Zamawiałam tam zestaw do salonu, sofa i dwa fotele w tkaninie welwetowej. Przy zamówieniu doradzono mi odnośnie tkaniny tak aby nie brudziła i można było ją łatwo odświeży. Jestem bardzo zadowolona, meble bardzo wygodne i starannie wykonane - polecam :)
Pracowałam w tej firmie.Szefowa bardzo wymagająca i dokładna, można powiedzieć upierdliwa ale wypłaty na czas,z urlopem nie było problemu jak wypadło nagle iść z dzieckiem do lekarza to tez spoko.Ogólnie polecam.
Kupiłam narożnik w firmie F.P.U.H. Black Cat Design Goczol Katarzyna - Żegocina. Polecam z czystym sumieniem. Zawsze odpisywali na moje maile, a nawet na sms. Bardzo dobry kontakt miałam zwłaszcza z Panią Basią z obsługi na infolinii. Nawet jak pozmieniały mi się plany i nie mogłam odebrać narożnika w ustalonym wcześniej terminie, wszystko udało się zorganizować po mojej myśli. Bardzo profesjonalne podejście do klienta!
Kurczę z opinii klientów wylewa się nieprofesjonalne podejście do klienta. To jest tu norma czy pojedyncze takie przypadki wynikłe z zabiegania, stresu itp? Chciałam tu się starać o pracę ale trochę mnie przeraziło to podejście. Czy tam stale panuje taka atmosfera pełna napięcia i pretensji czy może pracuje się normalnie i spokojnie?
Kanapa fatalnie wykonana, tkanina bardzo słaba, Ponaciągana tak,że rozeszła się na szwach. Przy rozłożeniu jeszcze gorsze wykonanie, od strony nie widocznej przy złożonej kanapie. Na wszelkie próby reklamacji odpowiedż jest taka,że od lewej strony to nie widać . A reszta wg rzeczoznawcy zakładowego jest dobra. Klient traktowany jak intruz jak juz zapłacił. Jedyne co pozostaje to patrzeć na bubel albo iść do sądu. Za takie same pieniądze można kupić porządny mebel u wielu innych producentów. Nie polecam kupowania w tej firmie , tym bardziej przez internet.
Omijać wielkim łukiem tego pracodawcę i (usunięte przez administratora). Kontakt z firmą zawsze pretensjonalny, odbierają telefon jak kupujesz, a jak jest problem, to wtedy klient jest problemem i nie odbierają telefonów. Nie polecam.
Niekompetencja, brak wyrozumiałości i empatii, a wszystko dlatego iż omyłkowo podałam zły nr telefonu. Kierowca, który wrzeszczy na klienta i używa sformułowań "walę ten wasz stolik" i "niech pani kupi sobie nowy telefon, nara" i się rozłącza... Kolejna osoba z obsługi, która notorycznie obwinia klienta twierdząc w każdym mail, że wina jest tylko i wyłącznie po stronie klienta, choć firma sama nie spełniła dwóch podstawowych warunków dostawy i własnego regulaminu (ale to ich zdaniem nie jest istotne). Brak jakiejkolwiek nici porozumienia a na koniec groźba ze strony pracownik, że teraz jedyna już opcja wysyłki jest kurier, co jest kolejnym złamaniem regulaminu, gdyż pobierają 150 zł za transport własnym kierowcą z czego się szczycą podczas pierwszych rozmów telefonicznych. Kompletny brak szkolenia z zakresu obsługi klienta i doprowadzanie wręcz klienta do stresu poprzez krzyki, wyzwiska i ciągłe obwinianie. Moje sugestie dla F.P.U.H. Black Cat Design Goczol Katarzyna: Lepsze szkolenie pracowników z zakresu obsługi klienta. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wysłucha strony klienta i znaleźć obopólne zadowalające rozwiązanie .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w F.P.U.H. Black Cat Design Goczol Katarzyna?
Zobacz opinie na temat firmy F.P.U.H. Black Cat Design Goczol Katarzyna tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.