Dopiero przechodząc do innej firmy mam pełen obraz tego jak tragicznie zorganizowany był dział IT w Nielsen. Wypunktuję może wady: - brak jakiejkolwiek ścieżki kariery jak chodzi o Frontend, - brak doświadczonych ludzi jak chodzi o Frontend przez większość czasu, zespół składał się z juniorów i midów zmuszonych podejmować decyzje których nie powinni i do których nie mieli kompetencji np o architekturze, - niesprawiedliwy podział obowiązków, jeżeli ktoś się chciał kiwać to kierownictwo to akceptowało, więc byli ludzie zawaleni pracą i tacy którzy przeważnie nie robili nic lub ich nie było, wpływało to oczywiście fatalnie na morale, tym bardziej że firma nie wynagradzała wysiłku w żaden sposób, ani finansowo ani chociażby przez zwykle docenienie pracownika, - brak wdrożenia w produkt, nikt poza product ownerem nie rozumiał do końca co robimy za co firma zapłaciła sporym fackupem, - brak dobrze zorganizowanego wsparcia devopsowego, - silne parcie na realizację celów biznesowych na szybko, co przekładało się na dług techniczny, a także wprowadzało wypalającą atmosferę pracy pod silną presją czasu, - wprowadzanie nowych pracowników nie było w ogóle przygotowane i spadało na przypadkowe osoby w zespole, - brak podwyżek, - niejasna droga awansu, - fatalna metodyka opracowywania i wyceniania zadań która przez wiele osób była wykorzystywana, - hipokryzja, Zalety: - ciekawe technologie, - raz firma zorganizowała budżet szkoleniowy ale osoba która to ogarnęła już nie pracuje, bo została zwolniona, - międzynarodowe środowisko, Ogólnie moje odczucia są takie że na pracy w tej firmie najlepiej wychodziły osoby cwane , bez skrupułów i wiedzące z kim się zakumuplować. Uczciwi pracownicy nie byli doceniani tylko raczej wykorzystywani. Generalnie żałuję. Praca doprowadziła do wypalenia zawodowego z którego na szczęście wychodzę obecnie w innym miejscu.
Witam, co możecie powiedzieć o pracy w Nielsen, jak pracownicy są traktowani? Jaka jest ogólna atmosfera w firmie? Na jaką pensje można liczyć? Dziękuje :)
powiem wam, że jak na ofertę związaną z dostarczaniem bazy danych, to mają się czym pochwalić. W sumie działają w tym zakresie: "dane dotyczące oglądalności TV, dane o programach i blokach reklamowych, analizy i raporty stworzone na potrzeby klientów"
Słowa kojarzące się z AGB Nielsen Media Research (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako ... . Atmosfera i ludzie tam pracujący są ..bardzo sympatyczni. . Od jakiej stawki można negocjować pensję? Najbardziej podobało mi się w AGB Nielsen Media Research: Najbardziej nie podobało mi się w AGB Nielsen Media Research:
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Agb Nielsen Media Research Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Agb Nielsen Media Research Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.