Cześć. wiecie co się dzieje teraz z linkami z ofertami pracy na stronie firmowej? Chciałam tylko przeczytać co na bieżąco jest oferowane teraz kierowcom samochodów ciężarowych, bo partner będzie pracy potrzebował ale przerzuca mnie na jakieś inne strony. Przyjęć teraz jednak nie ma?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Mauffrey Polska Sp. z o.o.?
jak wyżej, warunki pracy są dosyć kiepskie. Atmosfera w firmie też nie należy do najprzyjemniejszych.
Dalej nie wiadomo jakie są wymagania by moc się przyjąć? nikt nie udziela odpowiedzi, ja niby po takiej ofercie z internetu wiem, że by kandydować na specjalistę ds. należności to trzeba mieć minimum 2-letnie doświadczenie, a co przy tym z osobami bez niego? Czy również maja szanse na pracę?
I tak nie polecam pracy tutaj, przeczytaj sobie komentarze niżej i szybko zrozumiesz o co chodzi
Witam, Moje doświadczenia z tą firmą są żenujące, aplikowałem na stanowisko Transport Managera, a z tego co tutaj czytam pracują tam ludzie niekompetentni. Mało jest takich ofert dla mnie była idealna. Poświęciłbym dużo dla takiej pracy, lecz w procesie rekrutacji zauważylem że boją się zatrudniać lepszych od siebie, żeby czasem ich nikt stamtąd nie wygryzł. Szukali tylko haków żeby mnie nie zatrudnić, smutne bo spełniałem wszystkie kryteria.
Co z tymi premiami, o których pisali? Ze dwa lata wstecz padały sugestie co do ich ucinania ze względu na normy paliwowe, jakie teraz wstępują? Kiedyś pokazała mi się oferta na międzynarodówkę ze stawka od 7,000 do 9,000, czy ta kwota zależy od tych wspomnianych norm? Jak oceanicie stan aktualnych DAFów? Warto w ogóle się skontaktować?
Jakie są warunki zatrudnienia w Mauffrey Polska Sp. z o.o.?
System pracy 3/1 a elita firmy (2 osoby) 2/1. Weekendy przeważnie w trasie, (usunięte przez administratora) na bazach i w toaletach. Socjal jako taki tylko ba bazie głównej a w nim skromny prysznic, nie działająca mikrofalówka i miejsce do siedzenia to tyle. Problemy na bazach z drobnymi serwisowymi sprawami (wiecznie francuzi mają pretensje i robią łaskę że dają olej do auta. Czasami nawet i 2 razy dziennie przepinki. Częsty ręczny rozładunek całej naczepy for free (24ton) piszę o joloda system niema gorszej roboty. Aaaa jeszcze jest ruchoma podłoga co (usunięte przez administratora) komunalne wozi. Ciągniki są sprawne ale to z naczepami jest problem. Ciągła gonitwa wymuszanie 9 godzinnych odpoczynków jest jeszcze wietrzny problem by się do biura dodzwonić. Poza tym praca jako taka Chyba to tyle .
Czytając to serio można wejść w wasz świat normalnie. ;) Ale jakoś opisałeś to bez większych emocji. Ogólnie to chwalisz tę robotę czy raczej nie? Czy jako taka mam rozumieć, że po prostu może być i tyle?
Czemu niby Francuzi plują na tą firmę?
Pracowałem tam 2 lata i w pełni zgadzam się z opinią. Dodam, że zabieranie premii przez Wrocław było częstą praktyką, np. "za pyskowanie" albo jeśli ktoś się nie zmieścił w ustalonej, wyśrubowanej normie paliwowej.
(usunięte przez administratora)
Z tego co wiem to Adam już od ponad roku nie pracuje w tej firmie,a to była jedyna osoba z biura, która odbierała telefony od kierowców i starała się im pomagać, nie to co reszta, która wszystko zlewała. Zapewne jesteś z biura i przyczyniłeś się do jego odejścia, a szkoda bo to był dobry pracownik.
Dajcie znać czy firma prowadzi rekrutacje i jak aktualnie wyglądają warunki zatrudnienia? Interesuje mnie również podejście do pracownika i możliwość przyuczenia do zawodu? Może pracownik firmy napisze jaki jest stan w firmie aktualnie?
(usunięte przez administratora)
Niezbyt to przyjemne, szczerze mówiąc, co piszesz... Rozumiem, że pracowałeś w charakterze przedstawiciela handlowego albo kierowcy w Mauffrey Polska, tak? Daj znać, czy samochody można było też używać do na przykład prywatnych celów.
Złej tańcownicy przeszkadza rąbek u spódnicy. Każdy sam musi dbać o swój warsztat pracy!!
To znaczy? Mam sobie sam kupić ciągnik? Czy może go naprawiać na drodze? A może mam go myć za swoje pieniądze?
Również nie bardzo rozumiem tę wypowiedź. Mimo wszystko chciałbym zapytać, czy w Waszej ocenie warto jest aplikować do pracy w firmie Mauffrey Polska?
Oczywiście ,że muszę dbać o swój warsztat pracy.Daj mi sprawne auto i naczepę w której wszystko działa i będę dbał.Nie tam jest czysto gdzie nikt nie brudzi tylko tam gdzie się sprząta.Dajesz kierowcy czas i pieniądze na sprzątanie auta? Nie? to nie dziwne , że masz w aucie totalny syf.Jeżdżę samochodem cały czas jednym, myjka co dwa tygodnie,raz w roku auto wymyte i odkażone w środku przez profesjonalną firmę sprzątającą.Każdy problem techniczny usuwany natychmiast/ oczywiście dojazd do warsztatu/a jeśli nie jest to "naprawa konieczna" to na koniec tygodnia jest planowany zjazd na warsztat i naprawa.Nie da się jeździć i tylko zarabiać.Trzeba niestety wydawać na naprawy i sprzątanie itd.itp.To jest 21 wiek a nie średniowiecze i niewolnictwo gdzie niewolnik musi robić wszystko co Pan każe i jeszcze się z tego cieszyć
@Pingu Może jeśli napiszesz nam, ile wynosi wynagrodzenie w Mauffrey? To bardziej rozjaśni nam pogląd na sytuację w tej firmie.
Tam nie masz samochodu swojego na stanie. Co 3 tygodnie jeździsz innym, a brudasów nie brakuje. Swierzba idzie sie dorobić a nie kasy. Przyjeżdżasz do roboty i widzisz zaszczane łóżko, poplamione wszystko, zalana i śmierdząca lodowke. O naprawy i cokolwiek sie prosisz, ponieważ nigdy nie ma czasu. Dajcie sobie spokój z ta firma. Omijać szerokim łukiem
Jak ktoś chce jeździć nie sprawna naczepa z ruchoma podłoga to polecam. Nie da rady otworzyć/zamknąć dachu, otwierają się drzwi i towar leci na drogę. Woza odpady komunalne i medyczne (strzykawki, worki po krwi, fiolki po lekach i zakrwawione rękawiczki) i ludzie po tym chodzą, ponieważ dachu nie da rady zamknąć. Tragiczna firma
Ja widziałem jak płonął ich ciągnik na drodze. Kierowca nie wiedział jak wyjść. Samochody iveca w strasznym stanie
Widzę, ze biuro dyskutuje tutaj ze sobą. Firma tragiczna. Same przepinki, samochody brudne i w złym stanie, naczepy nie powinny przejść badania technicznego. Wypłata to najniższa krajowa+42euro diety i premia uznaniowa z której obciążają za wszystko. Pozdrawiam i nie polecam.
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje?
W Mauffrey Polska znajdzie pracę kierowca praktycznie z każdego regionu Polski lub z zagranicy. Widzę ogłoszenia w internecie, które dotyczą praktycznie każdej lokalizacji. Firma oferuje pracę w międzynarodowej stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, pracę na terenie UE – najczęściej wykonujemy transporty do krajów takich jak: Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Beneluxy, umowę o pracę, trasy w pojedynczej obsadzie i system pracy 3 na 1. Jacyś chętni?
@ole masz rację, że coraz mniej firm płaci na czas. Dobrze, że tutaj tak nie ma.
@anonymous masz rację. Jest to niewątpliwe w dzisiejszych czasach nadużywane, ale jak się dowiedzieliśmy w firmie Mauffrey Polska pracownicy mogą liczyć na terminowe wypłacanie wynagrodzeń. Czy coś jeszcze firma oferuje swoim pracownikom, czym warto się pochwalić?
Idealnie, że wypłata jest u nich w pełni terminowa @nowy, bo dostawać wynagrodzenie o czasie to rzadkosć w dzisiejszych czasach, a przynajmniej wiadomo, że to u nich możliwe. Wiecie jakie są socjale? Dbanie o takie szczegóły sprawia, że jeszcze lepiej się wypełnia obowiązki.
Wypłata na konto 10 każdego miesiąca ( wszystko) + co czwarty miesiąc rozliczenie młotka. Wyjazd busem firmowym na bazy we Francji w niedziele powrót z piątku na sobotę.
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś napisał trochę więcej (system pracy, jaka wypłata i jak naliczana)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mauffrey Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Mauffrey Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mauffrey Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!