Opinie o Nobitech Piotr Dejneko w Żory

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Nobitech Piotr Dejneko. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Nobitech Piotr Dejneko o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Nobitech Piotr Dejneko w Żory

Klient
Inne

Towar dotarł 6-go dnia od zaksięgowania wpłaty,niezgodny z ofertą i zamówieniem,gorszy wizualnie i wymiarowo. Telefonicznie nic nie można załatwić,wymagano pisemnej reklamacji(nawet nie mejlowej) i po raz kolejny usiłowano mnie oszukać twierdząc,że wysyłka reklamacyjna ma być na koszt klienta. Po półtora tygodnia od przyjęcia reklamacji telefon,że zwrócą mi pieniądze-bez pisemnego rozwiązania reklamacji chociaż sami taka drogę wybrali.Ja żądałem towaru zgodnego z oferta i zamówieniem,nadal kusi następnych łosi bo jest w ofercie. Nikt nawet nie użył słowa "przepraszam",najwyraźniej to ich codzienne praktyki.NIE POLECAM.

4
Klient
Inne
@Klient

Masz człowieku problemy, gorzkie żale, że tacy ludzi naprawdę istnieją hahah.

NOBITECH
Pracownik
@Klient

Opinia nieprawdziwa i bardzo nas krzywdząca. Klient w wielu miejscach zamieszcza nieprawdziwe i krzywdzące wizerunek naszej firmy opinie. Klient zakupił parasol za 26,99zł, 4 stycznia o godz. 15:16, sam wybrał dostawę "Paczka w Ruchu" z czasem realizacji 3-5 dni roboczych, co jest podane przy wyborze sposobu wysyłki, paczkę wysłano 5 stycznia, klient otrzymał ją po 4 dniach. Następnie klient zgłosił reklamacje, że względu na długość parasola, który był krótszy o 3,5cm, reklamacja została uznana. Niestety klient jest bardzo niekulturalny, opryskliwy, pretensjonalny, co by się nie zrobiło i tak nie będzie zadowolony. Z strony sklepu wszystko odbyło się profesjonalnie i zgodnie z wszystkim przepisami prawa. Całkowitą nieprawdą jest zarzucanie nam łamania prawa, do którego nie doszło, obsługa z nasze strony był miła i kulturalna, czego o samym kupującym nie możemy powiedzieć.

Klient
Inne
@NOBITECH

Sklep Nobitech WYŁĄCZA pisanie opinii na Ceneo gdy wie,że będą negatywne .W odpowiedzi sklepu jedno kłamstwo goni drugie-powiadomienie o paczce otrzymałem 112.01a więc SZÓSTEGO dnia od zakupu.Pomimo,że na kilka minut przed złożeniem zamówienia dzwoniłem do sklepu by upewnić się,że kupię to co chcę kupić dostałem towar niezgodny z ofertą-nie chodziło tylko o wymiary ale i uboższą jakość wykonania niż w ofercie(np.brak okuć). Próbowano wysyłką reklamacyjną finansowo mnie obciążyć zamiast zgodnie z prawem siebie.Próbowano mi wmówić,że sposób rozwiązania reklamacji należy do sprzedawcy-boga.Wreszcie odmówiono wymiany na zgodny z zamówieniem i ofertą.Sklep nie zrobił nic by się z reklamacji wywiązać.To CZTERY przykłady łamania prawa przez sklep w tak prostej prawnie sprawie. Nie mogłem być niekulturalny i opryskliwy gdyż tylko mejlowo się z nimi kontaktowałem by mieć niepodważalne dowody na łamanie prawa i wszystko co o nich piszę potrafię udokumentować. Szczerze ODRADZAM zakupy w tym sklepie.

4
NOBITECH Nowy wpis
Pracownik
@Klient

Panie Mirosławie: 1 – przedmioty zakupione po godnie 13 wysyłamy następne dnia, ponieważ po 13 odbiera je kurier, informacja taka znajduje się na stronie sklepu oraz w wiadomościach e-mail, pan zakupu dokonał o godzinie 15:16. 2 – to pan wybrał najtańszą przesyłkę „Paczka w ruchu” której czas dostawy wynosi 3-5 dni roboczych, informacja taka znajduje się na stronie przy wyborze formy przesyłki. 3 – przesyłka dotarła na 6 dzień, czyli wszystko odbyło się prawidłowo i zgodnie z umową. 4 – w ofercie wkradł się błąd dotyczący długości parasola o 3,5cm, który został poprawiony na stronie. 5 – telefonicznie zgłosił pan błąd w ofercie, w odpowiedzi dostał pan na e-mail etykietę na darmowy zwrot, bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów. 6 – po otrzymaniu reklamacji została ona pozytywnie rozpatrzona, na pana korzyść. W reklamacji zażądał pan wymiany rzeczy na zgodną z umową. Niestety posiadamy tylko parasole o 3,5cm krótsze, dlatego nie może spełnić pana żądania, nie wyczarujemy dłuższego parasola. Z tego powodu zgodnie z prawem art. 560 par. 2 Kodeksu cywilnego zwracamy panu pieniądze za zakup. 7 – o sposobie rozwiązania reklamacji, został pan powiadomiony telefonicznie oraz e-mail. Wszystko odbyło się zgodnie z przepisami prawa. Kontaktowaliśmy się z panem przynajmniej kilkukrotnie telefonicznie, przez cały czas był pan bardzo niekulturalny, opryskliwy, pretensjonalny. Z strony sklepu wszystko odbyło się profesjonalnie i zgodnie z wszystkim przepisami prawa. Całkowitą nieprawdą jest zarzucanie nam łamania prawa, do którego nie doszło, obsługa z nasze strony był miła i kulturalna, czego o pani nie możemy powiedzieć. Pana wypowiedzi o łamaniu przez nas prawa są pomówieniami i naruszają nasze dobre imię.

Klient Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@NOBITECH

W Waszej odpowiedzi z dn.28.01. piszecie ,że klient otrzymał przesyłkę 4 dnia a w odpowiedzi z 01.02.,że na 6 dzień- i to świadczy aż nadto wyraźnie o Waszych ciągłych kłamstwach. Etykietę na darmowy zwrot dostałem bo WYMOGŁEM ją na sprzedawcy,który uparcie twierdził,że zwrot jest na koszt klienta i to świadczy o Waszym ciągłym łamaniu prawa,choćby Wasze twierdzenie (pisemne),że to sprzedawca decyduje o sposobie rozwiązania reklamacji. To czy posiadacie na stanie towar zgodny z ofertą czy nie,nie zwalnia Was z OBOWIĄZKU WYMIANY na zgodny z ofertą-nie wiecie o tym czy myślicie,że klient nie wie? Może nie trzeba było oferować towaru,którego nie macie zamiaru wysyłać,bo w momencie złożenia zamówienia towar zgodny z oferta był na stanie co ustaliłem telefonicznie (przed złożeniem zamówienia) ale został mi przysłany towar gorszej jakości bo byście za mało zarobili? W tej jednej sprawie CZTEROKROTNIE złamaliście prawo o etyce nie wspominam bo i tak nie zrozumiecie.. Publiczne zwracanie się do klienta po imieniu bez jego zgody świadczy o Waszej kulturze osobistej a raczej jej braku co już jakoś mnie nie dziwi. Nawet za komuny klient był traktowany lepiej. (usunięte przez administratora)i żenada a nie sklep!!

2
Jerzy Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Klient

Panie Mirosławie, wszystko rozumie pan po swojemu, „paczkę wysłano 5 stycznia, klient otrzymał ją po 4 dniach” - po 4 dni od wysłania, a nie zakupu. Duże problemy z zrozumieniem czytanego tekstu. Reklamacja uznana, więc o co chodzi? Z strony pana Mirosława sam hejt i pomówienia. Kupujący nawet nie ma odwagi podpisać się pod tym hejtem i wylewaniem pomyj, taka odwaga hejtera anonimowo obrażać innych. Wg mnie sklep, jeśli posiada dane, powinien pana pozwać.

Klient Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Jerzy

Paczkę otrzymałem 11.01.Sprzedawca Jerzy faktycznie czegoś nie zrozumiał albo policzyć do 6 ma problem. Z czytaniem też nie tęgo-wcześniej pisałem,że wszystko co wobec sklepu twierdze potrafię udokumentować,rozumiem,że to nie celowe niezauważenia? Reklamacja uznana ale o sposobie jej rozwiązanie decyduje KLIENT a nie sprzedawca a klient żąda wymiany przedmiotu na zgodny z opisem. No i skąd Jerzy zna imię klienta jeśli sam jest tylko też klientem??? Żenada do kwadratu a nie sklep-OMIJAĆ Z DALEKA!!!

Waldek
Inne

Firma dobra pod każdym względem, fajna atmosfera w pracy i całkiem przyzwoite zarobki, polecam!

wsd

Super pracodawca !

Alojka

Zenada. Podsluch odbiera tylko z 2 metrow a na dodatek przesylka miala byc wyslana na inny adres zeby nie dostala sie w rece meza to wyslali wlasnie na adres domowy (mimo iz podalam inny)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Zostaw swoją opinię o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Nobitech Piotr Dejneko. Jak oceniasz zaangażowanie rekruterów, ich podejście do kandydata, punktualność oraz organizację spotkania? Czy poleciłbyś aplikację innym? Czekamy na Twoją opinię.
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Projektant/-tka OZE
Toruń
Green Capital S.A.
(157 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert

Zostaw merytoryczną opinię o Nobitech Piotr Dejneko - Żory

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Nobitech Piotr Dejneko
3/5 Na podstawie 10 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Św. Stanisława 1
    44-240 Żory
  • NIP: 6511704923 REGON: 363529280
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Nobitech Piotr Dejneko
Przejdź do nowych opinii