Pan Dziedzic jest cholerykiem, wszystko wie najlepiej, bo przecież skończył Akademię Ekonomiczną o czym bardzo często nas informował, żeby pokazać, że jesteśmy głupsi niż Pan właściciel. Jednak nie reprezentuje sobą postawy godnej absolwenta AE, źle ubrany w drogim samochodzie, przekrwione oczy i czerwona twarz świadczą o nadużywaniu alkoholu. Pan Dziedzic jest krzykaczem, tak porozumiewa się z pracownikami oraz klientami, potrafił rzucić w kogoś telefonem (sic!). U Pana Dziedzica zawsze się źle zarabiało, obowiązkowa praca w sobotę i cały czas wyjazdy, ale spanie to najlepiej u klienta (serio) w budynku bez ogrzewania bo Pan Dziedzic musi oszczędzać, najniższa krajowa, reszta pod stołem, ale umówiona kwota nigdy nie trafiała do rąk pracownika bo jak się za dużo zarobiło i się starało to Pan Dziedzic potrafił przy wypłacie zmienić warunku umowy...żenujące. Owija swoje ofiary/pracowników toksyczną siecią z której ciężko się wyrwać, bo po kilku miesiącach pracy już wiesz, że jesteś nic nie znaczącym gównem i nic nie potrafisz, a tylko Pan Dziedzic jest panem i decyduje o Twoim być albo nie być. Wydzieranie się na monterów to standard, właśnie tak właściciel szanuje swoich pracowników. Firma budowana na trudzie pracy pracowników, kompletnie niedocenianych przez właściciela firmy. Praca w tragicznych warunkach, stary sprzęt, zatęchłe pomieszczenia ciągła presja, brak urlopu, nikt tego nie rozlicza, wszystkim zajmuje się Pan Dziedzic więc człowiek czuje się ruchany przy każdej wypłacie. Każdy spędzony dzień u Pana Dziedzica uważam za dzień stracony, swoją życiową porażkę, zajęło mi sporo czasu pozbycie się tego smrodu Nethurtu który ciągnął się za mną i czasem wracał w najgorszych myślach. Odradzam każdemu pracę, klientom zakupy. Kiedy klient dzwoni po swoje i mierzy się z pracownikami którzy są zaszczuci przez Pana Dziedzica zdaje sobie sprawę, że został (usunięte przez administratora) i nigdy nie będzie mógł liczyć na dobrze wykonaną usługę a to dlatego, że nikt tam nie chce pracować, więc trafiają się tylko okresowi monterzy, którzy w okresie trzeźwości potrzebują podreperować swój budżet. Tak właśnie wykonywana jest usługa, (usunięte przez administratora) panele albo drzwi, zabrać kasę i (usunięte przez administratora) klienta, ot taka filozofia Pana Dziedzica. Pozdrawiam !
Chciałbym wszystkich uprzedzić od tej tragicznej firmy , zamówiliśmy drzwi i czas oczekiwania miał być 3-4 tyg okazało się , ze zamówienie przyjechało po 8 tyg , dzwonimy o montaż od tygodnia czasu nikt nie odbiera , albo cały czas nas zwodzą. Umówiliśmy montaż to czas oczekiwania dwa tygodnie , dla mnie to jest jakaś parodia i nikomu nie polecam tego , a szef to niech się ogarnie i zrobi z tym porządek jak chce w ogóle jeszcze istnieć na tym runku gdzie jest taki duży. Żałuje ze wybraliśmy ta firmę. Nie polecam i do zobaczenia na montażu.
Nie polecam! Jakość obsługi klienta i rozpatrywania reklamacji pozostawia wiele do życzenia. Zamówiliśmy w tej firmie drzwi wewnętrzne do domu i panele. Termin wykonania usługi montażu drzwi był przesuwany dwukrotnie. Podczas ostatniego dnia montażu okazało się że dwie futryny są uszkodzone i nie zostały zamontowane. W tej chwili mija miesiąc od czasu gdy firma była u nas ostatni raz i nadal nie wiemy kiedy drzwi zostaną zamontowane. Dział reklamacji 3 tygodnie próbował ustalić jakiś termin realizacji (dodam że to my jako Klienci kontaktowaliśmy się z firmą ponieważ z ich strony nie było takiej chęci) w tej chwili od otrzymanego terminu minęły 2 tygodnie i dalej nic nie wiemy. Dodam że drzwi i futryny leżą u nas w domu. W zamontowanych drzwiach nie działa zamek i nadal nie wiemy kiedy ktoś przyjedzie się tym zająć. Ale to nie koniec ponieważ zamontowane panele przyszły w złym kolorze ale niestety mąż nie zwrócił na to uwagi i podpisał protokół odbioru i firma nie bierze za to odpowiedzialności. Zamontowane panele skrzypią, listwy zaczęły się odklejać a łączenia paneli z płytkami pozostawiają wiele do życzenia co obrazują zdjęcia. Generalnie nie polecam firmy jeśli chodzi o jakość świadczonych usług to porażka! Sami nie wiemy kiedy ten temat się skończy i usuną wszystkie usterki i czy w ogóle.(usunięte przez administratora)
u mnie ta sama sytuacja. mogę prosić do Pani jakiś kontakt? chciałam o coś zapytać. pozdrawiam
Naprawdę? Ale to Pani też się użera teraz z tym całym działem reklamacji czy co konkretnie się dzieje?
Nie polecam. Odradzam. Ludzie jak macie inne sklepy na uwadze to idźcie gdzie indziej byle nie tu. Na Facebooku usuwają niewygodne komentarze ale za to w całym internecie możecie poczytać opinie o SKLEPIE ŚWIAT PANELI DĄBROWA GÓRNICZA. Uwierzcie że to co ludzie piszą to prawda. Żałuję że wcześniej nie poczytałem komentarzy. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! ICH POSTĘPOWANIE NALEŻY ZGŁOSIĆ DO SĄDU! POZEW TO JEDYNA WALKA Z NIMI. ZA KIEPSKI MONTAŻ NIE BIORĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI. ROBIĄ Z KLIENTA IDIOTĘ. ŻENADA!
Jeju aż tak cięty na nich jesteś? Ale skoro usuwają podobno te komentarze z fb to trudno o jakiś solidny dowód? Naprawdę masz zamiar ich pozwać? :/
Żeby pozwać, to trzeba rzeczoznawcę jakiegoś powołać jeśli są sporne kwestie w budowlance... Podejrzewam także, że każda osoba ma nie pretensję i inne roszczenia oraz inną ich wysokość. Jegomość Klient 007 to za dużo filmów amerykańskich się naoglądał i teraz pozwy zbiorowe będzie robił :))))
Nie polecam firmy NETHURT ,monterzy matujący panele podłogowe to takie (usunięte przez administratora) ,ze brak słów.Nikt nie reaguje na złożona reklamacje zaznaczam że w dniu montażu zgłoszona ,listwy podchodziły od ścian ,ubrudzone klejem montażowym na zewnątrz nie trzymają się ścian -katastrofa !!!! Zastanówcie się za czym wpłacicie zaliczkę, pózniej nie ma odwrotu .Pan wykonujący usługe za czym cokolwiek zrobił chciał całość kwoty za usługę,w innym wypadku powiedział ,ze nie zacznie montować paneli .Teraz już wiem dlaczego to praktykują !!! Po montażu by ich nie dostali -tragedia
Rozumiem, że nie jesteś zadowolona z usług firmy Nethurt.Pl, ale na forum publicznym nie wypada nikogo obrażać. Warto mieć to na uwadze. A powiedz, skąd dowiedziałaś się o niej? Ktoś Ci ją polecił, czy znalazłaś w Internecie?
Ja na temat tej firmy mogłabym bardzo dużo powiedzieć i co kolwiek wybierać panele czy drzwi szczerze odradzam. Znam tą firmę z doświadczenia wiem jakie jest podejście do klienta. Cieszę się że nie mam z nimi nic wspólnego, a ta opinię piszę z własnego doświadczenia. Żałuję tylko że nic nie zrobiłam w ich kierunku bo mogłam .
Niestety potwierdzam niesolidność NETHURT, w razie czego chętnie przyłączę się do pozwu zbiorowego w sprawie niesolidnego kontrahenta
Proszę o namiary. Będę składał pozew. Im więcej klientów pokrzywdzonych przez te żenującą firmę i sklep - tym lepiej. Oczywiście chodzi o liczbę osób które podpiszą pozew.
Jak nieprofesjonalnie działają wspólnie firma Nethurt.pl Sp z.o.o (Dąbrowa Górnicza/Katowice) i Agmar producent drzwi W sierpniu 2021 r. zamówiłem kilka drzwi. Jedne zostały wykonane niezgodnie z zamówieniem. Pozostałe zostały wykonane wadliwie. Złożona reklamacja w grudniu 2021 r. nie została do dzisiaj tj. 09.03.2022 r. zrealizowana, pomimo iż termin rozpatrzenia reklamacji upłynął w styczniu 2022 r. Wielokrotne rozmowy z działem reklamacji w Dąbrowie Górniczej jak i Nethurt w Katowicach nie odniosły żadnego skutku. Potencjalny kliencie zastanów się 1000 razy, czy warto lokować swoje zamówienie w takich firmach, które indywidualnego klienta mają w głębokim poważaniu.
No ale co Ci takiego mówili w tym dziale reklamacji? Może mieli jakiś powód dla którego tego nie rozpatrzyli, a nie napisałeś? Tak w ogóle to ile czasu miałeś na złożenie reklamacji od momentu zakupu drzwi, bo wydaje mi się że zrobiłeś to dosyć późno?
NIe polecam firmy - usługi wykonują za pośrednictwem podwykonawców, którzy nie potrafią prawidłowo zamontować deski podłogowej. Reklamacja ze strony została przerzucona na barki podwykonawca a umowa podpisana była z Nethurt- standardowa próba "umycia rąk ". Pracownik oddziału Firmy w Katowicach wykazują się brakiem kompetencji nie odzwaniają. Proponuje wszystkim potencjalnym Klientom omijanie tej firmy z daleka.
a są chociaż cenowo tańsze niż konkurencja? Trochę słabo z tymi reklamacjami.. A ci podwykonawcy potem zrobili co trzeba?
Osoba dokonująca pomiaru nie jest w stanie ocenić, że dane drzwi wymagają dodatkowych przedłużonych listew, co naraża nas na dodatkowe oczekiwanie dwóch miesięcy. Dział Reklamacji z zasady nie uwzględnia reklamacji.
Nie mogę za dużo dobrego jako klient powiedzieć.Na początku było fajnie,zamówienie i obsluga przez p. (usunięte przez administratora)bardzo rzetelny człowiek i chętny do pomocy.To na plus.Montaz paneli w porządku ale listwy porażka.Potem montaż drzwi wewnętrznych w porządku ale jedne z nich przyjechały wadliwe..i tu zaczęły się problemy i czekanie.Kontakt kiepski.Masz czekać i tyle... Bardzo jestem zniesmaczony obsluga reklamacji...
Potwierdzam fatalną jakość produktów i usług. Problemy z reklamacją. Celowe zwodzenie klientów. Horror.
Firma dobrze oceniana jako pracodawca więc dziwne są te niektóre wpisy, czyżby konkurencja?
inwestycja Park Moniuszki/Chopina Mysłowice - jako właściciel inwestycji dysponuje zdjeciami w jaki sposób firma nethurt wykonala swoją pracę. Przewinęło się wielu wykonawców przez mieszkanie, ale najgorzej oceniam pracę pseudofachowców z nethurt. (usunięte przez administratora)
czy mogę prosić o kontakt moja sprawa drzwi zewnętrznych też skończy sie w sądzie czy Państwa sprawa zakończyła się? Pomóży sobie wzajenie ta firma to kompetna porażka
montaż podłogi z docinkami na wejściu i uszkodzonymi panelami .Natomiast montaż drzwi od grudnia 2020 do 06.2021 -temat nie załatwiony .Reklamacja za reklamacja jak nie źle docięta futryna to kolejna reklamacja uszkodzone futryny .Nikt nic nie wie .Ciągłe telefony kiedy reklamacja będzie załatwiona .Obsługa tylko miła przy zamawianiu usługi .Później Dramat.
NIE POLECAM FIRMY NETHURT ,monterzy tak zamontowali ościeżnice drzwi, że dziś wyginają się w łuk, nie trzymają się ściany, lekkie dotkniecie powoduje ze odchodzą od ściany. Drzwi montuje się na całe lata ale gwarancji nie chcą uznać, z problemami zostaniecie sami. Na złożoną reklamacje reagują zbyciem klienta. Sprzedali nam drzwi wraz z klamką której zamek nie pasuje do zamka, przekrój otworu w zamku jest dużo większy niż przekrój bolca zamykającego zamek. Sprzedawna w punkcie nawet tego nie sprawdził.
Papraki . Nie potrafia zamontować poprawnie drzwi. Po 4 mcach użytkowania drzwi nie zamykają się. Wyznaczają termin serwisu za 1 mc a na dwa dni przed przekładają na za kolejny miesiąc. Żarty sobie robią z klientów
Forum pracownicze z całą pewnością nie jest przeznaczone na uwagi klientów lecz na opinie o pracy w firmie!
Uczcicie potwierdzam złe opinie na temat nethurt. Reklamacja trwa wieki, niesolidni i niekompetentni
Firma beznadziejna, pracownicy biurowi w Dąbrowie Górniczej niekompetentni. (usunięte przez administratora) klientów i zwodzą, umawiają się i nie dotrzymują żadnych terminów. Reklamacja dotycząca drzwi miała potrwać trzy tygodnie a trwa już miesiąc i nic, nikogo to w tej firmie nie obchodzi a klient jest traktowany jak jakieś zło. Niesolidni i nie polecam usług tej firmy.
W Warszawie marne zarobki ...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Dziedzic Jacek Nethurt.Pl?
Zobacz opinie na temat firmy Dziedzic Jacek Nethurt.Pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.