Widziałam tu taki niepokojący wpis o traktowaniu nowych pracowników przez pewną osobe. Kurcze słabo z tym ale czy w firmie jest sposób aby zgłosić takie zachowania? Może ktoś zgłaszał np. do hr i wie jak firma rozwiązuje takie sytuacje.
Jedno z gorszych miejsc , które można było wybrać aby nauczyć się zawodu kucharz. Podkreślę słowo nauczyć się, gdyż jedyne czego uczą to obierać jarzynę, myć naczynia i przede wszystkim poniżać ludzi . Nauka owych wymagających czynności trwała na szczęście tylko 1.5 roku i dobrze, ponieważ już całkiem zniechęciłabym się do pracy w gastronomii. Jeśli czyta to jakikolwiek rodzic i jego dziecko to broń boże aby decydować się na to miejsce. Osoby odpowiedzialne za uczniów, które, rzekomo mają przygotowanie pedagogiczne powinny zostać zwolnione dyscyplinarnie za mobbing i powinno im się odebrać dożywotnio tytuł mistrza zawodu, pozwalający kształcić młodocianych uczniów w zawodzie.
Dobrze że trafiłam na to forum, dobrze znać te informacje... A powiedzcie mi jeszcze jakie się ma obowiązki w takim razie? W sensie jakie są te 3 stanowiska na których się pracuje zamiast 1? Może to dobry pomysł żeby tam na szybko nabrać doświadczenia?
Recepcjonistka, kelnerka, pokojówka, prywatna sekretarka menedżera a czasami i kucharka! Doświadczenie? Jedyne czego można tu nabrać to nerwicy i bólu pleców.
Pracując na tych 3 czy tam 4 stanowiskach to i tak się dostaje taka sama wypłatę jak za pracę na jednym stanowisku ?
Pani szkoli nowych pracowników zwracając się do nich w obecnosci gości hotelowych ,,rusz (usunięte przez administratora) Brak profesjonalizmu.
Pani manager która znęca się nad nowymi pracownikami ,szkolenia prowadzone szybko niedokładnie ,przez panią, która nie powinna ich prowadzić(chamska dla klientów,brak taktu,nieodbiera telefonów na recepcji,ma bardzo małą wiedzę ,pomimo,że pracuje tam tyle lat) jaką wiedzę przekazuje nowemu pracownikowi? I co prezentuje sobą ? Pracownik, który czegoś nie wie i potrzebuje pomocy ,zostaje obrażany i poniżany, lecz wytłumaczone mu to dalej nie zostaje, bo po co? Atmosfera okropna !!! Pani Kabel ,prawa rączka Pani manager, która oczernia resztę pracowników z hotelu na prawo i lewo następnie uśmiechając się w twarz i liżąc za przeproszeniem d*pe. Zastanawiasz się, czy zacząć tam pracę? Nie!!!
Praca miala byc na jednym stanowisku, a generalnie pracowałam na 4 ! Co miesiąc proszenie sie o pieniadze ( i tak oczywiście mniejsze niż zakładano). Wykorzystywanie pracownika przez dyrektorkę, ktora nic tam nie robiła tylko zgapiala od innych hoteli. Dwóch właścicieli, którzy mają konflikt ze sobą co odbija się na pracownikach . Nie polecam szczerze ! Omijajcie z daleka ten hotel bo i tak zostaniecie (usunięte przez administratora) .
(usunięte przez administratora) nieprofesjonalnizm szkoda ze klienci nie widza co tam się dzieje Praca nie na jedym stanowisku A na min 3 Nocka 12h nieee 13h Nie bez powodu ludzie zmieniają się tam co chwile
Totalna porażka.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zagamix Ii B.S.Gawęcki L.J.Chrząstek sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Zagamix Ii B.S.Gawęcki L.J.Chrząstek sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zagamix Ii B.S.Gawęcki L.J.Chrząstek sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!