Nie polecam pracy u tego pracodawcy. Nie reformowalne podejscie .... Polecam dobrze przeczytać umowę i zwrócić uwagę na punkt z nagrywaniem glosu"audiowideo" ,ja osobiście podpisałam...myśląc że jest to zgoda na obserwowanie ponieważ jak w większości salonów są kamery że względów bezpieczeństwa,okazało się iż jest to po prostu podsłuchiwanie pracowników, jeśli ktoś nie życzy sobie aby go podsłuchiwać proszę zwrócić uwage na ten podpunkt.......Najlepiej nie mieć swojego zdania,nie odzywać się i przytakiwać i oczywiście nie ważne ile byłoby zrobione utargu zawsze mało i mało...
Bardzo dobry pracodawca. Polecam. W wielu kwestiach mozna sie dogadać. Wyplaty i premie zawsze na czas, bez żadnego poślizgu.
Super firma, polecam szczerze. Premie bardzo dobre, zależne od sprzedaży. Jak ktoś umie sprzedawać to bedzie zadowolony.
Pracodawca żaden - brak szacunku,poniża. Na rozmowie obiecują zlote góry,gorzej przy wypłacie. Personel fałszywy,częsta rotacja pracowników. Omijać jako pracownik i klient.
W pełni się zgadzam. Firma oparta na obietnicach. Całkowity brak szacunku do pracownika. Omijać....
Poniża? Mocne słowo, za zniesławienie można chyba do sądu podać prawda? Marshalla Ty to chyba pracodawce pomyliłaś ;D Tak wysokiej kultury u pracodawcy to ze świecą szukać.
Pracodawca w porządku, z grafikiem zawsze mozna sie dogadać z dziewczynami. Pracowałam w firmie wiele lat i nigdy nie bylo problemów. Jak ktoś chciał sprzedawać i umiał sprzedawać to premia byla wieksza niż wypłata. Te, ktore piszą o małych premiach to dziewczyny ktore myślały, że garnitur sam sie sprzeda a premie dostaną za ładne oczy albo liczyly na to ze koleżanka im odda paragon ;D Przy odejsciu tez nie bylo problemów. Okres wypowiedzenia i rozliczenie bez problemów.
Firma ta nie rozlicza się z pracownikami którzy postanowili już dłużej u nich nie pracować . Oni nazywają to ,,nielojalnością". Każdy ,ma prawo do własnych decyzji jeżeli chodzi o prace a tym bardziej gdy dostaje lepsza oferte pracy i nie ma chorej sytuacji jak w tej . Oczywiście jak u większości na konto wpływa tylko marna podstawa ta najnizsza a reszta czyli premia i reszta do podstawy na która się na początku umawialiśmy jest dawana pod stołem w kopercie . Gdy przychodzi co do czego niestety pracownik zostaje z reka w nocniku , goły i wesoły i nie ma co liczyc na uregulowanie naleznosci na która pracował uczciwie cały miesiąc . Wszystko jest do sprawdzenia . Wiec, gdy ktoś będzie chciał zatrudnić się w ich salonach to niech się zastanowi bo z chwila gdy będzie chciał odejść to musi liczyc się z goła marna podstawa . Czyli nie otrzyma premii która mimo wszystko wyrobi ani nic więcej . Gdy ktoś chce chorować bo się przeziębi grypa czy inna niemoc zdrowotna to zwolnienie lekarskie owszem biora pod uwagę ale premie która wyrobi za cały miesiąc nie otrzyma . Chyba to jest kara za to ze chorujesz wiec musza sobie to zrekompensować nie wyplacajac premii. Jest to zawarte w umowie . Czytaj dokładnie umowę bo ten punkt dla mnie sam w sobie jest chory . Gdy ktoś idąc do pracy złamie reke lub noge lub wypadek ma i ma zwolnienie to zostajesz tylko z marna podstawa . Reszta nie należy się nawet gdy wyrobisz premie podwójnie . To jest CHORE . Zatrudniajjąc się tam sam , zastanów się , popytaj , sprawdz. Ja tylko ostrzegam przed konsekwencjami .
Zgadzam się z opinią .Jak źle się czujesz ,chorujesz to dość że premie są śmieszne to jeszcze ich nie dostaniesz.
Dowiem się tutaj, czy ogłoszenie dla Sprzedawcy-doradcy klienta, które jest na stronie Jurajskiej, jest aktualne? Jakie są owe premie, które obiecują jako "atrakcyjne"? W sumie kwotę podstawy też chętnie poznam...
Komentarze wczesniejsze mnie zaskakują. Pamietajmy ze kazdy kij ma dwa konce. Pracowałam w firmie Ellstone i uwazam, ze jest to firma, ktora bardzo dobrze traktuje swoich pracowników. Szef konkretny i lojalny. Wyplata zawsze na czas, grafik elastyczny, ogromne zniżki na firmowe produkty. Generalnie jak ktos chce pracować to bedzie pracować, gorzej z osobmi ktorym nic nie pasuje a prace zmieniaja średnio co miesiąc.
Widzę, że Twoja opinia jest całkiem dobra. Czy powiesz mi coś na temat szkoleń w firmie? Nowi pracownicy mogą liczyć na jakieś kursy podnoszące kompetencje? Znasz firmę więc na pewno wiesz coś na ten temat.
Odwiedziłem sklep w sumie przypadkiem. Towar wydawał się na pierwszy rzut oka w porządku,składy takie sobie,ale umówmy się idealow nie ma :)... Tylko dlaczego wyszedłem ze sklepu bez zakupów? Brak zainteresowania klientem, odpowiedzi zdawkowe..Czy pracownice są tam za karę??? Maja zakaz sprzedaży??? Szkoda,bo mogłem zagościć na dłużej..ale jednak nie będę prosił o uwagę osób które nie chcą abym kupował w ich sklepie!!!
Mąż kupił w sklepie Lavard dwie koszule, zmierzył jedną, druga była ta sama tylko inny kolor, więc nie mierzył. Po praniu okazało się, że jedna ma za krótkie rękawy, różnica jednego lub nawet dwóch rozmiarów. Niestety sprzedawczyni odmówiła wymiany, ani reklamacji. Spróbowaliśmy w innym sklepie, to samo. Kosztuje nas to dużo zdrowia i 250 zł. Pani, sprzedając koszule była niezwykle miła, wręcz empatyczna, przy reklamacji, inny człowiek, boje się takich ludzi.
Na tej koszuli było logo firmy Ellstone, nie Lavard. Koszula, którą mąż mierzył miała logo Lavard i była dobra.
Świetny pracodawca, taka opinię ma firma dlatego warto znaleźć się w firmie jako pracownik.
Na siłę nikt w firmie nie trzyma. Świetny pracodawca może pozwolić sobie przy wyborze pracowników!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ELLSTONE Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy ELLSTONE Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ELLSTONE Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 3 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!