Opinie o Just Join It Sp. z o.o. w Gdańsk

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Just Join It Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Just Join It Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Firmy rekrutacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Just Join It Sp. z o.o. w Gdańsk

Bye felicia
Były pracownik
 Pytanie

Dołączając do firmy dwa lata temu bez ogromnego doświadczenia byłem wdzięczny, że tak szanujący się startup daje mi szansę rozwoju. Od początku jednak pewne zachowania kadry zarządzającej oraz jawna faworyzacja pracowników działu sprzedaży wprawiała mnie o bezwarunkowy odruch uniesionej brwi. W tamtym okresie CEO oraz HoP wybierali się na kosztowne wycieczki, m.in. do USA, by rozmawiać o możliwościach rozwoju oraz predykcjach na najbliższe lata z czołowymi przedstawicielami na rynku światowym. (usunięte przez administratora) Na spotkaniu firmowym powiedziano nam, że spadliśmy poniżej progu rentowności i te zwolnienia były koniecznie. Miesiąc później - same pozytywy, podziękowania za ciężką pracę, zażegnaliśmy kryzys. Aż do połowy czerwca, gdzie (usunięte przez administratora)informuje nas o fakcie, że jesteśmy wiele milionów do tyłu i "będą musiały zostać podjęte kolejne działania). W poniedziałek po weekendzie ledwie zdążyłeś włączyć komputer, a już czekało na Ciebie spotkanie o tajemniczej nazwie "zmiany w organizacji [...]". Następnie po 10-minutowym monologu (usunięte przez administratora) jak to im nie jest przykro, w towarzystwie całej wydalonej reszty działu, zostałeś informowany że Twoja współpraca z firmą się zakończyła i że zrobią nam plan wsparcia i spotkania, jak udoskonalić swoje CV. Wydalone zostały nie tylko osoby z małym stażem, ale również te, które przynosiły przed kryzysem świetne wyniki. Sam miałem jedne z lepszych wyników w swoim zespole. Zaskoczenie? Żaden z TL nie został odwołany ze stanowiska ;) Pozostaje ogromny niesmak do firmy, która decyzję podjęła prawdopodobnie rzucając karteczki z nazwiskami w powietrze i wybierając te, które spadły na podłogę. Podejrzewam, że moja niedawna prośba o podwyżkę i upomnienie się o wspomniane wcześniej przez innych pracowników wyrównanie inflacyjne, przyczyniły się do decyzji podjętej przez kierowników - firma nie raz udowodniła, że woli zatrudniać młodych i niedoświadczonych ludzi, zostawiając na stanowiskach kilku starszych sprzedawców (młodzi biorą w końcu mniej hajsu, a jak zaczną się upominać to zrobimy kolejne rekrutacje!). Mam nadzieję, że (usunięte przez administratora)się opamięta i zacznie słuchać w końcu wykwalifikowanych ludzi oraz swoich pracowników, którzy już od roku trąbili o kryzysie na rynku. Więcej pokory i mniej imprez dla klientów ;) Szkoda mi wielu świetnych osób, których potencjał obecnie marnuje się w tym "startupie". Być może finansowanie z zewnątrz nie byłoby złym pomysłem biorąc pod uwagę, że branża rekrutacyjna zbiera ostro swoje żniwa. Reasumując, niesamowicie zawiodłem się na Just Join IT. Nie wierzcie w rodzinną i bliską atmosferę - jak widać na moim i innych przykładzie, nieważne jak wiele wnosisz do firmy: na koniec i tak zostaniesz wrzucony na 20-osobowe spotkanie i odetną Ci dostępy, a to wszystko tylko w 20 minut!

3
Angela
Inne
@Bye felicia

Mnie ciekawi ten wątek o faworyzacji? Nie rozumiem, na czym to polega? Chodzi o to, że ten dział sprzedaży dostaje lepsze pensje, lepsze benefity, lepsze warunki czy co? Jak to wygląda tak w codziennej pracy?

Wulfgar
Pracownik

Jeśli myślisz o pracy w dziale Obsługi Klienta/Customer Care w Just Join IT ten komentarz jest dla Ciebie! Od 2 lat pracuję w Just Join IT i każdemu mogę polecić pracę w dziale Customer Care. Jest to dział entry level, w którym wszystkie procesy są w pełni rzetelne i transparentne, z dodatkowym focusem na to, aby każdy członek w zespole w pełni je rozumiał. Zarówno Head jak i Team Leaderki są osobami stworzonymi do prowadzenia swoich ról - priorytetyzują dobro jednostek i zespołu, a do tego są bardzo elastyczni i wyrozumiali. System premiowy jest bardzo atrakcyjny! Jeśli jesteś osobą nastawioną na rzetelność w działaniach i zespołowość, możesz przekroczyć 8 000 brutto, już po roku pracy zaczynając od Juniora! Dodatkowo, ścieżki karier są transparentnie określone, a liderzy co kwartał dzielą się jasnym feedbackiem i informują, co jeszcze przed tobą. Jeśli pracując w CC postanowisz rozwijać się w innym kierunku, tj: Sales, Marketing, HR, Operations, Finanse, IT - masz możliwość zmiany ścieżki karier już po 2 latach pracy. Każda osoba w dziale CC po okresie próbnym może pracować w pełni zdalnie, choć atmosfera w biurze jest na tyle przyjemna, że wielu z nas wybiera pracę office - aby móc się spotkać, porozmawiać, milo spędzić czas i podzielić know-how.

17
Aaa
Były pracownik

Zdecydowanie prawda. Również pracowałam w tej firmie jakiś czas temu i już wtedy tak było, że kto bardziej się "dogadywał" z managerami to jego miejsce pracy było bezpieczniejsze. Zwolnienia były z dnia na dzień, bez zapowiedzi. Było tak, że likwidowano całe zespoły. Polecam przejrzeć też Linkedina i archiwalne wpisy byłych pracowników, którzy wiem, że byli nie tylko wymiataczami w tym co robili, ale też angażowali się w różne inicjatywy. Wiele osób traciło pracę bez żadnej przyczyny. BARDZO MOCNO polecam zastanowić się 10 razy przed rozpoczęciem pracy w Just Join IT. Większość pracujących tam osób to naprawdę świetne koleżanki i koledzy i nie są w żaden sposób winni takiej sytuacji. Ale to, jaka jest część osób szczególnie w managemencie wychodziła dopiero po jakimś czasie i na to uczulam. Firma jest moim zdaniem niestabilna.

2
Żart
Pracownik

Poza tym, że w tej firmie pracuje wiele fajnych osób i panuje całkiem spoko atmosfera, nic innego dobrego o niej nie można powiedzieć. Pracuje się nadgodziny,(usunięte przez administratora)Podwyżki są okazją do usłyszenia nieprawdziwych rzeczy o sobie jako odmowy czy o nieprawdziwej sytuacji firmy (np. kasy na podwyżki nie ma, ale (usunięte przez administratora) "świruje" pokazywaniem non stop inwestycjami w nowe biura, co pewnie patrząc na standard leci kupa pieniędzy). Niektórzy leaderzy to śmiech na sali - zero doświadczenia, które przekłada się na żenujące podejście w rozwiązywaniu najprostszych spraw z pracownikami. (usunięte przez administratora) Na potegę rekrutowano ludzi zeszłej jesieni do lutego, bo ciągle mówiono o jakiś kosmicznych możliwościach rozwoju, a nagle w marcu idą zwolnienia. 2 miesiące później idzie kolejna fala dużych zwolnień. W sprzedaży, gdzie pracowałem mam wrażenie, że nikt nie wie co robi tam u góry. Ni stąd ni z odwąd w grudniu znika (usunięte przez administratora)i nagle firma się sypie. Na jego miejsce nie jest zatrudniona żadna kompetentna osoba, która wiedziałaby co robi. Czarno widzę przyszłość tej firmy.

6
bylypracownik
Były pracownik
@Żart

zgadzam się w 100% - o tym jaki jest tam (usunięte przez administratora) najlepiej świadczy to, że ludzie, którzy mieli wiedzę i wyniki uciekają stamtąd(usunięte przez administratora) - nikt nie może wytrzymać tego braku kompetencji, (usunięte przez administratora) tak podejrzewam, bo oficjalnie to zawsze jest wszystko super "rozstajemy się w zgodzie, podajemy sobie ręce, jesteśmy super firmą i każdy nas lubi!" :))) w całym swoim zawodowym życiu nie spotkałem się z tak fatalną firmą.

2
Tak było
Były pracownik

Ciekawe się czytało ten hejt :-) Jak już ucichło to ja pozwolę sobie na szczery komentarz. Miałem okazję pracować w tej firmie jeszcze przed "kryzysem", falą zwolnień w dziale Sales. 1. Tempo pracy i ciśnienie JEST - ale tym się charakteryzuje branża ogłoszeniówek i produktów "jednorazowych" nie abonamentowych i w firmach które robią prawdziwe pieniądze.  Jest to dobra szkoła dla nowych jak i "starych wyjadaczy", żeby mogli nauczyć się jak się robi nową sprzedaż i wynieść to tempo do innego pracodawcy. Bo tak wygląda praca handlowca bez ciepłych leadów i ściemniania.  2. Ktoś mówi o faworyzowaniu czy jakiś układach - widocznie pisze to ktoś kto dopiero zaczął karierę zawodową. Świat niestety nie jest czarno-biały.  3. Jest to jedyna firma, gdzie warunki z kodeksu pracy były zachowane przy zatrudnieniu na B2B.  4. Hajs również się zgadzał za włożony wysiłek.  5. CEO, TL, były czy nowy CRO każdy z nich ma ludzkie spojrzenie na sprzedaż jak i okazuje szacunek. 6. To że są zwolnienia to jest to przecież normalne. Spadły dochody, to trzeba zmniejszyć koszty, żeby nie pójść na (usunięte przez administratora).  Biznes robi się dla hajsu, a nie po to, żeby go mieć i dokładać - ale jeśli ktoś ma o to żal to widocznie pisze to ktoś kto dopiero zaczął karierę zawodową.  7. To że zostały podjęte złe decyzje to też normalne jak w każdej firmie - jednak należy się szacunek do człowieka, który o tym mówi pracownikom, że zrobił coś źle - taki ludzi w PL jest bardzo mało. Głowa do góry dziki sprzedaży ;-) Pewnie za jakiś czas pojawią się nowe ogłoszenia do JJIT - więc jeśli to czytasz to TAK, POLECAM TEGO PRACODAWCĘ :-)

1
Kama
Inne
@Tak było

A znacie stawki na umowie b2b? Wiecie ile firma płaci? Ile daje kasy stałej i jakie sa stawki prowizyjne czy premie za osiągnięcie celów? Ile miesięcznie jest tej kasy?

xxx1 Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 21 dni.
Pracownik
 Pytanie

Atmosfera w firmie to dramat. CEO nic nie zauważa i tylko ładnie potrafi mówić na podsumowaniach miesiąca o tym że jako startup możemy popełniać błędy. Ścieżek kariery brak a efekty spływu na Rocket są bardzo marne i tylko słyszymy od ponad roku o pracy nad nimi. Jak mam to sprzedawać? W firmie jest bardzo dużo osób niedoświadczonych, a Ci doświadczeni uciekają szybko z niej. Widząc wyniki finansowe zaraz nie będzie miał kto gasić swiatła.

xxx Nowy wpis
Pracownik

W mojej opinii atmosfera w firmie jest fatalna. W każdym miesiącu z firmy odchodzą ważni i wartościowi pracownicy a na ich miejsce nie przychodzi nikt nowy. Jeżeli ktoś szuka spokoju i stabilności to na pewno nie w just join

anonim
Inne

Przeczytałam tutaj, że w 2023 była mowa o jakiejś fali zwolnień. Które konkretnie działy zostały tym objęte? I czy nadal jest takie zagrożenie, że w każdej chwili można stracić pracę? Ogłosili na swojej stronie, że szukają junior support specialista i tam proponują 4700 zł brutto w ramach umowy zlecenie. Dla mnie na początek byłoby okej, ale po jakim czasie można się starać o umowę o pracę i podwyżkę?

.
Inne
@anonim

@VF Działy CC, Sales, IT, Operations, MKT, HR czyli wszystkie. Zagrożenie myślę, że zawsze jest, wszystko zależy od wyników, jak wszędzie. Co do umowy o pracy, to raczej tylko w CC oferują z tego co pamiętam (no i 26+), a podwyżka to przy przepracowaniu roku około, ale też zależy.

anonim Nowy wpis
Inne
@.

Po przepracowaniu roku to ok, można poczekać na podwyżkę. Znaczna czy bardziej symboliczna. Powiesz ile procent więcej można dostać?

Kandydat ;p Nowy wpis
Kandydat

Witam serdecznie, chciałem ostrzec wszystkich przez kandydowaniem wgl do JustJoin. Kandydowałem na staż customer care, dwie rozmowy, zadanie do zrobienia, nie dość, że długo trzeba czekać na odpowiedź no to jeszcze dostałem odp. negatywną pod pretekstem, że przyjeli kogoś z doświadczeniem ale to już tam kij. Nie traćcie Państwo czasu, ponieważ staż jest za śmieszne pieniądze 2700 brutto, a po stażu natomiast nie przyjmują cię dalej po prostu kończycie współpracę i to koniec, tak mi powiedzieli na rozmowie i tak powiedzieli znajomej, która aplikowała pół roku temu. Po prostu szukają naiwnych ludzi. Nie wspomnę o złożonych typowo "korpo" pytaniach, gdzie to jest serio staż za 2700 brutto, na które praktycznie nie ma żadnych wymogów. Pozdrawiam!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na stanowisko Pracownik biurowy w firmie Just Join It Sp. z o.o.? Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej i opisz przebieg spotkania z rekruterem.
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Ogrodnik, Sprzedawca
Poznań
Marek Nicgorski Berberys Sprzedaż Roślin Ozdobnych i Akcesoriów Ogrodniczych
(17 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Potencjalny pracowniK
Kandydat
 Pytanie

Czy możecie powiedzieć jak w 2024 roku się pracuje w JJIT? Czy polepszyło się w tej firmie? Czytając komentarze nie wiem czy faktycznie jest tak źle? Właściciel zarabia dziesiątki milionów na ogłoszeniach także jest to wielki sukces domniemam całego zespołu? Chciałbym właśnie do takich ludzi sukcesu dołączyć, ale czy to nie jakaś „bańka”? Dziękuję

KAM
Były pracownik

Z taką hipokryzją się jeszcze nie spotkałam. Firma wypuszcza filmy o prawach pracownika i niewyrabianiu bezpłatnie nadgodzin - w firmi nawet TLowie mówią, że żeby mieć targety trzeba robić prospecting po nocy ;) Szef firmy zwalnia większość osób bo nie przeliczył finansów - prowadzi szkolenia jak zbudować dobry zespół. Szkoda

KAMon
Były pracownik
@KAM

oj tak, to dosyc groteskowe ze maja totalny chaos w zarzadzaniu ludzmi i rekrutacji, a wychodza z roli ekspertow i edukuja klientow jak rekrutowac :) z drugiej strony jak ktos lubi prace po nocach za usmiech prezesa przez duze "p" i gwarancje utrzymania stanowiska to chyba miejsce idealne

anonim
Inne
@KAMon

a to jest tutaj praca w nocnych zmianach? jeśli tak, to czy można chociaż liczyć na jakiś dodatek, czy niekoniecznie? :( i w jakich godzinach się pracuje? piszesz coś o gwarancji utrzymania stanowiska. chodząc na wieczorną zmianę, potwierdza się swoją stabilność?

Gość
Inne
@KAMon

Czyli za nocki obowiązuje normalna stawka, taka jak na dniówkach? Powiedźcie mi jaki to dobry zespół wg prezesa? Musi mieć konkretne kompetencje czy cechy charakteru? Ile osób zostało zwolnionych w ostatnim kwartale?

„Potencjalny” klient
Inne

Stanowcze NIE dla agresywnych technik sprzedażowych. Handlowcy piszą z ofertą, nie wiadomo skąd pozyskują kontakt, piszą nachalne maile. Przy braku odpowiedzi, wiadomości typu „dlaczego nie chce pan pomóc Waszej firmie”, setki maili i telefonów. NIE.

Frank
Kandydat
 Pytanie

Trafiłem na strone z reklamy. Jestem osobową niewidoma i jak mam aplikowac jak strona nie jest dostosowana?

jack
Pracownik

Firma od dawna leci na leb na szyje i lansuja sie teraz na webinarach dla klientow gdzie ich pseudoeksperci produkuja stek bzdur, byle jakos przyciagnac klientow i zuzyc ich kredyty.. Nie wiem co jest gorsze, czy tak obrana taktyka dojenia klientow, czy ze znajduja sie tacy klienci, ktorzy to lykaja.. ;)

anonim
Inne

Dobre przychody? A skąd masz o nich informacje? pisali jeszcze prawie miesiąc temu o jakichś redukcjach, to już sytuacja opanowana po takim czasie? Czy to może od stanowiska zależy? Na którym dobrze teraz idzie z zarobkami?

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Just Join It Sp. z o.o.?

odpowiedz
Były pracownik
@Pytanie

trzeba być ultrapozytywnym i nadproduktywnym nie oczekując niczego w zamian, a także być gotowym na wylot z gniazda w każdym momencie

KAM
Były pracownik

Za parę miesięcy nie będzie Tam na wynagrodzenia. 2 fale zwolnień już były. Kwestia czasu kiedy będzie 3.

Samanta
Inne
@KAM

Co, a dlaczego zwalniają pracowników? I to sa takie zwolnienia pracowników z zapewnieniem okresu wypowiedzenia i z odprawami? Czy raczej czekają, aż umowy wygasną i po prostu nie przedłużają ich? Jak formalnie to wygląda?

KRS
Inne
 Pytanie

Czemu Just Join nie publikuje sprawozdania finansowego w KRS za rok 2022 pomimo ze prawnie ma taki obowiazek? Czy cos sie stalo?

Tak było
Były pracownik

Ciekawe się czytało ten hejt :-) Jak już ucichło to ja pozwolę sobie na szczery komentarz. Miałem okazję pracować w tej firmie jeszcze przed "kryzysem", falą zwolnień w dziale Sales. 1. Tempo pracy i ciśnienie JEST - ale tym się charakteryzuje branża ogłoszeniówek i produktów "jednorazowych" nie abonamentowych i w firmach które robią prawdziwe pieniądze.  Jest to dobra szkoła dla nowych jak i "starych wyjadaczy", żeby mogli nauczyć się jak się robi nową sprzedaż i wynieść to tempo do innego pracodawcy. Bo tak wygląda praca handlowca bez ciepłych leadów i ściemniania.  2. Ktoś mówi o faworyzowaniu czy jakiś układach - widocznie pisze to ktoś kto dopiero zaczął karierę zawodową. Świat niestety nie jest czarno-biały.  3. Jest to jedyna firma, gdzie warunki z kodeksu pracy były zachowane przy zatrudnieniu na B2B.  4. Hajs również się zgadzał za włożony wysiłek.  5. CEO, TL, były czy nowy CRO każdy z nich ma ludzkie spojrzenie na sprzedaż jak i okazuje szacunek. 6. To że są zwolnienia to jest to przecież normalne. Spadły dochody, to trzeba zmniejszyć koszty, żeby nie pójść na (usunięte przez administratora).  Biznes robi się dla hajsu, a nie po to, żeby go mieć i dokładać - ale jeśli ktoś ma o to żal to widocznie pisze to ktoś kto dopiero zaczął karierę zawodową.  7. To że zostały podjęte złe decyzje to też normalne jak w każdej firmie - jednak należy się szacunek do człowieka, który o tym mówi pracownikom, że zrobił coś źle - taki ludzi w PL jest bardzo mało. Głowa do góry dziki sprzedaży ;-) Pewnie za jakiś czas pojawią się nowe ogłoszenia do JJIT - więc jeśli to czytasz to TAK, POLECAM TEGO PRACODAWCĘ :-)

1
Zoja
Inne
@Tak było

Skoro pojawią się nowe ogłoszenia, to jaką można mieć pewność że znów nie będzie fali zwolnień w firmie? Czy może do jakiegoś innego działu będą szukać? W ogóle tylko na B2B zatrudniają czy nie tylko?

Anonim
Inne
@Zoja

Pewnie muszą uzupełnić miejsca po tym jak ludzie sami odeszli wiedząc co tam się dzieje i jak ta firma jest zarządzana. Podobno odchodzi od nich coraz więcej osób. Traktuj to jako uzupełnienie wakatu po jego porzuceniu.

Kama
Inne
@Tak było

A znacie stawki na umowie b2b? Wiecie ile firma płaci? Ile daje kasy stałej i jakie sa stawki prowizyjne czy premie za osiągnięcie celów? Ile miesięcznie jest tej kasy?

byla pracowniczka
Były pracownik

Haha najpierw zwalniaja masowo pracownikow, a teraz z powrotem rekrutuja na te same stanowiska.. :) Kto pracowal w JJIT ten w cyrku sie nie smieje. Prozno szukac na rynku tak ogromnej niekompetencji w gronie managerow w absolutnie kazdym dziale jak w tej firmie-wiecznym strart-upie, poczawszy od dzialow sales i customer care, a skonczywszy na mkt i hrach. Zdecydowanie nie polecam

asdfas
Inne
 Pytanie

portal multiplikuje te samą ofertę. Po co wokól warszawy w miejscowosciach oddalonych o 10 km od wawy publikowac te samą ofertę- to będzie razem 10 ogloszen na jedną ofertę pracy... albo jeszcze lepsze- zmultipllikowali oferte firmy inp..st : madera, lizbona, kilkadziesiat miast w europie francja belgia etc. . Na prawde sądzicie ze ludzie tam przegladaja wasze oferty w lokalizacji madera albo marsylia albo Sulejowek albo celestynów? przeciez to śmieszne.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Moon
Pracownik

Moim zdaniem jest to nie uczciwa praktyka. Inne duze portale za stosowanie takich praktyk mialy sprawyw sadzie od rzecznika konsumenta.

Anonim
Pracownik

Sztucznie pdobijają liczbę multilokalizacja, nagle z jednej oferty robi się osiem

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Poinformowany
Były pracownik

Nie zamierzam negować całej odpowiedzi, bo absolutnie nic mi do tego. Chciałbym się jedynie odnieść do wątku co do wynajmu biur. Z tego co kojarze to na socialach wspomnianego Pan-a P od samego początku była informacja, że część zakupionej przestrzeni będą chcieli wynająć.

Aro
Inne

Na jakich podstawach opierasz swoje prognozy, dotyczące przyszłości firmy? Piszesz o o odchodzeniu pracowników. Ilu zatem odeszło i czy wiesz, choćby od niektórych z nich, co było powodem złożenia wypowiedzenia? Zastanawiam się też, czy szefostwo wnika w motywacje i pobudki osób, które rezygnują, by wyciągnąć z tego wnioski?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

nick nie może być pusty
Pracownik

przecież cały czas znikają. Najlepsze są opinie typu "zwolnili mnie, ale w sumie to to rozumiem, sam bym siebie zwolnił, było mega super tam pracować itd." totalnie to kupuję xDDD

Bye felicia
Były pracownik
 Pytanie

Dołączając do firmy dwa lata temu bez ogromnego doświadczenia byłem wdzięczny, że tak szanujący się startup daje mi szansę rozwoju. Od początku jednak pewne zachowania kadry zarządzającej oraz jawna faworyzacja pracowników działu sprzedaży wprawiała mnie o bezwarunkowy odruch uniesionej brwi. W tamtym okresie CEO oraz HoP wybierali się na kosztowne wycieczki, m.in. do USA, by rozmawiać o możliwościach rozwoju oraz predykcjach na najbliższe lata z czołowymi przedstawicielami na rynku światowym. (usunięte przez administratora) Na spotkaniu firmowym powiedziano nam, że spadliśmy poniżej progu rentowności i te zwolnienia były koniecznie. Miesiąc później - same pozytywy, podziękowania za ciężką pracę, zażegnaliśmy kryzys. Aż do połowy czerwca, gdzie (usunięte przez administratora)informuje nas o fakcie, że jesteśmy wiele milionów do tyłu i "będą musiały zostać podjęte kolejne działania). W poniedziałek po weekendzie ledwie zdążyłeś włączyć komputer, a już czekało na Ciebie spotkanie o tajemniczej nazwie "zmiany w organizacji [...]". Następnie po 10-minutowym monologu (usunięte przez administratora) jak to im nie jest przykro, w towarzystwie całej wydalonej reszty działu, zostałeś informowany że Twoja współpraca z firmą się zakończyła i że zrobią nam plan wsparcia i spotkania, jak udoskonalić swoje CV. Wydalone zostały nie tylko osoby z małym stażem, ale również te, które przynosiły przed kryzysem świetne wyniki. Sam miałem jedne z lepszych wyników w swoim zespole. Zaskoczenie? Żaden z TL nie został odwołany ze stanowiska ;) Pozostaje ogromny niesmak do firmy, która decyzję podjęła prawdopodobnie rzucając karteczki z nazwiskami w powietrze i wybierając te, które spadły na podłogę. Podejrzewam, że moja niedawna prośba o podwyżkę i upomnienie się o wspomniane wcześniej przez innych pracowników wyrównanie inflacyjne, przyczyniły się do decyzji podjętej przez kierowników - firma nie raz udowodniła, że woli zatrudniać młodych i niedoświadczonych ludzi, zostawiając na stanowiskach kilku starszych sprzedawców (młodzi biorą w końcu mniej hajsu, a jak zaczną się upominać to zrobimy kolejne rekrutacje!). Mam nadzieję, że (usunięte przez administratora)się opamięta i zacznie słuchać w końcu wykwalifikowanych ludzi oraz swoich pracowników, którzy już od roku trąbili o kryzysie na rynku. Więcej pokory i mniej imprez dla klientów ;) Szkoda mi wielu świetnych osób, których potencjał obecnie marnuje się w tym "startupie". Być może finansowanie z zewnątrz nie byłoby złym pomysłem biorąc pod uwagę, że branża rekrutacyjna zbiera ostro swoje żniwa. Reasumując, niesamowicie zawiodłem się na Just Join IT. Nie wierzcie w rodzinną i bliską atmosferę - jak widać na moim i innych przykładzie, nieważne jak wiele wnosisz do firmy: na koniec i tak zostaniesz wrzucony na 20-osobowe spotkanie i odetną Ci dostępy, a to wszystko tylko w 20 minut!

3
Xxxxxxx
Pracownik
@Bye felicia

W dziale „global” to w ogole byla jedna wielka tragiedia, bo nikt tam nad tym nie panowal, a ci co mieli to udawali. Nie dziwie sie ze glos rozsadku, ze idzie gorszy czas nie dotarl. Kumpel (usunięte przez administratora)ktory za to kiedys odpowiadal tez przeciez odszedl i tez podobno słaba ta koncowka byla.

1
Angela
Inne
@Bye felicia

Mnie ciekawi ten wątek o faworyzacji? Nie rozumiem, na czym to polega? Chodzi o to, że ten dział sprzedaży dostaje lepsze pensje, lepsze benefity, lepsze warunki czy co? Jak to wygląda tak w codziennej pracy?

Nie mam żalu
Były pracownik

Stabilna praca to tylko na poczcie :P Jak zatrudniasz się w startupie to chyba bierzesz pod uwagę ryzyko, że zmiany następują szybko. Ja tam nie mam specjalnego żalu, pracowałam rok, dużo się nauczyłam. O planowanych redukcjach byliśmy poinformowani z wyprzedzeniem i już zaczęłam wtedy rozglądać się na rynku, a teraz mam pierwsze rozmowy o pracę, bo jednak marka JJIT działa. Wiadomo, że jak pracujesz w sprzedaży to jak są niższe przychody to będą zwolnienia. Chociaż było to zrobione po ludzku, a nie jak w Googlu gdy w nocy odcinali ludziom dostępy. Tyle tutaj frustratów, ciekawe że jakoś nikt nie zgłaszał zażaleń, jak jeszcze tam pracowaliśmy.

6
Handlara
Były pracownik
 Pytanie

Zażenowana koleżanko, wydaje się, że mocno Cie to zwolnienie zabolało i chyba wcale tak dobrze ta wysyłka CV nie poszła, no wtedy pewnie tego wpisu by nie było. :) Mnie też zwolnili, po ponad 1.5 roku pracy. Było smutno? No było, fajny miałam zespół, było śmiesznie nawet jak było ciężko. Czy znalazłabym kilka osób które mogłyby być na moim miejscu a zostały? Pewnie tak. Czy dostaję sraczki na gowork z tego powodu? No nie. Praca to praca, znajdzie się inna, w końcu jest po to żeby zarabiać pieniądze. Myślę, że Ty powinnaś zejść na ziemię licząc na to, w tak beznadziejnej sytuacji słowa "nie musicie się martwić" były prawdą :) Buziaczki i mniej negatywnych emocji, życie toczy się dalej ????

1
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

sales
Pracownik

Chyba jednak nie do końca aktualny pracownik, bo o kilku rzeczach nie piszesz prawdy :) Najlepszy sales nadal jest (a dokładnie to są) w firmie. Przypadkowe wyniki jednej osoby, które były spowodowane przekazywaniem firm tylko tej osobie, nie można określać mianem 'najlepszego salesa' - matematyka zrobiła swoje, każdy doświadczony sales o tym wie.

@LZ
Były pracownik
@sales

najlepszy sales odszedł i to wiedza wszyscy, a jeśli uważasz że jego wyniki były przypadkowe to świadczy to o braku twoim kompetencji do oceny wyników salesow. skup się tam lepiej na pupilowaniu - to ci dobrze wychodzi

1
Anonim
Pracownik
@sales

Najlepszy handlowiec odszedl sam i nosil sie z tym wiele miesięcy. Jawnie podkopywano jego osobę w towarzystwie niektorych osob. Nagle z super handlowca, byl przedstawiany jako zły przykład. Sugestia, ze niby po fali zwolnien zostali najlepsi jest przekręceniem rzeczywistosci - taka natura handlowców w tej firmie, wkreca ci wszystko, w(usunięte przez administratora)

Dev
Były pracownik
@Anonim

Po zwolnieniach w IT w zeszłym roku na spotkaniu powiedziano to samo, że zostali tylko najlepsi, co było oczywistą bzdurą bo zwolniono naprawdę dobre osoby.

Sales
Pracownik
@Anonim

Jako obecny pracownik tego działu i osoba, która obsługuje klientów po rzekomym 'najlepszym salesie' (xD) mogę stwierdzić kilka faktów: - klienci doceniają zmianę opiekuna bo poprzedni odzywał się jak tylko chciał kasy, - niektórzy potencjali klienci nie wiedzieli, że mają opiekuna w jjit, - skończyła się toksyczna atmofsera i podwójne standardy (które miały miejsce za poprzedniego cro), - ten sales został zwolniony, a nie odszedł sam i to wszyscy w dziale sales wiedzą, bo widzą co robił i taka jest prawda, - sprzedaż produktów na warunkach niezgodnych z polityką firmy (teraz my to musimy naprawiać), Powyższe informacje to są fakty, każdy z działu sales kto ma klientów po nim to to potwierdza i jest zgodny, że zwolnienie powinno być już dawno. Możecie (i ty też salesie;)) pisać dalej rzeczy, które będą kłamstwem, jednak ludzie którzy tu są widzą ile złego ta osoba robiła i jak wpływała na cały dział, potwierdza to wiele osób i taka pamięć po tej osobie została w tej firmie. Osobiście to żal mi go, jednak każdy pracuje na swój los.

Zostaw merytoryczną opinię o Just Join It Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Just Join It Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Just Join It Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 53.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Just Join It Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 6 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Just Join It Sp. z o.o.
2.8/5 Na podstawie 13 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Lęborska 3B lok. 1.44
    80-386 Gdańsk
  • NIP: 5842781957 REGON: 382708421 KRS: 0000774695
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Just Join It Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii