Doktor Lech Małgorzata. Na początku wszystko było ok. W pewnym momencie doktor zrobiła mi 2 zęby. Jeden najpierw zwykły wypełnienie a potem kanałowo i drugi od razu kanałowo. Oba zęby po zabiegu lekko bolały a doktor sugerowała że mogą jeszcze boleć przez pół roku i to normalne. Póki co jeden z tych zębów aktualnie leczę u innego stomatologowa - doktor pominęła jeden kanał i drugi wypełniła nie do końca. Drugi ząb aktualny stomatolog także widzi stan zapalny i podejrzewa pominięcie kanału. Nie polecam.
O tak, też mialam przyjemność poznać tą panią... Pierwszy zabieg również wypelnienie ubytku w dwóch zębach przednich, na pierwszy rzut oka niby wszystko okej, dojechałam do domu (kawałek mam do tego Olsztyna) i wyszło że jednak trzeba będzie poprawić bo po prostu jest krzywo!. Reklamacja została uznana to akurat na plus.... Niestety dwa dni temu jedna z nich mi odpadła co jest po prostu śmieszne bo nie wytrzymała nawet dwóch lat! Gdzie poprzednie nosiłam 11. A nie oszukujmy się, małych pieniędzy za to nie placimy.
Omijajcie z daleka ta klinike, nabijaja kase konsultacjami i tomografia. Do bledow medycznych nie przyznaja sie, nawet slowa przepraszam. Ich wina , zle zrobione leczenie a umywaja rece. Pacjenta zostawiaja z problemem, nie pomagajac naprawc to co zepsuli. Czy ktos doradzi prawnika od takich spraw?
Jest jakaś praca na recepcji? Nie mam akurat teraz po drodze tam i nie mam jak spytać, ale chciałabym zostawić CV. Myślicie, że coś jeszcze wymagają, jakieś dokumenty, badania, listy motywacyjne? Będę od razu przygotowana.
Nie widzę tutaj wpisów od pracowników :/ Jaki jest powód tej ciszy? Ktoś zdradzi jak się pracuje w zespole?:) Wiecie może, czy często pojawiają się oferty pracy od firmy? Interesowałoby mnie stanowisko technika dentysty/asystentki stomatologicznej. Mam doświadczenie. Warto aplikować?
Zdecydowanie, bardzo zdecydowanie nie polecam!!! Chamstwo, (usunięte przez administratora) arogancja i buta pana Miśków (szef tego całego biznesu) osiąga szczyty, a jego poczucie nieomylności i bezbłędności powinna służyć jako wzór dla innych podobnych lekarzy. Państwo uważają się za najlepszych na olsztyńskim rynku, koronę na głowie noszą wyżej niż ustawa przewiduje. Nie mają grama szacunku do pacjentów, nawet starszych osób, które muszą przychodzić po kilka razy z tym samym zębem, bo przy każdej kolejnej wizycie pani stomatolog się nie wyrabia i już nie ma czasu przyjąć kolejnego (wcześniej umówionego!!!) pacjenta, więc się ciąga w tą i z powrotem starszego człowieka, niech sobie poprzychodzi na kolejną odwołaną wizytę, w końcu co innego ma do roboty. Pani na recepcji jest nieprzytomna, nie panuje nad niczym, nie wie kogo i na kiedy zapisuje, nawet nie raczy podnieść słuchawki telefonu i poinformować o konieczności przełożenia wizyty - o tym pacjent się dowiaduje jak już przyjdzie. Niedopuszczalne jest jakiekolwiek zwrócenie krytycznej uwagi na pracę personelu, bo - jak usłyszałam od pana Miśków - oni błędów nie popełniają, a z pracą się nie wyrabiają, bo mają aż tylu pacjentów, więc jeśli mi się nie podoba to mogę wybrać inny gabinet - tzn. gorszy i mniej oblegany. Poziom wychowania Jaśnie Państwa wyklucza oczywiście używanie słowa "przepraszam"... Niestety, chyba sodóweczka uderzyła do głowy, bo jeszcze kilka dobrych lat temu było to całkiem dobre miejsce na leczenie ząbków, dobrzy stomatolodzy, kulturalne i cywilizowane podejście do pacjenta. Teraz to tylko wspomnień czar, wszystko zeszło na psy, stomatolodzy nie wiem skąd wzięci (najlepsi niestety poodchodzili...), ceny z sufitu, traktowanie pacjenta tragiczne - zero kultury, brak szacunku dla pacjenta i dla jego czasu (nawet starszych osób). Dla Państwa pacjent jest wyłącznie kolejnym numerkiem w kolejce do odhaczenia i zgarnięcia maximum kasy za minimum jakości, plus chamskie podejście gratis. Niestety, drodzy Państwo, może warto byłoby zmienić nazwę, bo z dawnym Eurodentalem to już nie ma nic wspólnego, a tylko myli pacjentów, którzy wracając tu po latach mają nadzieję na jakość i podejście jak sprzed lat, a tylko boleśnie się rozczarowują. To po prostu nieuczciwe, tak jak nieuczciwe jest nazywanie siebie lekarzami, skoro pacjent jest dla Was wyłącznie dodatkiem do biznesu i stoi na drugim miejscu, bo na pierwszym jest kasa i olbrzymia buta i arogancja. Pycha kroczy przed upadkiem proszę Państwa... Liczba pacjentów nie powinna chyba usprawiedliwiać nędznej jakości usług i braku podstawowych zasad dobrego wychowania…, więc może należy Państwu pożyczyć mniej pacjentów - wtedy może i jakość się poprawi, a i pacjenta zacznie się w końcu szanować..., może lepiej iść na jakość a nie na ilość, tym bardziej, że w końcu chodzi tu o ludzkie zdrowie. Jesteście państwo lekarzami, przysięga Hipokratesa obowiązuje również Was, więc skoro pacjenci są dla was wyłącznie źródłem kasy, może lepiej zmienić zawód i nie psuć już więcej ludziom ani zębów ani nerwów... A ryba psuje się od głowy ...
Nabijanie kasy.Najgorzej jak wyczują że pacjent się nie zna i o nic nie pyta wtedy kaplica.Panorama szczęki wszystkich jak leci mimo bólu jednego. A tak na przyszłość.A może ja nie będę więcej tam chodził? Dwa razy byłem z ubytkiem,uszczerbieniem dwójki, dwie poprawki i tak wypełnienie wypadło.Oczywiście bajera na wysokim poziomie dla zmylenia czujności.Panie b.miłe pośmieją się porozmawiają.Ceny mega wysokie,mega i jeszcze raz mega.Przykładowo robiłem piątkę złamaną podczas gryzienia. Oczywiście rtg całej klawiatury potem 670 zł za 20 min . A ceny kanałów masakra. Dwa kanały koszt 1200zł z niby obróbką itp.Pytajcie się przed zrobieniem bo potem szok i paragon grozy.
Jeju serio aż takie ceny? :o Ale to nie mówią przed wykonaniem jakiegokolwiek zabiegu ile by to kosztowało? Bo rozumiem, że na nfz się tu nie da?
jestem bardzo rozczarowana, jakość świadczonych usług sprzed paru lat stała się mizerna, lekarze chyba z łapanki. Z czystym sumieniem poleciłam ten gabinet dla dwóch osób a są tylko problemy, wydane tysiące nie setki złotych a nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności z partactwo. Teraz gdy zasięgnęłam opinii u innych okazuje się , że najlepsi uciekli. Istnieje coś takiego jak gwarancja ale wierzcie mi, że nie w tu !!!!!!!! kasują za wszystko Szczerze nie polecam
Według mnie wpis krzywdzący. Chodzę tam leczyć zęby od lat. Ludzie zawsze są, terminy nie są najkrótsze, no i generalnie ludzie sobie chwalą to miejsce. Moje pierwsze plomby, które mi tam robi trzymają się od kilku lat i mają się dobrze.
Jak widać po opiniach klienci z reguły są zadowoleni z wizyt w gabinecie, co może oznaczać, że firma ogólnie działa dobrze. Lekarze zostali opisani jako profesjonalni i delikatni. Czy wobec pracowników też są mili czy dochodzi jednak do jakiegoś np wywyższania się? Jest tu ktoś z personelu i oceniłby jak pracuje mu się w gabinecie? Okazują wam szacunek?
Na jakie stawki można tam liczyć ?
Bywałem u wielu dentystów. Bywałem i nie wracałem. Natomiast w Eurodentalu jestem można powiedzieć regularnie i już raczej nic tego nie zmieni. To czego chciałem (profesjonalizm i bezbolesne leczenie zębów), w tym miejscu otrzymałem.
Będąc na łajbie w wakacje z rodzinką zgłosiłem się do Eurodentalu z bólem zęba. Sugerowałem się opiniami w internecie Pani doktor nie odmówiła mi pomocy, sprawnie znieczuliła i najgorszy etap kanałowego miałem za sobą. Serdecznie dziękuję.
Polecam wszystkim tę klinikę. Zostały mi tu uratowane trzy zęby, które były rozwiercone w innych gabinetach do których nie wróciłam. Spotkałem się z miłą atmosfera i troską. Centralnie przestałem się bać dentysty. Tutejsi lekarze są delikatni, wiedzą co robią, pracują na nowoczesnym sprzecie.
Ja z kolei polecam, bo leczone zęby się trzymają, a robota dobrze zrobiona. Jak do tej pory wszystko ok, no i nie kasują za wszystko, bez przesady!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Eurodental Stomatologia Katarzyna Miśków?
Zobacz opinie na temat firmy Eurodental Stomatologia Katarzyna Miśków tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Eurodental Stomatologia Katarzyna Miśków?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!