MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Dawid
Kandydat
 Pytanie

Czy jako nowy pracownik, mogę liczyć na premie w trakcie umowy próbnej?

Toja
Pracownik
@Dawid

Nie ma umowy próbnej

Pracownik Nowy wpis
Pracownik

Tak jest! Trzeba uciekać, bo to na pewno nie idzie w dobrym kierunku. W zeszłym roku chociaż konkursy sprzedażowe były co miesiąc. Teraz, do tej pory, są co dwa miesiące. Wypłata to więc często po prostu najniższa krajowa. Za tę pracę, ten wysiłek i dźwiganie to po prostu czysty wyzysk.

Xyz Nowy wpis
Pracownik

Są premie sprzedażowe, uznaniowe również. Tylko trzeba się starać, a nie nic nie robić i oczekiwac kokosów i uznania. Z benefitow pozaplacowych m.in.: multisport, opieka medyczna, dodatkowy urlop za staż,

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Xyz

Śmiechu warte pracowałem półtorej roku i nic takiego nie było a co do Multisporta to mniej się zapłaci jak się karnet prywatnie wykupi więc nie oszukujcie ludzi że wszystko jest bo nic nie ma

Tak Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Xyz

Oczekiwac kokosów? 300 zł brutto (205 bodajże netto na pełen etat) za wyrobienie wyniczków raz na dwa miesiące to kokosy? XD To są ochłapy nam rzucone, aby coś było. I tak w maju drugi miesiąc nie ma konkursu, bo rzucili inny „dodatkowy” który trwa 5 miesięcy XDD!! Multisport również jest drogi ????‍♀️ Praktycznie tyle ile płacisz prywatnie za karnet na siłkę.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Przy ponownym aplikowaniu i rozmowie telefonicznej Pani (usunięte przez administratora) oznajmiła, że nie wskakuje się dwa razy do tej samej rzeki, kazała (!) szukać innej pracy i poradziła, żeby dać sobie czas (?).

Kandydat
Kandydat
@Kandydat

Kandydat a może dobrze Ci poradziły a nie zwodziły . Skoro nie wybrały Cię za pierwszą aplikacją tzn że nie to nie jest miejsce dla Ciebie , tak po prostu uczciwie i jednoznacznie. Jeśli wyciąganie tu takich informacji sprawiło Ci radość to ok, to może wlasnie takich osób tam nie szukają . Powodzenia

Magda
Użytkownicy czekają na odpowiedź 41 dni.
Kandydat
 Pytanie

Warto składać CV na Ostrobramskiej?

X
Kandydat
 Pytanie

@pracodawca może wy powiecie co to za praktyki są w waszej firmie? Zaczynając od pozytywów, sama rozmowa kwalifikacyjna na wspomniane stanowisko przebiegła bardzo dobrze. W branży zoologicznej mam ponad 5 lat doświadczenia i posiadam szeroką wiedzę z tego zakresu (zarówno jeśli chodzi o koty, psy a także gryzonie i ryby). Podczas omawiania kwestii długości zmian z rekruterką wyraźnie zaznaczyłem, że maksymalny, dzienny wymiar pracy jaki mnie interesuje to 8h. Pani M. była zachwycona moją kandydaturą. Z miejsca zaproponowała mi pracę i poinformowała, że firma odezwie się do mnie w ciągu 2 dni, celem umówienia badań medycyny pracy. W tamtym momencie pracowałem równolegle u innego pracodawcy, a więc by zatrudnić się w Maxi Zoo musiałem złożyć u niego wypowiedzenie za porozumieniu stron. W tamtej sytuacji starałem się otrzymać od Maxi Zoo jakiekolwiek poświadczenie, że oficjalnie zostanę przyjęty u nich do pracy (coś na kształt umowy przedwstępnej). Wcześniej w mojej karierze zdarzyło się, że pracodawca w ostatniej chwili zmienił zdanie odnośnie mojego zatrudnienia, dlatego tym razem chciałem się zabezpieczyć. W końcu, postawiony pod ścianą i zapewniony, że list intencyjny jest dla nich gwarancją zatrudnienia, zgodziłem się na ich warunki. Podczas badań medycyny pracy przedłożyłem lekarzowi swoje orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym. No i tutaj mleko się rozlało. W ciągu jednego dnia dowiedziałem się od rekruterki, że absolutnie nie może tak być, że nie będę w stanie pracować dłużej niż 8 godzin, oraz że zespół którego miałem być częścią jednogłośnie stwierdził, że chce pracować na zmiany 12-godzinne i w związku z tym muszą cofnąć decyzję o moim zatrudnieniu. W tym momencie byłem już po złożeniu rezygnacji w poprzednim miejscu pracy. Rekruterka drogą SMS odwołała ze mną wszystkie dotychczasowe ustalenia i zostawiła z niczym, bez pracy. Uważam, że zachowanie to było bardzo nie fair ze strony pracodawcy. Zostałem potraktowany bez szacunku, jak pracownik “drugiej kategorii”. Pięknie traktujecie ludzi z orzeczeniem. Śmiech na sali.

Pracodawca
Pracodawca
@X

Szanowny Panie, Dziękujemy za udzielenie opinii. Pragniemy zapewnić, że jesteśmy otwarci na dalszą rozmowę na temat Pana doświadczeń. Zachęcamy do kontaktu drogą mailową pod adresem rekrutacja@maxizoo.pl, gdzie możemy omówić opisaną sytuację szerzej. Pozdrawiamy, Dział People Maxi Zoo

Magdar
Kandydat
 Pytanie
@X

A jakie badania trzeba wykonać? Proszę o informację Pozdrawiam

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła w koleżeńskiej atmosferze, miło ugoszczono nas w biurze. Nie wyglądało to jak tradycyjna rozmowa przy biurku. Pytania zadawano wyrywkowo różnym osobom, otrzymaliśmy krótkie ''karty pracy'' do uzupełnienia.

Pytania

Czy masz jakieś zwierzę? Dlaczego właśnie ty masz zostać wybrany? Jak szybko powinieneś zaoferować pomoc klientowi po jego wejściu do sklepu? Co jest najważniejsze w kontakcie z klientem?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Bdk
Użytkownicy czekają na odpowiedź 46 dni.
Inne
 Pytanie

Non stop zamknieta duza kasa ,robiac wieksze zakupy kaza isc do malej kasy przy ktorej nie ma miejsca na produkty ,problem sie powtarza ,jak dowiedxialem sie od pracownikow jest zgaszany do zarzadu bo tak dzieje sie w calej Polsce i nic z tym nie robia .Albo oszczednosc pradu albo durna polityka kosztem klienta ,osobiscie kozystam juz innego sklepu

Marian
Kandydat
 Pytanie

Macie w firmie jakieś szkolenia? Mogę liczyc na jakiś benefit.

Klaudka
Inne
@Marian

Hej a na kogo aplikujesz? Ja wstępnie myślę o stanowisku kierowniczym. Teraz nawet w ofertach piszą wprost, że występują ciekawe szkolenia i możliwości rozwoju. tylko jak to w praktyce wygląda to jeszcze nie wiem. zastanawiam się ile czasu zabierają?

:)…
Były pracownik
@Marian

Szkolenia są na początku z których za wiele się nie dowiesz. Co do benefitów są tylko owocowe czwartki a przynajmniej były do czasu. Jeśli chodzi o dodatki na święta wakacje czy paczki, cos takiego nie istnieje.

W.234
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jak długo należy czekać ma odpowiedź w sprawie rekrutacji? Przesłałam cv online i zastanawiam się czy aby napewno ta forma złożenia wystarczy czy jednak podrzucić cv osobiście do wybranego sklepu.

Pracodawca

@W.234

Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie dołączeniem do naszego zespołu i za przesłanie swojego CV online. Prosimy mieć na uwadze, że czas oczekiwania na odpowiedź w procesie rekrutacyjnym może się różnić. Czas ten zależy od wielu czynników, w tym od ilości aplikacji, które otrzymujemy, oraz specyficznych potrzeb poszczególnych lokalizacji. Przesłanie CV online jest w pełni wystarczającą formą aplikacji. Jeśli jednak chciałaby Pani dodatkowo dostarczyć swoje CV osobiście do wybranego sklepu, może to być dobry dodatkowy sposób na przedstawienie się. W razie dalszych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt za pośrednictwem adresu email: People.team@maxizoo.pl. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Kynolożka
Kandydat
 Pytanie

Witajcie. Wiecie jakie kryteria należy spełniać aby dostać pracę w tej firmie? Aplikowałam już dwa razy w swoim mieście na stanowisko kasjera, w ogłoszeniu była informacja, że poszukują osoby bez doświadczenia, jednak ja posiadam kilkumiesięczne doświadczenie na kasie, nie straszne mi noszenie worków karmy, ponieważ poprzednie sklepy również miały cięższy asortyment. Do tego znam się na psach i kotach (całe życie mam zwierzaki, byłam na kursie, mam ładny zbiór książek o tej tematyce). A mimo to, nie dostaje pozytywnego odezwu. Może fakt, że jestem studentką zaoczną (potrzebuje 2 weekendów w miesiącu na dojazd na zajęcia) dyskwalifikuje mnie jako pracownika? Z góry dzięki za odpowiedzi :D

Pracodawca

@Kynolożka

Dzień dobry, Szanowna Pani, wszystkie kryteria, które są brane pod uwagę, są zamieszczone w ofercie pracy. Prosimy jednak wziąć pod uwagę, że czasami proces selekcji może zajmować więcej czasu, w zależności od lokalizacji. Chcielibyśmy również wspomnieć, że zatrudniamy studentów uczących się zaocznie. Wszystko jest kwestią ustalenia z Kierownikiem Sklepu, który podejmuje ostateczną decyzję. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kierowania ich na adres mailowy: People.team@maxizoo.pl. Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Kkkkk
Kandydat
 Pytanie

Cześć! Powiedzcie mi proszę jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna. Czy jest ktoś kto może się wypowiedzieć na temat pracy w Częstochowie? Chciałam aplikować, ale po przeczytaniu jaka atmosfera panuje w większości zaczynam się zastanawiać.

Pracodawca

@Kkkkk

Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie pracą w Maxi Zoo oraz przesłane zapytanie. Chcielibyśmy zapewnić Panią, że jako firma, dokładamy wszelkich starań, aby stworzyć środowisko pracy, które jest zarówno przyjazne, jak i profesjonalne. Naszym celem jest zapewnienie naszym pracownikom miejsca, w którym mogą się rozwijać zawodowo, współpracować w zgranym zespole oraz czerpać satysfakcję z wykonywanej pracy. Jeśli chodzi o samą rozmowę kwalifikacyjną, zawsze dokładamy wszelkich starań, aby była ona możliwie jak najbardziej przyjazna i komfortowa dla kandydatów. Nasze rozmowy kwalifikacyjne mają na celu nie tylko zbadanie umiejętności i doświadczenia, ale również poznawanie siebie nawzajem oraz zrozumienie, czy dana osoba będzie pasować do naszego zespołu i naszej kultury organizacyjnej. W przypadku pojawienia się innych pytań lub wątpliwości, chętnie udzielimy dodatkowych informacji na temat pracy w naszej firmie oraz atmosfery. Z poważaniem, Dział People Maxi Zoo Polska

Marcin
Kandydat
 Pytanie

Hej! Jak długo czeka się na informację zwrotną, po rozmowie kwalifikacyjnej, na stanowisko kierownika sklepu? Czy chciałby ktoś się podzielić sowim doświadczeniem? Z góry dziękuję oraz pozdrawiam. Marcin

Pracodawca

@Marcin

Szanowny Panie Marcinie, Nasz zespół Rekrutacji dokłada wszelkich starań, aby odpowiedzi zwrotne docierały do Kandydatów jak najszybciej. Podczas rozmów Rekruter powiadamia, że informacja odnośnie statusu rekrutacji może pojawić się po upływie 2 tygodni. Jeśli jednak ten czas minął i nie uzyskał Pan takiej odpowiedzi to zapraszamy o kontakt mailowy: people.team@maxizoo.pl. Z poważaniem, Zespół Maxi Zoo

Żoliborz
Inne
 Pytanie

Hej, jak wygląda praca w Warszawie na Żoliborzu?

Ciekawość
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad aplikowaniem na obsługę klienta w Warszawie na Sadybie. Czy ktoś powiedziałby jak wygląda praca w tym oddziale?

Aaa
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda układanie grafiku na umowę o prace na cały etat? Podaje się też dyspozycje ? Czy wszystkie weekendy trzeba pracować?

Pracownik
Pracownik
@Aaa

Tak, podaje się dyspozycyjność a soboty to wiadomo 2 pracujące 2 nie, ale wszystko zależy jak się ułoży, ja np teraz mam 3soboty wolne. Najważniejsze to wyrobić godziny w miesiącu

Aaa
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

A czy pracuje się systemem 12 godzinnym czy 8 godzinnym ? Na ile jest grafik układany w przód ? 2 tygodnie czy miesiąc?

Aaaa
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

A na ile w przód jest grafik układany? 2 tygodnie / miesiąc? Zmiany są różne czy tylko 8 lub 12 godzinne ?

anonim
Inne
@Pracownik

A z tym etatem jak jest? bo nie wiem czy odpowiedź jednoznaczna padła? Mogę na pól sobie na spokojnie ogarnąć czy ciężko raczej z tym jest? dają w ogóle taka możliwość czy nie bardzo? ktoś wie?

Pracodawca

@Aaaa

Dzień dobry, W nawiązaniu do licznych zapytań, poniżej przedstawiamy proces planowania grafiku: Proces Tworzenia Grafiku: Grafik jest ustalany przez Kierownika lub Zastępcę Kierownika Sklepu. W procesie tym uwzględniane są zarówno indywidualne dyspozycje pracowników, jak i czynniki operacyjne takie jak okresy wzmożonego ruchu i dostawy. Dni Pracy: Sklepy są otwarte 6 dni w tygodniu oraz w niedziele handlowe. Praca w weekendy jest częścią harmonogramu, ale nie jest wymagana każdego weekendu. Planowanie Grafiku: Grafik jest przygotowywany z wyprzedzeniem od 2 tygodni do miesiąca, co umożliwia pracownikom planowanie osobistych obowiązków. Długość Zmian: Oferujemy różnorodne zmiany pracy, zarówno 8-godzinne, jak i 12-godzinne, w zależności od potrzeb operacyjnych sklepu. Elastyczność i Współpraca: Zachęcamy do koleżeńskich ustaleń w sytuacjach, gdy kilka osób chce mieć wolne w ten sam dzień. Staramy się również zapewnić zrównoważony grafik, uwzględniając specjalne okoliczności, jak praca w wigilię i odpoczynek w Sylwestra. Mamy nadzieję, że te informacje są pomocne i odpowiadają na Państwa pytania. W razie dodatkowych zapytań, prosimy o kontakt: kontakt.team@maxizoo.pl Z wyrazami szacunku, Zespół Maxi Zoo

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna w MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.? Co poradzicie osobie poszukującej tam pracy? Na GoWork.pl pojawiło się 3 sierpnia kilka ogłoszeń.

Aaa
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda podanie dyspozycyjności ? Grafik układany na jaki czas w przód? Umowa o prace

Palmiarz
Kandydat
 Pytanie

Witam, na jakieś zarobki może liczyć kierownik sklepu?

Rekrutacja
Kandydat
 Pytanie

Czy w pracy na kierownika sklepu lub zastępcę wymagany jest koniecznie język angielski ?

Pracodawca

@Rekrutacja

Dzień dobry, Język angielski na podanych stanowiskach nie jest wymagany, aczkolwiek znajomość języka jest zawsze pozytywnie odbierana. Ze względu na to, że jesteśmy firmą międzynarodową, a na sklepie zawsze znajdzie się paru klientów, którzy są anglojęzyczni. Z wyrazami szacunku, Zespół Rekrutacji Maxi Zoo Polska

Rysiu
Kandydat
@MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.

Witam odnośnie nawiązania co do języka oraz klientów, którzy mogą się trafić to czy możliwe, że kiedyś wystąpi wariant ze znajomością języka ukraińskiego? Ciekawi mnie czy byłoby to wtedy lepiej bonusowane. Do tego ciekawią mnie te oferty na kierowników i ich zastępców, które są teraz na takim portalu. Czemu pracownicy nie awansują? Chyba ze to także się zdarza? Jak często?

Pracodawca

@Rysiu

Szanowny Panie, Na ten moment nie planujemy zmieniać wymagań na w/w stanowiskach, ale tak jak wspominaliśmy znajomość języków jest to atut. Jeśli chodzi o awanse to zawsze w pierwszej kolejności bierzemy pod uwagę osoby z wewnątrz firmy. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Były pracownik :)
Były pracownik
 Pytanie

Odradzam, kierowniczka sklepu nawet nie kryła się z niechęcią do mnie. Pracowałam w jednym z najmniejszych MaxiZoo a mieliśmy takie same progi jak duże o wiele bardziej oblegane sklepy. Kierowniczka wymagała od nas cudów na kiju a sama spędzała po kilka godzin w biurze jedząc i oglądając serial. Oczywiście dostaliśmy zakaz siadania w trakcie zmiany, tylko jeśli jesteśmy na przerwie lub usiądziesz na toalecie :) jest mi mega przykro, bo chciałam się rozwijać w Maxi Zoo a Zostałam zwolniona pierwszego dnia po powrocie z l4, bez podania powodu nawet :) @Pracodawca czy to oznacza zamknięcie drogi także w innych sklepach Maxi zoo jako pracownik?

2

Pracodawca

@Były pracownik :)

Szanowna Pani, Bardzo nam przykro, że poczuła Pani rozczarowanie w związku ze współpracą na Sklepie. Przez wzgląd na dobro naszych pracowników, zachęcamy do odezwania się na nasz adres mailowy: people@maxizoo.pl w celu opisania szerzej sytuacji. Jeśli chodzi o pracę na innych sklepach Maxi Zoo, jest to jak najbardziej w dalszym ciągu możliwe – prosimy o śledzenie naszych ogłoszeń. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo

Były pracownik
Pracownik
 Pytanie

Nie polecam. Płaca jest wyjątkowo mała, oczywiście każdy zarabia inaczej (chodź często minimalną) co powoduje napięcia w zespole, podwyżek nie ma chyba, że dla kierownika. Wyższe po doradcy stanowisko ma po 200 zł więcej a kierownik zwala na nie swoje obowiązki i problemy. Kierownik za przyzwoleniem regionalnej siedzi w biurze oglądając telefon i śmieje się z niej, a reszta lata spocona bo przecież 15 palet się samo nie rozłoży???

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Przykro nam czytać taką opinię. Chcielibyśmy poznać szczegóły sytuacji przedstawianej w komentarzu, nie znając ich nie możemy podjąć stosownych działań. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: people@maxizoo.pl. Mamy nadzieję, że będziemy mogli wspólnie omówić opisaną sytuację szerzej. Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Mick
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy maxi zoo zatrudnia młodocianych? Chętnie bym tam pracował bardziej w weekendy. Niestety pisałem maile, ale od maxi zoo wciąż cisza.

Pracodawca

@Mick

Dzień dobry, dziękujemy za pytanie, chcielibyśmy prosić o więcej szczegółów. Zapraszamy do kontaktu na adres mailowy people@maxizoo.pl Z wyrazami szacunku, Dział People Maxi Zoo Polska

Zostaw merytoryczną opinię o MAXI ZOO Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
MAXI ZOO Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii