I have been working in this company since November 2021 in the support department. I am very satisfied with my job and the team. When problems arise, we try to resolve them as quickly as possible and do our best to ensure that our customers don't even notice that something has happened. Currently, there are no problems with customer communication. Like Santa's little elves, we work hard to meet the needs of our customers. Since I started working here, our company has grown and expanded significantly. We always strive to surprise our customers with interesting promotions and new products. I highly recommend Global Trendline Sp. z o.o. We are like one big family, we always welcome new members and support each other.
Zatrudniłem się do firmy we wrześniu zeszłego roku na stanowisko ds. zakupu i logistyki. Proces rekrutacyjny miał 2 etapy,a dokładnie 2 online spotkania. Wszystko było spokojnie i dość zrozumiałe. Szczerze powiem,że ekipa firmy bardzo zgrana co mi od razu zaimponowało. Również byłem przyjemnie zdziwiony łatwym i przyjaznym kontaktem z kierownictwem. Plusów jest za dużo,żeby ich wszystkich rozpisywać,a minusów jest na na tyle mało,że nawet nie warto o nich wspominać. Jestem wdzięczny i zadowolony,że jestem częścią ekipy GLobal Trendline
Atmosfera dla mnie też ma znaczenie a gdy ktoś o nią wprost z rok temu pytał to zostało to przemilczane. To coś znaczy? Zdarzają sie jakieś problemy czy raczej wszyscy sa pomocni?
Z tego co wiem, po prostu na ten portal wcześniej za bardzo nikt z firmy nie zaglądał, dlatego te wiadomości zostawali bez odpowiedzi. Na ten moment trzymamy to pod kontrolą :) Atmosfera w porządku, jeżeli zdarzają się jakieś sytuacji problematyczne albo ciężkie do rozwiązania, zawsze ktoś będzie w stanie pomoc
Czy rozmowa rekrutacyjna w Global Trendline Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?
Tak, rozmowy mogą odbywać się po polsku i po angielsku, tym bardziej, że znajomość tych języków jest dużym atutem przy rekrutacji na większość stanowisk
Chciałabym podzielić się moją pozytywną opinią o firmie, w której mam przyjemność pracować. Jako pracownik tej firmy od pewnego czasu, mogę z całą pewnością powiedzieć, że jest to miejsce, gdzie docenia się zaangażowanie i wkład każdego pracownika. Co do wcześniejszych opinii, mogę zapewnić, że jakość obsługi znacznie się poprawiła. Wszystkie dane kontaktowe są podane na stronach internetowych. Kontakt jest szybki i stały. Bardzo mnie przykro w imieniu firmy, że nie od początku wszystko działało jak trzeba i że nie sprawdzaliśmy wcześniej tego portalu. Możliwe, że reakcja na sytuacji była by szybsza i mniej osób by było niezadowolonych. Ogólnie rzecz biorąc, jestem zadowolona z pracy w tej firmie i z czystym sumieniem mogę ją polecić każdemu, kto szuka stabilnego zatrudnienia w profesjonalnym i przyjaznym środowisku.
Piec dni temu w sklepie peasy shop kupiłem grzejnik za 209 zł i dostałem emaila ze towar został wysłany przez GLS ale dzwoniac tam powiedziano mi ze paczka nie jest nadana .Niema z wami kontaktu. 30625691318 numer przesyłki dostałem z gls ze jeszcze nieodebrana a dostałemod was sms ze juz została wysłana. Dostałem jeszcze emaila ; Z radością informujemy, że Twoje zamówienie 100051074 zostało pomyślnie zrealizowane.'ale towaru nie ma prosze napisac gdzie mam zgłosic sprawe dlaczego oszukujecie ludzi
prosiłem o fakturę na zakupiony grzejnik , ponawiam prośbę NIP 7850005861.
Nie ma od czasu do czasu naboru pracownika do prowadzenia easy-shopu? Takiego z doświadczeniem w e-commerce? Nie trafiłam na ogłoszenia, a może ktoś z firmy zagląda tu i napisze, jakie są zarobki, możliwości zatrudnienia i w ogóle :))
Zapłaciłam do zamówienia dodatkowo za prezent o wartości 99 złotych, zamówienie dotarło bardzo szybko bez prezentu, proszę o kontakt telefoniczny nr zamówienia 100047788, dziękuję
Ciekawa jestem co obecni pracownicy sądzą o tego typu opiniach, które stawiają tutaj niezadowoleni klienci... Jak atmosfera wewnątrz firmy obecnie wygląda i ile osób tak naprawdę jest zatrudnionych, jakie są wszystkie stanowiska?
Dobry dzień. 1 grudnia 2022 zamówiłem towar w Państwa firmie. Zapłaciłem 68,99 €. Dziś jest 17.12.2022 i nie otrzymałem żadnego towaru. Numer zamówienia to 600032533. Wasza firma jest bardzo nieuczciwa. Jesteście (usunięte przez administratora). Pośredniczę w Słowacji. Ostrzegam wszystkich, że jesteście oszustami.
NA JAKI ADRES ZWROT BO TO NIE GRZEJE GRZEJNIK.
I payed 68,98 euro to Easy-shop.eu for an easy heater on 20 Sept. Nothing is deliverd and the shop does not react on whats app, phone call, sms ore email. It would be very nice if you would return my money ore make the shop deliver. I hope you are a honest compagnie. I wait your answer. Ingrid Staal Netherlands
Zakupiłam 3 tunele 3m,i szklarenke na podczerwień. Szklarenke nie została dostarczona. Koszt był 403,80 .
23.04.22 przelałam 454,10 zł za zamówione 2 grzejniki na podczerwień quot.EasyHeat erquot - za..mówienie 100041508/id.53599 / Numer ttransakcji P24-G8B-M7G-V1W. Aktualnie jest 06.05.22 i nie otrtzymałam ani towaru, ani informacji w sprawie. Oczekuję na reakcję.
Witam. Mi przysłali dwa plakaty ,które nie dało się nazwać grzejnikami . Odesłałam im to , ale z odzewem było ciężko . Po długim nękaniu mejlami odesłali mi pieniądze ,ale ciężko było . Nie jest to firma dogna polecenia
Zapłaciłem odebrany towar który nie jest zgodny z zamówieniem, usłyszałem od konsultantki że takich jak zamówiłem nie ma i wysłali inne, szok, teraz mam im to wysłać na swój koszt i czekać na swoje pieniądze, to po prostu (usunięte przez administratora) nie kupujcie niczego w tej firmie, jutro jadę to zgłosić do odpowiedniej instytucji
Czy ktoś posiada jakiś kontakt z tą firmą? Dzwonie na ten nr 123450732 i linia cały czas jest zajęta . A może ktoś ma wiedzę jak odzyskać od niech pieniądze??
Witam, nie odpowiadasz na maile ani nie odsyłasz pieniędzy na konto, podczas gdy towar został już do Ciebie wysłany, złożę skargę karną na policję.
W moim przypadku jest podobnie , równiez nie mogę odzyskać pieniędzy a towar im odesłałam ????
Firma (usunięte przez administratora). Nie przysyła wniosku na zwrot. Nie ma możliwości skontaktowania się z nimi. Nie odpowiadają na korespondencje. Firma sprzedaje badziewie.
Mam ten sam problem . Sprzedali mi badziewie a jak to odesłałam nie odpowiadają na e-maile ani nie zwracają pieniędzy . Należałoby to gdzieś zgłosić ????
Dzień dobry, chcę zwrócić towar który zamówiłem u Państwa. Jaka jest procedura zwrotu? Pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Global Trendline Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Global Trendline Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Global Trendline Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 3 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!