Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Lublin

2.2/5
Na podstawie 87 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Lublin

Pablo
Były pracownik

Praca w tym miejscu to przede wszystkim wspaniali liderzy, wszyscy bez wyjątku, mimo tego że niektórzy na początku wydają się groźni ;) dodatkowo mega klimat na salach. Praca sama w sobie na początku wydaje się ciężka i skomplikowana (przynajmniej na projekcie bankowym) jeżeli chodzi o naukę systemów, rozliczeń itd. Warto jednak dać sobie czas, aby po 3-4 miesiącach przychodzić do pracy już na luzie i przede wszystkim spotykać się z wyjątkowymi ludźmi. Plusem jest nieustanne wsparcie liderów jak i osób z większym doświadczeniem, duża ilość szkoleń po których zdobytą wiedzę można wykorzystać zarówno w pracy, jak i życiu prywatnym, konsola z której można korzystać np. w przerwach i co ważne godziny pracy, które w miarę możliwości można dostosowywać do swoich potrzeb. Jak my podchodzimy do pracy uczciwie i rzetelnie to tak też jesteśmy traktowani, w każdej pracy coś z siebie trzeba dać, tak odnośnie niektórych komentarzy. Pozdrawiam :)

Rozbawiona

Szczerze odradzam firmę. Znalazłam od nich ofertę na „back office”. Rozmowa trwała 5min co już mnie zdziwiło. Obiecano mi pracę 8-16 od pon-pt oraz podwyżkę proponowanej stawki po nowym roku. Niestety to jest jakaś firma krzak. Ten ich „back office” się tylko tak nazywa a praca polegała na kategoryzacji produktów co można przyrównać do produkcji. Zmarnowałam tylko czas. Na stanowiskach kierowniczych w tym konkretnym projekcie postawiono osoby, które chyba nigdy nie miały do czynienia z corpo. Zero wsparcia i odpowiedzi na pytania odnośnie pracy. Zero pomocy osobom, które po miesiącu robią troszkę błędów, wolą straszyć zwolnieniem a na koniec wywalić prawie wszystkich. Tam jest cyrk na kółkach. Dodatkowo dotrudnili tyle osób, że nagle z 8-16 zrobiły się dwie zmiany (w tym popołudniowe) bo nie starcza miejsc przy biurkach. Każda szanująca się firma woli najpierw pomóc, porozmawiać z pracownikiem, poszukać rozwiązania, ale voice cc woli wywalić pół projektu bo po 3 tygodniach pracy mają 5% błędu. Obiecanej podwyżki również nie ma. Jest to firma krzak ze śmieciowymi umowami, śmiesznym, cwanym kierownictwem, które w ogóle nie wie co tam robi. Projekt pewnie upadnie po miesiącu. Strata czasu.

xyz
@Rozbawiona

Aby 5 minut rozmowa? serio ?? :)

xyz
@xyz

A kto prowadzi rozmowy?

Heheheh
@xyz

Nie pamiętam nazwiska. Nie zaproponowano mi nawet bym odwiesiła kurtkę tylko szybko odbyło się w 5 min. Zero pytań o dotychczasowe zatrudnienie tylko dali dwa zadania, które by nawet małpa rozwiązała i od razu brali. Masakra, już wtedy wiedziałam, że ten „back office” to niezła ściema. Pytałam innych i ich rozmowa przebiegła tak samo. Śmieszna firma.

bang
@Heheheh

Hm.. Z tego co wiem w Lublinie nie ma back office żaden projekt.. Może to o inne miasto chodzi?

Krystyna
@Rozbawiona

Jak dla mnie ta opinia to jakieś nieporozumienie. W Lublinie nie ma back office....

Pracownik
Pracownik
@bang

W Lublinie jest kilka projektów back office - od dawna.

Bixby
Pracownik
@Rozbawiona

No to dwa lata minęły a projekt dziwnym trafem funkcjonuje...magia ????

Nick
Pracownik

Hej, zastanawiam sie nad podjeciem pracy w tej firmie. Moze ktos jest w stanie opowiedziec cos wiecej, czy wyplaty sa zawsze na czas, jak tworzony jest grafik, jak z przerwami itp. Pozdrawiam.

Ważniak
Były pracownik

Co tu dużo mówić. Zajęcie dla korposzczurów co zresztą widać po opiniach. Odradzam.

VCC
Pracownik
@Ważniak

Dzień dobry. VCC raczej nie jest korporacją, a tym bardziej nasi współpracownicy nie powinni być nazywani w sposób, który mógłby ich obrazić. U nas każdy może być sobą i wyrazić swoją opinię.

Ważniak
Były pracownik
@VCC

Określenie "korporszczur" oznacza według słownika slangu miejskiego "pracownika korporacji biorącego udział w wyścigu szczurów." Fakt, jest ono pejoratywne, ale pierwszy raz słyszę, żeby było określeniem obraźliwym. LOL... Z kolei korpo to "W skrócie korporacja. Zwrot o charakterze negatywnym, określające duże (często zagraniczne) firmy, w których ludzie są traktowani jak trybiki w maszynie."

Voice Contact Center
Pracownik
@Ważniak

Dziękujemy za przytoczenie definicji. Sęk w tym, że żadna nie odnosi się do VCC. Jesteśmy firmą polską, a nie międzynarodową korporacją. Jeśli określenie jest pejoratywne, to rzecz jasna jest obraźliwe w odniesieniu do ludzi. Dbamy o dobre imię naszych współpracowników.

Ważniak
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

BNP Paribas jest polski? xD

Ważniak
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

...cyferki do wyrobienia w tabelce z excela też nie są uwzględniane?

Voice Contact Center
Pracownik
@Ważniak

Jest to firma zagraniczna, lecz VCC to nie BNP Paribas a więc nie rozumiem analogii.

Ważniak
Pracownik
@Voice Contact Center

VCC działa na zlecenie BNP.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Ważniak

Serio? Czyli uważasz że jeśli firma polska pracuje na zlecenie firmy zagranicznej to z automatu staje się firmą zagraniczną? Czyli z twojej definicji wynika że jeśli firma polska np jedna z większych polskich spółek informatycznych eksportuje swoje oprogramowanie do zagranicznych kontrahentów to jest już firmą zagraniczną?

Ważniak
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Firma działa zgodnie z korporacyjnymi zaleceniami banku czy nie?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa z managerem, przygotowanie 30 minutowej prezentacji i planu szkolenia. Jedyny problem był taki, że po przygotowaniu tych wszystkich materiałów 2 miesiące temu - dostałam zerowy feedback od firmy. Nic, żadnego dziękujemy za udział w rekrutacji, po prostu ghostują kandydatów.

Pytania

nie pamiętam

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Lublin
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Klienta
Lublin
Polski Instytut Odszkodowań
(83 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kandydant
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca na projekcie Affidea? Chce poznać szczegóły pracy na tym projekcie. ;-)

Voice Contact Center
Pracownik
@Kandydant

Świetny projekt z super ludźmi! Obsługa klientów z branży medycznej. Obecnie nie prowadzimy rekrutacji na tym projekcie ale zachęcam do śledzenia naszej www.

Vtz
Pracownik

Pracuje w firmie kilka miesięcy na projekcie allegro. Liderzy wsparcia część fajna, część niemiła (chyba że cię polubi). Zależy od osobowości, jak masz dobre wyniki to wstawia się i pomogą. Lider jakości tragedia, gościu sam nie wie o czym mówi. Liderzy operacyjni jeżeli chodzi o grafik można się dogadać, w przypadku obsługi danych skilli kombinują, wymyślają tak aby utrudnić poprawe wyników i chyba nie zdają sobie sprawy że pracownik traci możliwość otrzymania premii w ten sposób.Latwe skille otrzymują ulubieńcy a jeśli Cie nie lubią męczyć się trzeba z czasochłonnymi i trudnymi przypadkami. Godziny pracy elastyczne co jest na plus, liczba godzin zależna od nas, możliwość pracy zdalnej, zawsze wsparcie od liderów, pensja wypłacana na czas, dodatkowe premie za wyniki, nagrody rzeczowe, konkursy. Minus premi że zależy od kaprysu klienta, obsłużysz klienta zgodnie z procedurą, on jest niezadowolony i ocenia Cię krytycznie a Ty nie otrzymasz premii chyba że w zamian 5 oceni Cie pozytywnie co jest trudne do zrobienia.

Sy
Były pracownik

Pracowałem w tej firmie chwile, ale powiedziec o niej mozna rozne rzeczy. Po 1 zespol, ktory tam pracuje jest mega super. Pracowalem juz w kilku miejscach, i po nich brakowalo mi pojedynczych osob, a po VCC brak mi 95% pracownikow, z ktorymi mialem stycznosc. Po 2 projekt bankowy jest swietny zeby zaczac kariere w tym temacie, bo absolutnie presja w porownaniu z innymi jest niebo, a ziemia (co nie znaczy ze mozna sobie pofolgowac i odwalac krzywe akcje, bo takowe jak wiadomo predzej czy pozniej wyjda i nie ma co sie spodziewac ze beda nagradzane). Po 3 - pensja jest stanowczo za mala i to nie ma co sie oszukiwac. po 4 - to jak sama nazwa wskazuje jest outsourcer, wiec jest zalezny od widzimisie banku, i chociaz sam mialem troche spraw "kadrowych" to poszedlem, pogadalem i jakos sie udalo dosc do porozumienia, wiec nie jest tak zle.

Voice Contact Center
Pracownik
@Sy

Bardzo dziękujemy za Twoją opinię. Szczerą, bez lukru i co najważniejsze bez hejtu.

Gołąb
Pracownik

Firma fajna, ale do czasu aż nie zostaniecie wprowadzeni w błąd .

VCC
Pracownik
@Gołąb

Dziękujemy za pozytywną opinię. Staramy się nikogo nie wprowadzać w błąd. :-) Jeśli pracujesz u nas i chcesz zgłosić jakiś problem, napisz na myvoice@oex-vcc.com

Pyskaty
Pracownik

Projekt bankowy to dno. Omijać z daleka. Życie prywatne haha można sobie wsadzić w zakończenie miednicy. Firma ogólnie porażka.

Pytanie
 Pytanie

Czy Voice Contact Center Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?

VCC
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry. Godziny pracy są u nas elastyczne, więc konsultanci mogą dopasowywać grafiki do swoich potrzeb i możliwości.

Kandydat
Kandydat

Nieprofesjonalne podejście rekruterów. Nie dają informacji zwrotnej po rozmowie. Niby ma być kontakt telefoniczny niezależnie od wyniku, ale ostatecznie cisza... nikt nie dzwoni. Wiadomo co to oznacza w praktyce, ale w takim razie mówi się kandydatowi wprost. Oddzwaniamy tylko do osób, które się zakwalifikowały dalej. Dla mnie jako kandydata, szkoda czasu na taką firmę, skoro na pierwszym etapie pokazują, że pracownika się nie szanuje i rzuca słowa na wiatr.

Voice Contact Center
Pracownik
@Kandydat

Drogi Kandydacie Komunikacja z kandydatami jest dla nas bardzo ważna i na każdym etapie kontaktujemy się z informacją zwrotną przekazywaną mailowo lub telefonicznie. W związku z brakiem kontaktu rekruter w Pana/Pani przypadku bardzo proszę o informację w jakiej rekrutacji brał Pan/Pani udział a wówczas zorientujemy się na jakim etapie jest rekrutacja i czy feedback był już przekazywany. Proszę o kontakt bezpośrednio na maila: paulina.zajac@oex-vcc.com

Kandydat
Kandydat
@Voice Contact Center

Na tą chwilę jest to mało istotne i już nic nie zmieni. Znalazłem pracę w innym call center. Natomiast chodzi sam fakt mówienia o czymś, czego się nie robi.

VCC
Pracownik
@Kandydat

Dla nas każdy feedback jest istotny w kontekście dbania o najlepsze relacje z kandydatami i współpracownikami. Faktycznie zawsze staramy się wracać z informacją zwrotną do kandydatów. Jeśli tym razem ktoś o tym zapomniał, przepraszamy. Życzymy wszystkiego dobrego w nowej pracy i dziękujemy za kontakt z VCC.

Anonimowa pracowniczka
Pracownik

Szczerze odradzam współpracę z tą firmą. Jeśli liczycie na to że dadzą wam pracować to się przeliczycie. Sam zespół bardzo miły ale niestety grafik jest tworzony w ten sposób aby pewne osoby miały zawsze godizny a inni nawet miesiąc nie dostają nawet paru godzin. Wszystko w zasadzie zależy od widzimisiow osoby tworzącej grafik. Kończy się to w taki sposób że osoba która ma bardzo słaba jakoś i dużo zlych zgłoszeń ma co tydzień po 20 godzin bo osoba która tworzy grafik ją lubi a inne osoby nie dostają nawet 4 godzin. Szczerze nie polecam

VCC
Pracownik
@Anonimowa pracowniczka

Dzień dobry. Dziękujemy za opinię, szczególnie za pozytywne słowa na temat zespołu. W sprawie grafiku zachęcamy do komunikacji z kierownikiem projektu lub działem HR. Gdy godzin jest mniej, proponujemy szkolenia przygotowujące do innych projektów, z czego chętnie korzystają nasi współpracownicy. Zdarza się też tak, że mało godzin w grafiku otrzymują osoby, które nie uzupełniają swojej dyspozycyjności. Prosimy o kontakt i wszystko wyjaśnimy, ponieważ transparentność jest dla nas kluczowa.

Anonimowa pracowniczka
Pracownik
@VCC

Niestety miałam pełny grafik uzupełniony a nie dostałam ani godziny także nie jest prawdą to co państwo piszecie. Jeśli chodzi o tworzenie grafiku dobrze by było gdyby ktoś inny zajmował się tym obecnie na projekcie empik ponieważ widać na 1 rzut oka, że osoba to robiąca ma swoich faworytów którym godziny daje codziennie a osobom których nie zna dobrze lub nie lubi nie daje żadnych godzin. Nie jest to 1 przypadek takiej faworyzacji i jest to po prostu przykre dla pracownika który się stara. Dodam również że owi faworyci często mają bardzo niską jakość i mają dużo błędnych zgłoszeń. Podsumowując jeśli jesteś faworytem Pani robiącej grafik możesz mieć dużą efektywność partacząc co drugiego maila, mieć jakoś na poziomie 50% a i tak dostawać godziny ponieważ Pani cię lubi.

VCC
Pracownik
@Anonimowa pracowniczka

Prosimy o kontakt na maila myvoice@oex-vcc.pl z opisem sytuacji. Tu trudno będzie nam pomóc, ponieważ mamy za mało informacji. Dziękujemy

pracownik
Pracownik

pracuję w tej firmie od kilku miesięcy, jeśli chodzi o wynagrodzenie to jak nie wypłacą czegoś w jednym miesiącu to zrobią to łaskawie w drugim, szkolenia są bardzo słabe ale idzie się wszystkiego nauczyć w miesiąc czy dwa pracując z klientami, bardzo nierówny podział obowiązków na tych samych skillach są osoby które nic nie robia odbierając jeden telefon na godzinę i takie które nie mają czasu pójść do toalety, zero wsparcia merytorycznego na pomocy wiecznie brakuje osoby która mogłaby pomóc ciągle są zmiany, cele wyśrubowane, liderki (może poza jedną niepalącą) to kółeczko różańcowe gromadzące się przy papierosach mające swoich ulubieńców i ich wspierające, jeśli ktoś szuka zajęcia na chwilę żeby gdzieś się zaczepić idzie wytrzymać i szukać dalej...

Kaka
Były pracownik
@pracownik

Nie wiem skąd ta opinia. Miałam okazje tam pracować, praca lekka przyjemna, szkolenia konkretne jeśli ktoś chce się nauczyć. Wsparcie tez jak najbardziej było a wypłata 10 każdego miesiąca :)

pracownik
Były pracownik

Nie polecam tej firmy! Obiecują dużo godzin po czym jeśli jest słabszy miesiąc to drastycznie ucinają godziny. Z dnia na dzień zostajesz bez pracy bo okazuje się, że dla Ciebie i 100 innych pracowników nie ma godzin a ty zostajesz z wszystkimi opłatami bez żadnych pieniędzy, bo nikt nie raczył poinformować wcześniej, że taka sytuacja może mieć miejsce ( dodatkowo jak juz Cie odsuwają od projektu to mówią, że sytuacja powtórzyła się tez w tamtym roku i dwa lata temu, więc dobrze wiedzieli ze w styczniu wiele osób zostanie bez pracy). Z takim brakiem szacunku do pracowników nie spotkałam się jeszcze nigdy!

Voice Contact Center
Pracownik
@pracownik

Dzień dobry. Specyfika naszej branży wiąże się z możliwością zmiany zapotrzebowania u naszych klientów, a co za tym idzie redukcji liczby godzin konsultantów. Zawsze staramy się utrzymać naszych współpracowników proponując rozwiązania polegające na przejściu do innych projektów, dajemy możliwość udziału w innych rekrutacjach, dzięki temu nigdy nie musieliśmy zwolnić wspomnianych 100 osób. Już niebawem rusza kolejny wielki projekt, więc będzie okazja na owocną współpracę.

Anonimowa pracowniczka
Pracownik
@Voice Contact Center

To moje pytanie jest dlaczego pewne wybrane osoby na projekcie takim jak empik dostają godziny co tydzień mając średnie wyniki a inne osoby przez miesiąc nie dostają nic :)).

VCC
Pracownik
@Anonimowa pracowniczka

Dzień dobry. Prosimy o kontakt z kierownikiem projektu lub naszym działem HR. Gdy godzin jest mniej, proponujemy szkolenia przygotowujące do innych projektów, z czego chętnie korzystają nasi współpracownicy. Zdarza się też tak, że mało godzin w grafiku otrzymują osoby, które nie uzupełniają swojej dyspozycyjności. Transparentność jest dla nas bardzo istotna, dlatego zachęcamy do kontaktu.

Proletariusz
Pracownik

Liderzy nic nie mogą. Udają, że jest inaczej stosując wyuczone, uwłaczające rozumowi i godności człowieka formułki takie jak potwierdzenie negacji czy zwykłe miłe słówka o tym, jacy to nie jesteśmy super i są z nas dumni. W rzeczywistości robi się co każe korpo + zasada "klient jest najważniejszy" czyli obrażający cię buc zaskoczony opłatami, zapóźniony technologicznie emeryt, któremu 20 minut tłumaczy się jak coś kliknąć w aplikacji i awanturna, histeryczna zouza.

VCC
Pracownik
@Proletariusz

Dzień dobry. Obsługa klientów to niekiedy trudny, ale zarazem fascynujący obszar, ponieważ tak różni są klienci jak różni są ludzie. W branży contact center ważna jest empatia i umiejętność rozmawiania z ludźmi w każdym wieku, z różną świadomością technologiczną, czy różnej natury psychologicznej. Liderzy pomagają w odpowiednim zorganizowaniu naszych zespołów i odpowiedniemu dotarciu do klientów docelowych oraz realizacji zadań w ramach projektów dla klientów VCC.

Proletariusz
Pracownik
@VCC

Wielmożny klient takiej empatycznej umiejętności już nie musi mieć.

KAsia nie KAtie
Pracownik

Mooooje kochane Voice :** Pracuję w voisie już ponad 3 miesiące i jestem zachwycona! Praca dość prosta, rekrutacja szybka, kilak dni i zaczęlam pracę! Sama byłam w szoku jak szybko się to potoczyło. Mamy tu super zespół liderów i konsultantów :-)

VCC
Pracownik
@KAsia nie KAtie

Dziękujemy za opinię :-)

Xyz
Pracownik

Nie polecam!!! Pracowałam na projekcie Ikea ok. 4 miesięcy. Na początku super. Obiecują dużo godzin, premie itp. Później nagłe obcinanie godzin. Bez żadnego uprzedzenia. Dajesz dyspozycyjnośc 50h w tygodniu a dostajesz 16 przy czym inne osoby maja 50h (co do grafiku sprawiedliwości tam nie ma). I w końcu 11 stycznia informacja ze bardzo im przykro ale nie ma dla nas godzin w Ikea i do widzenia. Bez żadnego uprzedzenia. Człowiek pracuje, utrzymuje się z tej pracy a nagle informacja ze nas zwalniaja (ok 100 osób). Zero szacunku do pracownika. Zostawiają ludzi z dnia na dzień bez pracy. Odradzam i nie polecam!!!

Voice Contact Center
Pracownik
@Xyz

Dzień dobry. Niestety zmiany zapotrzebowania, a co za tym idzie redukcja liczby godzin konsultantów, to elementy wpisane w specyfikę branży contact center. VCC nie pozostaje obojętne i zawsze staramy się utrzymać naszych współpracowników. Proponujemy rozwiązania polegające na przejściu do innych projektów, dajemy możliwość udziału w innych rekrutacjach. Dopiero gdy wszelkie inne środki nie przyniosą dobrego rozwiązania, jesteśmy zmuszeni rozstać się ze współpracownikiem. Nie jest jednak prawdą, że zwolniliśmy 100 osób.

mp
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Najlepiej znaleźć już coś innego niż pchać się w to. Kierownictwo nie szanuje pracowników, całkowity brak zarządzania, poziom szkoleń - zerowy. Nowi pracownicy muszą sami sobie znajdywać odpowiedzi, bo wsparcie potrafi powiedzieć "znajdź sobie". Ciągła zmiana zapotrzebowania na godziny, raz chcą dużo godzin, zatrudniają ludzi, nagle potem okazuję się, że jest za dużo, ucinają godziny i tylko czekają, aż osoby zrezygnują i zrobią miejsce dla innych w myśl zasady "przecież możesz sobie znaleźć inną pracę, nikt Cię tutaj na siłę nie trzyma". Tłumacząc się, że to ich "klient zleca im godziny", pogrążają się, bo nawet nie walczą o pracownika. Zostawiają z rachunkami z dnia na dzień, nie dając nawet innej możliwości przejścia na projekt. Wymagania mają ponad ludzkie siły, klient ci wrzeszczy, przeklina, rzuca wyzwiskami, a ty musisz mieć stalowe nerwy, bo WYNIKI są najważniejsze. Psychika całkowicie wysiada, nawet tym najsilniejszym.

Voice Contact Center
Pracownik
@mp

Dzień dobry. Dziękujemy za opinię. Staramy się zawsze zapewniać naszym współpracownikom możliwość działania na jednym z naszych projektów, choć oczywiście zapotrzebowanie jest zmienne. Wynika to ze specyfiki branży contact center. Nie zawsze relacje z klientami są łatwe, mamy tego pełną świadomość, ale współpraca z contact center potrafi przynosić wiele radości. Ważne jest dla nas to aby członkowie naszych zespół wzajemnie się wspierali, a liderzy byli zawsze pomocni. Jeśli tylko pojawiają się jakieś odstępstwa od przyjętych przez nas najwyższych standardów, prosimy o kontakt na myvoice@oex-vcc.vom

Em
Kandydat
 Pytanie

Po jakim czasie można przejść na pracę w domu?

Pracowniczka
Pracownik
@Em

Hej, zależy od projektu ;) zawsze pytaj się na rekrutacji

Voice Contact Center
Pracownik
@Em

Dzień dobry. Możliwość pracy zdalnej jest uzależniona od projektu. Przy niektórych projektach zaraz po ukończeniu szkolenia można rozpocząć pracę zdalną. Często uzależnione jest to także od tego jak szybko dana osoba wdroży się do projektu. Zapraszamy. Podczas rekrutacji oczywiście udzielimy wszelkich informacji na temat możliwości pracy zdalnej w ramach danego projektu.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Hej, jak wygląda praca na projekcie EMPIK? Jakie są obowiązki?

Pracownica
Pracownik
@Zainteresowana

Generalnie odpowiadasz na pytania jeśli chodzi o dostępność książek, płyt itp odpisujemy tez na mail praca w miarę spoko, do ogarnięcia :)

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@Pracownica

A dużo jest telefonów w ciągu dnia? Czy są jakieś normy do wyrobienia? I jak atmosfera w zespole? Słyszałam, że bywa różnie, a szczególnie ludzie skarżą się na to że ciężko wbić się na przerwę.

Pracownica
Pracownik
 Pytanie
@Zainteresowana

No w sezonie to lecisz telefon za telefonem ;) problem z przerwa? Pierwsze słyszę, No masz swoją kolej i idziesz ;) prosta piłka

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 81.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 8 to opinie pozytywne, 37 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Przejdź do nowych opinii