Patologiczne podejście do wykonywanych usług. Przez dwa tygodnie już winda nie działa. Nie potrafią nic zrobić.
ZGŁOSIŁEM AWARIE W PIĄTEK O 18 TEJ PRZYJECHALI W SOBOTĘ O 8 RANO NAKLEILI NALEPKĘ NA DRZWI I PO JECHALI W PONIEDZIAŁEK ZADZWONIŁEM DO SPÓŁDZIELNI 10 MINUT I WINA CHODZI MAM MAME NA WÓZKU PO UDARZE NIE MOGŁEM SIĘ DOSTAĆ DO DOMU PO PROSTU TRAGEDIA ZGŁOSIŁEM TO NIKOGO NIE STETY TO NIE OBCHODZIŁO
To że przez dwa dni nie ma wizyty serwisu do awarii windy to jedno. Dwa że operatorka infolinii jest kompletnie głucha? Głucha jak pień. (usunięte przez administratora) do kwadratu 2 2022 roku ?
Wiesz jakie warunki są w firmie Kon-Rem Sp.z o.o., znasz pracę od podszewki? Napisz zalety i pracy w firmie, czekamy na Twoją opinię.
Pracuję w firmie Kon-Rem od od 1990 roku i muszę powiedzieć, że firma i pracodawca zawsze w terminie dokonywał wypłat pensji. Zatrudnienie pracowników jest na zasadzie umów o pracę "zero śmieciówek" !!! Mamy Fundusz Socjalny nadzorowany przez Prezesa i Związki Zawodowe. Liczne wyjazdy - imprezy kulturalne i sportowe tj. basen, korty tenisowe, wycieczki krajoznawcze krajowe i zagraniczne itp.
Ale trzeba przyznać, że jakość usług "fachowców" PU-P KON-REM jest mizerna. W budynku przy Benedyktyńskiej 17 od dwóch miesięcy (teraz codziennie!!) dźwig odmawia posłuszeństwa. Za to prezes Kon-Remu, Andrzej Tomys, w Internecie w "Słowie od Prezesa" chwali się wysoką jakością oferowanych usług. Jest to jawna kpina prezesa z klientów. Mieszkańcy budynku dzwonią na pogotowie KON-REMu - "fachowiec" niby naprawia - dźwig pracuje jedną lub dwie godziny – dźwig ponownie staje - mieszkańcy dzwonią.... itd. I od nowa: telefon – „fachowiec”… Panie prezesie, niech pan w Internecie nie pisze kłamstw o wysokiej jakości usług w kierowanej firmie i sprawi, aby pana "fachowcy" chociaż raz porządnie naprawili dźwig i kobiety z dziećmi na rękach przestały wędrować na wysokie piętra po schodach. Warto pamiętać, że w normalnej firmie, kierownik który nie potrafi dobrze zarządzać personelem, to... szuka sobie innej pracy!
Fachowcy z(usunięte przez administratora) jeżdżą jak wariaci i parkują przed budynkiem jak prezesi
W tej firmie prezes jest panem i władca a twoje wynagrodzenie jest uzależnione od tego jak bardzo mu się podlizujesz. Pracownicy są lekceważeni i poniżani przez jedynego pana i władcę. W firmie panują bardzo złe klimaty.
Czyli nie ma już umów śmieciowych w firmie?
@Mieszkaniec Benedyktyńskiej we To nie jest odpowiednie miejsce na takie uwagi ponieważ to forum pracownicze!!!
Prezes Kon-Rem, Andrzej Tomys, w Internecie w "Słowie od Prezesa" chwali się wysoką jakością oferowanych usług. JEST TO JAWNE KŁAMSTWO I KPINA z mieszkańców bloku przy Benedyktyńskiej 17. Już drugi rok dźwig odmawia działania. Mieszkańcy budynku dzwonią na pogotowie KON-REMu - "fachowiec" niby naprawia - dźwig pracuje jedną lub dwie godziny – dźwig ponownie staje - mieszkańcy dzwonią.... itd. I od nowa: telefon – „fachowiec”… Panie prezesie, niech pan w Internecie nie pisze kłamstw o wysokiej jakości usług i sprawi, aby pana "fachowcy" porządnie naprawili dźwig i kobiety z dziećmi na rękach przestały wędrować na wysokie piętra po schodach. Nie wiem, czy Kon-Rem jest firmą rodzinną, ale umieszczenie w KRS-ie Artura Tomysa i Ireny Barbary Tomys świadczy, że rodzina Tomysów ma się dobrze na pieniądzach pobieranych za "konserwację" dźwigów. Szkoda, że za wysokie haracze Kon-Rem nie wypełnia swoich obowiązków! W normalnej firmie, jeżeli kierownik nie potrafi dobrze zarządzać personelem, to... szuka sobie innej pracy!
Czym Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne Kon-Rem Sp. z o.o. zachęcają? Jakie mają dodatki?
Swoim partactwem, bo mija kilka lat jak winda jest serwisowana przez tą firmę, i ludzie w budynku administracyjnym omijają ją szerokim łukiem, bo winda notorycznie sie zacina, oczywiście dzwoniąc na pogotowie dźwigowe usłyszymy tylko obelgi, tak jak ja to miałem
Piszesz z perspektywy klienta , tak? Rozumiem, że finalnie zgłoszenie zostało przyjęte? Wiesz coś na temat warunków pracy tam?
To jest forum pracownicze natomiast klienci firmy powinni kierować swoje uwagi na inny adres.
Mieszkańcy bloku przy ul. Benedyktyńskiej 17 ponad rok (vide: wpisy wyżej) nie mogą przekonać prezesa firmy Kon-Rem do zrozumienia, że biorąc pieniądze za konserwację i naprawy dźwigu (windy) powinien wywiązywać się z podpisanej umowy. Trzeba przyznać, że kwalifikacje i jakość usług "fachowców" PU-P KON-REM jest mizerna. W budynku przy Benedyktyńskiej 17 od kilku miesięcy (teraz codziennie dwa - trzy razy!!) dźwig odmawia posłuszeństwa. Za to prezes Kon-Remu, Andrzej Tomys, w Internecie w "Słowie od Prezesa" chwali się wysoką jakością oferowanych usług. Jest to jawna kpina prezesa z klientów. Mieszkańcy budynku dzwonią na pogotowie KON-REMu - "fachowiec" niby naprawia - dźwig pracuje jedną lub dwie godziny – dźwig ponownie staje - mieszkańcy dzwonią.... itd. I od nowa: telefon – „fachowiec”… Panie prezesie, niech pan w Internecie nie pisze kłamstw o wysokiej jakości usług w kierowanej firmie i sprawi, aby pana "fachowcy" chociaż raz porządnie naprawili dźwig i kobiety z dziećmi na rękach przestały wędrować na wysokie piętra po schodach. Po raz kolejny przypominam, że w normalnej firmie, kierownik który nie potrafi dobrze zarządzać personelem, to... szuka sobie innej pracy!
Zaciołem się w windzie kon i rem która miała konserwację dwa lata temu i czekam już godzinę aż ktoś mnie wyciągnie
Wypowiadałeś się w październiku, ale być może czasami nadal tu zaglądasz. Nie wiem, czemu miał służyć ten powyższy komentarz, ale musisz wiedzieć, że w takiej postaci w żaden sposób nie pomoże tym, którzy szukają rzetelnych informacji na temat Przedsiębiorstwa Usługowo-Produkcyjnego Kon-Rem. Orientujesz się, czy jeszcze prze okresem świątecznym planują zatrudnienie nowych pracowników?
@anonymous, z Twojej opinii domyślam się, iż nie pracujesz w Kon-Rem, tylko jesteś klientem firmy. Niemniej jednak dziękuję za opinię. Zastanawiam się dalej, jak wygląda praca w tej firmie. Czy pracownikom jest tam dobrze? Mają spełnione warunki umowy jakie podpisali na początku swojej współpracy?