Opinie o Amway Global Business Services w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Amway Global Business Services. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Amway Global Business Services o rekrutacji.


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Amway Global Business Services w Kraków

Ex
Były pracownik

Hi guys, I worked at Amway for a year. If u have an offer, I would sincerely reconsider. At the beginning the job environment was nice, people were helpful etc. The longer u stay in the company, u began to notice that some departments r just toxic and unbearable. I worked in the contact center. Supervisors and the manager r just toxic. U r not allowed to work from home, even though that u have an emergency (the contract specifically says "REMOTE" customer service). They constantly check how long u take ur breaks for and how often. Some people were late for like 2 seconds and it became a massive issue. One our colleague fainted and the supervisors refused to call the ambulance. Amway in general is a nice place to work. Just not the cc department, if u want to stay healthy mentally. Please don't do it to urself.

Amway Global Business Services
Inne
@Ex

Thank you for your comment. Maintaining a positive workplace culture and fostering good relationships among employees is a priority for us. That’s why we encourage everyone to reach out to our local HR team if any problematic situation occurs so that we are aware of them and can react timely. We will do our best to investigate and work on any areas for improvement. Remote Customer Service title refers to the fact, that in our Contact Center Department, we do not have direct, face-to-face contact with our main clients, but we are delivering customer service remotely by phone & emails. We appreciate our team's flexibility in working different shifts and following to schedules. This approach ensures that we can consistently deliver the best customer service to our clients. According to our Collaboration Days approach, we are working hybrid - 3 days per week in the office and up to 2 days remotely. In case of an individual, unexpected need, we encourage our employees to discuss the situation with Leaders and find a common solution based on the circumstances. Taking care of health, safety & well-being is a core Amway value. In case of any emergency situation happening in the office, we are making sure that the employee gets the necessary support. In this particular case, we were fully aware, and the relevant medical attention was provided.

Kandydat
Kandydat

Nie polecam rekrutacji - brak jakiekolwiek informacji zwrotnej. Jeśli panie rekruterki zapewniają, że informacji udzielą, po czym następuje cisza, jest to bardzo nieprofesjonalne. Szkoda czasu na rozmowy, bo nie jest on szanowany.

Mania
Inne
@pracownik

Ale widzisz te niepokojąca rzecz tylko u kandydatów czy do pracowników też maja czasem takie błahe podejście? Zastanawiam się czy o cokolwiek musicie sie tu prosić

anonim
Inne

Nie wiem, czy chodzi o ten sam Contact Center, co Tobie @Ex, ale obecnie w ofertach pracy jest tu mowa o hybrydzie (Hybrid Work model (3 days from office and 2 days from home). Jakie są zarobki kogoś z językiem na poziomie C1? Może są one warte sprawdzenia osobiście, czy jest tak, jak @Ex pisze?....

anonim
Inne
@EXX

A to ile takiej samej podstawy można dostać? Jesteś w stanie podać widełki? Nie pytam już o ten dodatek językowy, nadgodziny... Rozjaśnij, jeśli możesz.

Kandydat
Kandydat

Nie polecam rekrutacji - brak jakiekolwiek informacji zwrotnej. Jeśli panie rekruterki zapewniają, że informacji udzielą, po czym następuje cisza, jest to bardzo nieprofesjonalne. Szkoda czasu na rozmowy, bo nie jest on szanowany.

pracownik Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Kandydat

Niestety, ale masz rację. Niestety, ponieważ pracuję w firmie i też jest to rzecz, która mnie niepokoi. Jak długo takie rzeczy beda tolerowane? Poza tym dla mnie bardzo dobra firma.

Mania Nowy wpis
Inne
@pracownik

Ale widzisz te niepokojąca rzecz tylko u kandydatów czy do pracowników też maja czasem takie błahe podejście? Zastanawiam się czy o cokolwiek musicie sie tu prosić

Rtr Americas - kiedyś to było
Były pracownik

W Amwayu pracowałam kilka lat w zespołach RTR Americas jako księgowa. Pozytywy: + bonus roczny + standardowe wynagrodzenie na krakowskim rynku + dobry pakiet luxmed (nie najtańszy) + myBenefit ok 200 zł na kwartał + dobry kontakt z HRami + korpo dobre na start + imprezy okolicznościowe i away day + biuro w centrum Krakowa Minusy: - część liderów bez podstawowej wiedzy o finansach, Amerykanie na callach często dyskutują wyłącznie z księgowymi/starszymi księgowymi- bo liderzy nie mają pojęcia co robi zespol, - polityka nieprocesowych liderów - jeśli z zespołu odchodzi kilku pracowników, wówczas zadania są dzielone na pozostałych pracowników - jeśli pracownik nie wyrabia się z pracą to zostaje wyeskalowany do managera, - znam liderów, którzy ,,prosili" księgowych o pracowanie podczas L4!!!! - brak jasno wyznaczonych zadań w zespole - przez co senior accountanci często muszą się zajmować zadaniami lidera tj. Przydzielanie tasków sobie i innym w zespole oraz wdradzanie nowych pracowników, - księgowy nie może dostać awansu na stanowisko lidera - za moich czasów tylko 2 liderów na kilkudziesięciu, dostało taki awans, ale management podchodzi do takich promocji bardzo nieprzychylnie, - jeśli ktoś zmieniał zespół było wymuszane na nim pracowanie na dwa zespoły przez co najmniej kilka miesięcy za jedno wynagrodzenie, - brak podwyżek przy zmianie zespołu, - nadgodziny wynikające z braku wystarczającrj liczby księgowych a nie faktycznej pracy ad hoc, - nadgodziny - w systemie nie można było wpisać więcej niż 3h dziennie- więc jeśli ktoś pracuje do północy, to nie dostaje dodatku za pracę nocną, gdyz firma odgornie tego nie zaklada. - Pozostałe nadgodziny są śledzone w trackerach jako ,,do odbioru" - choć często nie ma możliwości odbioru, gdyż ,,nie ma kto pracować". - na matki, które nie powinny pracować w nadgodzinach wywierana jest presja do pracy w nadgodzinach ,,bo sytuacja w zespole jest trudna". Jak się zatrudniałam w tej firmie to była dobra atmosfera i racjonalna ilość pracy. Teraz to chyba tylko w SS jest gorzej

Róża
Inne
@Rtr Americas - kiedyś to było

Piszesz, że zarabia się tutaj standardowe wynagrodzenie na krakowskim rynku... Ile ono wynosi? Bo ja nie mam pojęcia. Za co otrzymuje się wspomniany bonus roczny? I w jakiej wysokości? Jeśli chodzi o te nadgodziny, to w jakiej wysokości są one wypłacane? O ile więcej są płatne niż podczas normalnych godzin pracy?

pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Róża

Bonus roczny otrzymuje się po wykonaniu zadań jakie zleci Ci przełożony oraz, gdy firma wykona roczny plan. Bonus roczny to kwota plus/minus jednej miesięcznej pensji netto.

Agnieszka Nowy wpis
Inne

Hej, w teorii mogłabym aplikować na Customer Service Representative, właśnie z językiem holenderskim kogoś szukają ale właśnie nie pasuje mi ten cały tryb hybrydowy. w zeszłym roku już pytano o opcje zdalna ale nikt się nie udzielił w tym temacie. Czy są plany na jego wprowadzenie?

Previous worker
Były pracownik

Hi, I also worked at the call centre in Amway for a year, as many others have mentioned here. Initially, everything seemed perfect according to the supervisors and the manager. However, as time went on, the situation deteriorated. Expectations became unreasonable, with demands for immediate results. There were instances where workers were left to manage the entire market on their own, without any assistance. Supervisors monitored all breaks, and even the slightest 1 second slip resulted in reprimands. Despite putting forth your best effort and advancing to roles such as trainer or QAM analyst, you were still mistreated and received no recognition for your contributions. While I was fortunate to have kind and supportive supervisors and colleagues, this was not the case for many of my peers. The inconsistency in management styles led to a negative experience among employees. Moreover, the job took a significant toll on my psychological well-being. The constant pressure and lack of support created a stressful environment that was catastrophic to my mental health. I would advise against joining the call centre, at least as long as the current management remains in place.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Amway Global Business Services? Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego? Jaką umowę proponuje firma na stanowisku Junior Total Rewards Specialist?
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Soul

Były pracownik

23.02.2024 03:02

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Soulikona wywiad

Mam za sobą wieloletnie zatrudnienie w firmie Amway, a wraz z nim doświadczenia wielu chwil wsparcia, ale również chorego kontrolowania każdego kroku, ruchu myszką, posiłku, słowa.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?

Soulikona wywiad

Stanowisko wykonywane to Costumer Service Representative. Do moich zadań należało odbieranie telefonów od klientów, odpisywanie na e-maile, komunikacja międzydziałowa mająca na celu rozwiązywanie problemów klientów.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Soulikona wywiad

Tak, choć nie w pełni według prawa, które mi przysługiwało.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?

Soulikona wywiad

Samodzielna rezygnacja ze współpracy. Zbieg wielu okoliczności z mojego 5-letniego zatrudnienia o tym zadecydował.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?

Soulikona wywiad

6900 złotych.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Soulikona wywiad

5 lat.

Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

Soulikona wywiad

Atmosfera pomiędzy pracownikami jest bardzo dobra. Ludzie chętnie sobie pomagają, można zawiązać przyjaźnie na całe życie. Firma organizuje duże eventy dla pracowników 5 razy w roku. Bonus roczny nie jest uzależniony od performance, a od rocznej kondycji firmy. Co roku są organizowane podwyżki płac. Pracownicy mają dostęp do dobrego sprzętu, mam tu na myśli dobrej jakości słuchawki, nowe laptopy.

Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

Soulikona wywiad

Niekompetentne osoby wybierane na stanowiska zarządzające. Osoby bez odpowiedniego doświadczenia i kompetencji nagle zostaje team leaderem i nie mają zielonego pojęcia o tym, jak zarządzać grupą ludzi. Nie oferuje im się żadnych szkoleń dotyczących zarządzania, co skutkuje samowolką, fatalnymi pomysłami i niewłaściwymi zachowaniami. W tej firmie jest bardzo mała szansa rozwoju, jeśli nie jest się lizusem wobec przełożonych, którzy nie zawsze są krystalicznie czystymi osobami. Minusem jest też brak zrozumienia i elastyczności ze strony team leaderów - rządzi nimi przełożony, a oni ślepo wykonują rozkazy.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Soulikona wywiad

Awans na seniora.

Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.

Soulikona wywiad

Tak, system szkoleń jest bardzo dobrze przygotowany, po szkoleniu były zbierane opinie i wdrażane zmiany. Odbywa się wiele szkoleń dotyczących oprogramowania, zmian strukturalnych, cały czas firma stawia na rozwój pracowników.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?

Soulikona wywiad

Bardzo dobra, ludzie się lubią i przyjaźnią również poza pracą. Atmosfera jest przyjazna, a wręcz mogę powiedzieć, że mało kiedy spotykana w korporacjach pomiędzy ludźmi. Niedola łączy pracowników.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?

Soulikona wywiad

Bardzo zła. Kadra kierownicza w ogóle nie słucha pracowników, zgłaszane problemy nie są rozwiązywane. Wszelkie skargi zamiatane są pod dywan. Wypełniane ankiety, poprzez które można zgłosić pomysł lub skargę, są całkowicie bezużyteczne. Pracownicy są traktowani poprzez przełożonych jak numer. Nie liczy się człowiek, liczą się wyłącznie statystyki, które są podnoszone do poziomu, którego nie da się osiągnąć.

Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.

Soulikona wywiad

Pomiędzy pracownikami jest ogromne wsparcie i zrozumienie, co nie odnosi się do przełożonych. Podam przykład: koledze z pracy zmarł tata - kolega ten nie dostał urlopu, żeby polecieć do swojego kraju, bo nie było zastępstwa. Ustawowo rodzice dzieci (maksymalnie czteroletnich) nie muszą przyjeżdżać do biura - niestety nie w tej firmie. Kiedy podpisuje się papierek z podwyżką, dokładane są do niego również zmiany regulaminu, a potem firma się tym zasłania, bo wewnętrzny regulamin firmy stoi ponad prawem polskim. Firma potrafi ściągnąć człowieka z innego miasta bo np. wtorek to dzień przychodzenia do biura i nikogo nie obchodzi, że ktoś ma np. wizytę u lekarza w innym mieście tego dnia po południu. Statystyki są już na tak zawyżonym poziomie, że nie da się ich osiągnąć, za co oczywiście trzeba dostać naganę i się tłumaczyć. Na przykład first level resolution to już ponad 90% - to jest niemożliwe do osiągnięcia, kiedy programy nawalają, kurierzy się spóźniają a strona internetowa działa fatalnie i klienci dzwonią, a my nie jesteśmy w stanie im pomóc od ręki, nie zgłaszając problemu. Na 1-2-1 nie usłyszy się pochwały za wykonywaną pracę, jedynie co dwa tygodnie można dostać informację, że statystki są kiepskie i coś trzeba poprawić. Żeby pójść na przerwę, trzeba dostać zgodę. Kolega się zwolnił, bo nie mógł pójść do toalety wtedy, kiedy mu się chciało - musiał wrócić do biurka! Za 2 minuty przeciągniętej przerwy pracownik wyświetla się na czerwono na tablicy, a później dostaje reprymendę od przełożonego. Cały czas trzeba być w gotowości. Można usłyszeć od przełożonego: „Dlaczego przez 11 minut nie patrzyłeś na ekran?”. To chora kontrola pracy, traktują ludzi jak dziecko, które chce ich oszukać. Co chwilę przychodzą powiadomienia od przełożonych: „Masz maila do zrobienia”, nawet jeśli dostało się go 2 minuty wcześniej. Sprawa odbierania telefonów jest oczywista, ale jeśli ma się do zrobienia coś innego, trzeba dostać zgodę, żeby przez chwilę nie odbierać telefonów. Generalnie całe CC nie lubi przełożonego, nie szanuje go i nie zgadza się z jego zmianami, które prowadzą do masowych zwolnień i ogromnej rotacji pracowników. Kadra średniego szczebla nie ma pojęcia o tym, jak zarządzać grupą ludzi. Kiedyś np. koleżanka została przesadzona o kilka biurek dalej za karę, ponieważ jej zachowanie się podobno zmieniło... Niedorzeczne próby zarządzania. Zero więzi pomiędzy przełożonym a pracownikiem.

Czy pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie było zgodne z ustaleniami?

Soulikona wywiad

Tak, podtykając co chwilę nowy regulamin. Na szczęście wynagrodzenie jest wypłacane na czas.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Soulikona wywiad

Mogę zasugerować, żeby przestać wprowadzać niekorzystne zmiany dotyczące ciągłej kontroli i pozwolić dorosłym ludziom być odpowiedzialnymi za pracę, a dopiero później ich z niej rozliczać. Nakładając nieosiągalne statystyki dotyczące ilości odebranych telefonów czy quality assurance, demotywuje się pracowników, zniechęca do przyjścia do pracy - pracownicy czują, że i tak nikt nie zauważy ich pracy, a statystyki są nieosiągalne. Przełożonemu mogę zasugerować, żeby przestał czytać książki o zarządzaniu i manipulacji umysłem, tylko wyszedł do ludzi - warto powiedzieć im czasem "cześć", nawet jeśli są zwykłymi customer service. Kadrze zarządzającej chcę powiedzieć: zacznijcie słuchać ludzi, bo mają dużo do powiedzenia. Nie dajcie uciekać z firmy wieloletnim pracownikom, bo zabierają ze sobą doświadczenie i zaufanie klientów. A tego nie odzyskacie tak szybko.



anonim
Inne

Nie wiem, czy chodzi o ten sam Contact Center, co Tobie @Ex, ale obecnie w ofertach pracy jest tu mowa o hybrydzie (Hybrid Work model (3 days from office and 2 days from home). Jakie są zarobki kogoś z językiem na poziomie C1? Może są one warte sprawdzenia osobiście, czy jest tak, jak @Ex pisze?....

NO
Pracownik
@anonim

od września 3 razy w tyg musimy być w biurze

EXX
Były pracownik
@anonim

zarobki w dużej mierze zależą od języka jakim się posługujesz, wypłata podzielona na podstawę + dodatek językowy (składki, nadgodziny itp wyliczane z podstawy). To co @ex napisał niestety ale pełna prawda.

Edyta
Inne
@NO

No właśnie, @CZ o tym też pisze. Jak firma w ogóle wyjaśniła wam tę decyzję? @Ex pisał, że miał w umowie pracę zdalną, a tu taka zmiana. Brak sprzętu do przekazania pracownikom do użytku domowego, czy coś innego to spowodowało?

@Edyta
Pracownik
@Edyta

Nowy dyrektor, nowe zasady. Ale ogólnie co dział, to obyczaj. Nie każdy szef kontroluje czy jesteś te 3 dni w biurze czy nie. Zależy, gdzie trafisz. Ze sprzętem nie ma problemu, jak potrzebujesz monitor itp. to dostaniesz ????

anonim
Inne
@@Edyta

A ekwiwalent za prąd i internet? Płacą coś takiego za pracę w domu? Na okresie próbnym też jest trochę pracy zdalnej czy raczej wtedy cały miesiąc w biurze?

Domi
Inne
@NO

A to można wybrać sobie te 3 dni, kiedy chce się pojawić w biurze? Czy to od górnie jest ustalane, w które dni się pracuje normalnie z firmy?

anonim
Inne
@EXX

A to ile takiej samej podstawy można dostać? Jesteś w stanie podać widełki? Nie pytam już o ten dodatek językowy, nadgodziny... Rozjaśnij, jeśli możesz.

Internauta
Pracownik
 Pytanie

Cześć, Czy w firmie Amway GBS sa roczne rozmowy o podwyżce z przełożonym? Jeśli tak to kiedy one wypadaja?

Current worker
Pracownik
 Pytanie

Hey! Any feedback about Junior accountant position? What is the atmosphere and management in this department?

Administrator

Obecnie firma Amway Global Business Services poszukuje na stanowiska Data Analyst. Czy ktoś składa CV?

Karma
Były pracownik
 Pytanie

Chciałbym dodać opinię neutralną z uwagi na to iż byla to moja pierwsza praca w korporacji po studiach. Jestem wdzięczny za mozliwość pracy w miedznarodowym środowisku i kilka imprez firmowych na jakich było mi dane być w przeciągu 2 lat pracy w Amway GBS. Jednakże plusy tej firmy kończą się właśnie tutaj. Środowisko toksyczne, obgadujące za plecami. W dziale w którym pracowałem Manager do wymiany- Brak empatii, zrozumienia, zaangażowania, z humorkami. Za kazdym razem zmieniający minę podczas obecności dyrektora o którym też można kilka słów nadmienić ale to pominę. Problemy były zgłaszane wielokrotnie pracownikom z działu HR, niestety bezskuteczne.Na firmę dodatkowo wpływają osoby z tzw góry wprowadzając np 3 dniowy dzień pracy z biura co uważam za kompletny nonsens biorąc pod uwagę dzisiejsze realia. Czy polecam? Zdecydowanie nie. Niesmak pozostaje i z każdym dniem po odejściu utwierdzam się w przekonaniu, że to nie bylo miejsce dla mnie ale zdecydowanie można to uznać za stratę dla firmy na pewno nie moją.

anonim
Inne
@Karma

Czyli bez problemu firma przyjęła cię bez doświadczenia? Czy miałeś już jakieś praktyki, staże za sobą? Szkoda, że tak wyszło z tą atmosferą, aż tak to utrudniało pracę? Nawet zarobki tego nie rekompensowały? Jakie widełki oferuje firma? Sorki, że mam tak dużo pytań, ale ciężko obecnie o pracę, chciałabym tu spróbować szczęścia, może trafie na lepszy dział :(

Ex
Były pracownik

Hi guys, I worked at Amway for a year. If u have an offer, I would sincerely reconsider. At the beginning the job environment was nice, people were helpful etc. The longer u stay in the company, u began to notice that some departments r just toxic and unbearable. I worked in the contact center. Supervisors and the manager r just toxic. U r not allowed to work from home, even though that u have an emergency (the contract specifically says "REMOTE" customer service). They constantly check how long u take ur breaks for and how often. Some people were late for like 2 seconds and it became a massive issue. One our colleague fainted and the supervisors refused to call the ambulance. Amway in general is a nice place to work. Just not the cc department, if u want to stay healthy mentally. Please don't do it to urself.

Amway Global Business Services
Inne
@Ex

Thank you for your comment. Maintaining a positive workplace culture and fostering good relationships among employees is a priority for us. That’s why we encourage everyone to reach out to our local HR team if any problematic situation occurs so that we are aware of them and can react timely. We will do our best to investigate and work on any areas for improvement. Remote Customer Service title refers to the fact, that in our Contact Center Department, we do not have direct, face-to-face contact with our main clients, but we are delivering customer service remotely by phone & emails. We appreciate our team's flexibility in working different shifts and following to schedules. This approach ensures that we can consistently deliver the best customer service to our clients. According to our Collaboration Days approach, we are working hybrid - 3 days per week in the office and up to 2 days remotely. In case of an individual, unexpected need, we encourage our employees to discuss the situation with Leaders and find a common solution based on the circumstances. Taking care of health, safety & well-being is a core Amway value. In case of any emergency situation happening in the office, we are making sure that the employee gets the necessary support. In this particular case, we were fully aware, and the relevant medical attention was provided.

Joanna
Inne

Cześć. Sporo tu o firmie zostało już powiedziane, wiem już co nieco. Szukałam ofert pracy, ale niczego nie znalazłam, czy firma nie rekrutuje w ogóle? Praca jest stabilna, nikt się nie zwalnia? Jeśli już to do którego działu byłoby ewentualnie zapotrzebowanie? No i strona jest cała po angielsku, tutaj też sporo komentarzy w tym języku, czy w każdym dziale jest wymog jego znajomości na dość komunikatywnym poziomie, używa się go w codziennej pracy? Czy to może zależy od stanowiska i działu :)

Amway Global Business Services
Pracownik
@Joanna

Cześć Joanna, dzięki za pytanie. Wszystkie aktualne oferty pracy znajdziesz na naszej stronie: https://gbs.amway.com/jobs W tym momencie prowadzimy rekrutacje do działu Marketingu, Obsługi Klienta, Finansów oraz IT. Język angielski jest naszym głównym językiem komunikacji, wobec czego jest on wymagany na każdym stanowisku w stopniu który umożliwia swobodną komunikację.

Robert
Inne
@Amway Global Business Services

Dzięki za informacje. Co do języka to firma uwzględnia go w benefitach? Jest jakiś dostęp do platformy językowej żeby pogłębiać znajomość?

Amway Global Business Services
Inne
@Robert

Cześć! Dla tych, którzy chcą nauczyć się nowego języka, oferujemy dofinansowanie do kursów językowych ????

Gość
Inne
@Amway Global Business Services

Dofinansowanie? To znaczy że część kosztów ponosi pracownik? Ile zwykle trzeba do tego dopłacać?

cc
Były pracownik

Dałabym pozytywną opinię, natomiast zmieniłam zdanie na neutralną. Amway był moją pierwszą pracą po studiach. Dali mi szansę bo akurat podpasował im mój skillset, ale i tak miło, że postawili na juniora a za to ogromny +++++. Pracowałam w covidzie więc była praca zdalna, dostałam sprzęt, mój zespół był miły (communications coordinator). Praca była wtedy mocno napięta bo wprowadzaliśmy nowy system, ale potem zluzowała. Momentami aż nie było co robić. Ustawianie promocji, obsługa strony, kontakt z przedsiębiorcami, odpisywanie na tickety, ogólnie praca w porządku. Moja TL bardzo miła, zespół fajny, dostałam po chyba pół roku dość dużą podwyżkę. Ponadto Amway miał różne benefity - na święta wysyłali fajne paczki z prezentem, mybenefit, opieka luxmed itd. Niestety, HR średnio dawał radę, kończyła mi się umowa i nie byli w stanie nic powiedzieć, dali mi znać na kilka dni wcześniej że mają dla mnie ofertę ale nie wiedzą nawet za ile. Ja już wtedy znalazłam inną pracę ;) Ponadto później po covidzie Amway się mocno posypał, pozamykali wiele biur. Obecnie musisz pracować z Krakowa, zdalnej pracy już nie ma. Jak były osoby które nie były z Krk to albo miały się przeprowadzić, albo pożegnać z firmą. Niefajnie.

Amway Global Business Services
Inne
@cc

Cześć, dziękujemy za Twój komentarz. Cieszymy się, że w części aspektów oceniłeś Amway pozytywnie. Przykro nam, że nie otrzymałeś satysfakcjonującej oferty na czas. W przypadku przewidywanego upływu czasu na jaki została zawarta umowa, decyzję o ewentualnym przedłużeniu zawsze podejmujemy wspólnie z bezpośrednim przełożonym. W czasie pandemii pracowaliśmy 100% zdalnie, jednak od połowy ubiegłego roku, pracujemy w trybie hybrydowym. Mając na uwadze najnowsze regulacje dotyczące pracy zdalnej, każdy z naszych pracowników ma taką możliwość do 3 dni w tygodniu. Biorąc pod uwagę naszą kulturę organizacji, kontakt bezpośredni w biurze jest dla nas ważny, gdyż umożliwia lepszą współpracę i utrzymanie relacji. Dlatego zachęcamy kandydatów aplikujących na nasze stanowiska spoza Krakowa, aby przeprowadzili się bliżej okolic Krakowa - dzięki temu współpraca i spotkania w biurze 2 razy w tygodniu są znacznie ułatwione.

Ktos
Pracownik
@cc

Nie gadaj bzdur że nie ma pracy zdalnej

Łukasz
Inne
@Ktos

Z tego co piszą to zdalna jest nadal tylko w trybie hybrydowym ale wiadomo nie każdemu pasuje taka praca, jak ktoś bardzo lubi zdalnie. Widzę, że doświadczenie chyba masz co do pracy tu to możesz mi napisać jaka jest stawka na początek na stanowisku juniora? Druga sprawa chcę wiedzieć, czy firma zwraca też za zużycie prądu w trakcie dni pracy zdalnej?

Amway Global Business Services
Inne
@Łukasz

Cześć! Dzięki za pytanie! Na etapie rekrutacji nie dzielimy się informacją dot. wynagrodzeń na konkretnych stanowiskach. Zależy nam, aby wynagrodzenia były adekwatne do kompleksowości zadań, kosztów życia a przy tym konkurencyjne względem innych firm na rynku lokalnym i polskim. Odnośnie pracy zdalnej, firma pokrywa koszty zużycia prądu w formie ryczałtu miesięcznego :)

Nick
Inne
@Amway Global Business Services

Szkoda że nie można poznać wcześniej wynagrodzenia bo nie byłoby potem rozczarowań na rekrutacji. Wiele firm daje przynajmniej widełki. A jeśli chodzi o ten ryczałt to w jakiej jest wysokości?

Olivier
Były pracownik

Really nice modern office located in the center of the city. The company does a great job at trying to encourage employees to participate in different employer sponsored team building events and really tries hard to implement initiatives that encourage a fun working atmosphere and such. Unfortunately, there are departments, such as Treasury, in which they have TL's who promote a toxic, dictatorial, over controlling and overall drive the whole team morale (usunięte przez administratora) and create a revolving door atmosphere where people can't stand working there for long time just because of the toxic unhealthy environment created by inexperienced TL's who are power hungry, love to micromanage and who have no experience whatsoever in leading a team and in promoting a healthy work environment. Be sure to ask all necessary questions during the interview and make sure your duties and working hours are discussed before hand because it is known that some TL's will not be honest with you and will deliver empty promises during the interview (such as flexible working hours, different processes you will be involved in, etc.) just to use up your language skills or any specific skill you may have for the role but then once you are in the role, you will not be given any opportunities to grow or develop inside the department because these power hungry TL's are afraid you might know too much and might overtake their role, specially since some of them lack the language skill required to support some of the tasks within the department. Lastly, please keep in mind that if you do decide, eventually, to start applying to other departments, you might face hostility and retaliation from the TL who lacks maturity and experience to realize people may want to develop or seek opportunities in other areas. Overall, Amway as a company can be a great place to work but make sure you stay away from some departments, such as Treasury, since everyone in the company knows this is not a department with a very healthy working environment.

1
Amway Global Business Services
Pracownik
@Olivier

We’re sorry that you feel that way about leadership in our company. We have investigated the situation in the team indicated in the comment – by talking with both team members and manager of this particular team. Based on the information gathered, we have concluded that the mentioned concerns are unsubstantiated. Our culture and good relations between all employees are very important to us. That’s why we encourage everyone to reach out to our local HR team if any problematic situation occurs so that we are aware of them and can react timely. If you recognized any unprofessional conduct in the company, we would appreciate if you could share with us more details. Please reach out directly to Amway Krakow HR Team.

CR_In Krakow
Pracownik

I agree with one of the reviews below regarding treasury. The TL is purely toxic, promotes an unhealthy work environment and antagonizes employees by talking bad about them to other colleagues, thus creating a very hostile work environment for everyone in the department. I am quite surprised they still keep such a person in the team, considering the multiple complains they receive all the time about her. Maybe it is time HR will do something about it and get rid of this toxic person.

5
Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Amway Global Business Services?

Amway Global Business Services
Pracownik
@Pytanie

Cześć, dziękujemy za pytanie. Proces rekrutacyjny oraz sposób weryfikacji umiejętności kandydata różni się w zależności od stanowiska. Na przykład, w przypadku ról technicznych kandydaci wypełniają test weryfikujący znajomość danych narzędzi czy programów; w przypadku ról wymagających znajomości języka obcego przeprowadzamy testy językowe (pisemne i ustne). W przypadku niektórych stanowisk, kandydaci proszeni są również o przygotowanie lub zaprezentowanie case study. Zwykle rekrutacja składa się z kilku etapów - zajrzyj na naszą stronę internetową, gdzie znajdziesz rozpisany proces rekrutacyjny: https://gbs.amway.com/join-us

Customer representitive
Kandydat
 Pytanie

Hello, Any opinions about customer representitive job (call centre)? Is it true that only young students are working there?

Amway Global Business Services
Pracownik
@Customer representitive

Hello, thank you for your question. Our Customer Service Team is very diverse. Taking into consideration that Customer Service Representative is a full-time job, most of the employees working in this team are at least graduates. If you would like to learn more about this job opportunity, feel free to contact us: recruitment.krakow@amway.com

goodbye Am
Były pracownik

Odeszłam z firmy niedawno i chciałabym szczerze podzielić się swoją opinia, by w ten sposób obiektywnie przedstawić obecnie panujące tam warunki. Nadmienię, ze pracowałam w dziale finansowym: Plusy: - standardowy pakiet benefitów - dobrze funkcjonujący i kontaktowy dział HR - możliwość ciekawych szkoleń i dofinansowania kursów językowych - zarobki porównywalne do innych korporacji w Krakowie - elastyczne godziny pracy (co jest również minusem - nadużywanie dyspozycyjności pracownika) - możliwość pracy zdalnej/hybrydowej - zadbane biuro, witaminy, owoce dla pracownika Minusy: - brak jasno określonych zadań w zespole oraz zakresu obowiązków zespołu co powoduje notoryczne „dorzucanie” pracy nieprzewidzianej, której pracownik nigdy wcześniej nie wykonywał i nie był z tematu szkolony (plan szkoleniowy układa sobie pracownik sam prosząc o pomoc kolegów z pracy, którzy niestety, by go wykonać musza zrobić to po godzinach pracy) - Team Leaderzy nie maja pojęcia co wykonuje ich zespół, nie są w stanie wytłumaczyć powodów dla których proces znajduje się w ich zespole często błędnie przypisując obowiązki do nieodpowiedniego działu/zespołu - ekstremalne nadgodziny, prace kończy się gdy zadanie zostanie wykonane niezależnie od ilości nadgodzin - ciężka atmosfera, codzienne narzekanie, notoryczny stres związany z audytem - zupełny brak zrozumienia dla osób, które po 8 godzinach pracy chcą mieć własne życie i skończyć o określonej godzinie (jeśli jest deadline - a jest co dwa dni na niespodziewane taski ad-hoc, kończysz prace gdy dokończyłeś zadanie) zero work-life balance - osoby tworzące zespół finansowy, (księgowi), którego praca przewidziana jest na zmianę poranna pracują również w nocy bądź w weekendy z powodu różnic czasowych (serwis współpracujący ulokowany w innych częściach świata: zupełnie nieprzystosowane godziny pracy do zadań i współpracy z innymi jednostkami) - praca na poziomie 10 godzin jest normą(i generalnie księgowi na to nie narzekają uważając to za normę, dla wielu osób jest to pierwsza praca, w której są od lat i tak zostali nauczeni od samego początku przez Amway) jeśli zechcesz pracować mniej godzin (czyli tyle ile przewiduje norma pracy 8 h) odstajesz od reszty - team management na bardzo niskim poziomie, uważa się, ze każdy z księgowych wie co ma robić i zarządza swoją praca, obowiązkami oraz czasem spędzonym w pracy - brak kontroli ilości nadgodzin przez management - temat urlopów w niektórych zespołach jest nieporuszany (licząc na to, ze każdy zapomni ich wybrać) - możliwość awansowania na wyższe stanowiska jest loterią uzależniona od czasu pracy w firmie; wiele ksiegowych pracuje w firmie od początku swojej kariery (niektórzy 10 lat i wiecej) dlatego staż 3-4 letni nie jest wystarczającym by osiagnac wyższe stanowiska - Team Leaderzy zatrudniani są w większości z zewnątrz, starsi księgowi i SME z firmy bardzo rzadko są brani pod uwagę do takiej roli - ogromna rotacja, zwłaszcza wsrod Team Leaderow, którzy pojawiają się z innych firm i znikają, co oczywiście ogromnie wplywa na stan zespołu i komfort pracy - praca na przestarzałych systemach, notoryczne problemy z synchronizacja danych systemów ksiegowych Jako, ze nie jest to pierwsza korporacja w której pracowalam, jest dla mnie zauważalne ze głównie osoby, dla których jest to pierwsza praca planują kontynuować i czekać latami na swoje wymarzone stanowiska w Amway. Niestety, nie jest to firma dla osob pragnących rozwijać swoją karierę utrzymując work life balance i swoje życie prywatne w zgodzie z praca. Nastawienie managementu wyraznie wskazuje na chęć wzrostu efektywności kosztem pracownika (widoczny i oficjalny brak zatrudniania na niektóre stanowiska, które się zwolniły). Powoduje to ogromna frustracje wśród ludzi i nadmiar pracy, niemożliwej do wykonania w ciągu 8 h. Dodatkowo, brak możliwości rozwoju, awansowania na wyższe stanowiska, które obejmują praktycznie wyłącznie osoby z innych firm zabiera jakąkolwiek motywacje do pracy. Niestety, Amway jest moim największym rozczarowaniem zawodowym. Nie poleciłabym nikomu, biorąc pod uwagę obecnie panująca tam atmosferę. Warto zaznaczyć, ze jest wiele godnych polecenia firm, które docenia pracownika, wystarczy spróbować swoich sił i wyrwać się z tej Amway’owej spirali nadgodzin.

Amway Global Business Services
Pracownik
@goodbye Am

Cześć, dziękujemy za Twój komentarz. Cieszymy się, że w części aspektów oceniłaś Amway pozytywnie. Dziękujemy, że podzieliłaś się również swoją opinią na temat obszarów, nad którymi powinniśmy popracować. Kultura pracy, work-life balance oraz odpowiedni leadership są dla nas bardzo ważne. Dlatego też, biorąc pod uwagę ten komentarz, przeprowadzimy analizę sytuacji w opisanym przez Ciebie dziale i dołożymy wszelkich starań, aby poprawić ewentualne niedociągnięcia związane np. z pracą w godzinach nadliczbowych. Proces i procedury dot. zmian stanowisk są zależne od działu, jednak staramy się, aby były one transparentne dla wszystkich pracowników. W dziale Finansów, na stanowiskach księgowych progresja w ścieżce kariery odbywa się na zasadzie awansu. To znaczy, że zmiana stanowiska z Młodszego Księgowego na Księgowego lub z Księgowego na Starszego Księgowego ma miejsce, kiedy pracownik osiągnie wymagany poziom kompetencji, doświadczenia i gotowości do objęcia roli. W przypadku stanowisk bardziej specjalistycznych, projektowych i liderskich (np. Team Leader, Subject Matter Expert) jest prowadzona rekrutacja wewnętrzna oraz zewnętrzna. Każdy pracownik, który spełnia wymagania wstępne (praca na obecnym stanowisku min. 6 miesięcy, pozytywna ocena performance w ostatnim cyklu), może zaaplikować i wziąć udział w rekrutacji wewnętrznej – wówczas spotkania rekrutacyjne przeprowadzane są z każdym pracownikiem, który zaaplikował. Na 11 otwartych stanowisk na rolę Team Leader w dziale Finansów w przeciągu ostatniego roku, 9 zostało obsadzonych przez pracowników Amway. Dodatkowo w tym roku wystartowaliśmy z nowym programem rozwojowym w Dziale Finansów, którego celem jest rozwój kompetencji i przygotowanie pracowników, którzy mają aspiracje oraz potencjał, do objęcia roli liderskiej w przyszłości.

Mojra
Były pracownik
@goodbye Am

Ja również odeszłam pare miesięcy temu! Ten komentarz idealnie opisuje atmosferę ! Nie polecam nikomu

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Amway Global Business Services?

Asia
Pracownik
@Pytanie

Beznadziejne. Uwielbiają jak ktoś na Ciebie donosi

Dorota
Inne
@Asia

skąd taka opinia? a jeśli ktoś donosi coś niezgodnego z prawdą? bo pewnie i tacy sie znajdą...

Asia
Pracownik
@Dorota

Kopanie dołów i tyle. Nie polecam bo pracowałam

Amway Global Business Services
Pracownik
@Pytanie

Cześć, dzięki za pytanie. Nasza kultura organizacji nastawiona jest na transparentną i otwartą komunikację, a także na partnerską współpracę. Zapraszamy na naszą stronę internetową: gbs.amway.com - możesz tam zobaczyć jakimi wartościami kieruje się Amway oraz poczytać o naszych działaniach z tym związanych.

poważnie?
Były pracownik
 Pytanie
@Amway Global Business Services

zaśmiałam się w głos. czy powyższe pisał człowiek czy bot?

Wanda
Inne
@poważnie?

A sądzisz inaczej? :D Raczej nie ma możliwości aby pisał to bot ;p

SB
Były pracownik

Pracowałam w Amway ponad dwa lata. Doświadczenia zawodowego mam ponad 10 lat, więc mogę śmiało zrobić porównanie. Jedna z najlepszych firm w jakiej miałam okazję pracować. Miła, przyjacielska atmosfera, pomocni ludzie, nie ma zadzierania nosa. HR pracują na bardzo wysokim poziomie. Nakład obowiązków jest umiarkowany. Bywają dni bardziej stresujące jak zamknięcie miesiąca, ale kwestia odpowiedniego ułożenia sobie pracy i jest ok. Roczny bonus który jest fajnym zastrzykiem dodatkowej gotówki, jak również motywacji. Minusem sa zarobki i komunikacja. TL powinni być mniej szablonowi a bardziej otwarci na drugiego człowieka, aby go poznać nie tylko od pracy ale też prywatnie co moim zdaniem scala zespół.

Anna
Inne
@SB

na pewno bedziesz wiedziala skoro tam pracowalas 2 lata, jaka umowe podpisuje sie z amway ? b2b czy zlecenie starczy ?

Zostaw merytoryczną opinię o Amway Global Business Services - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Amway Global Business Services?

    Zobacz opinie na temat firmy Amway Global Business Services tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Amway Global Business Services?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 2 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Amway Global Business Services
2.9/5 Na podstawie 28 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Krakowska 280
    32-080 Kraków
  • NIP: 6751423744 KRS: 0000341405
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Amway Global Business Services
Przejdź do nowych opinii