Absolutnie nie polecam! W dniu 16.12.2023 roku, skuszony w miarę przystępną ceną zamówiłem przez stronę internetową sklepu gitarę elektryczną typu V marki Harley Benton wraz z pokrowcem. Dodam, że miał to być wymarzony prezent urodzinowy mojego syna. Otrzymałem również potwierdzenie przyjęcia wpłaty i realizacji zamówienia. W dniu 18 grudnia zostałem poinformowany e-mailem, że gitara nie jest dostępna (nie została dostarczona przez kontrahenta) - zatem sklep sprzedawał gitarę, której de facto nie miał w ofercie i na stanie magazynowym. W dniu 20 grudnia zaproponowano mi zamianę na inny model dostępny w sklepie (który jednak nie miał tych samych parametrów, ani nie był gitarą typu V) lub zwrot pieniędzy lub oczekiwanie na dostawę. Zgodziłem się poczekać na dostawę licząc, że będzie to krótki termin. Niestety sklep nie był w stanie określić terminu dostawy "najprawdopodobniej około 15 stycznia". 28 grudnia wysłałem maila z rezygnacją z dokonanego zakupu i prośbą o zwrot pieniędzy na podany przeze mnie w mailu rachunek. 29 grudnia sklep potwierdził otrzymanie maila. Następnie wobec braku zwrotu środków ponowiłem prośbę o zwrot wysyłając 5 stycznia maila z przypomnieniem nr rachunku. 8 stycznia 2024 otrzymałem wiadomość, że informacja została przekazana do księgowości. W dniu 11 stycznia wciąż nie miałem zwróconych środków na rachunku bankowym wobec czego poprosiłem o przesłanie potwierdzenia wpłaty. W dniu 16 stycznia wysłałem e-maila z żądaniem natychmiastowego zwrotu środków. W przeciwnym razie zagroziłem zgłoszeniem sprawy w policji, przygotowaniem wniosku do sądu, a także upublicznieniem negatywnych komentarzy na temat tego pseudo-sklepu. Ostrzegam wszystkich przed tą firemką - to klasyczny sklep-krzak do wyłudzania pieniędzy. W moim przypadku to kwota 849,99 zł.
To są zwykli(usunięte przez administratora). Nie wysyłają towaru.
07.02 br zamówiłem biurko. Okres oczekiwania wg informacji zamieszczonej przy ofercie oscylował w zakresie 8-9 dni. Mebel otrzymałem po licznych upomnieniach 27.02. Niestety pisemnych, bo kontakty bezpośrednie typu: rozmowa telefoniczna z firmą Viola Sklep Muzyczny wybiegają dalece poza standardy przyjęte przez sprzedającego. Na żadne z moich pytań nie uzyskałem odpowiedzi, przesyłano mi jedynie informacje typu: proszę uzbroić się w cierpliwość lub przepraszamy za opóźnienie. Treści podpisywał tajemniczy Mariusz, który był jedynie bezosobowym imieniem mającym na celu tłumić moje niezadowolenie. Ani właścicielka ani żaden z pracowników nie zniżył się by naświetlić mi sytuację werbalnie. Bardzo interesujący sposób afiszowania pogardy dla klienta. Dziś, po 20tu dniach biurko dotarło - zniszczone! Jest piekielnie porysowane a ja stoję przed decyzją o zwrocie i kolejnym miesiącu przestoju lub konieczności pomalowania swego nowego mebla i nadganiania zaległej roboty.