Teraz czytam co tu się dzieje, zwrotu towaru dokonałem 8.04, zwrot dotarł ale pieniędzy nie zwrócili. Telefonu nikt nie odbiera, na maila nie odpisują!
Brak zwrotu wpłaconej kwoty za towar , którego nie mają. Zwodzili mnie półtora miesiąca, że będzie. Zdecydowałam, że już dłużej czekać nie będę. Mieli zwrócić pieniądze i ....cisza! Zero kontaktu i zero zwróconej wpłaty ! Zgłosiłam sprawę na policję i do Sądu Konsumenckiego. Nic nie kupujcie w tym sklepie! (usunięte przez administratora) i tyle! Komornik im powinien wejść na konto , to może wszyscy klienci (usunięte przez administratora) przez nich odzyskają pieniądze, tylko ile to potrwa???
Czy w Marget Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Marget Sp. z o.o.?
Norr - Towaru nie wysłali, telefonu nikt nie odbiera. Maili nie wysyłają. Mają problem ze zwrotem pieniędzy. Jak widzę, nie tylko mnie to spotkało. Czy otrzymaliście Państwo zwrot pieniędzy?
Dzień dobry. Poinformowaliśmy Panią o przesunięciu terminu dostępności lampy. Nie zdecydowała się Pani zaczekać. Poprosiliśmy o podanie numeru konta bankowego do zwrotu wpłaty ponieważ nie jest on widoczny w transakcjach online. Nie podała go nam Pani strasząc nas Policją. Zleciliśmy zgodnie z Pani decyzją zwrot przez partnera płatności Przelewy24. Wszystko to działo się w przeciągu kilku godzin tego samego dnia. Skąd więc Pani oskarżenie o problemy ze zwrotem. Prosimy o zaprzestanie negatywnych komentarzy.