zostawiając tam swój budżet remontowy, wiedziałam, ze wszystko będzie dobrze dopasowane.
Nie polecam , towar zamówiony po opłaceniu w całości okazuje się , ze towaru nie ma na sklepie , czekaliśmy tydzień na płytki , po położeniu podłogi okazało się , ze płytek zostało , ale nawet zapakowanych w całości nie przyjmą . Ponadto okazało się ? że brakuje nam płytek na ściany znowu okazuje się , ze nie mają na sklepie trzeba czekać aż przywiozą od producenta . Nie polecam gdybym szybciej weszła w opinie o tym sklepie nie kupiłabym u nich płytek .
Żadna firma nie trzyma płytek na stanie, nie mają takich magazynów. 50 dostawców x liczka kolekcji?!
Kabina zamówiona w tej samej cenie co na łazienka+, transport za darmo. w trakcie wyszła sytuacja z brodzikiem po otwarciu kartonu okazało się że, jest wklęśnięty w tym samym dniu napisana reklamacja przez pracownika wysłałam tylko zdjęcia na telefon kom. w przeciągu dwóch dni brodzik wymieniony i dostarczony za drobną opłatą. nie wiem z skąd takie opinie o sklepie.
Czyli zrobili wszystko co w swojej mocy żeby była Pani zadowolona? Nie ma co się bać, że zostawią w razie czego z problemem jeśli przyjdzie do tematu reklamacji?
Miła obsługa, bardzo konkretna informacja odnośnie zamówień już na samym początku rozmowy. w moim wypadku zleciłem przeliczenie płytek fachowcowi za poradą sprzedawcy. Oraz sprawdziłem towar przy odbiorze przy kierowcy również za poradą sprzedawcy wszystko w terminie i na czas. w trakcie wyszedł problem z baterią okazało się że deszczownia jest za krótka bardzo szybka reakcja i załatwienie sprawy, nawet odniosłem odczucie że, pracownik sklepu aż, za bardzo się zaangażował w sprawę deszczownia kupiona za 540zł. Domówione ramie nowe za 120zł i wszystko gra. Nie wiem z kąt te opinie o sklepie. mam wrażenie że co niektórzy mają kij za głęboko wsadzony w de.
(usunięte przez administratora),Cwaniactwo ! Pracownik się nie liczy, Jak (usunięte przez administratora)zasuwa za grosze! Nowego pracownika nie przeszkolą na stanowisku pracy! Sami nie znają się na asortymencie! A kierownictwo i inne głąby wchodzą w tyłek właścicielowi tego dziadostwa.
Jak tak lubią do dupoopy to kto może zabronić. Polecam, tylko u mnie gorzej bo nie wiem co nowa lubi i cza się łaskotać :P
Nie polecam . Płytki na zamówione nie ma na czas, nie można zwrócić nawet zamkniętego kartonu, czekanie na płytki do tyg. po tygodniu okazuje się ,że jeszcze tydzień po czym znowu płytek nie ma nawet po 2 tyg. info od pracownika ze dopiero będą produkowane.BOKARO Gorzów PORAŻKA nikomu nie polecam odradzam wszystkim znajomym
Czego się spodziewasz? Ktoś ściąga płytki pod klienta dlatego też nie ma możliwości zwrotu. Co firma ma zrobić z jednym kartonem? Tylko utylizacja i straty. Trochę myślenia, żadna firma nie da Ci możliwości zwrotu towaru na zamówienie.. dostałeś informację przed podpisaniem zamówienia że nie ma takiej możliwości!!!! Bardzo często zdarza się że fabryka zamyka produkcję na jakiś czas i bokaro nie ma na to wpływu, dla twoich paru metrów płytek jakaś potężna firma nie otworzy produkcji bo Ci się to tak widzi. Ten komentarz to.wies
@Gorzów. to jak pracuje nowa osoba bez szkolenia?
Powiem tak - PORAŻKA. Wszystko tylko ładnie wygląda, ale do czasu. Wyposażaliśmy całą łazienkę os płytek po meble. W tym przypadku zakupy robiliśmy w salonie w Gorzowie Wlkp. Na towar czekaliśmy dłużej niż obiecano, ok mogę zrozumieć bo pandemia itp. Kiedy otrzymaliśmy informacje, że towar przyjechał poproszono o zapłacenie pozostałej kwoty. Za 10 dni towar dojechał, ale nie w całości - brakuje dwóch zamówionych towarów. Dzwonimy - sprzedawca zapomniał nas o tym poinformować. Dostarczy na własny koszt w terminie późniejszym. W sumie okazało się, że po jeden z towarów musieliśmy jechać sami a drugiego po trzech tygodniach jeszcze nie dostarczyli (do dzisiaj) Następny zonk - kiedy nasz wykonawca zaczyna kłaść płytki okazuje się, że z 14 płytek (60x120) ok. 60% ma ukruszone narożniki. Robi co może, by powycinać z nich ile się da. Prosimy o wymianę tylko 4 szt. i zaczyna się jazda. Nawet nie chce mi się tego opisywać, ale zostaliśmy potraktowani jak (usunięte przez administratora) czy kłamcy - bo może jednak sami je uszkodziliśmy?. Finał był taki, że kupiliśmy sami te 4 płytki w innym miejscu. Były o wiele tańsze niż w Bokaro oraz przywiózł je kurier w nienaruszonym stanie. Nie polecam tej firmy, jak ktoś chce przepłacić i być nie miło potraktowanym to proszę bardzo. Pozdrawiam
Czytałam, że dzięki wieloletniemu doświadczeniu w firmie Bokaro trafnie rozpoznają potrzeby i służą fachowym wsparciem. Dlatego trochę zaskoczyła mnie Twoja opinia. Ktoś Ci polecił tę firmę, czy znalazłeś się, przeglądając Internet?
Czy ktoś wie kto się tam zajmuje reklmacją w firmie?
REKLAMACJA MIMO USTALEŃ ECHA BEZ ECHA ,MIMO 18-KROTNYCH TELEFONÓW.
(usunięte przez administratora)brak słowa przepraszam za modyfikację zamówienia, dzwonię od tygodnia z prośbą o wymianę/ zwrot towaru, pod każdym telef. - pada magiczne - oddzwonimy , i tak do dzisiaj. (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bokaro Szeligowscy sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Bokaro Szeligowscy sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bokaro Szeligowscy sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 9 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Bokaro Szeligowscy sp.j.?
Kandydaci do pracy w Bokaro Szeligowscy sp.j. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.