Wywiady Teleperformance Polska Sp. z o.o.
Wywiad udzielony przez użytkownika Artur Lubecki
Pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chciałbym opowiedzieć o moich doświadczeniach związanych z pracą w firmie oraz o tym, w jaki sposób firma traktuje pracowników i jaka atmosfera panuje w firmie.
Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega?
Pracuje w dziale helpdesk. Moja praca polega to na pomocy technicznej przy terminalach. Współpracuję z klientami z Niemiec, w związku z czym oczywiście pracuję w języku niemieckim.
Czy masz możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynika ta decyzja?
Żeby móc pracować zdalnie, trzeba spełnić bardzo wysokie wymagania. Wśród nich wymienię: QA score 85% przez minimum 2 ostatnie miesiące, zero NCNS i mniej niż 30 minut spóźnień przez ostatnie 2 miesiące (w tym mniej niż 6 ogólnych spóźnień), absolutny brak nadużywania przerw - nie wolno przekroczyć przerwy nawet o kilka sekund. W praktyce uzyskanie pozwolenia na pracę zdalną jest praktycznie niemożliwe.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
7000-10000 brutto.
7000-10000 w call center to świetne pieniądze na takim stanowisku. Czy Twoja firma prowadzi teraz rekrutację? Gdzie wysłać CV?
Jak długo pracujesz w tej firmie?
Trzy miesiące.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.
Nie poleciłbym pracy w tej firmie nawet wrogowi. Firma oferuje niskie pieniądze za bardzo trudną pracę, w której wymagania jakościowe są na bardzo wysokim poziomie.
Co najbardziej lubisz, a czego nie lubisz w tej firmie? Uzasadnij odpowiedź.
Lubię budynek, w którym pracuję, bo to schludne, dobrze wyposażone i przystosowane do pracowników miejsce. Nie lubię ludzi, którymi się otaczam, ze względu na to, że atmosfera wśród współpracowników jest zła. Każdy na siebie nagaduje za plecami, pracownicy są nietolerancyjni i zazdrośni. Dodatkowo firma ma problemy organizacyjne. Na dostęp do systemu tzw. "yubukeya "czekałem 2,5 miesiące, zanim zacząłem pracę. Ponadto często zdarzały się liczne błędy w systemie. Moje dane osobowe w systemie nie zgadzały się z tymi, które podawałem i mimo moich próśb, przez trzy miesiące nikt tego nie zmienił.
Jakie są możliwości rozwoju na aktualnym stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynika?
Awans można dostać dopiero po roku pracy. Oferowane wtedy stanowiska to: Supervisor, ACCM i CCM.
Jak wyglądają szkolenia w Twojej firmie? Czy są zaplanowane i jak często się odbywają? Jakich obszarów/ tematyki dotyczą? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynika? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?
Nie było szkoleń.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynika?
Atmosfera jest zła i nerwowa. Panuje "wyścig szczurów", każdy na każdego donosi. Przełożeni również źle traktują pracowników. Cały czas ktoś nas pogania, krzyczy i stresuje. Nie można w spokoju wykonywać swoich obowiązków.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Firma powinna bardziej szkolić managerów w kierunki zarządzania personelem. Powinni oni lepiej radzić sobie z pracownikami i kierowaniem ich pracą.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę