Design Development

5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Design Development

Pracodawca

 Aktualność
Postanowiliśmy ożywić nasz profil na goworku:). 
Zapewne w najbliższych dniach postaramy się pokazać co działo się w ostatnich miesiącach w Design, a działo się bardzo dużo. 
Jednak zaczynamy od czegoś co jest jedną z piękniejszych historii: coś co Designersi zrobili dla nas wkręcając nas kompletnie. Do 3 minuty i 10 sekundy wydawało nam się, że to my "zarząd" + Zespół z Gryfic robimy niespodziankę dla całej firmy na naszą coroczną Galę Sprzedaży 10.11 #Choszczno. Co się wydarzyło w 3.11 minucie ... obejrzyjcie sami:) To Designersi zjeżdżali się by zrobić nam mega niespodziankę. 


zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Sebastian Morzyc

Firma - Właściciel firmy

30.08.2023 03:08

Czym zajmuje się Państwa firma?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Głównym filarem naszej działalności jest prowadzenie i zarządzanie Punktami Plus i Polsat Box, które zajmują się sprzedażą usług i produktów oferowanych przez naszego Partnera. Wśród nich znajdują się: usługi telekomunikacyjne, telewizyjne, łącze internetowe, telekomunikacja, sprzęty oraz akcesoria (głównie GSM). Podsumowując, zajmujemy się handlem w tzw. strukturze rozproszonej, w której zespoły pracują w różnych miejscach. Cenimy sobie ten model pracy, mamy w nim duże doświadczenie i największe sukcesy.

Czy prowadzenie punktów jest główną formą Państwa działalności?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Wcześniej zajmowaliśmy się prowadzeniem szkoleń i doradztwem skierowanym do przedsiębiorców oraz ich pracowników. Obecnie usługa ta zeszła na drugi plan. Zajmujemy się nią dodatkowo, ale przykładamy do niej bardzo dużą uwagę.

W jakich miastach Państwo działacie?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Obecnie prowadzimy 10 punktów. Działamy w miastach takich, jak: Szczecin, Szczecinek, Złocieniec, Gryfice, Choszczno, Pniewy, Nowogard, Piła. Pracujemy dynamicznie nad tym, byśmy mogli rozwijać się także w innych regionach Polski. Wierzymy, że już w najbliższym czasie będziemy świętować kolejne sukcesy — w ciągu ostatnich 8 lat firma zwiększyła się pięciokrotnie i nie chcemy na tym poprzestać.

Jak wyglądały początki firmy?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Gdybym miał określić kilkoma słowami to, jak wyglądały początki firmy, to z pewnością byłyby to: marzenia, lęki, ambicje i spora niepokorność. Kiedy zaczynaliśmy, miałem już spore doświadczenie oraz sukcesy w różnych branżach, zarówno handlowych, jak i usługowych. Pracowałem dla takich firm jak: Nokia, Millward Brown SMG/KRC, czy właśnie Plus. Zajmowałem się tworzeniem i koordynacją projektów unijnych oraz prowadzeniem szkoleń, zarówno w projektach społecznych, jak i gospodarczych. Miałem także doświadczenie w pracy, która jednocześnie była dla mnie misją, bo tak określiłbym moją działalność związaną z pomocą w domu dziecka.

Dlaczego postanowił Pan zmienić swoją ścieżkę zawodową?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

W roku 2007 zrezygnowałem z dotychczasowej pracy i postanowiłem założyć własną działalność. Początkowo nie byłem do końca pewny swoich działań, ale moja ambicja i niepokorność zniwelowały lęk. Za cel postawiłem sobie to, by przede wszystkim działać według własnych zasad — odważnie, etycznie, z poczuciem ciągłego rozwoju. Nie mogłem jednak zapomnieć o tym, że firma musi odpowiednio funkcjonować pod względem biznesowym i przynosić zyski, które w prowadzeniu przedsiębiorstwa są bardzo ważne.

Czym kierował się Pan w swojej działalności?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Od początku moim małym — a może największym — marzeniem było to, by ludzie mogli rozwijać się wraz z firmą. Uważam, że mimo pojawiających się czasem trudności, nic nie cieszy tak, jak widok rozwoju osób, z którymi współpracuję. Cieszę się, gdy moi pracownicy zdobywają nowe kompetencje, gdy budzą się ich ambicje, gdy dojrzewają, a wraz z nimi rozwija się cała firma.

Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Rynek operatorów komórkowych jest dość powszechnie znany. Przewrotnie powiedziałbym, że to my stanowimy największą konkurencję dla samych siebie, kiedy skupiamy się na trudnościach i problemach, zamiast od razu szukać ich rozwiązań.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Główną i najliczniejszą część struktury naszej firmy stanowią Doradcy Klienta/Handlowcy, którzy pracują w każdym z naszych punktów. Nad ich pracą czuwają Kierownicy Punktów, Koordynatorzy, a z kolei ich pracą kieruje Menadżer Sprzedaży Piotr Stasiaczek. W naszej strukturze funkcjonuje także dział Back Office, kierowany przez Katarzynę Białek, który dba o zaplecze administracyjne i sprzedażowe, spinając i pilnując wielu procesów. Zakładamy, że ten dział jeszcze w tym roku będzie się zmieniał, w związku z naszymi planami rozwojowymi. Mamy również swój mały Dział Telemarketingu. Na co dzień wspiera on pracowników, w umawianiu spotkań z naszymi Klientami.

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Proces rekrutacji różni się w zależności od stanowiska. Zazwyczaj jest on prowadzony przez Kierowników danego działu, czy punktu. Coraz częściej decydujemy się również na prowadzenie rekrutacji online, aby przyspieszyć ten proces.

Czy jest to proces jedno, czy kilkuetapowy?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Jeśli proces rekrutacji tego wymaga, to jest on dwuetapowy. Pierwszy etap przeprowadzany jest przez Kierownika Punktu, Kierownika Back Office, Koordynatora, Menadżera Sprzedaży, a czasem przeze mnie. Na tym etapie chcemy dowiedzieć się jak najwięcej o kandydacie, jego usposobieniu i charakterze. Jako potencjalny pracodawca chcemy wiedzieć, jakim jest on człowiekiem, jakie ma zainteresowania, pasje, a także jakie sukcesy i porażki zawodowe zapadły w jego pamięci.

Czego kandydat może dowiedzieć się od Państwa podczas takiej rozmowy?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

W trakcie spotkania opowiadamy o tym, jak wygląda praca, pokazujemy zarówno jej blaski, jak i cienie. Zawsze rozmawiamy o oczekiwaniach finansowych, informując o tym, na jakie wynagrodzenie oraz jaki system prowizyjny może liczyć kandydat. Mówimy o tym, jakie możliwości rozwojowe zapewniamy pod względem finansowym i zawodowym.

Jak wygląda drugi etap rekrutacji?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Proces przeprowadzania drugiego etapu różni się w zależności od stanowiska. W przypadku rekrutacji na stanowisko Doradcy Klienta, zapraszamy kandydata do punktu. Pracownicy opowiadają wybranej osobie o tym, jak wygląda praca w praktyce. Czasami odbywają się również małe zadania testowe oraz takie, które adaptują kandydata (przykładowo jest to obdzwonienie wraz z nami do kilku klientów w celu umówienia ich na spotkanie w punkcie sprzedaży). W przypadku stanowisk kierowniczych, w trakcie drugiego etapu przeprowadzane są testy kompetencji oraz rozmowy w większym gronie osób.

Na jakie stanowisko najczęściej prowadzą Państwo rekrutację?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Najczęściej rekrutujemy na stanowisko Doradcy Klienta z przyczyn naturalnej rotacji, ale także z powodu rozwoju naszej firmy (praktycznie w każdej miejscowości prowadzone przez nas punkty zwiększały zatrudnienie w krótkiej perspektywie czasowej, co wynikało z ich rozwoju).

Jak wygląda praca handlowca w Państwa firmie?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Żeby stać się handlowcem, należy przejść rekrutację i rozpocząć tzw. okres wdrożenia, który trwa od 1 do 2 miesięcy i wymaga: zdobycia wiedzy produktowej i usługowej, nauki procedur i szkoleń sprzedażowych, zapoznania się z systemami, na których pracujemy. Sama praca handlowca, to w dużej mierze „otwarta głowa” oraz chęć do działania. Doświadczenie na tym stanowisku jest mile widziane, bo „świadomi handlowcy” wiedzą, że zawód ten wiąże się z: presją, oceną, wynikami, celami. Zatrudniamy również ludzi, którzy startują w tym zawodzie. Takie osoby wszystkiego uczą się pod naszym okiem. Przekazujemy im wiedzę podstawową, ale także tę dotyczącą aspektów psychologicznych, które są w sprzedaży mocno uniwersalne, bez względu na branże.

Jakie inne stanowiska są dostępne w Państwa firmie?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Zatrudniamy także Kierowników Punktów. W przypadku tych stanowisk rekrutacja najczęściej odbywa się wewnątrz firmy, czasem tylko sięgamy po osoby z zewnątrz. Rekrutacja wewnętrzna jest oczywiście spełnieniem marzeń, zarówno moich osobistych, jak i naszych firmowych. Pokazuje ona, że pracownicy rozwijają się wraz z firmą.

Kto odpowiada za koordynację pracy w punktach?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Osoby zarządzające, zarówno Menadżer Sprzedaży, jak i Koordynator wspomagają oraz nadzorują pracę Kierowników. Zakładamy, że w związku z rozwojem firmy w najbliższym czasie pojawią się kolejne osoby, których celem będzie wspieranie naszego rozwoju.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Rozwój to dla nas rozwijanie kompetencji, zarówno sprzedażowych, jak i menedżerskich. Cyklicznie odbywają się u nas szkolenia sprzedażowe — stacjonarne i wyjazdowe. Zależy nam na budowaniu uniwersalnych umiejętności oraz integracji naszych zespołów. Szkolenia wyjazdowe realizują trzy nasze główne cele: rozwój umiejętności, wymianę doświadczeń oraz integrację między pracownikami.

Kto na co dzień dba o rozwój pracowników?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Nad rozwojem naszych pracowników czuwa kadra zarządzająca — Menadżer Sprzedaży, Koordynator oraz Kierownicy. To oni na co dzień wspierają Handlowców w budowaniu umiejętności i kompetencji, które przekładają się na wyniki sprzedażowe i zarobki pracowników.

W jaki sposób mogą rozwijać się Kierownicy Działów?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Uczestniczą oni cyklicznie w Akademii Kierownika, czyli programie szkoleniowym z zakresu zarządzania zespołem oraz sprzedażą.

Na jaką pomoc szkoleniową mogą liczyć Menadżerowie?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Nasza kadra Menadżerska uczestniczy w szkoleniach oraz warsztatach, które organizujemy wraz z zaprzyjaźnionymi firmami. Wierzymy, że spotkania te w niedługim czasie staną się cyklicznymi wydarzeniami, ponieważ dotychczas były one realizowane okazjonalnie. Przystąpiliśmy również w ostatnim czasie do programu rozwojowego, adresowanego do kadry zarządzającej. Jest to cykl szkoleń, webinarów, dających impuls do rozwoju firmy.

Czy w firmie organizowane są spotkania integracyjne?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Organizujemy kilka wydarzeń, które integrują nasz zespół. Wśród nich znajduje się "Maj na sportowo" - zabawa organizowana co roku przez Piotra Stasiaczka (Menadżera zarządzającego sprzedażą). Podsumowaniem tej inicjatywy, a jednocześnie pewnego rodzaju tradycją stało się wiosenne ognisko. W tym roku pierwszy raz było to Ognisko Design i Przyjaciele (Przyjaciele to grupa naszych byłych pracowników, którzy również zostali zaproszeni na to wydarzenie).

W jaki sposób świętują Państwo sukcesy?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Organizujemy Galę Designersa, która odbywa się co roku, w listopadzie. To czas, kiedy świętujemy nasze sukcesy i nagradzamy najlepszych tzw. Mistrzów Design.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Chcemy rozwijać się zarówno w strukturach naszego Partnera, jak i poza nimi. Obecnie prowadzimy 10 punktów w sieci Plus, a naszym planem jest to, żeby za rok zwiększyć tę liczbę dwukrotnie. Przygotowujemy się do tego od dawna, świadomie zwiększając nasze struktury, udoskonalając procesy, systemy, szukając nowych rozwiązań lub poprawiając stare.

Jak Pan ocenia działalność firmy?

Sebastian Morzyc ikona wywiad

Osobiście ciągle odczuwam głód i widzę, ile rzeczy jeszcze nie działa idealnie. Jednocześnie uważam, że nawet ten wywiad pokazuje, ile spraw już udało nam się załatwić i ile procesów zostało uruchomionych oraz udoskonalonych. Wszystko to zasługa wielu ludzi, których nie sposób wymienić z nazwiska, ale jestem przekonany, że oni sami doskonale wiedzą o tym, jaką wartością są dla firmy.



Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
#MAJ_na_SPORTOWO_2024
Ostatnie chwilę... walczymy do końca by spalić jak największą ilość kalorii. 
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
THE MASTERS - gala sprzedaży sieci Plus i Polsat Box i udział Designersów.
Piękne chwile, zabawa ale również czas na podziękowania i wyróżnienia. 
Ola Zielińska❤️ #teamChoszczno mega szacun trzecie miejsce w Polsce wśród najlepszych Kierowników. 
Renata Lach-Kubat i #teamZłocieniec najbardziej eco zespół w Polsce. ❤️
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Rozwoju i inspiracji potrzebuję każdy, by sprostać wielu wyzwaniom jakie czyhają w biznesie. W końcu chodzi o to by Design się rozwijał, w każdej płaszczyźnie zarówno tej tworząc ciekawe, fajne miejsce pracy dla swojej Ekipy Designerów, a finalnie byśmy wspólnie osiągali sukcesy. Stąd moje uczestnictwo, w różnych szkoleniach, spotkaniach biznesowych by uczyć się od innych ale też dzielić doświadczeniem i szukać nowych inspiracji. 
24.04.2024 odbyło się III Spotkanie Łódzkiego Klubu Przedsiębiorczości 
To był KaPitalny wieczór, wypełniony po brzegi networkingiem i merytoryką! 
byłem tam i ja - za co dziękuje 
LeeSin
Pracownik

Zarobki w dużej mierze uzależnione od sprzedazy - moim zdaniem na dobrym poziomie - w większości nowi pracownicy dziwią się ile realnie zarabiają ich koledzy. Wiele osób pracuje po kilka lat, więc im ta praca odpowiada. Szybkie wdrożenie nowego pracownika, by mógł korzystać z systemów prowizyjnych. Natomiast oczywiście praca w handlu nie jest dla każdego. Na plus to, że można się dużo nauczyć o sprzedaży- nie tylko w branży telekomunikacyjnej ale ogólnie.

Graźka
Inne
@LeeSin

O, a jak samo to wdrożenie wygląda? Szybkie, to ile czasu zajmuje? I jakie szkolenia dobywają się na tym onboardingu? Czego nowa osoba jest uczona lub co jest jej pokazywane?

Pracodawca

@Graźka

Zakładam, że pytasz o stanowisko Handlowca i to wdrożenie postaram się opisać. Pierwszy etap to zbudowanie wiedzy produktowej oraz systemowej. Oferta Plusa jest dość bogata i zanim nowy pracownik będzie mógł rozpocząć proces sprzedaży czeka go sporo nauki. Zbudowanie wiedzy z podstawowych produktów jest przewidziane na około tydzień czasu. Każdego dnia nasz nowy pracownik przechodzi szkolenie dotyczące jednej grupy produktowej zarówno w ramach ścieżki online i wsparciu Opiekuna Stażu z naszej firmy. Staramy się również by od pierwszych dni przyszły handlowiec, "oswajał" się z pracą z Klientami, do tego ma służyć zarówno uczestnictwo w telefonicznym umawianiu spotkań z naszymi Klientów, jak i inne pierwsze obowiązki realizowane już na żywo. Drugi tydzień to moment, w którym przyszły handlowiec powinien pod okiem swojego Opiekuna Stażu, próbować pracy "na żywo" z Klientami. Oczywiście nadal to czas, w którym kontynuowana jest ścieżka budowania wiedzy produktowej, proceduralnej jak i systemowej. Ostatni etap to warsztat typowo handlowy, który staramy się odświeżać oraz rozwijać przez cały okres pracy w Design. Podsumowując wdrożenie podstawowe to okres około 3 tygodni, po tym okresie jeśli przyszły Handlowiec jest zaangażowany, powinen mieć możliwość przejść wewnętrzną certyfikację i następnie zostać włączony do wszystkich systemów premiowych. Należy jednak podkreślić, że okres pierwszych 2-3 miesięcy to niezbędny czas do utrwalenia pełnej wiedzy oraz samodzielności. Jest to potrzebny czas by ugruntować zarówno wiedzę, systemy oraz umiejętności sprzedażowe, jeśli ten czas wykorzystałeś dobrze to gwarantuje, że będzie również spora satysfakcja z premii osiąganych w systemach premiowych oraz konkursach. Warto wspomnieć, że pracujemy intensywnie by poprawić oraz skrócić proces wdrożenia. Podjęliśmy tą prace wraz z naszymi Współpracownikami oraz Partnerem - Akademią Liberty i opisywane wdrożenie to wynik już pierwszych zmian i lekko odświeżone podejście do bardzo istotnego procesu w naszej firmie i bardzo nam zależy by one było udoskonalane - więc jeśli staniesz się częścią naszego zespołu liczę, że będziemy wspólnie się zastanawiać jak je jeszcze usprawnić w przyszłości.

anonim
Inne
@Design Development

Dzięki bardzo za wytłumaczenie! Czyli w pierwszym miesiącu pracy mam szansę zawalczyć o premię przez tydzień? I czy możesz napisać, czy byłaby jakaś premia, gdybym każdego dnia pracy (zakładam, że od poniedziałku do piątku) podpisał z klientem w salonie jedną umowę? Jakie są progi premiowania i jakie kwoty?

Nowy wpis

Pracodawca

 Pytanie
@anonim

To muszę doprecyzować moją poprzednią wypowiedź. Tydzień to okres, w którym Stażysta poznaje ofertę ale to nie jest jeszcze czas gotowości do samodzielnej pracy. Jak pisałem w poprzedniej odpowiedzi: czas wdrożenia to od 3 do 5 tygodni ale to nie koniec nauki. W pierwszym miesiącu realnie Stażysta raczej nie wypracuje premii; szczególnie, jeśli startuje od "zera", czyli nie pracował w branży (w historii naszej firmy zdarzało się to bardzo rzadko, by ktoś w 1 mc pracy/nauki, był na tyle samodzielny by wypracować premie). Co do szczegółów warunków premiowych czy konkursowych: zmieniają się one w jakimś zakresie, z każdym miesiącem więc nie chciałbym tu pisać o szczegółach, gdyż i tak szybko stracą na aktualności (do tego zapraszam już na kontakt osobisty czy ze mną, czy z kimś z naszej Kadry Kierowniczej).Spróbuje jednak odpowiedzieć pokazując zakres kwot, co odzwierciedli jakie są możliwości zarobkowe? Oczywiście proszę pamiętać, że wynagrodzenie premiowe / konkursowe są uzależnione od wyników i realizacji planów ale i doświadczenia oraz zaangażowania. Kwoty jakie wypracowują średnio nasi pracownicy premiowo/konkursowe oscylują pomiędzy 2000 zł, a 5000 zł ale nie brakuje osób, które osiągają jeszcze wyże premie (do tego oczywiście dochodzi podstawa). Oczywiście zdarza się, że ktoś nie jest predysponowany do tej pracy i wtedy powstaje rozczarowanie. Staramy się o tym rozmawiać w procesie rekrutacji ale jak to w życiu, czasem zdarzają się błędne decyzje zarówno Kandydatów jak i nasze. Stąd staramy się poświęcać wiele pracy nad szkoleniem i coachingiem - jednak jak wiele razy już pisałem - sprzedaż nie jest dla każdego i to zupełnie naturalne, nie każdy może być lekarzem, handlowcem, policjantem... Mam nadzieję, że odrobinę rozjaśniłem kulisy i sposób wynagradzania w naszej firmie.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Ile osób przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną w firmie Design Development Sebastian Morzyc na stanowisko TELEMARKETER? Czy atmosfera jest stresująca, czy raczej luźna? Opowiedz nam o swoich odczuciach.
Zośka
Kandydat

Znalazłam ofertę sprzed roku na stanowisko doradcy klienta w Plusie i Polsat Box. Mam doświadczenie w telekomunikacji i planuje zmienić pracę. Jak z zarobkami obecnie na tym stanowisku? W ogłoszeniu jest podane, że podstawa plus prowizja. Ile razem wychodzi miesięcznie? Ponad 6 tysięcy netto to realne oczekiwania?

Pracodawca

@Zośka

Realne oczekiwania i niejednokrotnie je przewyższające - choć wiadomo dużo zależy od zaangażowania i umiejętności. Wynagrodzenie jest zbudowane z podstawy + dwóch systemów premiowa/konkursowych (operatora + wewnętrzny). Pierwszy de facto nagradza zdarzenia sprzedażowe dodatkowo wzmacniając je przy realizacji planów / osiąganych celów. W drugim generalnie premia jest adresowana dla najlepszych handlowców, punktów oraz oparta na realizacji planów. Warto pamiętać w branży handlowej wynagrodzenie zawsze jest mocno zależne od realizacji postawionych celów (sprzedaży / wyników). Dodatkowo organizowanych jest wiele konkursów, gdzie nagrody są zarówno: pieniężne, rzeczowe ale są też wycieczki krajowe czy zagraniczne. Te konkursy podobnie jak "premie" są zarówno wewnętrzne, jak zewnętrzne wtedy organizowane przez podmioty współpracujące z nami czy operatorem. Jak w każdej pracy należy jednak założyć, że pierwsze miesiące kiedy się zaczyna pracę i buduje wiedzę i umiejętności są skromniejsze w osiąganych wynikach, a co za tym idzie premiach. Okres wdrożenia podstawowego do pierwszej "samodzielności" to około 1 mc, ale kwartał to czas po którym spokojnie można, a nawet liczymy, że nowy współpracownik będzie osiągał zacne wyniki i zacne premie.

Ola
Były pracownik

Najniższa krajowa, śmieciowe prowizje, których i tak na oczy nie zobaczysz, szef rodem z sekty z pseudo umiejętnościami sprzedawcy z 2000 roku, nie rozumiejący że czasy i klient się zmienił i ma być tak jak on uczy. Jeżeli chcesz zarobić i spać spokojnie- omijaj szerokim łukiem.

Teresa
Inne
@Ola

No aż jestem ciekawa wysokości tych śmiechowych prowizji, o których piszesz. I jak ta cała sprzedaż konkretnie wygląda skoro twierdzisz, że jakiś starych praktyk podobno używają?

Pracodawca

@Ola

"Olu" kimkolwiek jesteś - od lat system wynagrodzeń jest oparty w naszej firmie na podstawie + dwóch systemach premiowych. Jak w każdej firmie handlowej w swoich założeniach zakłada on realizacje planów sprzedażowych, jakie nakłada na nas pracodawca, w tym wypadku są to zarówno plany jakie nakładana na nas firma dla której pracujemy jak i nasze plany i cele sprzedażowe. Budując systemy premiowe; jak sama nazwa wskazuje, premia jest wynikiem wykonanego planu, zgodnego z założeniami: wartościowymi oraz finansowymi- jest poniekąd pewną formą nagrody uzależnionej od wyników i jakości pracy danej osoby. Jeśli praca danej osoby jest wykonana poniżej założeń, planów od niej oczekiwanych - to zgodnie z umową premia się nie należy, bądź jest mała. W takiej sytuacji z takim pracownikiem przeprowadzamy rozmowę, w której staramy się określić problem i znaleźć rozwiązanie. Trudno odnieść się do Twoich zarzutów odnośnie moich umięjętności sprzedażowych (od lat z dużymi sukcesami zajmuje się sprzedażą, szkoląc wielu handlowców), więc odpowiem na to bezpośrednio do Ciebie: biorąc pod uwagę fakt o którym piszesz, że wypracowywałaś niskie premie, być może praca w handlu nie jest dla Ciebie, bądź wymagasz dodatkowych szkoleń handlowych - zapraszam na nasze szkolenia, jako były pracownik otrzymasz 30% rabatu na szkolenia otwarte jakie robimy dla firm zewnętrznych.

Błażej
Były pracownik

A ja przekornie nie będę narzekał. Pracowałem 5 lat, doświadczenie które tam zdobyłem jest bezcenne i procentuje po dziś dzień. Impreza za moich czasów była jedna na 11 listopada - szkolenie a potem impreza. Reszte wyjść organizowaliśmy we własnym zakresie. Zgodzę się z Sebastianem ze to nie praca dla każdego - jestem świadom, że oceny z perspektywy tych osób będą negatywne. Jeżeli ktoś wie na czym polega praca w handlu i chce się rozwijać w tym kierunku - gorąco polecam.

Justyna
Inne
@Błażej

5lat to sporo. Możesz napisać na jakiej umowie była praca? I jakie zarobki? Czy podstawa jest wysoka?

Administrator

W mieście Słupsk można podjąć prację jako Pracownik Biurowy. Średnie zarobki na tym stanowisku to 3400 PLN. Co sądzicie o pracy w firmie Design Development Sebastian Morzyc?

Rafał
Kandydat

Nie mam pojęcia jakie są zarobki , rekrutują u mnie w mieście ale jakie są zarobki nikt nie mówi na pierwszej rozmowie

Ja
Były pracownik
@Rafał

W design development zawsze była podstawa najniższa krajowa. Reszta to premie uzależnione czasem od dziwnych rzeczy tak, że nie jesteś w stanie ich zrobić często. I system prowizyjny często się zmieniał. Więc lepiej na rozmowie dopytaj co i jak.

Teresa
Inne
@Ja

można tylko z ciekawości dopytać o te dziwne rzeczy? wiele różnych okoliczności Cię spotkało odnośnie tych premii? nikt tego nie próbował rozgryźć albo nie prosił o wyjaśnienie?

Sebastian Morzyc
Pracownik
@Administrator

Nie mamy na dzień dzisiejszy swojego POS w Słupsku.

Sebastian Morzyc
Pracownik

Dziękuje za Wasze opinie ale do kilku rzeczy chcę się odnieść: - firma głównie zajmuje się handlem i wynagrodzenie za pracę (prócz podstawy) jest uzależnione od wyników pracy, realizacji celów sprzedażowych. W tej płaszczyźnie rzeczywistość jest dość prosta - jeśli rozwijasz się w fachu bierzesz premie i zarabiasz fajne pieniądze, jeśli nie to fakt -czasem warto zmienić pracę, branżą handlowo usługowa nie jest dla każdego. - szkolenia - są częścią tej pracy, odpowiedzią niech będą nasi byli i obecni pracownicy, którzy osiągają sukcesy sprzedażowe zarówno u nas jak i w innych branżach (ponownie powtórzę nie dla każdego jest praca w handlu i czasem żadne szkolenia nie pomogą na brak chęci) - spotkania dorosłych ludzi często odbywają się przy alkoholu (można nie trzeba, każdy jest wolny:). Oczywiście jeśli ktoś z Was ma jakieś sugestie to namawiam do kontaktu bezpośrednio ze mną czy jesteś obecnym czy byłym pracownikiem z chęcią posłucham merytorycznych uwag. Milej się również dyskutuje, gdy ktoś podpisuje się nie no name, a z imienia i nazwiska. Zostawiam maila do kontaktu bezpośrednio ze mną koncepcje@morzyc.pl Pozdrawiam Sebastian

Teresa
Inne

Serio dosłownie każdy z pracowników ma problem do imprezowania tu na szkoleniach? Bo widzę, że wiele osób narzeka na jakieś libacje alkoholowe. Czy pracownicy są podzieleni na tych "sztywnych" i tych zbyt "rozluźnionych"? A może by tak odszukać jakoś złoty środek w tym wszystkim?

Zygmunt
Były pracownik
@Teresa

To może warto się zastanowić dlaczego większość wypowiadających się tutaj postrzega szefostwo przez pryzmat %%% Autorytetu i szacunku raczej nie buduje się ledwo trzymając się na nogach i prowadząc szkolenie z opóźnieniem na mocno widocznym kacu.

Teresa
Inne
@Zygmunt

Dobra sugestia. To jakie masz wobec niej tak naprawdę dalsze rozważania w takim razie? Skąd takie postrzeganie?

Michał
Pracownik
@Teresa

Myślę, że Zygmunt sugerował, że to szefostwo powinno się zastanowić dlaczego jest postrzegane w taki sposób i spróbować to zmienić. Ale już prawie majowy weekend więc rozumiem zakłócenia w Twoim logicznym pojmowaniu.

Zostaw merytoryczną opinię o Design Development - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Design Development?

    Zobacz opinie na temat firmy Design Development tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Design Development?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Design Development
Przejdź do nowych opinii