Opinie o Extreme Ride - Andrzej Szczypiński w Łęczyca

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Extreme Ride - Andrzej Szczypiński. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Extreme Ride - Andrzej Szczypiński na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja samochodów osobowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Extreme Ride - Andrzej Szczypiński w Łęczyca

zdegustowany

Zanim Kupisz - Przeczytaj i się zastanów dobrze. Każdemu nowemu nabywcy Quada proponuję wnikliwe czytanie umów i warunków gwarancji które daje do podpisania @Dankoni. Zakupiłem Quada dla 4 letniego dziecka. Nie był to najtańszy model, posiadał elektryczny rozrusznik, światła i 2 bagażniki. po 2 tygodniach użytkowania quada w ogrodzie pękła rama w 4 miejscach. Zgłosiłem się z tym problemem do sprzedawcy który mnie zaatakował i cytuję: "Trzeba czytać co się podpisuje, a warunki gwarancji Pan podpisał" Racja nie czytałem i podpisałem " W tym quadzie gwarancją jest objęty TYLKO SILNIK, tak tylko silnik, nic po za tym. Oznajmił mi to sprzedający Dealer jak i Dystrybutor. Tak więc jeśli dziecko 4 letnie jeżdżąc w ogrodzie może uszkodzić ramę w quadzie, to zastanówcie się czy warto ryzykować zdrowie swojego dziecka. Nie zaufam po raz drugi

Kala
Inne
@zdegustowany

Miałam to samo ... Tylko po dwóch tygodniach spadł łańcuch i zrobił dziurę w karterze .... I co usłyszałam że trzeba czytać gwarancję tam pisze wszystko .... Z dopiskiem słów "chińszczyzna co Wy wymaga od "????‍♀️

Marcin Nowy wpis
Inne

Zakupiłem quada 125 po zakupie Pani dopiero mnie poinformowała że trzeba serwisować co trzy miesiące gdzie kosztuje to 500zł na dwa lata czyli 8x500=4000zł gdzie quad kosztował 6000. Ogólnie tragedia wykończenie wszystko chińskie co chwila coś się psuje a mam go 2 miesiące akumulator zakupiłem nowy sprzęgło nowe + naprawa 400zł. Nie polecam są to oszusty co naciągaja ludzi (usunięte przez administratora)

Zosia Nowy wpis
Inne

Dzień dobry, chłopak widział, że lakiernika poszukiwali kiedyś przez stronę urzędu. Nie wiecie czasem czy taka praca nie byłaby jeszcze możliwa? ma on doświadczenie i może by podjechał z dokumentami. Z finansowego punktu widzenia warto?

Ina Nowy wpis
Inne

Cześć. Pan kiedyś mechanika do siebie szukał w związku z dynamicznym rozwojem, a przynajmniej tak zostało to zaznaczone w opisie. Chłopak zna się na motocyklach i będzie niedługo pracy szukał. Czy warto mu polecić?

Walek Nowy wpis
Inne

Zamówiłem licznik do quada to przysłali całkiem inny. Nie ma kontaktu. Masakra kasę zgarnęli za licznik dwa razy droższy a przysłali dwa razy tańszy. Nie polecam (usunięte przez administratora)

2
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Extreme Ride - Andrzej Szczypiński rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Leszno
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(47 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Lucjan
Inne

Nie polecam tej formy zamówiłem u nich plastik do crossa i miał być on nowy a co się okazało że nie dość że przyszedł utrzymany to jeszcze połamany katastrofa

zdegustowany

Zanim Kupisz - Przeczytaj i się zastanów dobrze. Każdemu nowemu nabywcy Quada proponuję wnikliwe czytanie umów i warunków gwarancji które daje do podpisania @Dankoni. Zakupiłem Quada dla 4 letniego dziecka. Nie był to najtańszy model, posiadał elektryczny rozrusznik, światła i 2 bagażniki. po 2 tygodniach użytkowania quada w ogrodzie pękła rama w 4 miejscach. Zgłosiłem się z tym problemem do sprzedawcy który mnie zaatakował i cytuję: "Trzeba czytać co się podpisuje, a warunki gwarancji Pan podpisał" Racja nie czytałem i podpisałem " W tym quadzie gwarancją jest objęty TYLKO SILNIK, tak tylko silnik, nic po za tym. Oznajmił mi to sprzedający Dealer jak i Dystrybutor. Tak więc jeśli dziecko 4 letnie jeżdżąc w ogrodzie może uszkodzić ramę w quadzie, to zastanówcie się czy warto ryzykować zdrowie swojego dziecka. Nie zaufam po raz drugi

Ja
Pracownik
@zdegustowany

Kupilem u nich quada dla dziecka , po tygodniu sie zepsul ale najciekawsze jest to ze umowe i warunki gwarancji przyslali razem z quadem po zakupie towaru wiec nie bylo mozliwosci sie z nia zapoznac . Prawnik powiedzial ze warunki gwarancji i umowa sa nie zgodne z prawem bo to ze oni sobie tam cos nabazgrali to nie znaczy ze tak jest zgodnie z prawem ( szkoda ze nie napisali ze towar musi byc nie uzywany i w orginalnym opakowaniu bo w przeciwnym razie reklamacja nie bedzie uwzgledniana ) .

Mariusz
Inne
@zdegustowany

Też kupiłem hummer 150 i wachacz tylny pękł i nie idzie nigdzie dostać. Ogólnie ładnie śpiewają jak chcesz kupić, a co później do poprawy i naprawy już nie są mili. Złożyli szybko, ale po chwili się okazało, że hamulce z tyłu nie działają i olej szedł odmą. Za dużo nie chcieli powiedzieć. Porażka nie radzę kupować. Lepiej kupić używanego.

Kala
Inne
@zdegustowany

Miałam to samo ... Tylko po dwóch tygodniach spadł łańcuch i zrobił dziurę w karterze .... I co usłyszałam że trzeba czytać gwarancję tam pisze wszystko .... Z dopiskiem słów "chińszczyzna co Wy wymaga od "????‍♀️

anonim
Inne

Ktoś jeszcze nie dawno pytał o pracę przy serwisie? mnie kiedyś taka oferta ze strony urzędu od zakładu się wyświetlała, tylko ze ona była dla specjalisty ds. sprzedaży. ciekawe czy jeszcze ich tu przyjmują? Pracy po Łęczycy szukam, dlatego się zastanawiam

NICK

POLECAM firma godna zaufania !!!

Dawid
Inne
@NICK

Twoja opinia stawia Extreme Ride w pozytywnym świetle. Co według Ciebie jest największym plusem tej firmy? Czy oprócz wynagrodzenia ,można liczyć na jakiś pakiet socjalny bądź płatne nadgodziny?

Grzegorz
Inne
 Rekomendacja
@NICK

Ja jestem zadowolony z crossa

Agata
Inne
@Grzegorz

a od kiedy masz? i co z gwarancją u Ciebie, bo widzę, że ludzie różnie się opowiadali...

Grzegorz
Inne
@Agata

brałem z tej firmy i quady dla dzieci i coś dla siebie i zawsze można było się dogadać, dzwoniłem na serwis zawsze coś podpowiedzieli,

piotr
Inne

Miesiąc po zakupie crosa 607 125cm pękła obudowa silnika. Oczywiście gwarancja tego nie obejmuje. NIE POLECAM! Ich produkty pękają od samego patrzenia, ściemnianie, czarowanie itp., a na koniec odpowiedź: "niech se pan sam pospawa bo to nie nasz problem". Dziękuję, nie polecam, pozdrawiam.

Agata
Inne
@piotr

Tzn., gdyby było aż tak źle, że serio same z siebie by pękały to raczej przy pomocy któreś z instytucji można to śmiało podważyć? To co konkretnie obejmuje tutaj gwarancja tak właściwie?

SleinadS

Nie polecam kupna u nich nic co sprzedają. Gwarancje którymi mamią ludzi są nie uwzględniane. Zgłaszane gwarancję są zbywane przez miesiące, aż do bólu aby klient dał sobie spokój. Do sprzedaży quada doszło szybko i bez problemów, natomiast okazało się że quad ma słabiutką instalację elektryczna razem z ładowaniem i napięciem, przez co stapiał przewody i palił żarówki. Do tego po oddaniu na tz. przegląd quad wrócił z wykrzywioną tylną osią. Właściciel zaprzeczył i zbywał, aż do skutku, nie pacząc na to że jestem osobą z niepełnosprawnością ruchową, gdzie wibracje są takie, aż odkręcają się śruby w kołach. Doradził aby skontrować je nakrętkami, tak też uczyniłem, dzięki za zajebiste uwzględnienie gwarancji, za co nie polecam tego sprzedawcy nikomu, aby uniknąć problemów. Link do gości na aukcję http://allegro.pl/my_page.php?uid=2005210 aby się zaznajomić i w porę ustrzec.

quad 110
@SleinadS

Potwierdzam jak powyżej. W gwarancji zanajduje się zapis że przeglądy trzeba wykonywać co 3 miesiące. Koszt przeglądu u nich 250 zł. przez dwa lata gwarancji zapłaciłbym za przeglądy prawie tyle co za quada. Nie mówię juz że trzeba zawieźć quada do Łęczycy a jestem z Warszawy. Kolejna rzecz jak spytałem czy nie ma szansy żebym naprawił w Warszawie to usłyszałem żebym kogoś sobie znalazł i zapłacić za naprawę a oni jak uznają że jest to objęte gwarancją to przyślą mechanikowi części ... quad był dla dziecka. Przestał działać po 2 dniach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SleinadS
@quad 110

To link do http://barton-motors.pl:82/kontakt oraz sprzedaje na allegro. Uważajcie. tłumaczy się że opinie negatywne to tylko mały ułamek niezadowolonych klientów, którzy nie znają się na sprzęcie, ale jest inaczej. Sami zobaczycie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@SleinadS

właśnie sam się przekonałem kupiłem motor w salonie u nich w łęczycy mieli dwa dni na przygotowanie moto po czym okazało sie ze moto brudne nie działa predkoscimierz i czujnik paliwa ale kwintesencja wszystkiego uwaga taram taram przegląd serwisowy po 300 km koszt 250 zł i co po 70 km od przeglądu odkecona sruba zacisku przedniego hamulca dobrze ze nic się nie stało bo predkość była nie duza dzwonie do serwisu odpowiedz pana prosze odkrecic drugą srube i przyjechac to dostanie pan brakujaca co tu wiecej pisac reszte dopowiedzcie sobie sami motor nowy sprawa u radcy prawnego

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klucz@
@anonymous

Witam w klubie niestety... Mój syn również nie nacieszył się quadem długo zakupionym u tego Pana. Na drugi dzień zaczął się topić plastik przy żarówce, po pięciu dniach przestał działać akumulator. Akumulator wymienili niby na nowy, ale za jakiś tydzień pękł wahacz- zaznaczam, że syn jeździł po podwórku quadem. Sami na własny koszt jeździliśmy po akumulator, dwa razy na przyczepce woziliśmy quada do nich do naprawy. Po wielkiej wojnie- sprawa oparta o rzecznika praw konsumenta- Pan wielmożnie wyraził zgodę na naprawę, ale na zwrot kosztów transportu już nie. Quad zawieziony przez nas do naprawy- po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, zajeżdżamy a Pan mówi, że dokona naprawy pod warunkiem, że podpiszemy oświadczeni, że zrzekamy się zwrotu kosztów transportu- co jest niezgodne z prawem!!!. Gdy nie wyraziliśmy zgody na podpisanie takiego oświadczenia, poinformował, iż nie naprawi quada. Jechaliśmy 150 km, pożyczenie przyczepki, wynajęcie samochodu z hakiem, urlop w pracy, cały dzień zmarnowany..., masakra. Więc kolejna interwencja tym razem telefoniczna ze strony rzecznika praw konsumenta i quad musieli naprawić na swój koszt i musieli zwrócić koszty transportu. Ludzie jeśli chcecie walczyć o swoje, to polecam zgłoszenie się do rzeczników praw konsumenta, który pomoże i pokieruje, co robić. Ponadto jeśli chodzi o koszty dostarczenia reklamowanej rzeczy, polecam zapoznać się z następującą informacją, którą otrzymałam od Konsumenckiego Centrum E-Porad: " jeżeli mowa o gwarancji, to zgodnie z art. 580 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r., poz. 1025): „Kto wykonuje uprawnienia wynikające z gwarancji, powinien dostarczyć rzecz na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub do miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji, chyba że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady.” Gdy mowa o rękojmi, zgodnie z art. 5612 ust. 1 i 2 Kodeksu cywilnego: „§ 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu. § 2. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.” W każdym więc przypadku koszty te powinien pokryć przedsiębiorca - z którym przed dostarczeniem rzeczy należy się skontaktować i ustalić, w jaki sposób wadliwa rzecz ma zostać dostarczona - acz, w przypadku rękojmi koszt ten obciąża sprzedawcę, a w przypadku gwarancji - gwaranta. I to nie wszystko...., dwa dni temu w quadzie wymieniony został wahacz i akumulator (3 trzeci z kolei!!!). W tym samym dniu syn jeździł na nim około 1,5 godziny i w następnym dniu około 1,5 godziny. Wyłączył quada, za jakąś chwilę chciał włączyć znowu i niestety już nie odpalił..... 4 akumulator padł.... Czeka nas teraz ostra walka i życzcie mi tylko powodzenia- robię to dla mojego synka, który quada otrzymał w prezencie. Ostrzegam przed zakupem u tego Pana; Pan jest niesłowny i nie przesadzę, jak powiem- bardzo nieprzyjemny w kontakcie. Zakup u nich to jedna WIELKA PORAŻKA, uciekajcie, jak najdalej!!!! Doradzę, za każdym razem, gdy coś Wam nie działa- składajcie reklamację na piśmie, żeby mieć potwierdzenie. My niestety dwa razy nie napisaliśmy pisma, nie daliśmy do wpisania w kartę gwarancyjną, nie żądaliśmy zwrotu kosztów za transport i jeszcze nie wiem, jak to się skończy. Ale piszę,ż by ostrzec Wszystkich, by nie przeżywali tego co my, a przede wszystkim, by nie widzieli łez w oczach swoich dzieci, kiedy pyta mnie syn: mamo, dlaczego ja mam takiego pecha w życiu????…

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Timon
@klucz@

Szukam osób które mają problemy z quadem yd varia 125cm3 z firmy Ekstreme ride proszę o kontakt....t.olejnik@onet.eu....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam
Inne
@SleinadS

Potwierdzam. Aby kupić. Poźniej to już zmartwienie klienta. Nie polecam sklepu ani produktu kupionego u nich

Agata
Inne
@Adam

Masz może aktualne doświadczenie czy też sprzed lat jak oni? Bo zaczynam się zastanawiać jak to możliwe, żeby do teraz to w ten sposób funkcjonowało

Administrator

Jak od czasu dodania ostatniej opinii zmieniła się praca w Extreme Ride Andrzej Szczypiński? Podzielcie się swoim zdaniem!

Jery.
Inne
 Pytanie
@Administrator

Panie Andrzeju, jeśli chodzi o podejście do klienta to jest tak,,, sprzedać i niech klient spada. Mechanicy na serwisie????? Czy tacy są???? Totalny brak profesjonalizmu, a klienta traktują jak głupka. Po naprawie w tym serwisie żadnej poprawy. Ale klient skasowany na prawie pół tysia. A żeby było ciekawiej woda w pompie po wymianie hamulca przedniego. Żałosne.

Maniek
Inne
@Administrator

Totalna porażka tego sprzedawcy Serwis totalne (usunięte przez administratora) Brak kontaktu, zglaszalem problem z gradem tydzień po zakupie, nawalił rozrusznik Pół roku minęło i naprawy nie było Serwis (usunięte przez administratora) poniżej jakiejkolwiek skali Nie myślcie że jak coś nawali po zakupie E wam pomogą. Od każdej naprawy umywają ręce ŻENADA A JAK ktoś jest zadowolony to znaczy że nie miał awarii-szczęśliwiec...

Paweł
Inne
@Maniek

Ja kupiłem pojazd w którym okazał się wadliwy gaźnik, wiadomo zirytowało mnie to, ale zadzwoniłem do nich że mam problem, od razu został rozwiązany, mało tego po 2 tygodniach dostałem telefon od nich czy z pojazdem wszystko w porządku i w razie czego służą pomocą. Powiem wiecej poleciłem zakup znajomemu i tez jest bardzo zadowolony z obsługi i crossa.

Lidia
Inne
@Paweł

A wzięli coś za to od ciebie?

Moto wariat 99
Inne

Jestem zawiedziony cenami .Moje pytanie do nich brzmi skąd wy te ceny bierzecie kupiłem od was cylinder od RFZ 125 który rok półtora temu kosztował jakieś 120 maks 130 zł dziś za ten sam cylinder trzeba dać ponad 240 zł ja rozumiem że inflacja macie prawo podnieść cenę o 20 -30 zł ale to już czyste (usunięte przez administratora) z waszej strony jest dodatkowo czas oczekiwania strasznie długi

Janusz
Inne

Zdecydowanie nie polecam !!! Gwarancja w tej firmie nie istnieje !!! Ja swoja sprawe musialem oddac to sadu konsumeckiego , poniewaz nie bylo zadnej mozliwosci z tym panstwem dojsc do porozumienia . Sprzedaj "szmelc" i nie maja ochoty tego naprawiac !!!!!!!!!!!!!!!

Deniro
Inne

Firma o słabej kondycji finansowej. Non stop cięcia. Pracownicy nie są pewni jutra. Z wypłatami bywa ta że raz są raz są z opóźnieniem. Nikomu tego nie życę. PIP musi przyjść i to zweryfikować. Takiej jazdy nie widziałem od lat 90. No ale cóż zrobić takicj firemek jest na pęczki.

Cze
Pracownik
 Pytanie

Kupiłem .ostatnio tam crosa.mieli go złożyć.boze że dzięki że nie dokrecili kiery .bo latała luźno.i Jak izraelita po pustym sklepie.nne podzespoły.nie lepiej.gaznik wyregulowany tragicznie .trzeba po odpalaniu było dac sporo gazu.i przytrzymac.motocyklbchodzil nierówno telepal i po 3 minutach gasl...posprawdzalem wszystko.po dokrecalem..sam wyregulowanie gaznik.jest oki.pali od strzała w sekundę zimny..rowno pracuje.rowniutko Moto nowiutkie.do dotarcia..ale jak wyjechał to tak na (usunięte przez administratora) .byle jako.ktos kto nie kuma tematu.zaraz tam będzie wracał .do poprawek.zrobia? Czy.byle znów jak?.ja się zawiodlem

Marek
Inne

Witam ! Ja chciałem pozytywnie ocenić pracowników firmy Extreme Ride. Otóż kilka dni temu wystąpiłem o odtworzenie zaginionego dokumentu niezbędnego do rejestracji pojazdu , pracownik choć nie musiał tego robić, pomógł mi niezwłocznie w odtworzeniu dokumentu. Za tak szybką i skuteczną reakcję bardzo dziękuję pracownikom zajmującym się moją sprawą oraz polecam w/w firmę za jej sumienność i profesjonalizm obsługi klienta.

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Extreme Ride - Andrzej Szczypiński? Spoko traktują ludzi?

P1234
Inne
@Pytanie

Szef jest bardzo miły i ma podejście do ludzi.

Anetka
Inne

Czy zdarzają się jakieś dofinansowania do nauki języka?

Grzegorzeko
Inne

witam, czytam te negatywne komentarze i nie wierzę w te głupoty które ludzie piszą, kupicie Quada czy Crossa za relatywnie nie duże pieniądze w porównaniu do firmówki które się też psują i macie pretensje. Quad chiński nadaje się dla kogoś kto początkuje i ma trochę pojęcia o motoryzacji. Jeśli coś się luzuje to trzeba podłożyć podkładkę sprężynującą np. Też zaczynałem od chińszczyzny ale nie byłem nastawiony na to że quad za 6000 zł ma działać tak jak firmówka za 40000 zł . Pojeździłem na chińczyku i kupiłem Suzuki za 45000 i też wymieniałem cewkę, akumulator itd.

Roman

Z całą odpowiedzialnością polecam extreme ride. Bardzo rzetelna i miła obsługa, a crossy które sprzedają sa bardzo dobrej jakości,zakupilem xmotos xb 38 125cc,sprowadzilem go do siebie za granice,ze względu na niedawne zmiany przepisów w moim kraju pojazd nawet offroudowy musi być zarejestrowany,w związku z tym potrzebowałem dodatkowych informacji odnośnie motoru,oczywiscie moglem na nich liczyc bardzo rzetelnie i szybko otrzymałem od nich wsparcie,za co dziekuje. Jednego jestem pewien ze to nie ostatni mój zakup u nich. Goroco polecam tego sprzedawcę.

Wiktoria
Inne
@Roman

@Roman Świetnie, że polecasz Extreme Ride. Ile czasu gwarancji otrzymuje się od tej firmy na zakupiony u nich towar?

Jery.
Inne
@Wiktoria

Gwarancja, gwarancja a serwis do kitu. Zero profesjonalizmu. Klienta traktują jak głupka. Po wymianie hamulca ręcznego w pompie woda zamiast płynu. Pompa do wymiany, ale już nie w tym nadziewanym serwisie.

Zostaw merytoryczną opinię o Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - Łęczyca

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Extreme Ride - Andrzej Szczypiński?

    Zobacz opinie na temat firmy Extreme Ride - Andrzej Szczypiński tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Extreme Ride - Andrzej Szczypiński?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Extreme Ride - Andrzej Szczypiński
2.7/5 Na podstawie 9 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Henryka Sienkiewicza 19
    99-100 Łęczyca
  • NIP: 7752357286 REGON: 473271592
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński
Przejdź do nowych opinii