(usunięte przez administratora) i praca poniżej minimalnej krajowej! W ogłoszeniu podają stawki pracy za dzień, a nie godzinę przy umowach zlecenia. Po przeliczeniu wychodzą śmieszne kwoty. Nie dajcie się nabrać.
Zgadzam się z opiniami na tej stronie. Po 1. Jeśli chodzi o zlecenie, napisane jest w zleceniu jedno np. jak się ubrać. W praktyce różnie to bywa. Jeden przymknie oko, drugi nie. Po 2.Panie i Panowie pracujący w Tikrow są z natury osobami pozbawionymi jakiejkolwiek kultury osobistej. Zachowują się w sposób ordynarny, chamski, są nieprzyjemni(a to tylko rozmowa telefoniczna). Jest to wysoce niewskazane tak się zachowywać. Pod tym względem firma kuleje. Nie dają dojść do głosu rozmówcy, pyskują, krzyczą, robiąc wielka łaskę, że w ogóle odbierają telefon. Tam zadzwonić to trzeba mieć anielska cierpliwość. Ja dodzwoniłam się za 7 razem, nikt nie odbierał wcześniej, chociaż sygnal był. Po.3. Blokują konto, nie tłumacząc się dlaczego. Wystarczy, że raz nie przyjdziesz na zlecenie, pomimo tego że zadzwonisz i tak Cię zablokują. Tłumacza to regulaminem. To, delikatnie mówiąc, nie fair. Regulamin regulaminem, ale każdemu może coś wypaść lub stać, to tylko życie. Niestety, pracownicy firmy Tikrow nie mają cierpliwości i wyrozumiałości i po daniu blokady jesteś dla nich Nikim. Po 4. Te pochwalne opinie są najprawdopodobniej pisane przez pracowników firmy Tikrow. Miałam styczność z panią Anną Tikrow, wprawdzie nie osobiście, tylko mailowo, ale i to wystarczyło, żeby rozeznać się, co to za typ osoby. Moim zdaniem jest to osoba niekompetentną, fałszywa, pisząca na forum, aby się skontaktować w sprawie bana. Przez telefon jednak mówi wprost, że się nie da. To po co oferować pomoc? Odnoszę wrażenie, że pracownicy firmy Tikrow nie potrafią poprowadzić firmy w odpowiednim kierunku. Nie potrafią ogarnąć niczego, niczym pokierować, nawet rowerem w parku(takie sprawiają wrażenie). Po 5. Jeśli chodzi o kasę, w mlim przypadku wypłacili. Niestety, nie wpłacają tak szybko, jak się reklamują. Trzeba wielokrotnie upominać się. Ja dostałam wypłatę po dwóch dniach! Uważam, że z takim podejściem do pracownika i takim nastawieniem, obliczonym na zysk firma ta długo się nie utrzyma. Chcą za każdym razem mieć kogoś innego na zleceniu, a nie osoby doświadczone, które coś wiedzą, żeby nie dać im zarobić. Na kłamstwach i propagandzie, jaką uprawiacie, daleko nie pojedziecie. Zobaczycie, przyjdzie taki czas, że będziecie odblokowywać konta, bo nie będzie komu pracować. Tylko nie wiem, czy ludzie do Was wrócą... ŚMIEM wątpić. WSTYD, WSTYD i jeszcze raz WSTYD!!! Żenada to za mało powiedziane. Widać, iż brak tam twardej ręki, trzymającej dysxyoline(kierownika albo dyrektora). Zwykli krętacze.
Ja od kilku dni próbuje i proszę o kontakt w celu wyjaśnień. Nikt nie oddzwania lub nie odpisuje mi na e-mail.
Jedyny plus ze są wyplaty po zleceniu. Natomiast dwa dni nie poszlam do jednej firmy na zlecenie ze wzgledu na złe traktowanie w miejscu zlecenia zostalam zablokowana miałam dobrą srednia ocen, rozumiem ze takie maja zasady w regulamienie ale szkoda ze tylko tym się kierują.
no agencja pracy zarabia na prowizji od pracodawcy. np pracodawca płaci 50 zł za godzinę pracy, nam zostaje 30 a w zamian pracodawcy nic nie interesuje. agencja tikrow rekrutuje, wystawia umowy, pity, opłaca składki i wysyła wynagrodzenie i ma tam parę procent zysku dla siebie. dużym korpo, które mało płacą stałym pracownikom, mają duże rotacje i chwilowe niedobory pracowników się to czasem opłaca
Z Tikrow zacząłem korzystać gdy potrzebowałem zastrzyku gotówki przed wypłatą. W parę dni zarobiłem tysiąc złotych. Baardzo mi się podoba taka możliwość, niespotykana chyba nigdzie indziej. Pewność wypłaty, różne zlecenia, dobra kasa z legitką studencką. Doceniam, że większość miejsc nie płaci chamsko minimalnej tylko parę zł więcej za godzinę. Prace do wykonywania są różne ale ja trafiam zaskakująco dobrze. obawiałem się, że jak przedsiębiorcy korzystają z takiej apki to chcą kogoś do najgorszej najcięższej pracy a tak najczęściej nie jest. Jest normalnie, ale oczywiście może się trafić różnie. Grunt to nie zniechęcać się do całej apki przez jedną firmę. Jedna uwaga, wypłata jest zazwyczaj w drugim dniu roboczym po pracy a nie pierwszm, wynika to zapewne z tempa potwierdzania wykonania zlecenia przez pracodawcę. Dla mnie ten dzień różnicy nie jest problemem, bo wiem że i tak przyjdzie szybko. Druga wada, chciałoby się więcej zleceń. Mimo mieszkania w tak dużym mieście jak Wrocław nie ma codziennie wyboru, czasami nie ma prawie żadnych, mimo że teoretycznie całkiem dużo firm w tym działa. Ale ja jestem zadowolony ze współpracy. Kiedyś dorabiałem sobie na inwentaryzacjach. Wypłatę miałem po miesiącu i prace krótkie, niestabilna ilość godzin, tylko w nocy co jest bardzo męczące i często odwoływane. Tutaj odwołania zleceń nie są powszechne, jak zaakceptowałeś zlecenie i przyjdziesz do pracy to na 99% dostaniesz kasę. Polecam
Polecam Byłem wprawdzie tylko na 2 zleceniach ale wszystko było ok. Pracowałem w Aldi , normalne czynności porządkowe i rozkładanie towaru . Bardzo miła pani kierownik Pozdrawiam Magda ???? Największe zdziwienie to szybkość z jaką dostałem przelewy . Za drugim razem było to 29 min. tak 29 min. Skończyłem pracę o 14.05 a po dojściu na przystanek tramwajowy o godzinie 14.34 miałem kasę za zlecenie na koncie . Szok pozytywny . Polecam
Zgadzam się z opiniami na tej stronie. Po 1. Jeśli chodzi o zlecenie, napisane jest w zleceniu jedno np. jak się ubrać. W praktyce różnie to bywa. Jeden przymknie oko, drugi nie. Po 2.Panie i Panowie pracujący w Tikrow są z natury osobami pozbawionymi jakiejkolwiek kultury osobistej. Zachowują się w sposób ordynarny, chamski, są nieprzyjemni(a to tylko rozmowa telefoniczna). Jest to wysoce niewskazane tak się zachowywać. Pod tym względem firma kuleje. Nie dają dojść do głosu rozmówcy, pyskują, krzyczą, robiąc wielka łaskę, że w ogóle odbierają telefon. Tam zadzwonić to trzeba mieć anielska cierpliwość. Ja dodzwoniłam się za 7 razem, nikt nie odbierał wcześniej, chociaż sygnal był. Po.3. Blokują konto, nie tłumacząc się dlaczego. Wystarczy, że raz nie przyjdziesz na zlecenie, pomimo tego że zadzwonisz i tak Cię zablokują. Tłumacza to regulaminem. To, delikatnie mówiąc, nie fair. Regulamin regulaminem, ale każdemu może coś wypaść lub stać, to tylko życie. Niestety, pracownicy firmy Tikrow nie mają cierpliwości i wyrozumiałości i po daniu blokady jesteś dla nich Nikim. Po 4. Te pochwalne opinie są najprawdopodobniej pisane przez pracowników firmy Tikrow. Miałam styczność z panią Anną Tikrow, wprawdzie nie osobiście, tylko mailowo, ale i to wystarczyło, żeby rozeznać się, co to za typ osoby. Moim zdaniem jest to osoba niekompetentną, fałszywa, pisząca na forum, aby się skontaktować w sprawie bana. Przez telefon jednak mówi wprost, że się nie da. To po co oferować pomoc? Odnoszę wrażenie, że pracownicy firmy Tikrow nie potrafią poprowadzić firmy w odpowiednim kierunku. Nie potrafią ogarnąć niczego, niczym pokierować, nawet rowerem w parku(takie sprawiają wrażenie). Po 5. Jeśli chodzi o kasę, w mlim przypadku wypłacili. Niestety, nie wpłacają tak szybko, jak się reklamują. Trzeba wielokrotnie upominać się. Ja dostałam wypłatę po dwóch dniach! Uważam, że z takim podejściem do pracownika i takim nastawieniem, obliczonym na zysk firma ta długo się nie utrzyma. Chcą za każdym razem mieć kogoś innego na zleceniu, a nie osoby doświadczone, które coś wiedzą, żeby nie dać im zarobić. Na kłamstwach i propagandzie, jaką uprawiacie, daleko nie pojedziecie. Zobaczycie, przyjdzie taki czas, że będziecie odblokowywać konta, bo nie będzie komu pracować. Tylko nie wiem, czy ludzie do Was wrócą... ŚMIEM wątpić. WSTYD, WSTYD i jeszcze raz WSTYD!!! Żenada to za mało powiedziane. Widać, iż brak tam twardej ręki, trzymającej dysxyoline(kierownika albo dyrektora). Zwykli krętacze.
Dłuższy czas realizowania przelewów może wynikać z procesowania transakcji przez banki - należy uwzględnić weekendy oraz święta, podczas których czas ten się nieco wydłuża. Ja (Ania Tikrow) procesuję większość zapytań za pośrednictwem Facebooka - w imieniu pracowników dopytuję o możliwości w przypadku blokady konta, ale w monecie, kiedy są to bardziej złożone sytuacje niestety konieczny jest kontakt z centralą. Odnośnie blokowania kont - blokujemy je tylko i wyłącznie wtedy, kiedy pracownik nie wywiąże się z regulaminu współpracy - w większości przypadków to brak pojawienia się na zleceniu bez zgłoszenia swojej nieobecności wcześniej. Żaden pracownik, który realizuje swoje zadanie w sposób rzetelny nie ma blokowanego konta. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Tzn jak? Może ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym całym blokowaniem? Cały wątek chyba tu jest o tym
Jeśli nieobecność na zleceniu nie zostanie wcześniej zgłoszona wówczas następuje blokada konta. Potrzebujemy ok. 24 h na znalezienie zastępstwa. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Tak, ale prosimy o kontakt z centralą: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15. W nadzwyczajnych sytuacjach istnieje możliwość odblokowania konta. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Oj kochaniutka, byliście poinformowani o tym że nie pojawie się na zleceniu, mieliście czas na znalezienie osoby na zastępstwo, co więcej ja dostałam zablokowane konto, a i tak szukaliście kogoś na zastępstwo poprzez fb. Także :)
A mi wcisneliście kit, że nie możecie już nikogo szukać bo jest za późno. Gdzie zlecenie wstawione o 8, a zaczyna się następnego dnia o 5. To halo, gdzie tu jest 24h? Ogarnijcie system wstawiania zadań w porę, albo regulamin doprecyzujcie
Mi zablokowali konto bo "słabo wykonywałem swoją pracę" a co najlepsze rozmawiałem z kierowniczka zmiany i ona powiedziała mi że chętnie mnie zobaczy następnym razem bo jestem dobrym pracownikiem
Mnie też zablokowali nie dość że zgłosiłam w aplikacji dlaczego nie mogę być na zleceniu jak mam przewidzieć w 24 godziny że coś się wydarzy barany zwykłe i krętacze !!!
W moim przypadku taka sama sytuacja z blokadą. Śmiech na sali. Zgadzam się że wszystkim co jest tu opisane
Az sie zatrwozylam po wysypie tych smiem twierdzic pomowien. Pracowalam z poręki tej firmy w Lodzi, biorac zlecenia w roznych firmach. Bylam szczerze zaskoczona serdeczna rozmowa z dziewczyna, która prowadzila moje sprawy. Sadzę, ze to od wlascicieli lub kierownikow firm zalezy czy beda chcieli nas ponownie zatrudnic.
Moje konto zostało zablokowane choć wcześniej zgłaszałem meilowo że nie mogę się wstawić na zleceniu.
Ja od kilku dni próbuje i proszę o kontakt w celu wyjaśnień. Nikt nie oddzwania lub nie odpisuje mi na e-mail.
W jaki sposób anulować zlecenie? Po wysłaniu SMS z odrzuceniem nic w aplikacji się nie zmienia
Zlecenia anuluje się przez aplikacje albo przez maila na adres biura obsługi klienta. SMSem się nie da
Hej, anulować zlecenie można na dwa sposoby, poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15. Pozdrawiam serdecznie Zespół Tikrow
To jest kłamstwo ja wysyłałem e-mail iż nie mogę się wstawić na zleceniu. Nie dostałem żadnej odpowiedzi na drugi dzień konto zablokowane!!!
Do dnia dzisiejszego nie ma kontaktu z Waszej strony, w celu wyjaśnienia tego jak narażony byłem na życie i zdrowie w supermarkecie Aldi w dniu 11.05.24r. Czekam dalej na wyjaśnienia.
Nie polecam tej firmy. Brak kontaktu z strony pracodawcy. W dniu 11.05.24r. wysłano mnie na zlecenie do Aldi gdzie kazano mi sprzątać dokładnie chłodnie w minus 18 stopni przez ok 2 h. Poczułem się i odmówiłem wykonania dalszego sprzątania to firma Aldi zrobiła na mnie reklamacje i moje konto dlatego zostało zablokowane. Wysyłałem do Tikrow e-mail z opisałem całej zaistniałej sytuacji do dnia dzisiejszego nie ma wyjaśnień dotyczących tego zlecenia. Za pracę w chłodni pracownicy sklepu mają płacone dodatkowe pieniądze ponieważ są to warunki szkodliwe. Firma tikrow w dniu 13.05.24 odpisała mi iż zajmie się wyjaśnieniami tego zlecenia lecz do dnia dzisiejszego nie ma żadnych wyjaśnień, natomiast moje konto jest zablokowane. Jeżeli ktoś nie wierzy proszę o kontakt wyśle mu na e-mail wszystkie dokumenty. Nie polecam tej firmy tikrow, ja byłem bezpośrednio narażony na życie i zdrowie przez pracodawcę w Aldi w zamian co dostałem blokadę konta, oczywiście bez wytłumaczenia. Wspomnę tylko iż nagłe szybkie zmiany temperatury powodują zmiany ciśnienia w naszym organizmie co może spowodować nawet śmierć lub jakiś zawał serca. Kazano mi wyjechać mi wszystkimi paletami z chłodni, następnie dokładnie pozamiatać i znowu wjechać czas tego ok 1.5h. Poczułem się wtedy źle i chciałem wezwać pogotowie to nie wezwano nawet pogotowia tylko ochrona wyprowadziła mnie przed sklep. Wszystko było zgłoszone do tikrow, oni przyjeli moje zgłoszenie i odpisali iż zajmą się wyjaśnieniem tej sytuacji która nadaję się do zgłoszenia do Sądu Pracy. Do dnia dzisiejszego nie ma żadnej odpowiedzi z strony tikrow bo to oni byli moim pracodawcą. Jedynie co tikrow zrobił to zablokował mi konto!!!!! Nie polecam tej firmy, chyba że ktoś naprawdę jest w trudnej sytuacji losowej i da się tak wykorzystać jak ja się dałem i robiłem wszystko co mi kazano. Lecz jak się ktoś postawi to niech liczy się z tym że będzie zwolniony lub jak oni to mówią zablokowany! To jest zwykłe (usunięte przez administratora) Nie polecam
Spoko apka, hajs szybko. Jak nie możesz, zgłaszasz wcześniej i mszz wolne. Polecam tego allegrowicza !
Chyba coś Ci się pomyliło albo masz jakieś inne kontakt w Szefostwem. Firma pomimo mojego zgłoszenia o nieobecności zablokowała mi konto.
Przeczytalam o tych zarobkach co pisaliscie tu jeszcze na zleceniu i jestem w kropce. Nie mam za bardzo alternatyw ale nie chce sie meczyć. Może jak zdolny czlowiek to chociaz dobra premie zrobi? O ile firma cos takiego daje bo to roooznie bywa ;)
Hej Dziś skończyłem zlecenie w Biedronka Luboń super atmosfera ludzie przemili pracujący jak mrowki uśmiech na twarzy życzliwość wyrozumiałość a Pani kierownik choć bardzo asertywna to i bardzo wyrozumiała na szczerość i otwartość sklep poukładany pracownicy wraz z ochroną super ludzie pozdrawiam i dziękuję może jeszcze się kiedyś pojawię polecam lubon 3509 naprawdę było normalnie ani za dobrze ani za złe odczucia miałem takie że każdy wiedział co robić i jak ktoś ma chęć pracować to Tu da radę polecam.. .Info poprostu warto być uśmiechniętym dzięki przemiłe Panie choć mało gadane w pracy super ... . ....DOBREGO i POLECAM KASA TEZ NA CZAS BARDZO SZYBKO DZIĘKUJĘ.....
Cześć, patrzę tak wstępnie po ofertach na Biedronki i chyba niezależnie od lokalizacji będą płacić tak samo? macie może którąś z Mokotowa, którą możecie polecić? Jak czytam niektóre komentarze to piszecie, że niektórych bez doświadczenia wrzucano na kasę i tak dalej. nie chce iść na taki pierwszy ogień
Ostatnio pojawiło się ogłoszenie na stronie firmy na stanowisko Business Development Manager. Czy ktoś może coś więcej powiedzieć o samej organizacji i pracy tam?
Nigdy wiecej. Zablokowali konto chociaz byłam. Dostałam reklamacje. Przepracowalam 8 godzin z czego cztery sprzątałem co niebylo w moim zleceniu. Skoro sie nuenadawalam do zlecenia powinni mi podzuekowac i juz. A oni mnie wykorzystali fo sprzatania po czym niezaplacili
Miałam to samo,9 h przepracowałam wrzucili mnie na kasę w sklepie gdzie informowałam,że nie byłam nigdy na kasie w Biedronce a później mi dali reklamacje.
Specjalista ds. Pozyskiwania Klientów B2B po opisie oferty wiem, że musi mieć minimum roczne doświadczenie aby się dostać. tylko jak kandydat jeszcze będzie sprawdzany na samej rozmowie? Czy macie może przy tym jakieś porady co do niej jak się przygotować?
Hej, chce się mniej więcej zorientować jak praca przy marketingu i PR idzie. Jest teraz oferta dla specjalisty od niego, w której nie podają wprost widełek a wymagają przy tym minimum 3 lat doświadczenia. nie wiecie czasem jaka podstawa może zostać zaproponowana?
Nie polecam @Pracodawca. Pomimo ustaleń mailowych i telefonicznych na drugi dzień zablokowane konto. Nijak mają się ustalenia do tego co później się dzieje. Na prośbę o kontakt telefoniczny cisza. Na maile nie odpowiadają, bo i po co. Życzę pracownikom aby też ich spotkała przykra sytuacja losowa i ktoś z kim coś ustalają, nie wywiąże się ze słów. Zero empatii. Dajcie sobie spokój z tą firmą, szkoda stresu, nerwów. Dodam jeszcze, że na cateringu w Ozarowie po przyjściu, z wielką łaską dają szafkę do dzielenia z etatowym pracownikiem, oczywiście nie zamykaną na klucz. Po skończeniu zlecenia wszystkie moje rzeczy osobiste jak kurtka czy plecak z dokumentami, telefonem, ktoś sobie wywalił na szafkę u góry. Tak to leży w szafce niezabezpieczonej, można potracić dokumenty, telefon, pieniądze, karty. I nikt za to później nie będzie odpowiadał. Sprawa będzie miała dalszy ciąg u własciciela firmy oraz w sądzie, załączając korespondencję mailową z ustaleniami, które nie pokryły się z rzeczywistością. Czas by wyciągać konsekwencje wobec niesłownych osób.
Atmsosfera pracy taka sobie ale bardzo dobre pieniądze jako przedstawiciel. Miesięcznie powyżej 12 000, plus premie kwartalne + 10 000.
Jedyny plus ze są wyplaty po zleceniu. Natomiast dwa dni nie poszlam do jednej firmy na zlecenie ze wzgledu na złe traktowanie w miejscu zlecenia zostalam zablokowana miałam dobrą srednia ocen, rozumiem ze takie maja zasady w regulamienie ale szkoda ze tylko tym się kierują.
Ale to zaraz, nie można było tego jeszcze jakoś wyjaśnić? Podkreślone zostało źle traktowanie, nie ma tego komu zgłosić? Bo jeśli faktycznie byłoby źle to może przestaliby współpracować z dana firmą albo przyjrzeliby się sprawie?
Zgłaszałam niestety bezskutecznie był to sklep z odzieżą z wyjątkową pracą na akord..wraz z ublizaniem że za wolno...cięzej niż na produkcji gdzie miałam doświadczenie w Tik tam było lekko i spokojnie porównując sklep damski.
Na Tikrow ostatnio jest bardzo mało zleceń. Jestem we Wrocławiu, wielkie miasto a zleceń od nowego roku nie ma praktycznie w ogóle. Zresztą obserwuję cały rok i nigdy szału nie było, ale teraz to nie ma sensu zaglądać jak przez cały tydzień pojawi się jedno zlecenie. Dramat. I no właśnie, pracodawców jest za mało i Tikrow musi o nich dbać. Nie chce zniechęcać ich do siebie. Bo zawsze fajnie wygląda w apce jak są nowe zlecenia. Dopóki kandydatów jest więcej niż zleceń od pracodawców, doputy pracujący nie będą odpowiednio zadbani a firmy będą robiły co chciały
Wgłębiał się ktoś z was w szczegóły względem tego na czym apka konkretnie zarabia? pracodawcy w jaki sposób ponoszą ten koszt? Zastanawiam się czy na podstawie tego co zostało napisane będą ich jakoś inaczej zachęcać?
no agencja pracy zarabia na prowizji od pracodawcy. np pracodawca płaci 50 zł za godzinę pracy, nam zostaje 30 a w zamian pracodawcy nic nie interesuje. agencja tikrow rekrutuje, wystawia umowy, pity, opłaca składki i wysyła wynagrodzenie i ma tam parę procent zysku dla siebie. dużym korpo, które mało płacą stałym pracownikom, mają duże rotacje i chwilowe niedobory pracowników się to czasem opłaca
Wg mnie to jest zwykłą żenada. Ja ich poinformowałem że mnie nie będzie, a walnęli mi blokadę. Myślę, że nie potrafią szanowac ludzi, którzy chcą przychodzic na te zlecenia, a nie są w stanie zrozumieć, że czasami może coś komuś wypaść, albo może zachorować
Ja to bym chciał chyba ruszyć na ten montaż rowerów, zwłaszcza że mile widziane jest w tym wszystkim doświadczenie na podobnym stanowisku, nie mam go ale szybko się uczę. Na ile to sprawdzona praca będzie? piszą ze za godzinę zarabia się 34 zł dlatego sprawdzam
Jedyny plus ze są wyplaty po zleceniu. Natomiast dwa dni nie poszlam do jednej firmy na zlecenie ze wzgledu na (usunięte przez administratora) zostalam zablokowana miałam dobrą srednia ocen, rozumiem ze takie maja zasady w regulamienie ale szkoda ze tylko tym się kierują.
Cześć, czy na każdym stanowisku są dobre zarobki? teraz niedawno pewna pani napisała, że praca jest fajna i ze jej dobrze się zarabia ale nie wiem z perspektywy którego stanowiska jest ta opinia? ja to raczej chce przyjść jako młodszy specjalista ds. obsługi partnerów. Wiem, że na początku pewnie nie mogę liczyć na kokosy, ale jak to wygląda już z późniejszym rozwojem? Po roku o ile stawka może zostać podniesiona?
Ostrzegam przed pracą @SephoraWarszawaArkadia. Krótko mówiąc wykorzystanie ludzi. Pracowałam 6 godzin ( pakowanie prezentów) za co nie dostałam ni grosza, w trakcie pracy nikt nie zwracał uwagę że coś robię źle. Po zakończeniu pracy dostałam powiadomienie z Tikrow że mi nie zapłacą, przez to że im nie spodobało się jak wykonywałam swoją pracę.
I tylko tyle? pod takim argumentem za tydzień pracy możesz nie dostać totalnie żadnej kasy? Ale jak się do tego ma jakaś umowa? jest to jasno w niej sprecyzowane?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tikrow Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tikrow Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 72.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tikrow Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 61, z czego 14 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!