(usunięte przez administratora)
Jest 11 dzień miesiąca i wypłat jak nie było tak dalej nie ma. To już kolejna taka sytuacja. Nie polecam pracy tutaj najgorszemu wrogowi. Wypłaty rozbijane na części jak w Janushex Poland Corporation Sp. z o.o. Management średniego szczebla zatrzymał się w czasie jakieś 10 lat temu. Ludzie z epoki dinozaurów chcą zmieniać świat, nie biorąc w ogóle pod uwagę obecnych realiów rynkowych. Komunikacja z góry praktycznie zerowa. Dodam, że kończą się projekty unijne, firma nie odnajduje się na rynkach komercyjnych i nie ma strategii sprzedaży innej niż do urzędów, ministerstw. Braki w pracownikach, firmę tworzą juniorzy którzy nie mają o niczym pojęcia. Za to chętnie biorą praktykantów i przyjmują z otwartymi rękami, aby tylko mieć pracownika za free. Standardem jest brak narzędzi do pracy i brak miejsca do pracy. Siedziba krucha, ciasna, nie ma gdzie pracować i prowadzić meetów. Pracuję tu już trochę, a nie znam połowy ludzi w firmie, bo nie dba ona o integrację pracowników. Totalnie odradzam aplikowanie tutaj, bo nikt nie liczy się tutaj z nikim. Pensje nieatrakcyjne względnem innych ofert. Powoli wszyscy stąd uciekają, a przynajmniej aktywnie aplikują... :|
(co (usunięte przez administratora)Ci się chce!?) i takie tam zduszone bolączki. Szefostwo nawet spoko. Ale kiepsko jeśli chodzi o pewnych zarządzających. Brak pojęcia o współczesnych procesach produkcyjnych, sprawach technicznych, priorytetyzacji, przewidywaniu ect. W skrócie jak można zarządzać projektem - działami nie mając pojęcia o podstawach technicznych. To tak jakby miał zarządzać plutonem oficer, nie mający pojęcia czy i jakie okopy wojaki mają szykować. To oficer ma WIEDZIEĆ, przewidywać, motywować, wspierać, a nie tylko machać rózgą. No ale może to wynika z deficytu osób na takie stanowisko. W końcu nie każdy jest idealny. Tak naszło mnie napisanie opinii po kilku latach, bo widzę, że takich wszelkiej maści zarządzających to nie tylko w tej firmie.
i zapomniałem dodać. Baaaardzo słaba ocena kompetencji pracownika. 2700 można wsadzić w obcasy pani dyrektor ds. operacyjnych. Pozdro
Zgadzam się, zakończyłem współpracę z tą firmą. Mogłaby ona być całkiem spoko, ale niestety. Skończyły się środki z UE na projekty publiczne. Osoby zarządzające są tu od wielu lat i nie nadążają za zmieniającym się światem. Zgadzam się z tym, że w tej firmie nie ma osób, które potrafią dowodzić. Stare technologie, problemy ze sprzedażą komercyjną. Ta firma raczej się nie podniesie, jedynym ratunkiem są dofinansowania. Nikt się tu niczego nie nauczy.
Rozumiem, faktycznie średnio to wygląda, ale firma jednak działa już kilka dobrych lat, i zatrudnia pracowników. To chyba nie moga być aż tacy najgorsi, i nie znać się na rzeczy? Pracowników też coś tam musi trzymać chyba? Jak coś głośno myślę, zastanawiam się nad praca tutaj po prostu;)
Pracowników chyba trzyma przyzwyczajenie albo po prostu są lojalni. Firma nie daje możliwości rozwoju, finansowanie głównie ze środków unijnych, w innym przypadku prawdopodobnie wszystko by już dawno upadło. Brak perspektyw na lepsze stanowisko czy zarobki. Obiecanki bez pokrycia. W sumie to dziwię się że ludzie jeszcze nie uciekają tłumnie stamtąd. Atmosfera toksyczna, nie polecam nawet na pierwszą pracę.
Napisałeś że brak rozwoju a ja czytałem w komentarzu że jest dofinansowanie do różnych szkoleń branżowych. Nadal to obwiązuje czy jak nie ma dotacji unijnych to nic tego? Od czego to zależy?
Nie ma dofinansowań na żadne szkolenia. Jak ci się zepsuje laptop firmowy, to czekasz 100 lat zanim ci ktoś coś wymieni. Zazwyczaj się nie doczekasz i pracujesz na swoim. Zarząd siedzi cicho i udaje, że się nic nie dzieje. Prezesa to nie widziałem na oko jak żyję, a pracuję to już ponad rok. Nie ma benefitów, ścieżki rozwoju, szansy na awans i podwyżkę. Szukam aktywnie pracy, ale rynek jest teraz ciężki,a jestem raczej na początku drogi a coś trzeba przecież do gara włożyć. Ogólnie firma a la widmo, niby ma specjalisów, ale to jakieś nie wiadomo co. Sami juniorzy i tyle. Słabą stroną jest zarządzanie i komunikacja. Nie wiem jak funkcjonują pracownicy zdalni. Chyba wcale.
Jak jest z pakietem medycznym w GroMar Sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?
Nie ma pakietu medycznego w ogóle, jedyne co to można sobie wykupić jakieś tam ubezpieczenie.
pracuję w tej firmie 2 lata, do napisania tej opinii skłoniła mnie coraz gorsza sytuacja, kurczymy się, malutka siedziba, coraz mniej projektów, coraz większy bałagan, wszystko na już. ciągłe rekrutacje i skoki do projektów, to tu, to tu. wielki bałagan i niepewnosć co do przyszłości, bo bazowaliśmy na załatwianych przez szefa projektach unijnych, które się kończą. pewnie niebawem będą zwolnienia, a rekrutują nie wiadomo po co. Kiedyś było spoko, teraz omijać.
No własnie widze że na stronie są oferty pracy i nawet się zastanawiam czy nie aplikować. Bo skoro rekrutują to może jednak nie jest tak źle? Pytaliście może o jakieś dalsze plany gdyby te projekty unijne się w końcu skończyły?
rekrutują właśnie dlatego, że jest dużo pracy, a jak jest dużo pracy, to potrzebni są pracownicy ;) jakby nie rekrutowali, to mielibyśmy jeszcze więcej "na głowach", więcej skakania z projektu do projektu i robotę nie na już, tylko na przedwczoraj
Rozmowa przebiegła bardzo sympatycznie, zadawane pytania były konkretne i profesjonalne. Niestety pomimo tego, ze Pan rekruter zadeklarował przekazanie końcowej informacji o decyzji, nikt nie pofatygował się żeby zadzwonić z jakąkolwiek zwrotną informacją.
Słaba ta Twoja opinia po czterech miesiącach milczenia tu. :( A nie pomyślałaś, żeby chociaż się upomnieć? Na przyszłość może nikomu innemu by już tak nie zrobili?
Na tyle, na ile się orientuję nasz HR zawsze stara się oddzwaniać do kandydatów i udzielać informacji zwrotnej. Warto zerknąć na stronę:(usunięte przez administratora)Być może nie udało im się dodzwonić? Zawsze warto zapytać, co się stało, tym bardziej, jeśli zależy nam na stanowisku, na które aplikujemy.
a Ty masz z nimi jakieś doświadczenia? Twoja rekrutacja przebiegła pomyślnie? Opowiesz o niej?
Pani Justyno i Panie Zadowolony, chyba sobie żartujecie. Serio, trzeba było się upomnieć? Może nie mógł się dodzownić? To ma być wytłumaczenie? To ma być usprawiedliwienie? To jak rekruter prowadzi proces świadczy tylko o nim. Dobry rektuter nie zostawia kandydata bez odpowiedzi. Wasze próby "złotych rad" i usprawiedliwiania tylko jeszcze bardziej pokazują jaki poziom ta firma sobą reprezentuje. Gdybyście nie zrozumieli, to znaczy słaby.
Ja tutaj niczyjej postawy nie pochwaliłam przecież, jasne że nie powinno się kogoś bez słowa pozostawiać ale czasami sytuacje bywają różne i lepiej się upewnić co nie zagrało. ;) Samo upomnienie mogłoby być znaczące zwłaszcza dla kogoś kto jest otwarty na jakieś poprawki u siebie. Ale rozumiem, że już sama a sytuacja Ciebie także zniechęciła do aplikowania?
Czy w GroMar Sp. z o.o. zatrudniani są obcokrajowcy?
Pisaliście, że firma jest dobra na początek i do zdobycia doświadczenia, a czy jeśli zaczyna się na najniższym stanowisku to jest szansa na awans? Skoro to rodzinna firma, mała no to czy są takie widoki czy tworzą jakieś wyższe stanowiska?
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna do firmy?
Fajna praca na początek kariery. Jest okazja się wykazać i nabrać doświadczenia, bo ciekawych wyzwań nie brakuje. Myślę, że GroMar to dobra alternatywa dla ucieczki od korporacji i całego wyścigu szczurów, którego tutaj nie doświadczymy. Jest kameralnie, rodzinnie, przyjaźnie co wpływa m.in. na jakość codziennej pracy, bo kontakt ze współpracownikami jest dużo łatwiejszy. Nie brakuje fajnych imprez integracyjnych i spotkań poza pracą więc jest okazja nawiązać porozumienie i więź z zespołem. Lokalizacja może być na plus lub na minus, zależy dla kogo. Atutem jest na pewno to, że nie trzeba się przebijać przez centrum Łodzi, a sam punkt jest dobrze skomunikowany. Polecam firmę GroMar jako pracodawcę nawet dla osób, które jeszcze nie znają albo dopiero zaczynają swoją przygodę w świecie e-learningu - dużo się dzieje, dużo można się nauczyć, ale trzeba być otwartym i gotowym na nowe wyzwania i potrafić zaadaptować się w dynamicznym środowisku pracy.
Pracowałem tam 3 lata. Fajna atmosfera i wiele projektów dla znanych marek w Polsce i UE. Dynamiczna praca, chętnie się podejmują wyzwań i ambitnych, ciekawych projektów technologicznych. Po życiu w korpo, całkiem miła odmiana.
Firma ok, jeżeli rozmawiamy o początku kariery. Można sporo się nauczyć. Dużo projektów i ciekawych kontaktów. Natomiast organizacja pracy słaba, znaczna część projektów trafiala do nas już po deadline, czyli wszystko na wczoraj, co wydaje się być normalne w tego typu firmie. o ile to właściciela nie mam zastrzeżeń to jego żona... cóż. tej kobiety nie powinno dopuszczać się do pracy z ludźmi. Arogancka i absolutny brak klasy. częste komentarze na temat pracowników korzystających z toalety "tylko jedzą i sr.. siedzą". Poza tym jak ktoś wspomniał wcześniej zarobki poniżej średniej w branży.
Super firma. Jeżeli kogoś nie interesują wielkie korporacje, to GroMar świetnie się sprawdzi jako miejsce do pracy. Mała firma, dzięki czemu można nawiązać bliskie relacje ze współpracownikami, bo zna się każdego, łatwiej się dogadać w pewnych sprawach i szybciej realizować projekty. Przyjazna atmosfera, fajni ludzie, ciekawe projekty, zawsze dużo się dzieje - można się wykazać, jak najbardziej na plus.
Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej. Nie wypadłem najlepiej na teście ale Pan mi wszystko spokojnie wytłumaczył. Pomimo mojej wpadki miło ją wspominam. Śmiało można atakować ;)
Jakie zostały przedstawione Tobie początkowe warunki zatrudnienia w GroMar w trakcie przeprowadzanej rozmowy o pracę? Niektóre firmy pytają wyłącznie o oczekiwania kandydata, jednak pomijają kwestię, co mogą zaoferować ze swojej strony. Dlatego interesuje mnie, jak ta kwestia prezentuje się w GroMar.
Firma GroMar poszukuje osoby na stanowisko Asystenta ds. sprzedaży. Wymagane jest doświadczenie wyższe i znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Dla zainteresowanych ofertą dodaję link: https://gromar.eu/praca/ Czy ktoś zamierza aplikować? A może ktoś pracuje na podobnym stanowisku i chciałby podzielić się doświadczeniem z nim związanym? Zachęcam do aktywności na forum i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi firmy.
Na plus: w miarę ciekawe projekty, sporo fajnych ludzi. Na minus: organizacja pracy, ogromne przeludnienie (mały budynek, a w nim kilkadziesiąt osób), zarobki zdecydowanie poniżej przeciętnej (szczególnie dla programistów), wszechobecny bałagan (np. UPSy na korytarzach). (usunięte przez administratora) nie urywa, są sporo lepsze miejsca do pracy.
Nie polecam współpracy z firmą. Utrudniony kontakt a nawet jego brak (czasami trzeba dzwonić non stop żeby odebrali telefon), przygotowanie umowy zajęło im prawie pół roku, gołosłowni. Ostrzegam wszystkich którzy chcą podjąć współpracę z tą firmą.
Idąc do GroMaru trzeba liczyć się z tym, że będzie dużo pracy i wiele okazji do wykazania się. W zamian dostaje się godziwe wynagrodzenie, dobrą atmosferę i rewelacyjne szefostwo. Prawdopodobnie najlepsza firma w swojej branży, dzięki czemu pracuje się dla największych w Polsce i jest co wpisać w CV. Jedyną wadą jest długi przebieg niektórych procesów wewnętrznych.
Jedna z lepszych firm!! Czyste zasady, super szefostwo polecam :)))
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GroMar Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy GroMar Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 36.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GroMar Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 2 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!