Kupiliśmy w rodzinie (mieszkamy obok siebie) 2 kotły na eokogroszek od firmy Mirmaol Beata Woźna. w jednym sezonie awarii dwukrotnie uległ sterownik. Za pierwszym razem producent kotła odmówił wymiany sterownika i odesłał nas do jego producenta. Producent odmówił wymiany bo nam sterownika nie sprzedawał. Po interwencji rzecznika praw konsumenta Pani Woźna wymieniła sterownik, pod koniec sezonu drugi sterownik też uległ awariu. Producent kotła przestał odbierać telefony. Po intewencji rzecnika praw konsumenta przedstawicielka Mirmaol zatelefonowała i w bardzo niegrzeczny sposób odmówiła wykonania zobowiązań wynikających z gwarancji. Będę musiał dochodzić swoich praw sądownie. Przestrzegam wszystkich, którzy chcieliby skorzystać z ofery tej "Firmy" (celowo wstawiłem cudzysłów), która w momencie wydania produktu, klienta ma "w głębokim poważaniu". Nie dajcie się nabrać, tak jak my.
Nie ukrywam mieliśmy dostawcę sterowników który nie realizował reklamacji, i szybko zerwaliśmy z nim współpracę, wszystkie wadliwe sterowniki wymieniliśmy klientom na nowy innej firmy, a do tego Pana pojechaliśmy osobiście 200km żeby przełożyć sterownik.
Ciekawa bym była jak taka nagła sytuacja została wynagrodzona serwisantowi, bo rozumiem że jeśli chodzi o wyjazd na tak dużą odległość to można było to podciągnąć pod jakieś dodatkowe godziny robocze?
Tak mieliśmy problem z producentem sterowników z którym już nie współpracujemy i z Panią w biurze ( to nie była szefowa), co do Rzecznika nie dostaliśmy żadnego pisma, z tego co wiem dostała to firma produkująca sterowniki. Po tym jak się dowiedzieliśmy o problemach z reklamacjami, wszystkie wadliwe sterowniki wymieniliśmy na nowe innej firmy.
Zadzwoniłam do firma, ponieważ miałam kilka pytań. Nie zdążyłam nic powiedzieć, bo osoba odbierająca telefon rzuciła słuchawką, jak zadzwoniłam jeszcze raz zostałam zwyzywana od (usunięte przez administratora) i różnych takich. Więc lepiej nie dzwonić, nie pisać, nie korzystać.
Tak to prawda ma baba tupet aż dziwne że ta firma jeszcze istnieje jak klienta traktuje się jak śmiecia. Zero szacunku i nawet nie liczcie na gwarancję bo pani na słowo gwarancja dostaje szału i wtedy dopiero można oberwać
Same tu opinie klientów - a ja chciałabym się czegoś dowiedzieć od pracowników. Warto? Jak wyglądają zarobki w firmie?
kupiłam piec na ekogroszek w marcu 2021r , wykorzystałam końcówkę poprzedniego sezonu grzewczego, żałowałam, że nie zdecydowałam się wcześniej. Teraz rozpoczęliśmy nowy sezon i 20.10.2021r nawaliła dmuchawa, zadzwoniłam do firmy Mirmoal -przyjęto reklamację wyznaczono termin dostarczenia nowej dmuchawy i dotrzymano terminu , otrzymaliśmy pocztą nową . Jesteśmy zadowoleni z zakupu i obsługi klienta. Dziękuję.
Zakupiłem piec w tej firmie po upływie 2 lat wypalił się żeliwny element podajnika palenisko, pomimo 3x próśb nie otrzymałem zamiennika, firmę oceniam bardzo negatywnie jeśli tak traktują każdego klienta to ja dziękuję chciałem aby zakupiony kocioł posłużył więcej a nie tylko 2 sezony, nie polecam tej firmy.
Beznadziejna firma !! Nie polecam !!!