Witam. pokazała mi się oferta dla specjalisty ds. obsługi pacjenta. wpisano w nią stała podstawę oraz premie za wyniki, które nie zostały doprecyzowane. Jakie konkretnie mogą występować cele? Czy są trudne do zrealizowania?
No co ja Wam mogę powiedzieć, opprócz tego, że jest w miarę ok
Macie wiedzę na temat firmy Labo Clinic Sp. z o.o. Sp.k. ? Jak wygląda praca, jak kształtuje się wynagrodzenie w firmie? Dodaj swoją opinię!
Firma Labo Clinic Sp. z o.o. Sp.k. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Regionalny przedstawiciel handlowy - branża sprzętu medycznego, Bydgoszcz - Marzec 2024
- Specjalista / Specjalistka ds. obsługi pacjenta, Olsztyn - Marzec 2024
- Regionalny kierownik sprzedaży, Warszawa - Grudzień 2023
- Koordynator ds. sprzedaży i marketingu, Olsztyn - Kwiecień 2023
- Inżynier sprzętu medycznego - Technik serwisu, Katowice - Luty 2023
- Specjalista ds. Administracyjnych i Obsługi Klienta, Warszawa - Sierpień 2022
- Specjalista ds. Administracyjnych i Wsparcia Sprzedaży, Warszawa - Czerwiec 2022
- Regionalny Kierownik Sprzedaży - Neurochirurgia, Poznań - Czerwiec 2022
- Regionalny Kierownik Sprzedaży - Laryngologia, Lublin - Czerwiec 2022
- Inżynier Serwisu - Sprzęt Medyczny, Lublin - Kwiecień 2022
Czy pracujesz w firmie Labo Clinic Sp. z o.o. Sp.k. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .