Opinie o FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. K.
Współpracę z tą firmą oceniam na duży plus.Wszystko od pierwszego spotkania jak najbardziej w porządku, mają bardzo rzetelne i profesjonalne podejście do klienta. Ekipa Monterska bardzo miła i fachowa zamontowała i posprzątała po sobie ,odpowiedzieli. mi na wszystkie moje zapytania,przedstawiciel handlowy Pan Michał Strzelczyk rzeczowy i pomocny Odpowiadał cierpliwie na wszystkie moje zapytania i niejasności odnośnie montażu,fotowoltaiki,jak i obiegu dokumentów po montażu,na tę chwilę gorąco polecam
Witamy, bardzo nie ładnie umieszczać w ten sposób reklamę swoich usług - wystarczy wpisać w wyszukiwarkę numer, żeby zobaczyć, że nie jest to jedyny Pana/Pani wpis o tej samej tematyce. Zgłaszamy sprawę do administatorów.
Zanim przyjąłem ofertę założenia fotowoltaiki od firmy FlexiPower Power Group, odwiedziło mnie czterech przedstawicieli innych firm, którzy byli zainteresowani tylko szybką sprzedażą i montażem paneli słonecznych. Inaczej było z firmą FlexiPower Power. Jej przedstawiciel Pan Radosław Gorzeń, po przybyciu na spotkanie pierwsze co zrobiło to, obejrzał dach domu , a następnie wybrał najlepsze miejsce do umieszczenia falownika. Zainteresował się też internetem i najlepszym rozwiązaniem podłączenia do falownika, aby aplikacja działała prawidłowo. Odpowiedział rzeczowo na moje wątpliwości i pytania. Opowiedział też, jak będzie przebiegała instalacja i o fachowości pracowników montujących instalację fotowoltaiczną. Doradził ile będzie potrzeba paneli i jakiej mocy. U przedstawiciela było widać, jak dobrą i profesjonalną firmę reprezentuje Pan Radosław. Porównując oferty innych firm i ich przedstawicieli, zdecydowałem się na firmę FlexiPower Power Group. W lutym bieżącego roku została u mnie założona instalacja fotowoltaiczna. Jestem zadowolony z jej bezawaryjnego działania, ale też i i to bardzo z ceny, za którą zapłaciłem dużo mniejsze pieniądze, w porównaniu z proponowanymi wcześniej, przez przedstawicieli innych firm. Polecam firmę FlexiPower i jej solidnych pracowników.
Pozytywnie oceniam firmę FLEXI POWER GROUP. Instalacja założona bardzo sprawnie i szybko. Specjalista ds. sprzedaży pan S. Guz w bardzo profesjonalny sposób przedstawił warunki instalacji paneli,a także w jaki sposób dopełnić wszelkich formalności .
Współpracę z FlexiPower Group oddział Pabianicki (najpierw Wola Zaradzyńska, a później Kudrowice) przy montażu fotowoltaiki 6,2 kWp oceniam jak najbardziej pozytywnie zarówno ze względu na współpracę ze Specjalistą ds. sprzedaży P. Robertem jak i ekipą montażową. Nauczony doświadczeniem z montażu przez inną znaną firmę fotowoltaiki u Córki, gdzie z powodu braku sprzętu i bumu na instalacje termin montażu zawalono o kilka miesięcy, upewniłem się przy podpisywaniu umowy co do realnego terminu i dostępu do elementów instalacji i wszystko zostało dotrzymane. Kontakt nawiązałem pod koniec września na początku listopada instalacja była uruchomiona, a w grudniu już miałem 5000 na koncie od "mój prąd". Przedstawiono mi 2 warianty instalacji przedstawiając zalety i wady obu rozwiązań. Wybrałem wariant wg. mnie o lepszym stosunku ceny do jakości i lepszej dostępności elementów tj. panele Boviet 310 Wp i falownik Solax. Wszystko działa perfekcyjnie choć na początku były problemy z uruchomieniem monitoringu online, jednakże wynikały one ze słabego zasięgu mojego routera Wi-Fi, dzięki serwisantowi (P. Konrad) problem został zdiagnozowany i za pomocą przedłużacza USB i przeniesieniu bliżej dongla Wi-Fi, rozwiązany. Ekipa montująca pracowała czysto i starannie widać było wprawę i dobrą współpracę. Nie wiem jak inne oddziały, ale Pabianicki mogę ze spokojnym sumieniem polecić.
Ludzie, dwa miesiące czekam na serwis fotowoltaiki. Oczywiście przyjęcie zgłoszenia było, i nawet sympatycznie ale na tym przyjemności się kończą. Zero informacji od serwisanta. Chyba zrobię naprawę przez inną firmę a fakturą obciążę FlexiPower Group.
Nie polecam tej firmy olewają klienta gdy gwarancja dobiega końca naprawy wykonywane zdalnie prawdopodobnie przez jakiegoś szamana
Ja daję negatywną opinię tej firmie ,ponieważ od prawie roku nie mogę się doprosić by wymienili falownik który przestał działać w ramach gwarancji,nie można się doprosić o wymianę .
Myślę o zatrudnieniu jako elektryk / automatyk. Nie ma wskazanych wprost ewentualnych zarobków, ale wiem z opisu, że oprócz podstawy występują premie wynikowe. Do tego widnieje dopisek o opcji na rozwój i awans. o jakim zakresie podwyżek może być przy nim mowa?
Uwaga firma nie płaci podwykonawcom!!! Wysyłają zmyślone noty korygujące. Zero kontaktu. Prezes bezczelny z uśmiechem na ustach mówi, że sprawa w sądzie 2 lata. Przestrzegam wszystkich. Osobiście będę pilnował wszystkich przetargów i informował gminy o praktykach firmy.
FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. K. poszukuje osoby na stanowisko Przedstawiciel Handlowy. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji i chciałby podzielić się wrażeniami?
Witam, potrzebuje poznać sytuację osób zatrudnionych. Partner widział ofertę dla specjalisty ds. realizacji instalacji PV, a po wejściu tutaj przeczytaliśmy ten komentarz odnośnie jakichś problemów z firmami podwykonawczymi. Czy faktycznie takie sytuacje występują?
(usunięte przez administratora) przestrzegam wszystkich monterów/podwykonawców. Nie zaczynajcie współpracy - nie płacą firmom podwykonawczym, brak kontaktu, nie odbierają telefonów
Chyba ten sugerowany przez kogoś rozwój nastąpił, skoro widzę oferty na 12 stanowisk które zostały dziś dodane? Możecie opisać oraz ocenić warunki dla specjalisty ds. OZE? Będę aplikować. chce poznać wasze zdanie na temat aktualnych szkoleń wdrożeniowych. Jaka jest atmosfera?
Jak teraz wygląda sytuacja na serwisie? Czy brakuje może rąk do pracy? chce się upewnić, ponieważ pisano tu jakiś czas temu, że chyba klient czekał na serwis, a mnie oferty w internecie się nie wyświetlały, faktycznie są poślizgi? Nastąpi może tak przy okazji jakaś aktualizacja stawek teraz od nowego roku?
Jednym słowem kiszka,już 3 tydzień nie mogę sie doprosić servisu zeby naprawić moją fotowoltaikę uszkodził się falownik i nie wiedzą kto ma go wymienic czy producent czy oni
Odnośnie tego zapytania, które teraz padło na forum od klienta względem produktu to takich rzeczy nie zgłasza się telefonicznie do koordynatora serwisu? Tak przynajmniej kiedyś wyczytałem w poprzednim wątku. Ja natomiast ciekaw byłem tej oferty, która ze dwa tygodnie temu wygasła. Myślę o specjaliście ds. sprzedaży. Czego wynikiem były te niedawne nabory? i w jaki sposób prowadzone są same rozmowy? to czysta formalność?
Witam, Co może być nie tak? Po podłączeniu drugiej instalacji, drugiego falownika, zaczynają się cuda dziać ze zużyciem Energi elektrycznej. Wcześniej mieliśmy falownik 1fazowy. Teraz flexipower podłączyło 3fazowy. Licznik nabija zużycie x10. To problem w instalacji czy z licznikiem?
Ile zarobi monter Instalacji PV na trzy województwa? Praca mobilna, a ile godzin dziennie jest do wyrobienia? Delegacje są płacone, zdarzają się noclegi itp.?
Dzień dobry, czy opisze mi ktoś prace koordynatora? Jaki wychodzi w praktycznym ujęciu zakres zadań? Może przykładowy dzień z pracy? mam doświadczenie z innej firmy, zastanawiam się nad zmianą miejsca zatrudnienia, lecz miałoby to miejsce dopiero od nowego roku. czy oferta będzie wtedy dostępna?
Dzień dobry, odpowiadając na Pana pytania, zakres pracy Koordynatora Serwisu obejmuje: -zarządzanie zespołem serwisantów w terenie, -planowanie codziennej pracy pracownikom, -koordynacja i wdrożenie planu działania w zależności od aktualnych priorytetów, -nadzór i rozliczenie nad wykonywaniem prac, -przestrzeganie wyznaczonych terminów realizacji, -dbanie o prawidłowy przepływ informacji, -motywowanie podległego zespołu, -bieżące raportowanie postępu prac, -prowadzenie dokumentacji, -obsługa telefoniczna zgłoszeń. Oferta pracy będzie aktualna do znalezienia odpowiedniego kandydata bądź kandydatki - trudno jest nam oszacować, czy po nowym roku będzie to oferta aktualna. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub wysłania CV poprzez portal ogłoszeniowy. Pozdrawiamy, zespół FlexiPower Group.
Nie pytał nikt ostatnio o pracę koordynatora? To dlatego, że standardy są raczej jak wszędzie? Co z finansami? Również nie zostały wprost wskazane w opisie oferty a dobrze byłoby moc znać widełki, może je wiec ktoś przybliżyć? Jakiego rozwoju z opisu można się spodziewać w trakcie pracy?
Dzień dobry. Prosimy o przesłanie CV, w odpowiedzi na ogłoszenie. Na rozmowie rekrutacyjnej, odpowiemy na wszystkie Pana pytania. Zastrzegamy, że kontaktujemy się wyłącznie w wybranymi kandydatami. Pozdrawiamy!
Opisze moja historie z ta firma. Inwestycja gminna ,fotowoltaika założona z 6 miesięcznym poślizgiem,następnie walka o przycięcie wystających poza panele profili montażowych i zamontowanie zaślepek na profilach. Dwa lata pracy instalacji i zaczyna się problem. Dzwonie do gminy zgłosić awarię ta odsyła mnie do bezpośredniego kontaktu z serwisem. Lipiec telefon do serwisu czas oczekiwania ok 3 minut po 30 minutach jest połączenie, streszczam co się dzieje z instalacją zdalnie sprawdzają historię alarmów potwierdzają że coś jest nie tak wchodzą na ustawienia a tam wgrane brytyjskie normy zamiast polskich (podobno firmy energetyczne za coś takiego ukarzą właściciela instalacji ). Po zmianie oprogramowania przez trzy tygodnie instalacja pracuje dobrze ale całkiem inaczej jak przez te 2 lata. I teraz zaczyna się walka z wiatrakami czyli z serwisem , falownik albo pracuje albo nie telefon do serwisu opowiadanie co się dzieje (sprawdzimy oddzwonimy) mijają prawie 2 tygodnie posyłam e-malla z zdjęciem wyświetlacza falownika inny alarm na wyświetlaczu inny w historii,mija następny tydzień znowu dzwonię w trakcie rozmowy serwisant czy tylko osoba odbierająca telefon raczyła poszukać i otworzyła e-mala do serwisu który wysłałem zgodnie z zaleceniami firmy które mamy w instrukcjach otrzymanych przez firmę. Po ostrej wymianie zdań po paru dniach przyjeżdża serwisant myślałem będzie wymiana zepsutego falownika , ależ było moje wielkie zdziwienie monter podszedł do falownika z miernikiem i pomierzył wszystkie przewody ( falownik pracował poprawnie ale wyłączyliśmy go i po załączeniu nie podjął pracy tylko wyświetlił błąd że falownik jest zepsuty ). Spisał protokół falownik do wymiany i znowu informacja oddzwonimy pytanie z moje strony ile to potrwa około 14 dni, po 20 dniach znowu dzwonię ( standardowo 30 minut czekania dwa razy wyłączone połączenie mimo że byłem pierwszym oczekującym) Okazało się że po 10 dniach wysłano powiadomienie do producenta o uszkodzonym falowniku. I tak mija 2,5 miesiąca od pierwszego zgłoszenia awarii a ile jeszcze będę czekać tego nikt nie wie. Nawet zdobyłem się na telefon do dyrektora serwisu który stwierdził że jak zepsuje mi się telewizor to nie dostaję nowego od razu, racja ale do 14 dni dostaję naprawiony lub zwrot kasy. Przy uszkodzonym falowniku który pracuje 2 dni i dzień przerwy jestem w plecy co miesiąc 200 KWh .
Macie jakieś doświadczenia z pracą w firmie FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. K.? Jakie są oferowane przez nich warunki? Czy warto brać udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych?
Czy firma poszukuje podwykonawców ??
Czy w FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. K. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. K.?
Zobacz opinie na temat firmy FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. K.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 6 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!