Prośba do Pań obsługujących Klientów ; potrzeba więcej EMPATII !!!!!!!, często klient przeżywa dramat w rodzinie , a Panie w Brand Vital są zimne jak lód, bezwzględne na ludzki dramat. Obsługa nastawiona tylko na zysk. Brak profesjonalizmu przy obsłudze. To po prostu jest nieludzkie. Doświadczyłem tego oddając wypożyczony sprzęt. Brudne filtry wymyślane sytuacje po to by nie oddać kaucji za sprzęt. Powinno się powiadomić kogoś kto przyjrzał by się bardziej tej firmie.
Sprzedawca w sklepie medycznym, którego chcą aktualnie zatrudnić ma mieć od początku umowę o pracę. Tylko na jaki okres czasu jest ona zawierana? Nie obraziłbym się gdybym od razu lub jak najszybciej mógł przejść na umowę o pracę na czas nieokreślony.
Prośba do Pań obsługujących Klientów ; potrzeba więcej EMPATII !!!!!!!, często klient przeżywa dramat w rodzinie , a Panie w Brand Vital są zimne jak lód, bezwzględne na ludzki dramat. Obsługa nastawiona tylko na zysk. Brak profesjonalizmu przy obsłudze. To po prostu jest nieludzkie. Doświadczyłem tego oddając wypożyczony sprzęt. Brudne filtry wymyślane sytuacje po to by nie oddać kaucji za sprzęt. Powinno się powiadomić kogoś kto przyjrzał by się bardziej tej firmie.
Obsługa sklepu Brand Vital w Krakowie tragiczna. W sytuacji ,kiedy klient potrzebuje pomocy i profesjonalnego podejścia , doradzenia to spotyka się ze strony Pań które są w sklepie z obojętnością i najlepiej żeby zapłacić i klient żeby szybko wyszedł.Sprzęt został oddany przed terminem i nie ma żadnych zwrotów nadpłaconych pieniędzy. Niestety liczy się tylko zysk a nie Dobra Opinia. TRAGEDIA. Nie polecam tego sklepu.
Zasady wynajmu produktów są określone w umowie, którą podpisuje Klient. Tutaj, podobnie jak z wynajmem mieszkania, płaci się z góry opłatę za dany okres (najczęściej miesiąc).Nawet, jeśli ktoś wyprowadziłby się kilka dni wcześniej, opłata jest naliczona. Rozumiem, że ktoś może nie być zadowolony, ale takie mamy zasady w firmie, które są od początku jasne. W Krakowie mamy mnóstwo zadowolonych Klientów, którzy swoje opinie wyrażają na naszych stronach oraz w rozmowach i listach. Przykro nam, że nie sprostaliśmy oczekiwaniom w Państwa wypadku. Pozdrawiamy.
W ogłoszeniu na sprzedawcę widziałam wzmiankę o szkoleniach zawodowych oraz gwarantowanym zakwaterowaniu. Można się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat? Zakres szkoleń jaki konkretnie i czy często mogą się zdarzyć? Chyba, że są one jednorazowe? Co do pracy w zespole to ile osób wchodzi w jego skład?
Bardzo miła obsługa, pomocna i fachowa. Panie mają odpowiednie podejście do klienta, chętnie doradzą pomogą. Szybki dostęp do potrzebnych sprzętów. Polecam.
(usunięte przez administratora)
Rekrutacje wewnętrzne nie są częste, ponieważ mamy stosunkowo niewielką rotację pracowników. Jednak jeśli jest taka potrzeba (np. plan otwarcia nowego oddziału) w pierwszej kolejności proponujemy jego objęcie obecnym pracownikom lub kierownikom.
(usunięte przez administratora)
Standardowo umowa na okres próbny wynosi 3 miesiące. Warunki oczywiście są uzależnione od zajmowanego stanowiska, uprawnień oraz doświadczenia w zawodzie.
Wiecie, czy Brand Vital Poland Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Dzień dobry. Praca w oddziałach Brand Vital to praca w sklepach medycznym. Niestety w takich sytuacjach praca zdalna nie wchodzi w rachubę. Pozdrawiam.
Prośba do Pań obsługujących Klientów ; potrzeba więcej EMPATII !!!!!!!, często klient przeżywa dramat w rodzinie , a Panie w Brand Vital są zimne jak lód, bezwzględne na ludzki dramat. Obsługa nastawiona tylko na zysk. Brak profesjonalizmu przy obsłudze. To po prostu jest nieludzkie. Doświadczyłem tego oddając wypożyczony sprzęt.
może postaw się po ich stronie, dałbyś radę był cały dzień empatyczny i tak dzień przeżywać tragedię innych ludzi, przecież to jest psychicznie wykańczające, może specjalnie się nie angażują w dramaty tylko zajmują sie profesjonalnie swoją pracą?
Jestem zadowolony.
Wszystko w porządku. Oferta Ok, ceny dobre. Jakość obsługi bdb.
Szybko, sprawnie i kompetentnie.
Obsluga sklepu Ok, ceny konkurencyjne. Szybka dostawa. Wszystko gra.
Ja natomiast spotkałem się z bardzo dobrą obsługą. Po badaniu słuchu dobrano mi bardzo dobry aparat słuchowy , Dodatkowo cena była niższa o ok 500 zł niż w innych podobnych sklepach, na sztuce!! Zaoszczędziłem więc 1000 zł i jestem bardzo zadowolony ze słyszenia i jakości obsługi.
Żenujący poziom obsługi klienta, nie potrafią odpowiedzieć na ŻADNE zadane pytanie. (usunięte przez administratora)
Witam, nie polecam wypożyczać sprzętu w tej firmie, żerują na ludziej tragedii i cierpieniu, wypożyczałem od nie parę miesięcy podnośnik chorego . Po śmerci matki zadzwoniłem do nich że matka zmarła i żeby odebrali sobie podnośnik to kazali zapłacić za cały miesiąc , mimo że matka zmarła dziewiątego dnia miesiąca .(usunięte przez administratora)