Nie polecam. W moich słuchawkach uszkodzony był system ANC; gwizdy uniemożliwiały używanie urządzenia. Pan Kacper trzymał moje słuchawki przez 3 miesiące "na diagnostyce" tłumacząc że mają za dużo zleceń. Po trzech miesiącach zadzwonił informując, że nie jest w stanie wykryć problemu, ale muszę mu zapłacić "za diagnostykę" (i wtedy odeślą słuchawki). Problem nie został naprawiony. Nie wiem nawet czy w ogóle dotknęli tych słuchawek.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!! Brave Research Kacper Kostrzewa po prostu albo mam pecha ale myślę że po prostu poniosła Pana fantazja bo na pewno nie jest fachowcem w dziedzinie elektoniki i nie ma pojęcia o kontakcie z potencjalnym klientem . Nie wiem co mnie podkusiło że szybko znalazłem w sieci tą pseudo "firmę " nie czytając opinii jacy są rewelacyjni .zadzwoniłem ...wysłałem mikrofon napisałem karteczkę co uszkodzone, żeby diagnoza była łatwiejsza i że PILNE bo ponoć dwa tygodnie czekałem dwa miesiące dostałem fakturę .....zapłaciłem opłaciłem przesyłkę itd i znowu dwa tygodnie i mam ale ...mikrofon nie działa tzn działa w kratkę raz działa raz nie działa .....napisałem Pan mi odpisał ze to co było zepsute naprawił hahahah i że chce wyłudzić naprawę ...szaleństwo ....Ta firma to (usunięte przez administratora) OMIJAĆ Z DALEKA ja tego tak nie zostawię i żeby chociaż normalny kontakt , rozmowa a Pan zdziwiony że człowiek zdenerwowany bo (usunięte przez administratora) i obrażony .
Ostrzegam przed Audiolab oddział Wejherowo. Ta firma jest nie tylko nierzetelna, ale nawet mam podstawę przypuszczać, że (usunięte przez administratora) licząc na naiwność klientów. Zanim wysłałem do nich przesyłką głośnik Kliburn II (którego akumulator przestał działać, ale na zasilaniu głośnik funkcjonował bez problemu) miło telefonicznie mnie zapewniali, że serwisują sprawnie i szybko. Jednak po wysyłce łaskawie dopowiedzieli, że czas na zdiagnozowanie i usunięcie usterki wynosi od 4-6 tygodni. (Szkoda, że na swej firmowej stronie nie podawali takiej kluczowej informacji). Gdy po 6 tygodniach nawet nie wykonali diagnostyki, zażądałem natychmiastowego zwrotu głośnika. Zwrot otrzymałem dopiero po kolejnych 4 tygodniach, po licznych interwencjach telefonicznych i emailami, gdy zagroziłem, że wstąpię na droge prawną i powiadomię policję. I uwaga: zwrócony sprzęt (oczywiście na mój koszt) nie działał już totalnie. A przypomnę: na zasilaniu z gniazdka przed wysyłką funkcjonował bez zarzutu. (Niech każdy sobie dopowie samemu, dlaczego przestał działać). Osobiście uważam, że takim modelem biznesu budzą podejrzenie, czy nie są to pospolici (usunięte przez administratora) którzy (usunięte przez administratora)od klientów sprzęt, licząc na to, że klientowi nie będzie się chciało dochodzić swoich praw i w końcu zapomni. Nie polecam ich fatalnych usług nikomu!!
Jakie emocje budzi w tobie przedsiębiorstwo Brave Research Kacper Kostrzewa w miejscowości Wejherowo? Czy jesteś zadowolony z pracy w tej firmie? Podziel się z nami swoją opinią na temat tego pracodawcy.