Opinie o Agb Nielsen Media Research Sp. z o.o. w Warszawa Stanisława Przybyszewskiego 47

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Agb Nielsen Media Research Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Agb Nielsen Media Research Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Prowadzenie badań marketingowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Agb Nielsen Media Research Sp. z o.o. w Warszawa Stanisława Przybyszewskiego 47

Unknown Nowy wpis
Były pracownik

Dopiero przechodząc do innej firmy mam pełen obraz tego jak tragicznie zorganizowany był dział IT w Nielsen. Wypunktuję może wady: - brak jakiejkolwiek ścieżki kariery jak chodzi o Frontend, - brak doświadczonych ludzi jak chodzi o Frontend przez większość czasu, zespół składał się z juniorów i midów zmuszonych podejmować decyzje których nie powinni i do których nie mieli kompetencji np o architekturze, - niesprawiedliwy podział obowiązków, jeżeli ktoś się chciał kiwać to kierownictwo to akceptowało, więc byli ludzie zawaleni pracą i tacy którzy przeważnie nie robili nic lub ich nie było, wpływało to oczywiście fatalnie na morale, tym bardziej że firma nie wynagradzała wysiłku w żaden sposób, ani finansowo ani chociażby przez zwykle docenienie pracownika, - brak wdrożenia w produkt, nikt poza product ownerem nie rozumiał do końca co robimy za co firma zapłaciła sporym fackupem, - brak dobrze zorganizowanego wsparcia devopsowego, - silne parcie na realizację celów biznesowych na szybko, co przekładało się na dług techniczny, a także wprowadzało wypalającą atmosferę pracy pod silną presją czasu, - wprowadzanie nowych pracowników nie było w ogóle przygotowane i spadało na przypadkowe osoby w zespole, - brak podwyżek, - niejasna droga awansu, - fatalna metodyka opracowywania i wyceniania zadań która przez wiele osób była wykorzystywana, - hipokryzja, Zalety: - ciekawe technologie, - raz firma zorganizowała budżet szkoleniowy ale osoba która to ogarnęła już nie pracuje, bo została zwolniona, - międzynarodowe środowisko, Ogólnie moje odczucia są takie że na pracy w tej firmie najlepiej wychodziły osoby cwane , bez skrupułów i wiedzące z kim się zakumuplować. Uczciwi pracownicy nie byli doceniani tylko raczej wykorzystywani. Generalnie żałuję. Praca doprowadziła do wypalenia zawodowego z którego na szczęście wychodzę obecnie w innym miejscu.

veb Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Witam, co możecie powiedzieć o pracy w Nielsen, jak pracownicy są traktowani? Jaka jest ogólna atmosfera w firmie? Na jaką pensje można liczyć? Dziękuje :)

cebula Nowy wpis

powiem wam, że jak na ofertę związaną z dostarczaniem bazy danych, to mają się czym pochwalić. W sumie działają w tym zakresie: "dane dotyczące oglądalności TV, dane o programach i blokach reklamowych, analizy i raporty stworzone na potrzeby klientów"

anonim

Słowa kojarzące się z AGB Nielsen Media Research (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako ... . Atmosfera i ludzie tam pracujący są ..bardzo sympatyczni. . Od jakiej stawki można negocjować pensję? Najbardziej podobało mi się w AGB Nielsen Media Research: Najbardziej nie podobało mi się w AGB Nielsen Media Research:

logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert

Zostaw merytoryczną opinię o Agb Nielsen Media Research Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Agb Nielsen Media Research Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Agb Nielsen Media Research Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

Agb Nielsen Media Research Sp. z o.o.
2.7/5 Na podstawie 6 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Agb Nielsen Media Research Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii