Zamówiłam zabawki, które nie spełniły moich oczekiwań. Zwróciłam towar, za który nie mogę doprosić się zwrotu. Sklep twierdzi, że nie ma mojej przesyłki, co nie jest prawdą gdyż mam potwierdzenie inPost, że ją odebrali. Numer telefonu, który podali mi do zwrotu jest już nieaktualny. Bardzo ciężko jest się z nimi skontaktować. Nikomu nie polecę.
PRACOWNICA SKLEPU DINO W KLUCZBORKU NA LIGOCIE PRZY PIEKARNI DNIA 12.12.23 GODZ.6.10 RANO BYLA OPRYSKLIWA WULGARNA I AROGANCKA NA POPROSZENIE O PODANIE NAZWISKA POWIEDZIALA NIECH PAN (usunięte przez administratora) OTO PRZYKLAD DO NASLADOWANIA. .MLODEGO POLSKIEGO SPOLECZENSTWA. JAK PRACOWNICA MLODA SKLEPU DINO JEST TAKA BEZCZELNA ! (usunięte przez administratora)
Dzień dobry wszystkim, Pragnę zapytać w kwestii możliwości współpracy w firmie. Czy firma gwarantuje awanse? Dzięki za wskazówki.