Nie znam firmy, ale słyszałem, że pływają z Holandii, i jest tam kilku co pracują dosyć dlugo, a jak jest to każdy musi sam się przekonać.
po 700 euro !!! to ile tej wypłaty jest jak tyle obciążeń ?
Bo to jest taki człowiek. Tylko kasa się liczy. Ładujesz towar na temperaturze to każe wyłączyć agregat. Oszczędności.
(usunięte przez administratora) Naczepy chłodnie- zero serwisu + łyse opony . Agregaty stare ,głośnie bez żadnych przeglądów. Sam szef płaci jak chce ,niby dniowki ale za pauzy nie płaci tylko liczy jakieś procenty . Wicznie brakuje czasu pracy a na pazach wydzwania i nie da odpocząć kierowcy .(usunięte przez administratora). Nie polecam .
A co z parkingami w anglii, też po krzakach, co z wypłatą, płaci na czas? Wypowiedź się na ten temat.
W ogłoszeniu napisane że płatne z dniówki. Więc nie wiem jak odnieść się do tych komentarzy.
Dziad Tras. Za pauzy nie płaci i za promy opcina. Pierwszy miesiąc za 450 zł,a potem 15 % z frachtu. Nie polecam.
Anno niby płaci dniówki ale tylko gdy pracujesz . Za pauze w kabinie Ci nie zapłaci. Nie płaci również urlopów (usunięte przez administratora) Do tego samochody na łysych oponach z drutami na wierzchu .
Nie polecam tej firmy. Czas pracy ustalany na 17 godzin- tachograf nie istnieje . Karzą ladować na wyciągniętej karcie . Płatność z frachtu ,za dni które stoisz masz niezapłacone. 18 aut w firmie z czego 6 nowych ,wszystkie dafy . Auta uboga wersja . Cały czas problem z tankowaniem . Szef pozwala tankować po 200 litrów i sam wyznacza stacje -zazwyczaj w miasteczkach . (usunięte przez administratora) Robota mocno szarpana,raz dzień raz noc . 90 godzin jazdy nie istnieje jak również najlepiej gdyby robić same 9 pauza. (usunięte przez administratora) Po Holandii jazda beż winety ,po Anglii jak gdzieś dalej to wykupią, jak blisko to również beż winet. W Anglii śpisz payzy po ulicach leybach czy indystriakach ponieważ snap zablokowany a na parking nie ma środków. Brak bazy na samochody po zjezdzie .(usunięte przez administratora) Brak czasu nawet żeby zjeść w spokoju tylko ogień. Jedyne przerwy to pod rampami . Zacheca ludzi wysokimi stawkami za frachty ale z tym też nie do końca ponieważ nie wszystkie frachty masz do wglądu- udostępnia tylko te które chcą więc i tak nie wiesz ile zarobisz.
Widzę że w końcu ktoś napisał prawde o R&R transport i tym pseudo szefie Robercie R. Najwyższy czas żeby posprzątać ten bałagan i zwrócić uwagę PIP -u co się dzieje i że takie firmy jeszcze funkcjonują.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w R&R Robert Rudnik?
Zobacz opinie na temat firmy R&R Robert Rudnik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w R&R Robert Rudnik?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!