Mogę prosić o info o wynagrodzeniu na stanowisku specjalista ds limitu?
Dzień dobry, proszę o informację jakiego wynagrodzenia mogę spodziewać się na stanowisku specjalisty ds administracji ? Zastanawiam się jaka kwotę mogę podać na rozmowie kwalifikacyjnej. Z góry dziekuje za podpowiedzi.
Mam za sobą nie jedną prace na Call Center .Zawsze sądziłam że każde Call Center wygląda tak samo i takie same ma zasady Czyli zwykłe korpo , ty szary człowieczku zapierniczasz po Bóg wie ile godzin za marne grosze ( Pracowałam w PC )Traktują cię na poziomie ,,,,, przemilczmy . I gdy już miałam dość byłam na granicy wytrzymałości swojej psychiki i chciałam szukać zupełnie innej pracy, a ja naprawdę lubię rozmawiać z ludźmi. Trafiłam na ogłoszenie Easy Payment. I szczerze po pierwszej rozmowie rekrutacyjnej byłam dosłownie w szoku ... Umowa o prace w Call Center 8 h Dziennie ?? że co Serio wydawało mi się to mało realne , Jednak jest to bardzo realne , Pracuje już prawie 5 miesięcy po 3 miesiącach , możliwość pracy z domu , Własne słuchawki ,,,, Nawet nie wiecie jaki to luxus , Najlepsze z tego wszystkiego , pomijając że pracujemy na jednym produkcie i tego materiału jest niewiele do zapamiętania , w sumie materiały ma się ciągle przed oczami , To najważniejsze i najlepsze to ludzie z którymi się pracuje począwszy od stanowisk Kierowniczych , W tym miejscu wiem że szanuje się moją prace , szanuje się człowieka i jego potrzeby Wszyscy się wspieramy jak tylko możemy. Minusy wiadomo też są ... niewygodne fotele :) ale rekompensuje to dzień pizzy i owocki. Pieniążki na czas max do 10 ale do 6 już na koncie czasem i wcześniej , Pieniążki naprawdę na poziomie i oczywiście inne bonusy ,ale o tym można się dowiedzieć od kochanej Pani Alicji z działu HR Jesteśmy spoko zespołem I cóż zapraszamy :)
Witam, czy warto aplikować do tej firmy ? Jeśli tak to na jakie stanowisko i jakie mogą być widełki płacowe netto dla osoby z doświadczeniem, a może ma ktoś informacje odnośnie otwierania pierwszego w Polsce oddziału ?
Tez jestem ciekawa jak wyglada praca z perspektywy pracownika mógłby się ktoś wypowiedzieć ?
Na jakie stanowisko chciałabyś rekrutować? Tam jest kilka działów. Limitu kredytowego, windykacji, obsługa klienta oraz administracja.
A który z tych działów jak już najbardziej polecasz? A który jest według Ciebie najgorszy do pracy jeśli chodzi o warunki i atmosferę?
Osobiście proponuje dział windykacji. Tam są najlepsze warunki finansowe. Na dział obsługi klienta nie polecam aplikowania. Mnóstwo telefonów, premia liczona jest za dodzwanialność. Co za tym idzie im więcej połączeń odbierasz, to tym bardziej nie masz co liczyć na premie za ten aspekt. Premia jest rownież za obsługę maila i chatu. Pełno dodatkowych zadań zwiększenie limitu, uzupełnianie wniosku na linii z klientem, aktywacje kart , wydzwanianie do klientów którzy nie odebrali przesyłki. System, w którym co chwile coś nie działa.
To już wiemy jak działa tam dział obsługi klienta, a co możesz napisać o dziale windykacji? Jakie tam są obowiązki skoro bardziej polecasz?