(usunięte przez administratora)
Oczywiście masz racje tylko nie chodzi o Kwestie firmy a kwestie zespołowe.. jeżeli pracujemy we 2, czasami jedna osoba na pół etatu wtedy trudno nie oglądać się na druga osobę i zostawić ją bez pomocy.. to Samo jest z urlopami.. przecież jedna osoba Nie może zostać na dwa tygodnie sama Po 12h…
Patrząc na to forum - wiem że tak było w rzeczywistości - często tak planowane były urlopy. Będąc sama w grafiku nikomu nie robisz "na złość ". Sama pamiętam jak podczas pandemii pracowałam pojedynczo - toaleta była na końcu galerii - zawsze w sklepie był jakiś klient ,więc do przyjścia drugiej zmiany nie mogłam iść do toalety. Ktoś kto ma takie pomysły powinien siedzieć w pracy bez dostępu do toalety ,możliwości pójścia na przerwę etc...
Jeżeli jesteś na zmianie sama, potrzebujesz do toalety to wystarczy przeprosić i wyprosić klientów. Akurat mi się zdarza chodzić często, ponieważ dbam o nawodnienie, nie wyobrażam sobie „trzymać” 12 czy 10h. Pracodawca chciałby żebyśmy robiły za trzech na jednej zmianie i jeszcze wzrost rok do roku ma być.
Czyli poltoraetatu ma Wasz sklep ? Za każde urlopy przysługują dodatkowe godziny , nie zdarzyło się mi ,żeby idąc na dwa tyg na urlop ktoś został sam ... W takim przypadku to kierownik jest .... I powinien się tłumaczyć . Zastanawia mnie jedno ? Czy ktoś zgłaszał choć jedno z tego co piszecie tu ,na tego ich @ ? Bo skoro jest aż tak to czemu tu jest tak głośno a na @ nie ma chętnych żeby opisać prawdę ...
A no tak przecież firma nie wie ile ma etatów w danym sklepie.. przecież to kierownik sobie ustala etaty ,a jakby się firma dowiedziała na pewno by było więcej....
Po co na @, tutaj tez wszystko czytaja. Kazdy temat tutaj poruszony zostal omowiony na telekonferencjsch czy spotkaniach z kierownikami :-) Poruszysz cos na forum to jest wieksza szansa, ze sprawa nie zostanie zamieciona pod dywan.
Myślę, że Twój komentarz, być może przez przypadek, ale potwierdza, że nikt tu nie ma intencji zamiatania pod dywan. Natomiast jeśli dobre intencje i czytanie przez pracodawcę tego forum interpretujesz jako powód do omijania wewnętrznych kanałów komunikacji, rozważymy zaprzestanie odnoszenia się do treści tu publikowanych.
Po pierwsze, zgłoszenia na sygnalistę mają zapewnioną anonimowość, jeśli życzy sobie tego osoba zgłaszająca. Po drugiej, jeśli zgłoszenie nieprawidłowości wywołuje "kwas" to jest również nieprawidłowość. Po trzecie, wielokrotnie wątki, które są tu poruszane staramy się weryfikować, ale trudno jest z anonimowych wpisów wywnioskować o jaki sklep/ Pracownika chodzi. Dlatego raz jeszcze, zachęcamy do zgłaszania w ramach Sygnalisty.
Niestety, my kierownicy nie mamy wpływu na ilość etatów w sklepie. Kierownik ustala grafik, MRS dostaje do akceptacji.
To była ironia . Bo Pani wyżej chyba myśli ,że ludzie pracują podczas urlopów pojedynczo ,bo sobie kierownik tak wymyślił . Są małe sklepy gdzie są dwa etaty i jedna osoba idzie na urlop to druga zostaje . W moim regionie był sklep gdzie wszyscy się zwolnili i pracowała jedna osoba przez pół roku .
Powiesz o co chodzi z tymi gazetkami? Bo widziałem że już jakiś pracownik narzekał. Rozdaje się je klientom czy inne obowiązki są z nimi związane?
Trzeba rozłożyć nowe ceny przy produktach, stare ściągnąć, dotyczy to również kosmetyki kolorowej. Dodatkowo jest zmiana ekspozycji za kasą, na rannerach, w koszach, zmiana plakatów, wywieszenie woblerów zgodnie z wytycznymi. W międzyczasie zadbaj o obsługę każdego klienta, rozłożenie dostawy, pilnowanie zlodzieji i estetyczna ekspozycje towaru na półkach.
Zmiana gazetki to - wymiana cen na całym sklepie ,zmiana ekspozycji przy kasie ,koszy itd.
Jeszcze nie zapomnij o dostawie, inwentaryzacjach, planogramach. W maju gazetka jest 3 razy. A wiec mamy 3 razy tyle pracy co zwykle. Czy szanowne osoby decyzyjne wziely to pod uwage? Dostaniemy wiecej godzin na uz lub dopelnienia do etatow? Jesli nie, to prosze o informacje jak mamy sie ze wszystkim wyrobic, jak zaplanowac grafik aby na kazda gazetke bylo zaplanowane wiecej osob, ale nie robic tego kosztem innych dni- wszak w te pozostale czynnosci na drogerii same sie nie zrobia. Przypominam- dostawy 2x w tygodniu, 2 inwentaryzacje tygodoniowo, 2 planogramy tygodniowo. Do tego obsluga klienta, dokladanie towaru, sprzatanie, ukladanie, inne czynnosci tj czytanie biuletynow, wykonywanie ankiet, zwrotow. Teraz jeszcze gazetka co 2 tygodnie. BRAWO NATURO BRAWO!! Wasi pracownicy beda latac z wywieszonym jezykiem za najnizsza krajowa przez wasze fantastyczne pomysly. Jak zawsze najwiecej ucierpimy MY!!!!
Pogięło ich szczerze mówiąc z tymi dwutygodniowym gazetkami mało mamy na głowie ?
Chcą tym przyciągnąć większa ilość klientów. Szkoda, ze nie będzie czasu na ich obsługę, bo przygotowania do gazetki nie trwają 2 dni. Rok temu gazetki tez były co 2 tyg. jednak było więcej etatów. Mniej etatów, więcej pracy, a płace najniższe - bez spiny dziewczyny.
Świetne marki własne, używam do dzisiaj, warto dla nich poszukać najbliższej Natury. Botanic, Natura Eco/Dom, Kobo, Skinimal - same perełki.
Dziewczyny, pojawiło się kilka ofert pracy, jak aktualnie pracuje wam się w drogerii w Łodzi? :) Atmosfera ok? Łatwo dogadać się co do grafiku? Studiuję, więc ciekawi mnie czy można bez problemu pogodzić uczelnię z pracą tutaj. Ktoś niżej napisał swoją opinię, co prawda dała mi do myślenia, ale chyba znajdą się jakieś plusy pracy jako sprzedawca/doradca klienta?
Nie było.
Nie było żadnych pytań.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Był pół roku temu nabór na sprzedawcę na Rydzową, ale na pół etatu. Ktoś wie, czy tam może się zwolnić cały etat? Ile płacą podstawy, a ile można średnio zdobyć premii wynikowej?
Witam ,wybieram się w kwietniu na spotkanie kierowników do Warszawy, co to za spotkanie, był już ktoś na takim bo nie wiem czego się tam spodziewać?
O i moja odpowiedz również została Usunięta.. a szkoda. W takim razie napisze jeszcze raz. Skoro opinie są czytane przez kogoś z centrali bardzo proszę o przekazanie problemu dotyczącego zostawia samych pracowników na zmianie przez dłuższy czas. Ponieważ wiem ze problem zgłaszany do RMS przepada gdzieś bezpowrotnie. Może zrobić na ten temat telekonferencje ? Ponieważ problem jest bardzo duży, wsparcia z innych drogerii brak, nie ma pozwolenia na skrócenie godzin pracy drogerii w tym czasie wiec co mamy robić ?
Dzień dobry, raz jeszcze chcielibyśmy zaznaczyć, że żadne komentarze nie są przez nas kasowane. Zabrania również tego regulamin serwisu i jest to kontrolowane przez administratorów. Prosimy o zaprzestanie powielania nieprawdziwych informacji w tym zakresie, a jeśli występują problemy techniczne, prosimy o zwrócenie się do obsługi technicznej serwisu. Zachęcamy do zgłoszenia problemy na skrzynkę sygnalistę lub kontakt z działem HR. Żadne zgłoszenie tam przesłane nie pozostało bez odpowiedzi.
(usunięte przez administratora)
Drogi Kliencie, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje. Faktycznie mamy chwilowo wydłużony czas realizacji zamówień oraz komunikacji o statusie zamówienia. Ta sytuacja wynika ze zmiany naszego sklepu internetowego w dniach 23/24 lutego na zupełnie nową platformę. Konsekwencją tej zmiany jest też konieczność przeprocesowania w systemie części zamówień ręcznie, a nie automatycznie jak to ma miejsce dla zamówień w nowej platformie. Przyznajemy, że skala kontaktów z BOK w tym czasie przerosła nasze możliwości operacyjne, stąd wydłużone terminy oczekiwania i informowania klientów o zmianach statusów. Jak słusznie Pani zauważyła zamówienia złożone w starym sklepie nie są aktualnie widoczne w historii zamówień natomiast w najbliższym czasie postaramy się przywrócić ich widoczność w panelu na nowej platformie. BOK, w trybie pilnym, przesłał do Pani informacji o statusie zamówienia. Liczymy, że przyjmie Pani nasze przeprosiny i da nam szansę na poprawienie swoich doświadczeń zakupowych już na nowej platformie. Zespół Natura
Dziś mija 9-ty dzień od złożenia zamówienia. Ani towaru, ani zwrotu pieniędzy. I tu ciekawostka ...towar w sklepie internetowym jest OSTATNIE ZAKUPY
(usunięte przez administratora)
Jak nowy pracownik to raczej w jeden dzień nie nabędzie wiedzy . Dwa nie ma szkoleń -nie mówię o jakimś e-lerningu który jest po to żeby odfajkowac ,że są jakieś szkolenia . Pracownicy często pracują pojedynczo bez możliwości skorzystania z toalety. Pracują również za najniższą stawkę i przy obniżonych etatach nie wspominając o systemie premiowym ,który jest tak skonstruowany żeby pracownik nigdy premii nie zobaczył . No cud miód tylko się do klienta uśmiechać. Ja już zmieniłam pracę ,bo na dłuższą metę można w tej firmie zwariować
Dzień dobry. Skomentuje pracę tutaj tak. Ta praca jest dobra dla młodych ludzi jako pierwsza praca. Uczy ona, że są na tym świecie nie uczciwi pracodawcy, którzy za Twoją ciężką pracę, wynagrodzą Cię paczką czekoladek. Jeżeli coś zgłaszane jest, to często można usłyszeć, że jak się nie podoba, to wynocha. Zero wsparcia w tej pracy, zero czegokolwiek, za to masa pracy, za podstawę, którą dostaniecie wszędzie. Także, naprawdę. Ta praca jest super, na pierwszy raz. By w przyszłości wiedzieć, gdzie nie iść, czego unikać.
Jest to praca w sklepie , na pewno nie dla ludzi z ambicjami. Sama praca w sobie nie jest najgorsza ,ale sposób w jaki motywuje się pracowników jest do poprawy, bo w zasadzie w branży w której liczy się sprzedaż ważna jest motywacja . Firma się kręci chyba już tylko siłą rozpędu ... Lepiej się tu nie zatrzymywać na długo.
Najgorsze miejsce pracy. Zero ścieżki kariery. Zero wsparcia góry. Jak są problemy, to nikt nic nie wie. Telefony nagle głuchną. Jak góra coś chce, to ma być tip top. Regionalna kierowniczka, to jakiś żart i to nie śmieszny. Hr nic nie wie. Sygnalista, to tylko przykrywka, że niby są narzędzia. Jakim cudem to jeszcze funkcjonuje? To jest ciekawe. Nie żałuję, że odeszłam. Też wam wszystkim polecam.
Przykro nam, że masz takie odczucia. Nie twierdzimy, że HR wie wszystko, ale zapewniamy, że Sygnalista działa i żadnej sprawy tam zgłoszonej nie zostawiliśmy bez odpowiedzi. Rozumiem, że już nie jesteś Pracownikiem Natury, ale jeśli zechcesz się podzielić informacją o tym czego nie wiedział HR i dlaczego Regionalna to nieśmieszny żart, bardzo prosimy o informację na Sygnalistę lub hr@drogerienatura.pl
Odeszłam z drogerii po 9 latach pracy. Na początku było super była nas 5 na sklepie a później 3 osoby to jakiś dramat. Zero docenienia że strony pracodawca jako jedyna odezwałam się o podwyżkę bo jkausłyszałam że jedna kiero zarabia więcej o 1000zl i pracowała krócej byłam w szoku. Nie dostałam. W pewnym momencie była to trudna decyzja ale najlepsza jaka mogłam podjąć. Nie bójcie się odchodzić. Niestety nigdy o Was nie będą walczyć ani dawać kokosów.
I co dziewczyny były w Naturze podwyżki (prócz najniższej krajowej )? Niestety często nowy kierownik zarabia więcej dlatego się zwolniłam . Menagerka mówiła mi ,że tak jest wszędzie ..poszłam do nowej firmy i im dłuższy staż ,większa wiedzą tym większa wypłata . Da się ?
Nie, żadnych podwyżek oprócz wzrostu najniższej krajowej. Ucięli tylko etaty, wiec teraz mamy sie cieszyć ze pracujemy na pełnym etacie. Ciekawe czy w zarządzie tez są ucięte etaty…
Po jakim czasie wypłacana jest premia za dobry wynik z inwentaryzacji?
Czekalam długo na czasy kiedy Natura zacznie doceniac lojalnych pracowników z długim stażem- nie doczekalam się. Znowu jest fala odejść i zwolnień. Kiedy dotrze coś do was?! Zacznijcie brać przykład z zachodnich firm, gdzie bardzo rzadko zmienia się pracę bo jest po prostu dobrze. Godziwe wynagrodzenie przede wszystkim, bo w tych czasach nikt nie będzie pracowal za "(usunięte przez administratora)" i to jeszcze na kilku stanowiskach jednocześnie. Dopóki nie zaczniecie doceniac pracujacych ludzi w firmie, nie będzie dobrze. Życzę wam mądrych decyzji i mądrych dyrektorów wokół!!
Czy Drogeria wysyła Pit do Urzędu Skarbowego ?
Cześć dziewczyny, czy każda dostała już pit ? Bo dziś 1 marzec a ja nadal nie mam.
Dlaczego nie mam jeszcze Pit11 ? Nie jestem już pracownikiem w tej firmie . Pracowałam na umowę zlecenie. Czy Pity zostaną wysłane pocztą do domu ?
Dzień dobry Gdzie jest pit 11 ? Pracowałam na umowę zlecenie. Nie jestem już pracownikiem firmy.
Dzień dobry, forum gowork na pewno nie jest miejscem to uzyskiwania odpowiedzi w sprawach indywidualnych. Prosimy o kontakt pod adresem hr@drogerienatura.pl i podanie imienia i nazwiska.
Dzień dobry. Gdzie jest mój PIT-11? Na platformie wofkflow nie ma .
Mam pytanie do pracowników, kierowniczek. Czy zgadzała wam się wypłata 10.02.2023?
Oczywiście że nie. 21 lutego doszła reszta wypłaty. Jak coś się nie zgadza najlepiej zadzwonić sobie do kadrowej
tak zadzwoniłam i niby się wszystko zgadza. Jak jest się osoba, która kompletnie się nie zna na tego typu sprawach to mogą powiedzieć ci nawet największa głupotę i ty w to uwierzysz.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?
Zobacz opinie na temat firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 389.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 360, z czego 15 to opinie pozytywne, 168 to opinie negatywne, a 177 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?
Kandydaci do pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.