Opinie o Credit Agricole Bank Polska S.A. w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Credit Agricole Bank Polska S.A.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Credit Agricole Bank Polska S.A. o rekrutacji.


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Wrocław

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Credit Agricole Bank Polska S.A. w Wrocław

Justyna
Były pracownik
 Pytanie

Trzeba naprawde byc niespelna rozumu zeby tutaj pracowac… pensje głodowe… nowi 5500 brutto na dk na a starzy robia za 3800 brutto hehe premie to kpina i tak nie idzie ich wyrobic Ktos tam napisal ze ludzie tu pracuja bo musza splacic swoje hipoteki i raty po 4-5 tys… to prawda… (usunięte przez administratora) nie maja nic z życia poza oplaceniem raty hipoteki Nie lepiej isc do Lidla? Zarobki wieksze nawet :) ludzie tu pracujacy to masochisci, ja wytrzymalam rok , czas stracony Obsluguje sie tylko dziadkow, ktorzy zrobili sobie cyrk i spacerniak do oddzialu… gdyby oddzial byl otwarty od 10-14 to ok , za te pieniadze tak powinno sie przychodzic do tej pracy… Aaa i socjal: zerowy… multisport hehe i lux med kpina… naprawde lepiej maja nieroby na bezrobociu szkoda czasu

Kaja
Pracownik
 Pytanie

U mnie na regionie masowe zwolnienia… ludzie odchodza, bo nie opłaca sie juz tam pracowac… premie ucieli, jestes tam Termomixem 100 w jednym masakra Podstawy głodowe, lepiej isc do marketu na kase, plany i plany, niedobrze sie czlowiekowi robi Wieczne energea, ilk, kk… te produkty w CA to sa totalne (usunięte przez administratora) Zostali tylko ludzie ktorzy musza pracowac , bo kto oplaci swoje nabrane hipoteki… dzwonienie codziennie po 20 telefonow, ile mozna dzwonic!!??? Praca dla ludzi bez przyszlosci … wiekszosc tlucze za najnizsza krajowa: to jakis żart

Lila
Inne
@Kaja

To czekaj, jakieś te zarobki jednak są, skoro przytaczasz osoby na hipotecznym jako skorych do dalszej pracy? Wyjaśnisz także temat tej premii i termomixu? Chce mieć pewność czy dobrze zinterpretowałam te wypowiedz. I jak przyjmowanie osób nowych przy tym wygląda? są braki?

Jean
Były pracownik
@Kaja

Ja odeszłam piec lat temu najlepsza decyzja w życiu w końcu śpię spokojnie polecam nic nie jest warte takiego stresu Niekompetentni przełożeni jesteś cyfrą która masz dowieść na koniec miesiąca a nie człowiekiem

Compliance
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Zastanawiam się nad aplikowaniem do zespołu Compliance czy może się ktoś podzielić opinią o tej jednostce?

Marcel
Pracownik

Pracuje w duzym miescie , podstawa 5700 brutto jako dk…wiem ze niektorzy po 5 latach tyle nie maja… Natomiast praca to inny temat… ta praca wysysa z ciebie sily jak wampir… straszna orka… plany z kosmosu… marne 2 brutto premii za tyranie jak glupi Obslugiwanie glownie samych dziadkow emerytow… Ludzie w robocie zalezy od oddzialu ale glownie zawisc…pracy naprawde nie polecam chyba ze ktos nie ma na chleb, Ludzie w pracy pracuja tam bo sa zajechani hipotekami i musza z czegos sie utrzymac Praca w banku to juz nie prestiz… to oznaka nedzy i rozpaczy…ehhh

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ok. 20 minutowa rozmowa rekrutacyjna z HR (umówiona 2 dni wcześniej na konkretną godzinę), pytania o motywację, doświadczenie w obsłudze klienta, co wiem o CA, oczekiwania w zakresie pracy. Następnego dnia zostałem zaproszony do Oddziału na rozmowę z Dyrektorem ustaliliśmy termin spotkania na kolejny dzień. Tam rozmowa trwała ok. 30 minut, podobne pytania plus zaaranżowana scenka sprzedażowa. Atmosfera w pierwszej i drugiej rozmowie przyjemna, bez napięcia, profesjonalnie. Zostałem również poproszony o pokazanie świadectw pacy i referencji. W mojej ocenie wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Swoje CV wysłałem z portalu z ogłoszeniami o pracę.

Pytania

- co mnie motywuje do pacy - jaki portfel klientów obsługiwałem - w jaki sposób pozyskuję klientów - od kiedy jestem dostępny - moje oczekiwania od nowego pracodawcy - dlaczego szukam nowego zajęcia

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Zdalna obsługa klienta - jak wygląda praca na tym stanowisku? Na jaką podstawę można liczyć i jakie premie? W jakich godzinach się pracuje? Jak wygląda dzień pracy na tym stanowisku? Będę wdzięczna za każdą informację.

Tadek
Inne

Najgorszy bank pod względem obsługi klienta !!!!!

Tomi
Pracownik

Praca w tym banku to jakaś porażka. System premiowania to jakaś masakra. Nie ważne jak byś był miły / miła kiedy klient wystawi Ci negatywna opinię bo nie mógł czegoś załatwić przez wewnętrzne procedury banku to i tak tracisz premie. Nawet po odsłuchaniu rozmowy przez przełożonego i stwierdzeniu że zrobiłeś wszystko dobrze i tak tej premii nie zobaczysz bo tak sobie dyrekcja zarządziła. Nie polecam pracy w tym banku. Aktualnie jeszcze pracownik ale już niedługo. Nie dajcie się nabrać na miłą atmosferę pracy bo to piszą pewnie ludzie którzy chcą Was tam ściągnąć.

Najgorzej
Pracownik
 Pytanie

Po pół roku premię widziałam może 1 raz, teraz jeśli chcecie się zatrudnić premii nie zobaczycie kompletnie (Przypominam, że waszym obowiązkiem w banku jest sprzedaż, a nie obsługa. Jeśli chodzi o etykę w tej pracy tego również nie ma wciskanie (usunięte przez administratora) klientom, na porządku dziennym. Niezadowolenie klientów w każdym sektorze (mam na myśli Obsługa, Hipo, Kredyty, Inw) - Na inwestycjach ludzie tracą cały czas (omijając już opłaty z kosmosu dla klientów), Hipoteka - sam musisz umieć nie ma tam konkretnych przygotowań. A bo zapomniałam jednej rzeczy - nie ma podziału na segmenty jesteś Sprzedawcą, Kasjerem, Specjalistą od Hipoteki, Specjalistą od Kredytów, Specjalistą od Inwestycji, Specjalistą od procedur, Specjalistą od Spółek, Specjalistą od Fundacji, Specjalistą od Stowarzyszeń, Specjalistą od Audytu, Specjalistą od wszystkiego najlepiej jakbyś sam prowadził bank za 3500 zł. Próbując wspinać się jak to w corpo, na wyższe szczeble - granica cudu. Jesteście wyśmiani z sprzedaży chociaż zapinacie plany nieraz po 200/300% indywidualnie, jak nie plany to JAKOŚĆ która jest oderwana od rzeczywistości, rozwinę to niżej. JAKOŚĆ to tzw. Shoperzy. Model rozmowy który stworzyła małpa bez rozumu i każe innej małpie nauczać i tworzyć kolejne małpy. Wszystko musi być zgodne z modelem (który uwierzcie mi jest (usunięte przez administratora) oderwany od rzeczywistości - co najlepsze ktoś za to pieniądze wziął) (usunięte przez administratora)którzy nie mają wyjścia w życiu już ponieważ osiągnęli wiek 35/40 lat i wierzą w (usunięte przez administratora)bezgranicznie, które przekazują dalej). SPRZEDAŻ to tzw. nie masz szkoleń ale sprzedaj, nie znasz produktu to dzwoń na HelpDesk lub szukaj w bazie produktów która ma 1000 stron. i uwierzcie mi nie jest czytelna i tak samo obsługa posprzedażowa milion stron rozległych procedur,szukanie igły w stogu siana . Premia od sprzedaży? HAHA, nie bo możesz być najlepszym sprzedawcą, a nic nie dostaniesz (więc po co sprzedawać? a no właśnie znów brak logiki). Podwyżka z powodu sprzedaży ? HAH nie bo nie spełniłeś innego kryterium dla (usunięte przez administratora) wyżej. Odejście z pracy bardzo nieprzyjemne jak rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem Inny pracownik nie musiał ty jak się nie spodobasz to musisz. Pretensje o twoją śmiałość i odwagę, powiedzenia "dość " za postawienie granic, w momencie kiedyś już tyle się ulało, że więcej nie zniesiesz . Obrażanie pracownika na pożegnanie i szukanie dziury w całym, aby tylko się na siłę pokłócić na sam koniec. Jakieś słabe prowokacje, aby pracownika zdenerwować, upokorzyć, wyśmiać. Wyśmiewanie przez dyrektorkę byłego pracownika do innych, przepowiadanie steku bzdur, podłudzanie pracowników na siebie. Jak spotkasz Dyr Blondyknę A. to lepiej uciekaj ;). Pozdrawiam każdego kandydata jak chcesz zmarnować trochę czasu oraz uzbierać kapitał nie ! idealna praca dla ciebie .

Bankowiec
Pracownik

Żenada ! Tyle mi się cisnie na usta po ostatnich zmianach w systemie premiowym gdzie poziom premi spad od 10-30% w zależności od progu. Ten bank utwierdza mnie w tym, że tu nie docenia się dobrych doradców. Przy jakiej kolwiek podwyżce jesteś brany pod uwagę na końcu bo przecież już masz wysoka podstawę bo jesteś DKI czy SDKi . Podwyżki dla najmniej zarabiających! Tłumaczyli mi ,że mogę dostać wyższa premie ,bo lepsze stawki na stanowiskach dki i sdki to teraz je urypali,żebyś tylko człowieku za dużo nie zarobił. Tez mam wrażenie, że czepiają się tylko tych ,którzy umieją coś sprzedać i zarobic premie. Reszta siedzi i ma w (usunięte przez administratora) robienie planów. I cały czas slyszych od regionalnego jaka to prestizowa praca i prestiżowe stanowisko .......

Yrgyszyn hylymynyly
Pracownik

Od 1 lipca kolejne rewelacje, przez błędy osób zarządzających straty ponoszą pracownicy. Zminiejsze wysokości otrzymywanych premii o jakieś 30%. Nie dość, że o jakichkolwiek podwyżkach to można tu pomarzyć( w zeszłym roku raz 3 %, potem 4%, w tym roku nic, przy infalcji 20%). Jestem obecnym pracownikiem który wyrabia premie co miesiąc, chociaż z miesiąca na miesiąc jest to coraz trudniejsze, bo oferta w miejscu (gko na 12-13%, gdzie inne banki proponują już nawet kolo 10%). Zeby zrobić 100 % to masz do zrobiona około 300 zł w UB, 250-300 tys finansowania, 14-16 kont, przyrost na 7-8 (przy mieszaniu w portfelach co miesiąc ) także jak widać troche trzeba zrobić żeby coś tej premi otrzymać. Jednak od przyszłego miesiąca będzie to 30% mniej bo osoby zarządzające planami sprzedażowymi i odpowiedzialni za regulamin sp, przejechali się na akcji lokata 10%, gdzie ludzie pozakładali mnóstwo "pustych kont" które są teraz masowo zamykane i teraz za swoje błędy będą karać pracowników którzy zarabiają pieniądze dla banku. Od dłuższego czasu mam wrażenie że w tym banku promowane są osoby które mają gdzieś wyrabianie premii( siedza tu tylko za podstawę), a osoby które naprawdę przynoszą jakiś dochód dla banku są nieszanowane i w konsekwencji zaczną stąd odchodzić. Mi coś się wydaje że nadchodzące wakacje odbija się mocno dla centrali, bo przez swoje decyzje stracą wielu ogarniętych pracowników. Nie wiem czy idzie to w dobrym kierunku, ale co raz częściej myślę o zmianie roboty. A takich osób jak ja jest coraz więcej. W rankingu regionu jestem w pierwszej 10 doradców(nie biorąc pod uwagę podziału na MDK,dk,dki czy sdki). Pozdrawiam region Poznań ;)

Lidia
Były pracownik
 Pytanie
@Yrgyszyn hylymynyly

Chcesz mieć wpływ na różnorodność w Banku i jednocześnie móc dzielić się swoimi pasjami z grupą pracowniczą i wdrażać własne pomysły? Szukamy właśnie NIE! Ciebie!. To powinno być motto banku, jak siedzisz i bezmyślnie wykonujesz głupie, nielogiczne rzeczy, jesteś zbyt mądry i masz coś do powiedzenia, zauważasz błędy i niedociągnięcia, to cię tam zjedzą. Pracownik który chce dobrze, potrafi merytorycznie przekazać pewne zastrzeżenia aby pomóc i poprawić jakość banku, jest problemem, a nie docenieniem. Rób swoje, nie pytaj, nie odzywaj się, siedź cicho i dawaj zyski, to idealny pracownik placówki. Resumując praca w oddziale nie jest jakaś wyjątkowa, praca gorsza niż w zwykłym markecie. Nie ma tej renomy, jak niektórzy myślą, że to bank więc wielkie Łał! Nie nastawiajcie się na nie wiadomo co , na jakiś wielki poziom zarządzania, renomę. Warunki pracy szału nie robią, ani podstawa nie jest jakaś szałowa i konkurencyjna, ani premie, niczym się ta praca nie wyróżnia na tle innych firm, o dużo mniejszym prestiżu i renomie. Ilość obowiązków i kultura pracy kompletnie nie adekwatna do zarobków. Wielka spina o różne rzeczy, jak dokumentacja, która musi być na tip top i bardzo skrupulatnie sporządzana, wykonywanie pewnych rzeczy bez kompletnej logiki i sensu, stres, nieprzyjemni klienci, z zachowania, też fizycznie. Plany sprzedażowe, mocno wygórowane i oraz obwarowane, wieloma różnymi kruczkami, aby tylko nie wypłacić premii. Jak sprzedajesz cokolwiek, kombinujesz w głowie jak przy grze w szachy, co możesz zrobić aby ci się to jednak policzyło, a nie, że zaraz się okaże, że ci to obniża plan, a nie zawyża. Sam fakt tego już jest mega demotywujący. Młodszy doradca, czy doradca, to tylko ładna nazwa na umowie, bo w placówce gotówkowej, to zwykły kasjer, wpłaty wypłaty i jakieś drobne operacje. Te same twarze, po 5 razy w miesiącu, w kółko po to samo, w pewnym momencie, monotonnie i nudno. Jesteś bankomatem, bo połowa tej wiary, może to robić w bankomacie, czy online, ale po co? w domu nie mam co robić, więc przychodzę do placówki pozawracać gitarę, pogadać sobie bo mi się nudzi. Autentycznie, kiedyś klientka mi narzekała na kolejkę, że musi tyle czekać, jak zakładałam konto, na propozycję skorzystania z bankomatu i pomoc w tym odpowiedziała" ja jestem artystką, jak cały dzień maluje, ja specjalnie tu przechodzę , bo mam pretekst aby wyjść z domu, trochę. Ale bank , to nie park, to instytucja finansowa, gdzie pracownicy pracują na planach i są z tego rozliczani, a 80% to klienci, którzy zrobili sobie z tego spacerniak, na rozprostowanie kości, nie chcą z niczego korzystać, ale pierwsi do wypłatę 50 zł i narzekanie w kolejce, że muszą 5 min poczekać. Awantury minimum 3 razy dziennie urządzane przez klientów, to chleb powszechny, tak naprawdę o nic. Wyimaginowane oczekiwania banku co do pracy i klientów. Telefony w kółko co miesiąc do tych samych klientów. Tak naprawdę DKI opłaca się tam tylko pracować, ale żeby dojść do tego pułapu, to naprawdę tam ludzie wiele lat się mordują. Nie mam pojęcia czemu, bo większość po pól roku maksymalnie stamtąd ucieka. Są wyjątki, ale to perełki pojedyncze, które tam się zachowują, jakieś relikty doradców, którzy chyba nie widzą siebie w innej pracy, bo za taką podstawę i premie raz na pól roku, to można naprawdę mieć wiele innych prac dużo spokojniejszych i przyjemniejszych. Bank zatrudnia młodych, 21 lat dzieciaczków, które się cieszą, bo myślą, że praca tam to prestiż, a mają kilka groszy więcej niż najniższa krajowa. Pracownik starszy stażem, mający jednak swoje zdanie, które wyraża merytorycznie i grzecznie, aby podnieść jakość banku, jest traktowany jak wróg. Zasada CA, siedź cicho, nie wychylaj się, rób wszystko co nie ma sensu i logiki, za parę groszy bez gwarancji premii. Nie ma szału, jak na takie warunki i oczekiwania, przy tej pensji co CA proponuje, to z palcem....w (usunięte przez administratora) można mieć dużo lepszą robotę. Nie warto nawet chyba iść na próbę, nie jest to prestiż, ani żadna renoma, aby to przeżyć. Praca w gastro chyba dużo lepsza niż ten bank. Może kiedyś się coś zmieni, jak ten bank będzie miał już ten wygórowany próg kont na które liczy i obejmuje strategia, ale doradców coraz mniej, więc nie wiem kto te konta będzie miał obsługiwać w przyszłości. Kampanie marketingowe dobre, ale nie biorące po uwagę klientów długoterminowych. Jak akcja oddajesz mniej niż pożyczasz. Klienci na chwilę, przyciąganie cwaniactwa nastawionego na zysk i si you nara. Teraz będzie centrala zbierała żniwa rezygnacji z kont, po akcji lokata 10%. i cyrk dalej się kręci. Już nie wspomnę, że zatrudniają dyrektorki, które pracują rok, nie wiem na jakiej zasadzie zostały zatrudnione, przyjdzie taka i potrafi wykończyć pracownika 10 letniego stażem w tej firmie, pożegnać z pogardą i totalnym brakiem jakiejkolwiek wdzięczności za lata zysków w tej firmie ze strony skrupulatnego pracownika. Bo jej osobiste odczucia wzięły górę, Totalny brak kultury pracy i profesjonalizmu, nie wiem jak trzeba być zaciętym.

Bankowiec
Pracownik
@Yrgyszyn hylymynyly

Sama prawda , a najgorsze jest to ,że oczywiście nie było o tym wogole mowy ,że premie zostaną obcięte ! Zgadzam się z Tobą, tez co miesiąc udaje mi się zrobić premie i distane mocno po kasie bo od 300-500 zł mniej za próg premiowy od 120-150%. Żenada

Najgorzej
Były pracownik

Gorszej pracy niż ta nie miałam. Najgorsza praca jaką miałam .Najgorszy przełożony jakiego w życiu miałam . Żałuję do dziś, że zmarnowałam tam czas. Mam na myśli pracę w placówce. Zero premii. Wiecznie rotacja i braki ludzi do pracy, plan masz zwiększony z tego powodu więc, wyrobisz 68%, a dki ci mówi, że gdybyś pracowała kilka ulic dalej miałabyś przy tym wykonie 100% . To jest chore. Powinny być plany miesiąc w miesiąc dzielone na wszystkich ludzi w rejonie Poznań, a nie na oddziały i ludzi w nich. Niech oni szukają (usunięte przez administratora) za pół darmo gdzie indziej. Obiecywano mi złote góry, że za plan można dostać premie 3000 i jest to realne, bo doradcy go wykonują. A później klops. Pół roku, nikt z placówce planu ani razu nie zrobił. Śmiech na sali . Plus odliczanie za wszystko. Klient weźnie ubezpieczenie, przyjdzie za miesiąc i zrezygnuje i masz już na minusie 100 zł z którego musisz wyjść. A później robisz na plan. Wiadomo, że ludzie często rezygnują, a co mnie to. Ja tam w długi popadłam, bo przy tej podstawie, musiałam się wspomóc kredytem, bo mi ledwo ja życie starczalo. (usunięte przez administratora) i już .

Ja
Pracownik

Pracuję w Ca od kilku lat, wcześniej 2 inne banki. Generalnie nie jest źle, jak trafisz na normalnego przełożonego to jest dobrze. Są oddziały gdzie nigdy nie chciałabym pracować właśnie z uwagi na szefa. Tak na prawdę wszystko zależy od człowieka, jak szanuje innych to wtedy można pracować. Plany są często z kosmosu, trudno je ostatnio wyrobić.

Izimvu
Kandydat
 Pytanie

Proszę o informację na temat oddziału banku w Płocku (ul Tumska). Jakie są zarobki dla młodszego doradcy oraz doradcy? Jaka jest atmosfera?

Zielonka
Były pracownik

Praca w tym banku polega na naciąganiu ludzi, ale to mało istotne. Wyciekają dane. Pani kadrowo/księgowa naruszyła poufność danych osobowych ujawniając je. Poziom rozmowy z ta panią mniej niż 0. Mam nadzieję że poniesie za to konsekwencje i następnym razem zamiast dłubać w nosie będzie uważała na szkoleniu z RODO. Szkolenia dla tej firmy są bardzo ważne więc proponuję pracownikom robić sprawdziany by nie popełniali tak masakrycznych błędów. Cieszę się że odeszłam z tego bałaganu.

Izimvu
Inne
 Pytanie
@Zielonka

W jakim oddziale Pani pracowała? W jakiej miejscowości?

Ivp
Inne

Placówka mieszcząca się przy Aleksandrowskiej 38 w Łodzi od ponad 3 lat niemal nieprzerwanie rekrutuje na stanowisko doradcy klienta. I nie ma w tym niczego dziwnego, bo lżejszą i lepiej płatną pracę znajdziecie w Lidlu. Podejmując się roboty w oddziale CA, decydujecie się na mozolną, przepełnioną stresami i brakiem szacunku tyrkę za grosze.

Wielkie rozczarowanie
Były pracownik

Pozytywne opnie piszą tutaj tylko osoby zajmujące się rekrutacją. Zgadzam się z poprzednimi negatywnymi opiniami. Swojego zdania w tym banku mieć nie można, a co dopiero wyrażać. Negatywne aspekty tej pracy zaobserwowane w ciągu kilku lat pracy: - stare systemy wewnętrzne, ciągłe awarie i wprowadzanie obejść, czyli krótko mówiąc bank z kartonu; - każda odpowiedź na wyrażone przez pracownika zdanie kończy się monologiem kogoś z góry, czyli korpo gadką z której nic nie wynika, a nawet często nie jest odpowiedzią na poruszony temat; - obietnice, które nie mają pokrycia w rzeczywistości; - manipulowanie pracownikiem i faktami; - abstrakcyjne plany sprzedażowe przy, lekko mówiąc, słabej ofercie; - wymaganie nieetycznej sprzedaży; - system premiowy skonstruowany tak, żeby pracownikowi uwalić premie przy byle okazji (mimo, że zrealizował sprzedaż); - kadra kierownicza do wymiany - podejmują decyzje, potem się z nich wycofują i cierpią na tym podwładni. Te same osoby na tych samych stanowiskach od kilkunastu lat (brak nowych pomysłów świeżego spojrzenia na wiele kwestii); - traktowanie pracowników jak pachołki, czyli jak to w korpo: liczą się cyferki, a nie człowiek; - uwagi dotyczące wynagrodzeń czy niekorzystnych zmian w systemie premiowym kwitowane są następująco: " budżet nie jest z gumy" " droga wolna, znajdzie się inny chętny na to miejsce" - roszczeniowość klientów i doradcy, którzy są na pierwszej linii frontu (na infolinii i w placówkach) i nieważne, że odpowiadają często za błędy innych: awarie, oferta, czas realizacji niektórych spraw); - nieadekwatna oferta do sytuacji panującej w kraju (oszczędności, kredyty, konta), a przy tym zwiększanie planów sprzedażowych; - awanse i rekrutacje po znajomości, wiele powiązań rodzinnych w firmie Praca w tym miejscu to żaden prestiż. Niech każdy sam wyciągnie wnioski ze wszystkich wpisów. Jeżeli chcesz, żeby Twoje zdrowie psychiczne podupadło - zapraszamy do CA!

Wiadro
Były pracownik
 Pytanie

Nie wiem jak trzeba być prostym aby będąc na stanowisku dyrektora, patrzeć na swój własny czubek nosa i sprawy prywatne, a nie na dobro firmy. Totalnie mi się to w głowie nie mieści, ale z drugiej strony po co im ktoś lepszy, jak ta osoba ma Zarathustra nie stałym zespołem, ludźmi na chwilę. Ważne aby była, świeciła oczami kiedy trzeba, zamiatała pod dywan i podpisywała co trzeba. Nie musi nawet się specjalnie wysilać i wkręcać, bo za miesiąc będzie już całkiem nowy zespół. Sposób merytoryki, wypowiadania się na temat innych pracowników do jego koleżanek i kolegów w pracy, w sposób mało elokwentny jest rażący. Ja rozumiem, że ktoś desperacko szuka przyjaźni, ale w pracy? takie rzeczy? Już nie wspomnę o odgrywanie scenek aktorskich przy doradcach, fałszywie usiłujących przedstawić kogoś z w złym świetle. No nie, takiego braku profesjonalizmu, nie spotkałam nigdy. Myślę, że niektórzy to tam nawet nie nadają się do pracy jako sprzątaczka. Infantylne tratowanie dorosłych ludzi, sposób mówienia i zachowania, czasem wprawiały mnie w zakłopotanie i sprawiały, że momentami czułam się jak dziecko specjalnej troski. Jak bym cofnęła się w czasie i mama ponownie mnie przyprowadziła do przedszkola, a pani przedszkolanka mnie zagania do łazienki umyć rączki. Cieszę się, że szybko się poznałam na niektórych ludziach i ich wykreśliłam z życia pstryknięciem palcem, ale oni chyba nie, bo knują i straszą. Ta praca mi pokazała, że można być kimś na wysoki, stanowisku i nie koniecznie być mądrym i autorytetem, że czasem największy głupiec może być gdzieś gdzie nie powinien. Karierowicz to ktoś kto jak się przedstawia to jak by był prezydentem, bo ma plakietkę dyrektor, a w praktyce, nie potrafi stworzyć i utrzymać zespołu, motywować, aby przebimbać do emeryturki, bo koleżanki z HR załatwiły pracę. A placówka zarządzana przez tą osobę, szoruje po dnie Zgłoszenia nic nie dają. Żaden pracownik jej nie pasuje, bo nie umie zarządzać, relikt, stały element dekoracji, który liczy nie wiadomo na co, że wszystko się samo zrobi z nieba spadną złote gwiazdki. Jak ktoś ma czas na grożenie pracownikom, już powinno dać do myślenia tym wyżej, zamiast skupić się na zyskach banku i podreperowanie sypiącej się kadry i rozpadającego się zespołu i szorowania po dnie. Dajcie młodych, pełnych błysku w oku i chęci, ambicji, a nie jakieś męskie baby co pierdzą słodko.

Hej
Kandydat
 Pytanie

Czy firma umożliwia pracę zdalną i w jakim wymiarze?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witajcie. Zostałem zaproszony na rozmowę rekrutacyjna do oddziału Banku w Bydgoszczy. Powiedzcie proszę na zarobki jakiego rzędu mogę liczyć jako doradca ? Pozdrawiam

???
Pracownik
 Pytanie

Czy wie ktoś czy w tym roku są planowane jakieś podwyżki?

Zostaw merytoryczną opinię o Credit Agricole Bank Polska S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Credit Agricole Bank Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Credit Agricole Bank Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 201.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 140, z czego 7 to opinie pozytywne, 102 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Credit Agricole Bank Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Credit Agricole Bank Polska S.A.
3.7/5 Na podstawie 363 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii