Aktualności
- wykształcenie minimum średnie techniczne,
- podstawowa znajomość budowy oraz działania maszyn rolniczych,
- systematyczne i sumienne podejście do realizacji powierzonych zadań,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność i zaangażowanie,
- samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej.
Zakres obowiązków
- ewidencja zgłoszeń w ramach rejestrów i systemu informatycznego,
- wprowadzanie wniosków gwarancyjnych do systemu producenta,
- administracja i obsługa magazynuczęści pogwarancyjnych,
- obsługa katalogu części zamiennych,
- praca biurowa, stacjonarna,
- kontakt z klientem, bezpośredni przepływ informacji w zakresie etapów prowadzonego procesu.
- umowę o pracę,
- zatrudnienie u stabilnego pracodawcy,
- system szkoleń.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:
tel. 502 656 552
e-mail: kariera@agroefekt.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Nasza Firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o. działa kompleksowo w obsłudze rolnictwa na rynku polskim od 30 lat. Celem naszym we współpracy z klientami jest zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez doradztwo, skup płodów rolnych, serwis, sprzedaż środków do produkcji rolnej oraz nowych technologii.
Jesteśmy autoryzowanym dealerem: John Deere, Kramer, Kverneland, Bednar, Joskin, Unia, Wielton Agro, Mandam.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Doradca Techniczno-Handlowy
Lokalizacja: woj. Łódzkie, rejon Sieradz, obiekt Smaszków
Zakres obowiązków:
- profesjonalna obsługa klientów z zakresu sprzedaży środków do produkcji rolnej (nawozy, materiał siewny, środki ochrony roślin);
- fachowe doradztwo w zakresie stosowania środków ochrony roślin, nawożenia, uprawy
- utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie rolnicze
- znajomość lokalnego rynku rolnego
- skuteczność w działaniach handlowych
- zdolności organizacyjne oraz łatwość nawiązywania kontaktów
- zaangażowanie, komunikatywność i zaangażowanie
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub doświadczenie w samej w branży rolniczej.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy na podstawie umowy o pracę (pensja zasadnicza + premia)
- atrakcyjny pakiet szkoleń
- możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia
- samochód służbowy, telefon komórkowy i tablet.
Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres mailowy: krzysztof.piech@agroefekt.pl
Kontakt telefoniczny: 511 272 264
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem (minimum 2 lata),
- doświadczenie związane z naprawą maszyn rolniczych,
- znajomość dziedzin: mechanicznej, elektrycznej i hydraulicznej,
- dobra znajomość zagadnień związanych z działem serwisu i świadczeniem usług serwisowych,
- zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów związanych z koordynacją i realizacją zleceń serwisowych,
- dobra komunikacja z Klientem oraz Partnerami Zewnętrznymi,
- umiejętność współpracy i dbałość o prawidłowy przepływ informacji z pozostałymi działami Firmy,
- samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
- prawo jazdy kat. B,
- osobowość lidera,
Zakres pracy :
- kompleksowa organizacja pracy działu serwisu: delegowanie zleceń serwisowych (warsztatowych, wyjazdowych) wraz z określeniem priorytetów,
- bezpośredni nadzór nad zleconymi zadaniami związanymi z bieżącymi naprawami, diagnostyką maszyn rolniczych w serwisie/warsztacie Oddziału oraz w terenie, bezpośrednio u Klienta (tj : w obrębie działania Oddziału w Częstocicach),
- samodzielność w działaniu, dobra organizacja dnia pracy,
- raportowanie wyników pracy do przełożonego jak też do centrali Firmy,
- współpraca z innymi działami Firmy : dział części zamiennych, dział sprzedaży maszyn, dział gwarancji,
- dbanie o ciągły rozwój podległych pracowników w zakresie kwalifikacji oraz jakości pracy,
Oferujemy:
- Motywacyjne wynagrodzenie,
- Atrakcyjny pakiet szkoleń,
- Możliwość rozwoju osobistego,
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Nasza Firma :
Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko :
Mechanik Maszyn Rolniczych
w oddziale w Częstocicach
Wymagania :
- wykształcenie min. techniczne o kierunku elektryk lub mechanik maszyn rolniczych,
- doświadczenie w naprawach maszyn rolniczych,
- znajomość maszyn John Deere będzie dodatkowym atutem,
- znajomość dziedzin: mechanicznej, elektrycznej i hydraulicznej,
- prawo jazdy kat. B;
Zakres pracy :
- naprawy i diagnostyka maszyn rolniczych w serwisie /warsztacie oddziału firmy oddział Częstocice oraz w terenie bezpośrednio u Klienta (w obrębie działania oddziału Częstocice) ,
- samodzielność w działaniu , dobra organizacja dnia pracy
Oferujemy:
- Motywacyjne wynagrodzenie,
- Atrakcyjny pakiet szkoleń,
- Możliwość rozwoju osobistego ,
Aplikacje zawierające CV prosimy przesłać na maila kariera@agroefekt.pl
Kontakt telefoniczny 502 656 552
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o. działa kompleksowo w obsłudze rolnictwa na rynku polskim od 30 lat. Celem naszym we współpracy z klientami jest zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez doradztwo, skup płodów rolnych, serwis, sprzedaż środków do produkcji rolnej oraz nowych technologii. Jesteśmy autoryzowanym dealerem: John Deere, Kramer, Kverneland, Bednar, Joskin, Unia, Wielton Agro, Mandam ,
Aktualnie poszukujemy kandydata/tki na stanowisko :
Koordynator Serwisu w Oddziale w Krzywiniu.
Wymagania :
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem (minimum 2 lata),
- doświadczenie związane z naprawą maszyn rolniczych,
- znajomość dziedzin: mechanicznej, elektrycznej i hydraulicznej,
- dobra znajomość zagadnień związanych z działem serwisu i świadczeniem usług serwisowych,
- zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów związanych z koordynacją i realizacją zleceń serwisowych,
- dobra komunikacja z Klientem oraz Partnerami Zewnętrznymi,
- umiejętność współpracy i dbałość o prawidłowy przepływ informacji z pozostałymi działami Firmy,
- samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
- prawo jazdy kat. B,
- osobowość lidera,
Zakres pracy :
- kompleksowa organizacja pracy działu serwisu: delegowanie zleceń serwisowych (warsztatowych, wyjazdowych) wraz z określeniem priorytetów,
- bezpośredni nadzór nad zleconymi zadaniami związanymi z bieżącymi naprawami, diagnostyką maszyn rolniczych w serwisie/warsztacie Oddziału oraz w terenie, bezpośrednio u Klienta (w obrębie działania Oddziału Krzywiń),
- samodzielność w działaniu, dobra organizacja dnia pracy,
- raportowanie wyników pracy do przełożonego jak też do centrali Firmy,
- współpraca z innymi działami Firmy : dział części zamiennych, dział sprzedaży maszyn, dział gwarancji ,
- dbanie o ciągły rozwój podległych pracowników w zakresie kwalifikacji oraz jakości pracy,
Oferujemy:
- Motywacyjne wynagrodzenie,
- Atrakcyjny pakiet szkoleń,
- Możliwość rozwoju osobistego,
Aplikacje zawierające CV prosimy przesłać na maila kariera@agroefekt.pl,
kontakt telefoniczny 502 656 552 .
- wykształcenie minimum średnie ekonomiczne,
- dobra znajomość obsługi MS OFFICE, znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie związane z pracą w administracji lub księgowości (terminowość obiegu dokumentacji, wystawianie faktur, rozliczania należności i zobowiązań, weryfikacja zgodności stanów magazynowych),
- podstawowa wiedza w zakresie rachunkowości i finansów,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w Oddziale,
- uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia faktury,
- wystawianie dokumentów magazynowych,
- kontrola stanów magazynowych,
- nadzór nad kompletnością przekazywanych dokumentów,
- kompleksowa obsługa programu SAP,
- współpraca z pozostałymi działami Firmy,
- bieżące prace administracyjne, przygotowywanie raportów oraz zestawień,
Oferujemy:
- Motywacyjne wynagrodzenie,
- Atrakcyjny pakiet szkoleń,
- Możliwość rozwoju osobistego,
Aplikacje zawierające CV prosimy przesłać na maila kariera@agroefekt.pl,
Nasza Firma :
Mechanik maszyn rolniczych
Oddział w Krzywiniu
Wymagania :
- wykształcenie min. techniczne o kierunku elektryk lub mechanik maszyn rolniczych,
- doświadczenie w naprawach maszyn rolniczych,
- znajomość maszyn John Deere będzie dodatkowym atutem,
- znajomość dziedzin: mechanicznej, elektrycznej i hydraulicznej,
- prawo jazdy kat. B;
Zakres pracy :
- naprawy i diagnostyka maszyn rolniczych w serwisie /warsztacie oddziału firmy oddział Krzywiń oraz w terenie bezpośrednio u Klienta (w obrębie działania oddziału Krzywiń) ,
- samodzielność w działaniu , dobra organizacja dnia pracy,
Oferujemy:
- Motywacyjne wynagrodzenie,
- Atrakcyjny pakiet szkoleń,
- Możliwość rozwoju osobistego ,
Aplikacje zawierające CV prosimy przesłać na maila kariera@agroefekt.pl podany na stronie naszej Firmy.
Kontakt telefoniczny 502 656 552
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Nasza Firma :
Mechanik maszyn rolniczych
Oddział w Częstocicach
Wymagania :
- wykształcenie min. techniczne o kierunku elektryk lub mechanik maszyn rolniczych,
- doświadczenie w naprawach maszyn rolniczych,
- znajomość maszyn John Deere będzie dodatkowym atutem,
- znajomość dziedzin: mechanicznej, elektrycznej i hydraulicznej,
- prawo jazdy kat. B;
Zakres pracy :
- naprawy i diagnostyka maszyn rolniczych w serwisie /warsztacie oddziału firmy oddział Częstocice oraz w terenie bezpośrednio u Klienta (w obrębie działania oddziału Częstocice) ,
- samodzielność w działaniu , dobra organizacja dnia pracy
Oferujemy:
- Motywacyjne wynagrodzenie,
- Atrakcyjny pakiet szkoleń,
- Możliwość rozwoju osobistego ,
Aplikacje zawierające CV prosimy przesłać na maila kariera@agroefekt.pl podany na stronie naszej Firmy.
Kontakt telefoniczny 502 656 552
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o.
zatrudni na stanowisko:
Doradca TECHNICZNO-HANDLOWY
Teren działania: Grodzisk Wielkopolski
Zakres obowiązków
- aktywna sprzedaż i realizacja planów sprzedażowych
- pozyskiwanie nowych klientów
- podtrzymywanie i rozwijanie kontaktów z aktualnymi klientami
- prezentowanie ofert handlowych
- mile widziane wykształcenie rolnicze i doświadczenie w segmencie AGRO
- znajomość z zakresu uprawy roślin i agronomii
- umiejętność sprzedaży i negocjacji
- zdolność samodzielnej organizacji pracy własnej
- zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność
- prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
- umowa o pracę
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- szkolenia produktowe i handlowe
niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon, karta paliwowa
Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na
adres mailowy:kariera@agroefekt.pl
Kontakt telefoniczny: 502 656 552
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o.
zatrudni na stanowisko:
Doradca TECHNICZNO-HANDLOWY
Teren działania: powiat jarociński
Zakres obowiązków
- aktywna sprzedaż i realizacja planów sprzedażowych
- pozyskiwanie nowych klientów
- podtrzymywanie i rozwijanie kontaktów z aktualnymi klientami
- prezentowanie ofert handlowych
- mile widziane wykształcenie rolnicze i doświadczenie w segmencie AGRO
- znajomość z zakresu uprawy roślin i agronomii
- umiejętność sprzedaży i negocjacji
- zdolność samodzielnej organizacji pracy własnej
- zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność
- prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
- umowa o pracę
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- szkolenia produktowe i handlowe
niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon, karta paliwowa
Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na
adres mailowy:kariera@agroefekt.pl
Kontakt telefoniczny: 502 656 552
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)."
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.