Veo Worldwide Services

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Veo Worldwide Services

Zainteresowany
Inne

Podpowiedzcie czy warto składać cv i na jakie zarobki można liczyć?

Mat
@Zainteresowany

Zależy na jakie stanowisko. W przypadku prospektora nie licz na więcej niż 3,5k brutto. W przypadku zakupowca, dostaniesz tyle ile zaśpiewasz na rozmowie. Na szybką podwyżkę nie można liczyć, więc dobrze się zastanów. Jak znasz niemiecki to mów ponad 4k, za mało popularny język też. A czy składać cv? Jak masz nóż na gardle to tak. Jak możesz pozwolić sobie na dłuższe poszukiwania, to szukaj gdzie indziej.

Życzliwy Krzysiu
@Zainteresowany

Jeśli zmienią Ci stanowisko na prospektora - gratulacje, zazwyczaj oprócz obniżonej po miesiącu pensji dostępujesz zaszczytu zostania pracownikiem call center z niemożliwymi do osiągnięcia targetami, no ale przecież są jeszcze bezpłatne nadgodziny. Dużo pracowników po czymś takim rezygnuje, bo takie podejście do pracownika jest niepoważne. Po co pytają o zarobki na rozmowie kwalifikacyjnej i podpisują umowę? Za to firma na każdym kroku podkreśla, że dba o pracowników i jest transparentna :) Dużo można pisać również o "poziomie" managerów... Jeżeli ktoś jest jeszcze na utrzymaniu rodziców może być to praca przejściowa. Osoby z doświadczeniem szybko zmieniają pracę, co widać po rotacji w firmie.

Mat
@Życzliwy Krzysiu

Warto również zaznaczyć, że jak dostąpisz zaszczytu zmiany stanowiska z prospektora na zakupowca, wyższa pensję dostaniesz dopiero po kilku miesiącach. Jak się sprawdzisz i będziesz miał zadowalające wyniki.

Nie.polecam

Widzę że zarządzający się uaktywnili bo im się grunt pod nogami zaczął usuwać i nagle wszyscy kochają veo ???????? niezla ściema ????

Nick

Już tam nie pracuje, ale było całkiem spoko fajny team miałem też spoko menadżera pracę kończysz z wybiciem dzwona a nie że siedzisz po godzinach i nawet nie usłyszysz dobra robota. Jeśli ktoś zaczyna karierę to polecam moim zdaniem lepsze od help desca albo innej tele sprzedaży na nocne zmiany.

9
Heheszek

Jeszcze nie nastąpiło samo-zaoranie się Katowickiego oddziału? Jestem w szoku. Dotarły do mnie informacje że aby uzyskać jakąkolwiek "bieżącą" premię, to zakupowiec ( tak zakupowiec) musi mieć osiągnięty target za ostatnie 6 mcy na min poziomie 50% i może zacząć myśleć że jak zrobi coś więcej to nawet mu zapłacą. Prawda to czy fałsz? Jeżeli tak, to czy wam się już w d*pach poprzewracało?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Smiechotka
@Heheszek

Też się nie moge nadziwić ;D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prawda111
@Heheszek

im się w tam poprzewracało już dawno temu

Teresa
Inne
@prawda111

Może zechcesz napisać coś bardziej konkretnego na temat pracy w Veo Worldwide Services? Podziel się z użytkownikami swoim doświadczeniem, a także plusami i minusami pracy w tym miejscu. Na forum wartościowe są wypowiedzi, które są merytoryczne i pomagają w wyciągnięciu wniosków o firmie przyszłym kandydatom o zatrudnienie w niej.

Jasiek
@Teresa

A jakich konkretów oczekujesz Teresko?

Teresa
Inne
@Jasiek

Chciałabym wiedzieć, jakie warunki zatrudnienia firma Veo Worldwide Services zapewnia swoim pracownikom i czy są one satysfakcjonujące? Ponadto napisz, czy można liczyć na umowę o pracę? Każdy merytoryczny wpis jest bardzo wartościowy na tym forum.

Dział komunikacji
@Heheszek

System bonusowy jest bardzo przejrzysty dla każdej osoby od momentu zatrudnienia. Cele handlowe są naturalnym środowiskiem pracy dla każdego zakupowca, a ogólna polityka VEO jest tworzona, aby zachęcać do stałej wydajności. Jest to głównym kryterium oceny zakupowca, uzgodnione z każdym członkiem zespołu.

6
Bayer:)Full

Pracuje tu od roku i szczerze nie wiem o co chodzi z tymi opiniami. Praca jak praca moim zdaniem o wiele lepsze niż odbieranie telefonów od Niemców bo im się drukarka popsuła. Fajni ludzie i nie za sztywna atmosfera jak w innych korpach w KATO

Zażenowana

Mają Państwo dobry PR niestety skrajnie odbiega od realiów i tego jaki klimat panuje w firmie. Skandaliczne traktowanie pracowników i oczekiwanie niemożliwego! Zarobki skrajnie niskie w porównaniu do wymagań! Nie polecam! Kobieta, która prowadzi szkolenie- dramat. Niestety ludzie, którzy zarządzają oddziałem w Katowicach są ślepo przekonani o tym, że to pracownicy są dla nich, a nie oni dla pracowników. W tej firmy nie liczy się doświadczenie, ale bezgraniczna uległość wobec przełożonych, którzy często nie mają racji. Może to być główny powód ciągłych rotacji! Nie polecam

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zawiedziona

imię zobowiązuje, przestrzegam przed spożywaniem alkoholu z tym panem po godzinach pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Floryda76
@zawiedziona

Imie zobowiązuje a co z Kasią Panią Szefową Wszystkich Szfów?? Ta też jest pozytywnie zakręcona kobitka xD Zawsze jak przychodzi bajerować to musze mieć husteczki bo nie raz nie dwa łzy wychodzą ze śmiechu xDD KASIA KC

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
czary-mary
@Floryda76

Pozytywnie zakrecona?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Muka muka
@Floryda76

Nie powiedzialbym ze pozytywnie. Od niej to zawsze pesymizmem trąca na kilometr. Jak juz widze, ze masz cos do powiedzenia przy jakieks prezentacji, to tylko czekam, czy przerwy skroca czy moze bonusy zliwkwiduja. Chyba jeszcze nic pozytywnego od tej pani nie slyszalem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tajedyna87
@Muka muka

Ja słyszałam że ona jest zatrudniona bezpośrednio w RUmunuii i ona ma takie zadanie aby cisnąć polskich-roboli

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były
@Muka muka

O mój boże, aż mnie wszystko na samo wspomnienie rozbolało. :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były
@czary-mary

Chyba żart :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czarno na białym

O VEO, czy też o AXIS/KATRADE można opowiadać długo. Firma istnieje na rynku od dwóch lat, jest to francusko-rumuńska korporacja, która kiedyś miała potencjał być całkiem spoko miejscem, ale… no właśnie… Podejmując pracę w VEO podejmujecie pracę w call center, chociaż na rekrutacji wam tego nie powiedzą. Wykonywanie targetu telefonicznego to podstawowy cel każdego pracownika i ostatnimi czasy ważniejszy niż target na kasę (dzwonienie ważniejsze niż zarabianie dla firmy? o ironio!). Na początku, każdy pracownik przechodzi przez miesięczne szkolenie szumnie określane mianem "szkolenia z handlu międzynarodowego". W praktyce jest to szkolenie z obsługi CRM, ponieważ prowadząca szkolenie, podobnie zresztą jak kadra kierownicza, nie ma bladego pojęcia o zagranicznych rynkach obsługiwanych w oddziale w Katowicach. Przez miesiąc pracownik poddawany jest praniu mózgu i karmiony gadkami o wartościach, które rzekomo wyznaje ta firma, co piątek drżąc ze strachu, czy go z tego szkolenia nie wykopią. Po szkoleniu rozpoczyna się "zawrotna" kariera. Pierwsze, z czym spotykają się nowi pracownicy, to chaos organizacyjny. Nikt nic nie wie, a decyzje są podejmowane na chybcika, bo jakoś trzeba zapełnić luki kadrowe. Obecnie firma jest na etapie desperackiego poszukiwania pracowników (tak, ja też znajduję się w tym gronie, do którego trafiła wiadomość na Facebooku pt. podejmij pracę w VEO, przecież jesteśmy tacy super. Muszę przyznać, że pierwszy raz spotykam się z praktyką, że firma, której dopiero co podziękowałam za współpracę próbuje ponownie mnie zrekrutować). Wracając do meritum...Nowy pracownik trafia na stanowisko buyera lub prospectora, z czego przydzielenie do tego drugiego stanowiska często wiąże się ze znaczną obniżką pensji. Praca prospectora to najgorsze co wam się może w tej firmie przytrafić. Będziecie wydzwaniać całymi dniami, licząc po cichu na zawrotną premię w wysokości 24-160 zł/msc, którą uzyskuje tylko 10 najlepszych prospectorów w całej firmie (przez całą firmę mam tu na myśli także biura w Rumunii i Bułgarii). Praca buyera, z kolei sprowadza się do dzwonienia do dostawców w bazie, przy czym jakość samych baz pozostawia wiele do życzenia. Nie dosyć, że trafiają się kwiatki w stylu cmentarze, to na dodatek przeważnie 1/3 takiej bazy to firmy, które nie życzą sobie kontaktu ze strony firmy, a kolejna 1/3 to takie, które raz bądź dwa dostały ofertę z naszej firmy i nie są zainteresowane jakąkolwiek formą współpracy. Niestety, takich firm nie można skasować, bo a) nie byłoby do kogo dzwonić, b) Francja wróżąc z herbacianych fusów dochodzi do wniosku, że te firmy mają potencjał i !na pewno mają! pilnie skrywane przed wami stocki. Bazy ze względu na dużą rotację w firmie co chwila zmieniają właścicieli, więc już na start każdy musi się zmierzyć z ogromną ilością syfu po poprzednikach. Firma chwali się szkoleniami i międzynarodowymi projektami. Faktem jest, że czasami rzeczywiście wysyłają ludzi do Francji lub do Rumunii. Wyjazdy na targi też są możliwe, ale trzeba się samemu wokół tego zakręcić. Niestety, międzynarodowe projekty to z kolei bajeczka, którą można włożyć między "podwyżki" i "awanse". A jeżeli już przy tym jesteśmy… Firma nie daje podwyżek, to co wynegocjowaliście na początku to macie, więc jak ktoś planuje związać swój los z tą firmą to polecam rzucać na rozmowie astronomiczne kwoty. Awanse? Nie wiem czy awansem można nazwać większą liczbę obowiązków za te same pieniądze… O czym warto by jeszcze wspomnieć? Może o profesjonalnej kadrze kierowniczej, której przydałoby się zapoznać z Kodeksem Pracy dokładnie, a nie czytać go na wyrywki. Nie liczcie na żaden szacunek ze strony tych ludzi. Przedłużanie umowy w ostatni dzień, informowanie pracownika o nieprzedłużeniu umowy na trzy dni przed, wypominanie zbyt częstych L4 i traktowanie go jako koszt to niestety w firmie standard. Dla nich jesteście cyfrą i niczym więcej. Z firmy w ciągu ostatnich 4 miesięcy zwolniła się połowa pracowników, co chyba o czymś świadczy... Jakby tego było mało Rumunia i Francja traktują polskich pracowników jak tanią siłę roboczą, a menadżerowie ślepo przekazują to, co Francja z Rumunią sobie wymyślą, nieważne, czy logika za tym stoi czy nie. Sama praca nie jest nawet ciekawa, jest rutynowa i mało ambitna. Czymś takim może zajmować się nawet małpa, znajomość języków obcych tak naprawdę w zasadzie to nie jest do niczego potrzebna (przecież wystarczy wykuć na pamięć 5-6 zdań, a email napisze Google translator - metoda z powodzeniem stosowana przez Francję). Podsumowując, biorąc pod uwagę obecną sytuację na rynku pracy, polecam szukać szczęścia gdzie indziej i unikać tego Titanica, który pomalutku opada na dno. Za kiepską kasę nie warto szarpać sobie nerwów przez 8 i pół godziny dzień w dzień.

Grzyb
@Czarno na białym

Trudno sie nie zgodzic z ta opinia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pies i jego Kulawa Noga
@Czarno na białym

To jest bardzo prawdziwa opinia, ale... ja ze swej strony chcialbym tylko.dodac, ze trzeba umiec wyciagnac dla siebie jak najwiecej. Dla mlodych osob bez doświadczenia to moze byc dobry start a stare osoby z doswiadczeniem na pewno znalazly juz cos lepszego. Moja rada- negocjujcie podstawe od 3tysi w gore a jak macie jezyk niemiecki lub bardziej jeszcze egzotyczny to wiecej. Mnie ze swej strony podobala sie atmosfera, jednak w porownaniu do wielkich korpo tutaj jednak jest lzej i bez wyscigu szczurow (nawet w bardzo okrojonym ostatnio skladzie 30osobowym). Pozdro dla wszystkich

1
3tysi netto tak przy okazji
@Pies i jego Kulawa Noga

Pies i jego kulawa noga

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowany
@Czarno na białym

O ile jest obcinana pensja? Czy jest to zgodne z prawem?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamil
Inne

Może wiecie coś o ofercie pracy w firmie? Jakieś wskazówki o tym jak prowadzą rekrutację?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Trp
@Kamil

Na wszystko o co pytasz znajdziesz odpowiedzi w umieszczonych komentarzach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

Firma szczyci się korporacyjnym standardem, dobrą atmosferą, ciekawą pracą, niestety mało w tym prawdy. Niskie proponowane zarobki (z nielicznymi wyjątkami), pakiet benefitów (luxmed, multisport), ale w tej chwili oferowany przez większość firm. Sam model firmy i to jak działa nie jest satysfakcjonujący. Wykonywanie dużej ilości telefonów nie przynosi określonego skutku, niestety zwykle obwinia się o to pracownika. Premie otrzymywane w firmie niezadowalające, jak na ogrom pracy włożony w wykonanie targetu. Praca może i dobra na początek, ale myślę że warto od razu znaleźć coś dobrego, niż tracić czas na call center, zwłaszcza kiedy ma się już jakieś doświadczenie.

Cezary
Inne

Podpowiedzcie czy firma potrzebuje aktualnie pracowników? Jakieś info o rekrutacji?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@Cezary

Skoro tyle osób się zwalnia to myślę, że szukają

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julka_084

Ostatnio zarobiłam w VEO nieco ponad 2000 na rekne więc jest naprawdę OKI:)))))

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
czary-mary
@Julka_084

I Twoim zdaniem to duzo? To Twoja pierwsza praca?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@czary-mary

O kurde, jest się czym chwalić. Ja to na rękę miałam 3 i to bez premii XD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czary-mary

Czy są tu osoby, które byly na rekrutacji w ubiegły weekend? Jakie sa wasze wrazenia?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
odpowiedz
@Czary-mary

Korporacyjna otoczka, mogłoby trwać trochę krócej. Ale pracodawca chce się zaprezentować z najlepszej strony i w ten sposób zachęcić pracownika. Teraz jest rynek pracownika i mamy bezrobocie w Katowicach na poziomie 3%. Właściwie to rozmowy rekrutacyjne teraz wyglądają tak, że to pracodawca ma się sprzedaż a nie kandydat. Dlatego robią takie eventy, żeby zostać zapamiętanym. W sumie to nigdy się nie spotkałem z taką formą rekrutacji, także jest to nowe doświadczenie. Wszyscy byli uprzejmi i chętni do rozmów, odpowiadali cierpliwie na pytania.

Zainteresowana

Cześć, mam pytanie, w jakich godzinach pracuje się w firmie? Czy od 9-17 czy od 8:30-17 i ma się pół godziny przerwy? A jeśli tak się pracuje to czy faktycznie można wykorzystać tę przerwę? Bo pracowałam kiedyś w takiej firmie 8.5 godziny ale tak naprawdę nigdy nie mogłam wykorzystać ten przerwy. A, i czy można np przychodzić wcześniej i wychodzić wcześniej? Np o 7-15:30? Albo wcześniej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Zainteresowana

Tak, jest pół godz. przerwy tzw. obiadowej więc jak najbardziej można ją wykorzystać. Jeśli chodzi o wcześniejsze przychodzenie /wychodzenie to nie ma takiej opcji , tylko w sporadycznych przypadkach, raz na jakiś czas. Nie można jednak ustalić innych godzin pracy na stałe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Były pracownik

Dziękuję za szybką odpowiedź. A wiesz może czy w firmie jest możliwe tzw home office?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@anonymous

Nie ma home office. Jak chcesz mieć home office w call center?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@Zainteresowana

Przerwa jest, ale lepiej się nie spóźnić. Godziny pracy 8:30-17. Ja bym raczej zwrócił uwagę czy przerwa to nie za mało, żeby pisać się na call center. Dobrze radzę - nie rób sobie tego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nicknick
@były pracownik

Tak sobie myślę, co jest złego w pracy w 'call center'? Myślicie, że w ZUSie jest lepsza ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@nicknick

Chocby to ze w Veo ci nawet dobrze za to nie zaplaca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick
@nicknick

Złe w pracy w call center jest to, że tutaj Cię wcześniej nie poinformują, że będziesz pracować na słuchawce

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Nick

to trochę niepokojące co piszesz, dlaczego uważasz, że nie płacą. Firma oferuje umowę o pracę i stawka jest z góry znana.

3

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Teresa
Inne

@Mateusz a Ty na jakim stanowisku i jak długo pracowałeś w Veo Worldwide Services? Dlaczego tak negatywnie przedstawiasz pracę w tym miejscu? Podajesz listę negatywów, a możesz opowiedzieć coś o samych warunkach zatrudnienia? Czy są one same w sobie zadowalające? Więcej konkretów będzie bardziej klarowało sytuację w tym miejscu pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateusz

Pracę w veo stanowczo odradzam nawet mlodym ludziom prosto po studiach, bo a) zmarnujecie swoj potencjal B) zanudzicie sie na smierc, a co gorsze do lenistwa sie przyzwyczaicie C) otrzymacie zakrzywiony obraz rynku pracy. Przede wszystkim: szkolenia- bujda!, wyjazdy sluzbowe: jak Ci się poszczęści, Generalnie Twoja praca będzię polegała na wykonywaniu okreslonej liczby telefonow, gdzie A) polowa to nieodebrane od wielu miesiecy polaczenia B) prosby o usunieciecie z bazy danych C) klienci liczący na zysk, czyli Twoja praca na marne Atmosfera rzeczywiscie na plus, glownie pracują tam mlodzi ludzie 20 plus i rzeczywiscie wydaje sie, ze firma celuje w takich kandydatow, ale warto sie zastanowic, drogi potencjalny kandydacie czy sielankowa/ piknikowa atmosfera to wszystko czego oczekujesz od pracodawcy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

"nie ma co ukrywać, że pracownik jest przede wszystkim kosztem a naszym zadaniem jest możliwie jak największe minimalizowanie kosztów" - krótka wypowiedź głównego managera biura na jednej z prezentacji. Myślę, że każda z potencjalnie zainteresowanych osób powinna znać zdanie swojego potencjalnego przełożonego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Teresa
Inne

Zachęcają do pracy szkoleniami @byłypracownik, może chociaż dla takiego wykształcenia warto się z nimi związać chociażby nawet na początku kariery. Potwierdź czy oferowane przez Veo Worldwide Services bonusy są wartościowe?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
So True
@Teresa

Ja pie... jakie szkolenia? Certyfikat, który otrzymacie po takim szkoleniu to możecie wykorzystać wiadomo gdzie jak wam się papier w domu skończy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Niestety większość negatywnych opinii to smutna, ale jednak prawda. Veo to firma dla ludzi prosto po studiach, którzy stawiają pierwsze kroki na rynku pracy i nie są świadomi jak ten rynek właściwie wygląda. To co firma oferuje to praca w totalnym chaosie i ciągłe mydlenie oczu. Ciężko o jakieś pozytywy kiedy podstawowe kwestie w firmie kuleją.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Totalny chaos.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Veo Worldwide Services - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Veo Worldwide Services?

    Zobacz opinie na temat firmy Veo Worldwide Services tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Veo Worldwide Services?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 4 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Veo Worldwide Services?

    Kandydaci do pracy w Veo Worldwide Services napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Veo Worldwide Services
Przejdź do nowych opinii