Opinie o Shopee Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Shopee Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Shopee Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Shopee Sp. z o.o. w Warszawa

Stopalledrogo Nowy wpis
Inne
 Pytanie

I co się narobiło jaki był tak na prawdę powód opuszczenia Polski przez shoppe? Tak z dnia na dzień ? Są tutaj pracownicy , szkoda bo teraz w siedzibie byłego już shoppe można by było na że uruchomić w ramach start up na nowo konkurenta dla alledrogo monopolisty przykro że odchodzicie lubiłem przez tą platformę robić zakupy nie miałem problemów z zakupami i co najważniejsze był konkurent na rynku a tak to (usunięte przez administratora) w tym kraju tektury

kidtr Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Stopalledrogo

Startup bez pieniędzy? To można zrobić w dowolnym miejscu, bez wynajmowania biura. Shopee to nie było tylko biuro. To były procedury, serwery, cała infrastruktura, soft, marketing. Twój pomysł jest kiepski ;)

henryk Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Wiadomo coś na temat anulowanych zamówień? Zawsze po anulowaniu zwroty blikiem pojawiały się od razu na koncie, tymczasem po zamknięciu platformy za anulowane zamówienia po kilku dniach zwrotów wciąż nie ma. Kontaktu z firmą również.

Jerzy Nowy wpis
Inne

Dzień dobry zostałem (usunięte przez administratora) podrobiony produkt z daleka od tej firmy to (usunięte przez administratora)

Shopee
Pracownik

Drodzy Kandydaci i Pracownicy, Odpowiadając na Wasze komentarze chcemy Was zapewnić, że słyszymy i rozumiemy Wasze argumenty. Jako firma, która dopiero rozpoczyna swoją działalność na polskim rynku, pracujemy nad tym, aby sytuacja uległa zmianie na lepsze, a nasi obecni, jak i przyszli Pracownicy byli zadowoleni z panujących warunków pracy. Stworzyliśmy dla naszych Pracowników kilka możliwości przekazywania nam informacji zwrotnej na temat oczekiwanych zmian i jesteśmy w trakcie ich wdrażania. Zdajemy sobie sprawę z różnicy kultur i konieczności dopasowania procesów do lokalnych zwyczajów. Obecnie jesteśmy na etapie ich układania, ale chcielibyśmy się odnieść do kilku kwestii. Godziny pracy od 8:30 do 17:30 to jedynie rekomendowane godziny spotkań biznesowych, a nie obowiązkowy grafik dla wszystkich Pracowników. Pracujemy standardowo 8 godzin dziennie z dodatkową godziną na przerwę, którą możemy wykorzystać do własnych, prywatnych potrzeb. Odnosząc się do komentarzy na temat tzw. Timesheetów, chcemy zaznaczyć, że jest to formalny wymóg związany z zatrudnieniem tymczasowym przez agencję zewnętrzną, które dobiega końca. Osoby, które teraz są w procesie rekrutacyjnym, będą zatrudnione już bezpośrednio przez Shopee. Nieustannie zatrudniamy kolejne osoby, aby zrównoważyć ilość pracy między członków zespołu. Pracujemy także nad wprowadzeniem polityki odbioru nadgodzin. Reagując na potrzeby naszych Pracowników wprowadziliśmy szereg zmian organizacyjnych w firmie. Natomiast każdy, bez wyjątku, kto ma niepokojące objawy zdrowotne mogące wskazywać na zarażenie wirusem (usunięte przez administratora) jest zobowiązany do pozostania w domu, zaś w naszym biurze przestrzegane są zasady bezpieczeństwa. Mamy w planach wprowadzenie kolejnych udogodnień, w tym między innymi jesteśmy w trakcie projektowania naszego pierwszego biura Shopee jednej z najlepszych warszawskich lokalizacji. Bardzo ważna jest dla nas atmosfera pracy i budowanie ducha zespołu, w związku z czym wprowadziliśmy dedykowany budżet na aktywności zespołowe, zaś w okresie świątecznym wszyscy pracownicy będą mieli 2 dodatkowe dni wolne od pracy, nie zmniejszające puli należnego urlopu. Dołączenie do organizacji na tak wczesnym etapie rozwoju jest ekscytującą szansą tworzenia biznesu od podstaw, co wiąże się z tym, że kolejne benefity pracownicze, będą sukcesywnie wdrażane w najbliższym czasie. Wiele już zostało zrobione, ale wiemy, że kolejne wyzwania przed nami. Wierzymy jednak, że zdołamy sprostać wymaganiom i wspólnie stworzymy wyjątkowe miejsce pracy. Zespół Shopee

2
Pracownik
Pracownik
@Shopee

Pracuje w Shopee i musze przyznac, ze to prawda. Ludzie przekazuja feedback i na tej podstawie wiele sie juz zmienilo na lepsze, fajnie ze ktos ten feedback bierze pod uwage i jest otwarty na zmiany bo wiem z doswiadczenia, ze zazwyczaj bywa z tym roznie. Atmosfera w pracy bardzo dobra, ludzie pomocni, warunki super. Niedlugo sie przenosimy do nowego biura, umowy juz od stycznia bezposrednio z Shopee, wiele osob dolacza i praca zaczyna byc rozsadnie rozdzielana miedzy czlonkow zespolu. Dodatkowe wolne na swieta tez na plus.

2
anonim
Inne
@Shopee

Jestem klientem który został (usunięte przez administratora) przez sprzedawcę na tej stronie. Zgłaszałam to do biura obsługi, jedynie co usłyszałam to ze (usunięte przez administratora) zostanie zablokowany...a nadal sprzedaje...klient natomiast nie ma żadnych praw...Nawet komentarza nie może wystawić kiedy zostaję (usunięte przez administratora) tak jak ja... Natomiast sprzedawca (usunięte przez administratora) ludzi a potem blokuje..wiec nawet nie można się skontaktować w celu uzyskania zwrotu pieniędzy....Nie polecam tam kupować:(

Pracodawca

@anonim

Bardzo nam przykro, że taka sytuacja miała miejsce. Niestety bez numeru zamówienia nie jesteśmy w stanie odnieść się do tej konkretnej transakcji. Shopee daje natomiast gwarancje bezpiecznych zakupów przekazując pieniądze sprzedającemu dopiero w momencie, gdy kupujący potwierdzi dostarczenie odpowiedniej przesyłki. Jeśli jest jakikolwiek problem z otrzymanym produktem, lub nie został on dostarczony, istnieją 3 sposoby komunikacji z naszym Działem Obsługi Klienta. Możesz skorzystać z czatu, formularza kontaktowego lub infolinii. Wszystkie szczegóły i instrukcje znajdują się pod tym linkiem: https://help.shopee.pl/portal/article/148 Z całą pewnością sytuacja zgłoszona odpowiednimi kanałami, wymienionymi powyżej, zostanie profesjonalnie wyjaśniona. Pozdrawiamy, zespół Shopee.

B
Pracownik
@Shopee

Tu nie potrzebujemy słabych zawodników. Lubisz wyzwania - wpadaj do nas. Szukasz ciepłej posadki. To nie tutaj. Fajnie, że HR dba o masazyki. Wszyscy wiemy, że timeshity to po prostu papierologia, którą trzeba odbębnić. Ludzie przecież przychodząc do nowej firmy, która chce być ważnym graczem na polskim rynku nie oczekiwaliście, że po 8 godzinach pracy pójdziecie do domu. To jest e-commerce. Tu biznes kręci się 24/7, więc trzeba tak być dostępnym. Wiadomo klienci i partnerzy biznesowi są najważniejsi.

2
Zenek
Pracownik
@Shopee

Skoro jest tak cudownie to czemu wciąż podpisujemy fałszywe godziny pracy. To nie jest zgodne z polskim prawem

Lolek
Kandydat
@B

Niezły z Ciebie korpo-szczur, jak ciągle plujesz jadem, że ludzie nie chcą pracować po 16 godzin dziennie :)

Pracodawca

@Zenek

Dziękujemy za komentarz. Tzw timesheety przestały już obowiązywać - od stycznia 2022 wszyscy obecni, jak i przyszli Pracownicy Shopee są i będą zatrudnieni przez Spółkę co wiąże się z tym, że nie będzie konieczności ich podpisywania.

Angelika
Pracownik
@Pracownik

Do nowego biura do nowej pracy XD

Pawełek
Pracownik
@Angelika

Z nową umową też może być problem lol

He he
Były pracownik

Jak tanie wino XD

logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator Linii Produkcyjnej
Tychy
HILTON FOODS LTD SP ZOO
(229 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
He he
Były pracownik
 Pytanie

Czy warto bylo szaleć taaaak?

Shopee pi pi pi
Inne

Shopee zamyka swoja dzialalnosc w PL. Ah, jakze nam bedzie brakowac tych komentarzy na gowork.pl jak to azjatycki model pracy ma sie nijak do polskiej rzeczywistosci. Pracownikom Shopee zycze powodzenia w szybkim odnalezieniu sie na rynku pracy, pracy jest duzo, wiec szybko znajdziecie zajecie. Troche szkoda ze znika konkurencja dla Allegro, ceny rzeczywiscie byly nizsze.

Ems
Inne
 Pytanie

Jestem sprzedawcą na Shopee i bardzo mnie interesuje jak wygląda tam praca. Szczególnie w sprawach zwrotów towarów przez klientów i niezgodności praktyk Shopee z prawem polskim. Jak weryfikowane są zwroty towarów? Mamy z innymi sprzedawcami dużo problemów z.. niedorobionymi procedurami. Np brak możliwości częściowego zwrotu zakupu cz pieniędzy. Klient kupił telewizor, jeden chce zwrócić - nie ma takiej opcji. Może zwrócić tylko całość. Zaznacza więc zwrot. Sprzedawca sprawdza przesyłkę - klient zażądał zwrotu za całość, a odesłał tylko jeden telewizor. Sprzedawca może tylko zaakceptować zwrot, lub założyć spór z shopee. Spór zostaje odrzucony bo... Bo tak i już. Shopee zwraca klientowi pieniądze z salda sprzedawcy za 2 telewizory. Rezultat - klient ma tv w domu za darmo. Jak to się dzieje? Nikt tego nie czyta? Czy spory są rozwiązywane masowo bez nawet sprawdzania ich? Kolejna sprawa - ma forum sprzedawców na fb widziałem film z instruktażem jak "zdobywać darmowe rzeczy na shopee" - czy shopee ma zamiar coś z tym zrobić? Sprawa dotyczy właśnie tych automatycznie potwierdzanych zwrotów. Dlaczego załatwienie czegokolwiek trwa u was tak długo? Ludzie na czacie Albin nie wiedzą jak pomoc, albo "dziękujemy, twoje zgłoszenie zostało przyjęte i zostanie rozwiązane w ciągu 48 godzin". Po czym nic się nie dzieje przez tydzień w tej sprawie. Jak więc rozwiązywane są zgłaszane problemy? Pracownicy shopee mają tyle zgłoszeń, że się nie wyrabiają z nimi i robią na odwal? Albo przeciągają czas z 2 dni do nieskończoności? Dlaczego? Kolejna sprawa - Opiekun Sprzedawców na oficjalnej, zamkniętej grupie na fb - ile osób obsługuje to konto? Pytam z ciekawości. Z jakich działów zostało zwolnionych najwięcej osób? Czy planowane są jakieś zmiany, żeby bardziej szanować sprzedawców? Żeby ich problemy rzeczywiście były rozwiązywane? Czy jako pracownicy, nie boicie się jak np jak wydajecie jakieś decyzje niezgodne z polskim prawem? Kto odpowiada za zmiany w polityce platformy? Np przeznaczenie kasy na Sławomira czy masę reklam w radiu i TV zamiast na specjalistów IT i compliance, którzy by mogli usunąć bugi na platformie? Przecież to powinno być ważniejsze, żeby utrzymać sprzedawców i wysoki poziom obsługi niż reklamowanie dziurawego Shopee, które jest pożywką dla (usunięte przez administratora) wyłudzen, złodziei

3
Ems
Inne
@Ems

W przykładzie z telewizorami chodziło mi o to że kupił dwa telewizory i jeden chciał zwrócić.

Icek
Pracownik
@Ems

Szkoda że nie wiedziałem to bym zamówił z 10telewizorów???? czysty zysk płacę za sztukę 9 idzie do lombardu i nikt mnie nie ściga gdyż w shopee właściwie jestem anonimowy to firma zarządza kontaktami nie sprzedający

Ira
Inne
 Pytanie

Dziwne jest to że dostałam wiadomość że dostarczono przesyłkę polecona i że ppdpisano j odebrano, gdzie ja na oczy nie wiwdzialam tej paczki. Bo w pracy byłam. I do kogo sie zwrócić (usunięte przez administratora) jakis. Ktos za ciebie podpisuje i h..j nie masz nic

4
Icek
Pracownik
@Ira

Do firmy kurierskiej z numerem przesyłki lub bezpośrednio do shopee do sprzedawcy masz 14dni na reklamację

Farinelli
Inne

Zrobiłem pierwsze zakupy na Shopee i od razu porażka. Zamówiłem za pobraniem 4 żele pod prysznic, a przysłali mi tylko jeden. Nie polecam!!!

4
eas
Inne
 Pytanie
@Farinelli

Ale po co ta ocena w wątku o pracodawcy? Oceń sprzedawcę a nie tu na gowork... Ludzie, ogarnijcie sie

Debbil
Pracownik
 Pytanie
@Farinelli

To po coś wpisał w liczbę wysyłki 1 zamiast 4sztuki? To nie warzywniak u pani krysii

Snoop pracz
Inne

Shoope znika z Polski z wygenerowanym zadłużeniem. Ach ci Azjaci potrafią wyprać podatek i zakładać lokaty za pieniądze sprzedawców mądry naród

Artur
Inne

Firma drucik.Zero kontaktu z moją osobą co do kupionego produktu.Kontakt tel.nie istnieje a smsy to jakieś wygenerowane z rękawa odpowiedzi.

2
Marzena
Inne
@Artur

odpowiedzi? a jakie pytania są od Pana tam słane? ogólnie to udało się podłapać kontakt z kimś z obsługi? pytam, bo ciekawa jestem z czego takie problemy mogą wynikać. Mają niedobór na stanowiskach? orientuje się ktoś ilu obecnie zatrudniają?

Icek
Inne
@Artur

Bzdura. Masz 14dni na zwrot towaru i pieniądze wracają. W lorównaniu z innymi aplikacjami ta jest bardzo uczciwa. Nie musisz udowadniać że sam zepsułeś towar itp. robiłem tam zakupy ponad 10razy nigdy nie dostałem bubla jak np na joom gdzie sprzedają masę (usunięte przez administratora)

Icek
Pracownik
@Marzena

Na smsy jak to ten pan zwał czy kontakt pisany odpowiada inteligentny boot. Tam jest z 8osób które kierują całym polskim działem więc trudno żeby przy milionie zamówień dziennie odpowiadali każdemu

LECIMY TUTAJ
Były pracownik

No jest wszystko w porządku,jest dobrze,dobrze robią,dobrze wszystko jest w porządku.Jest git pozdrawiam całą Legnice,dobrych chłopaków i niech sie to trzyma.Dobry przekaz leci

2
Marzena
Kandydat
@LECIMY TUTAJ

A możesz to jakoś dookreślić / rozwinąć? Bo że jest w porządku to idzie zrozumieć ale co konkretnie? opowiesz coś o aktualnych warunkach pracy?

Czekamy
Inne

Czekamy na opinie pracowników po dzisiejszym ogłoszeniu o zamknięciu Shopee w Polsce. Opiszcie swoje historie!

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Shopee Sp. z o.o.?

Xyz
Były pracownik
@Pytanie

Żadne xD

ola210278@wp.pl
Inne
 Problem

Dzień dobry. Anulowano moje zamówienie i na prośbę o zwrot potwierdzonej wpłaty wysyłają mi wygenerowaną formułkę żeby poprosić o zwrot kasy i tak w kółko. Zdecydowanie negatywna jest moja opinia

5
Doradca
Inne
@ola210278@wp.pl

Za anulowane dostaniesz z automatu mordo, nie dygaj.

Ala
Inne

Porażka. Opłaciłam zamówienie ale nie otrzymałam żadnego potwierdzenia. Zamówienie również nie przyszło i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.

1
????
Pracownik

durna reklama

1
!!!!
Pracownik
 Rekomendacja
@????

Świetna i merytoryczna opinia pracownicza, drogocenny feedback, na którym można budować długoletnią kulturę organizacyjną!

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Naprawde z całego secra nie polecam nikomu tej firmy a zwłaszcza działu marketingu. firma jest strasznie śliska. Organizacja pracy jest karygodna, a osoby zarządzające zespolem znacaja się na podwładnych zamiast ich czegokolwiek nauczyć. Jestem już byłym pracownikiem Shopee i naprawde ciesze sie z tego. na samym poczatku musisz zainstalować kilka programów na własnym telefonie do celów komunikacji w firmie. nie ma mowy o telefonie słuzbowym. Telefon jest podłaczony do internetu to szykuj sie na ciagle powiadomienia nawet do 2 w nocy gdyz marketing pracuje na dwie zmiany. Inaczej mówiac witamy w pracy 24/7. Nauka i szkolenia w firmie nie wiem jak mam sie na ten temet wypowiedziec bo dzieki bogu moja juz byla menagerka wyjechała na 2 tygodniowy urlop i zadania ktore musiałam wykonywac pokazywali mi o miesiac/ 2 miesiace wyżsi stażem pracy koledzy. Na wiekszosc pytan nie dostaniesz odpwiedzi albo usłyszysz : ,, tak juz jest tak rob ja sama nie wiem". Menagerka po powrocie gnebiła wszystkich ze jest niezadowolona, sama sie gubila w tym co mowi po czym zmieniała zdanie. W firmie musisz ciagle pracowac i pisac na chacie zeby kazdy widzial ze cos robisz. Kiedy ja dogadałam sie z jedna osoba zwiazaną z zadaniem na chacie prywatnym i na ogolnym zeby wszyscy widzieli czekała mnie awantura ze pisałam z osobą na chacie prywatnym i ze teraz nie mam podkładki zeby pokazac ze to nie ja popelniłam bład. Firma nie umie organizowac zadan i kazdy pisze na chacie ogolnym zeby miec screen ze pisał i jak cos padnie, a tak na pewno sie stanie to nie jego wina i mozna zrzucic na kogos innego. Jezeli dostajesz oferte z tej firmy mów jak najwiecej potem i tak po kilku miesiacach dostaniesz wypowiedzenie, zapytaj sie o wszystko. Ja i moi znajomi zaczynajcy prace na samym poczatku podczas podpisywania umowy dowiedzielismy sie ze praca tez jest w weekedny ( niektorym z nas nie dostarczono tej informacji), innym przekazano informacje o innych stawkach nocnych co okazało się kłamstwem. na pytanie zadane osobom pracującym w HR usłyszelismy : ,,masz to na piśmie?". Chcesz dołaczyć do Shopee załatw sobie dobrego prawnika. Dział marketingu cytujac to są tylko problemu i stres. Ciagle jest coś, zle . zero dobrego feedbacku, ciagle robisz za mało za wolno nawet jak czasami nie chodzisz na przerwy. w moim przypadku pracowałam na dwa działy, jeden by ze mnie bardzo zadowolony, drugi niestety nie poniewaz menagerka chciała sie mnie pozbyć.Wypowiedzenie dostałam dzien po rozmowie z managerka, przypadek nie sądze. Praca w tej firmie nie jest warta tego stresu. Nie polecam nikomu pracy w shopee zwłaszcza w dziale Marketingu i z moja byłą szefowa. Ciesze sie ze nie musze tam wrocic, jestem zdrowa psychicznie rozmowa z psychologiem pomogła, wszystkim z Shopee zycze jak najgorzej. Ps. tez przed dołaczeniem czytałam gowork i myslałam ze to kłamstwo, niestety teraz dziele sie opinia bo niestety to wszystko to prawda

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękujemy za komentarz. Bardzo nam przykro, że Twoje doświadczenia związane z pracą w jednym z naszych zespołów są negatywne. Jako pracodawca z uwagą czytamy wszystkie opinie i staramy się reagować, wprowadzać potrzebne zmiany. Na podstawie informacji zwrotnych zrewidowaliśmy m.in. proces wdrożenia do organizacji. Chcemy mieć pewność, że wszyscy nasi pracownicy są pod dobrą opieką. Dbamy też, aby nasi managerowie tak samo skutecznie dbali o biznes, jak o ludzi. Jeśli mimo wszystko zdarzają się jakiekolwiek trudne czy nieodpowiednie sytuacje, prosimy o informowanie o nich. Wszystkich pracowników zachęcamy do kontaktu z przełożonymi albo HR Business Partnerami. Na podstawie informacji zwrotnych możemy reagować. Chcemy również podkreślić, że odpowiednio informujemy pracowników i nie wprowadzamy ich w błąd. W ramach wdrożenia prowadzimy specjalne sesje, podczas których dokładnie omawiamy zagadnienia związane z czasem pracy oraz systemem wynagrodzeń.Osoby pracujące na zmianie wieczornej otrzymują dodatek za pracę w porze nocnej (zgodnie z kodeksem pracy) oraz specjalny bonus (dodatkowa inicjatywa Shopee) za każdy dzień pracy na takiej zmianie. Odnosząc się natomiast do innych fragmentów komentarza chcielibyśmy podkreślić, że telefony służbowe są dostępne dla pracowników, natomiast forma kontaktu, taka jak czat, umożliwia nam szybszy kontakt i podejmowanie decyzji bez zwłoki, co ma ogromne znaczenie w dynamicznym środowisku.

Malay
Były pracownik
@Shopee Sp. z o.o.

Informujecie informujecie - tak skutecznie, ze większość ludzi nie wie o konieczności pracy weekendowej bądź zmianowej, a o tym fakcie dowiadują się dopiero od swojego managera w trakcie onboardingu. O dostępności na SeaTalku 24/7 już nie wspomnę.

K.
Były pracownik
@Malay

To samo było w moim przypadku. Nikt mi nie wspomniał o weekendach dopiero menager.

Pracodawca

@Malay

Dziękujemy za Twój komentarz. Jeśli stanowisko tego wymaga, z wyprzedzeniem informujemy kandydatów o potencjalnej pracy zmianowej. Większość naszych pracowników obowiązuje jednak zadaniowy tryb pracy. SeaTalk to firmowy komunikator, z którego chętnie korzystamy, ponieważ znacznie ułatwia nam proces komunikacji. Od pracowników oczekujemy aktywności tylko w godzinach ich pracy.

J.
Były pracownik
@Shopee Sp. z o.o.

Chyba samo nie wierzycie w to, co piszecie. Przykład Marketingu gdzie ludzie głośno mówią o tym, ze nic nie wiedzieli o pracy weekendowej. Na seatalku każdy pracownik marketingu jest bombardowany nawet o 2 w nocy. Ludzie i tym mówią i będą mówić.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@J.

Widze ze firma stara sie tu wybielic jak tylko mozna. Zero informacji o weekendach oraz o stawce jaka sie placi za nocna zmiane. Wspominacie ze wszystko bylo mowione? Nie zapomne paniki i konsternacji w oczach osoby ktora miala odpowiedziec na pytania zwiazane z weenedami. Jedyne na co bylo stac pracownika tej firmy ,,macie to na pismie?”. Polecam nagrywac rozmowy i w sumie isc z prawnikiem na podpisywanie umowy. Wiele osob narzeka i narzekac bedzie, niestety nie wroze przyszlosci tej firmie z takim postepowaniem. A z drugiej strony spoko wyszlo ze sie pozegnalam, mam teraz 1000 razy lepsza prace niz ten cyrk, pozdrawiam zycze jak najgorzej

z
Inne
 Pytanie
@K.

A czytałeś umowę? Przecież takie rzeczy powinny być zawarte w umowie

1
eks
Pracownik
@Malay

Dokładnie. Skusiliście masę ludzi do podjęcia pracy u was - korzystne warunki finansowe, to prawda- ale zapomnieliście o informacji o zmianach weekendowych a na koniec i tak wywaliliście ich bo Ian musi ciąć koszty bo w Indiach źle się dzieje xD

Alumni
Były pracownik
 Problem
@J.

Potwierdzam, shopee oczekuje dostępności 24/7 przynajmniej w działach operacyjnych. Senior manager nie waha się powiedzieć swojemu pracownikowi że dba o to by jego ludzie nie pracowali dłużej niż 18 godzin na dobę, taki jest pro. (To fakt nie plotka) shopee nie przeprowadza onboardingu mającego na celu przygotowanie do wykonywania powierzonych zadań, ale wymaga... zarząd shopee nie ma zaufania do swoich pracowników, przygotowanie slajdow o postepach to 20% czasu pracy. Shopee gra nie fair nie tylko z pracownikami ale z podmiotami współpracującymi. Tak jak mówi się wewnątrz, miesiąc przepracowany w shopee jest jak rok w innej firmie...so true in all its negative meaning. I proszę Shopee nie piszcie, że wam przykro, bo to nieprawda. Shopee to pułapka, wiec jesli zastanawiasz sie czy skorzystac z oferty, pomysl dwa razy.

1
Szok i niedowierzanie vol 2
Pracownik
 Pytanie

Napisałam tu wczoraj opinie i uwaga uwaga mój pracodawca który zawsze promuje kulturę feedbacku usunął moja opinię. Polecam trzymać sie od tej firmy z daleka. Każdy kto tu został (mimo zwolnienia ponad 1/3 zespołu) chce stąd uciec. Wielu managerów dostało awanse mimo zmian. Niektórzy byli na tyle nierazsadni żeby opublikować to na LI. Ciekawe co z planowaną impreza? Zaprosicie też zwolnionych? Skoro stać Was na impreze... Zamiast ocalić jedno czy dwa stanowiska więcej

Szok i niedowierzanie
Pracownik
 Pytanie

Jak czytałam opinie na goworku to nie wierzyłam, pracuje tutaj rok. Po fali zwolnień grupowych gdzie zwolniono 1/3 pracowników panuje fatalna atmosfera. Zwolniono ponad 100 osób a managerowie dostali awanse. Prawie każdy z nich na tym zyskał. Ludzie zwolnieni powinni się cieszyć bo dostali spore odprawy a my zostaliśmy w tym fatalnym, szkodliwym psychicznie środowisku. Niektóre działy planują imprezę dla pracowników. Zwalniają ludzi a robią imprezę? Ten kto został myśli o ucieczce jak najdalej...

Zostaw merytoryczną opinię o Shopee Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Shopee Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Shopee Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Shopee Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 10 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Shopee Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Shopee Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Shopee Sp. z o.o.
1.5/5 Na podstawie 121 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Shopee Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii