Opinie o wurth.pl - Würth Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Würth Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Würth Polska Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Würth Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Nie ściemniam, mówię jak jest

Witam, odradzam pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego. Zacznę od początku. Szkolenie w Warszawie na duży plus. Panowie szkoleniowcy posiadają bardzo dużą wiedzę. Nowi koledzy "przedstawiciele" bardzo sympatyczni. Ogólnie atmosfera w hotelu jak i w siedzibie Wurth bardzo obiecująca. Brakowało mi tylko szkoleń z zakresu technik sprzedaży. Przejdźmy teraz do konkretów. Na początek dostaniesz 3000 zł brutto (ok.2100 zł na rękę). Chyba, że kierownik zagwarantuje Ci 2500 zł miesięcznie na rękę, ale nie wszyscy doświadczają takiego KOMFORTU. Firmy z Twojego top 20 to klienci w których połowa nie chce kupować, ani się spotykać. Często nie chcą nawet rozmawiać i różne są tego powody. Niektóre firmy w top 20 znalazły się tam przypadkiem. To klienci z tzw. "złotego strzału" (jeden okazjonalny zakup za np. 2tys i firma już jest w Twoim top 20) hahaha :) Brak jakiegokolwiek promowania firmy dzięki prezentom. Firmy konkurencyjne potrafią rozdawać kubki, czapki, koszulki, zapalniczki, kalendarze natomiast Ty na początku roku na 500 klientów (niestety tylu miałem na początku w swojej bazie) dostajesz 10 kalendarzy. Śmiech na sali. Totalny brak gazetek reklamowych. Co jest dla mnie nieporozumieniem. Miesięcznie do wykonania priorytetu na tylu klientów dostaje się 5 gazetek. Jeśli nie przywieziesz sobie katalogów ze szkolenia z Warszawy z 1 piętra to nie masz praktycznie nic na start. No chyba, że kierownik łaskawie da Ci np. katalog tarcz diamentowych z roku uwaga, uwaga 2015. U niektórych klientów zostawia się katalogi po czym mówi, że odbierzesz je za tydzień. Czasami nawet nie możesz ich zostawić i wręcz prosisz o oddanie po przeglądnięciu bo np. została Ci ostatnia sztuka. Od samego początku mojej pracy do dnia zwolnienia nie miałem zrobionej trasówki. Kierownik nie palił się do pomocy w jej zrobieniu nawet po wielokrotnych pytaniach o nią i prośbach. Czyli generalnie jeździsz gdzie dusza zapragnie. Spotkania z kierownikiem (RKS-regionalny Kierownik Sprzedaży) wyglądają tak że zamiast np. 8 jazd szkoleniowych w miesiącu kierownik jeździ z Tobą np. tylko 3 razy. Może to i dobrze, bo i tak niczego się od niego nie nauczysz, ponieważ nie posiada wiedzy asortymentowej i często nie wie o czym mówi. Nie ma żadnej pomocy ze strony kierownika pod względem rozwijania firm tzw. "zerowych" tam gdzie jest największy problem. Jeździsz z nim tylko po największych firmach, takich które i tak kupują regularnie. W ciągu dnia każdy PH powinien odwiedzić ok. 12/14 firm, natomiast z RKS odwiedzisz ich aż ok. 3/4 kończąc dzień z wynikiem 0zł na Twoim koncie. Tracisz dzień od którego zależy Twoja wypłata (wyrobienie planu, marży, priorytetu). Częste namawianie klientów na rozbudowanie wielokanałowości, czyli zamawianie przez internet kończy się tak, że przy pomocy kierownika klient otwiera konto na e-shopie wręcz prawie do tego zmuszony. Ilość zamówień w miesiącu musi się zgadzać i nie ważne, że klient nie skorzysta już ponownie z tej opcji, ponieważ jest to dla niego niewygodna forma zamawiania produktów. Większość osób woli się spotkać, porozmawiać w cztery oczy i zamówić u Ciebie poprzez iPada. Klienci często przy kolejnej wizycie sam na sam proszą aby nie przyjeżdżać już z kierownikiem, ponieważ jest za bardzo natrętny. Często takie spotkania nie wyglądają jak handel tylko "wciskanie produktów na siłę" wbrew woli klienta. Gdzie tutaj budowanie relacji z klientem? Na koniec dodam jeszcze tylko, że bardzo męczące jest ciągle pisanie maili w sprawie odblokowania ofert, bądź też uwaga, uwaga AKCEPTACJI ZAMOWIENIA. Sprawa wygląda tak, że puszczasz zamówienie po czym musisz PROSIĆ ŁASKAWIE o jego zaakceptowanie. Męczące są też ciągle rozmowy z COK (Centrum Obsługi Klienta) w sprawach zaległości, ofert itp. itd. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem i rozwiałem pewne wątpliwości.

Asm
Pracownik
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Witam. Pracuje w firmie 20 lat . Czytając to nie mogę pokusić się o komentarz. Ludzie zawsze stosują zasadę jak Kalemu ukraść krowę to zły uczynek , ale jak Kali ukraść to dobry. Szanowny Panie, zamówienia wymagają akceptacji gdy Handlowiec wpisuje cenę niezgodna z cennikiem. Jeżeli wprowadza się zgodnie z ceną zamówienie natychmiast się realizuje. Zgodnie z polityką zamówienie jest realizowane w 48 h. Nie ma potrzeby pisać e-mail po wpisaniu zamówienia, chyba że chcesz go przyspieszyć. Ale ze względu na logistykę to i tak nie zawsze zadziała bo w pierwszej kolejności są realizowane zamówienia z "wczoraj" czyli te do 48h. Co do trasówki , dziwne ale wiem że możliwe że nie miałeś zrobionej. Ja mam korygowaną zawsze kiedy potrzebuję. Nie ma czegoś takiego jak zloty strzał w przypisaniu klientów. Otrzymuje się ich adekwatnie do przydzielonego planu. A jak chcesz więcej to trzeba coś z siebie dać i popracować nad tym. Odnośnie pozostałych aspektów - jeżeli jest tak jak napisałeś ,miałeś pecha że trafiłeś do takiego RKS . Nie mniej jednak uważam ta wypowiedź za bardzo subiektywną. Ja staram się patrzeć pozytywnie na cały świat i wiem jedno: " Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma"

Michał
Pracownik

Pracuje 3 lata (chociaż od roku już nie chcę) i zgadzam sie z negatywnymi opiniami. Zacznijmy od hierarchii: - kierownik jest najwiekszym kłamcą i szują, łga w żywe oczy i nie ma pojecia asortymentowego przy okazji ubierając cie u klienta w jakiegoś idiotę. Mentalność i prezencja traktorzysty z kółka rolniczego. - dyrektor - jest ponad (wszystkimi), swoje 3 grosze wtrąci nawet do wytycznych zarządu, jest Panem na swoim folwarku a zarządzać może najwyżej stadem owiec (tak, traktują handlowców jak barany), lubuje się w "motywacyjnych" mailach i telefonach - zarząd - ciepłe stołki, nie interesują Ich problemy na dole, wytyczne, procedury (polowy nie znam, nigdy nie poznam lub zmieniane są w trakcie). Po drodze masa może i kompetentnych ludzi ale z małą werwą do pomocy. Baza klientów- zazwyczaj w trakcie rotacji co atrakcyjniejsi klienci w dziwnych okolicznościach znikają, dostajesz/masz gónwno, wszystko za przyzwoleniem kierownika, ale jakby co to nieeeee. Pieniądze- biorąc pod uwagę fakt ile trzeba się namyśleć, nakombinować, stresować to nie są tego warte, niezależnie czy jest to 3k czy 6k. Perspektywy- żadne, żadne czytaj ŻADNE. Asortyment- 20% ok, pozostałe pozycje odklejone od jakichkolwiek realiów rynkowych, w wurcie nie działają zasady ekonomii i podstawowe prawo popytu i podaży. Towar do klienta potrafi jechać 2 miesiące (nie, nie technologia łazika marsjańskiego, zwykły klucz) Przepływ informacji, szacunek gazetki po 3szt na łeb na miesiąc, to już było-prawda. Plany liczone jak wygodniej, byle dokręcić śrube, byle utrudnić, jak nie zrobisz-wzrost od planu, jak zrobisz (i to z górką)-wzrost od górki, oficjalnie nie wiadomo na jakich zasadach jest wyliczany. I najlepsze. Plan na marżę ale sprzedając produkty nie wiesz w czasie rzeczywistym na jakiej marży- firma nie udostępnia w aplikacji sprzedażowej marży na produktach. Ja szczerze odradzam, sam mialem wielkie nadzieje, zawiodłem się, nie spodziewałem się takiego szamba po takim koncernie. Czekam na lepszą koniunkturę, stać mnie na więcej i jestem więcej wart. Nie marnujcie swojego czasu.

1
anonim
Inne

Na jakie stanowisko chciałeś aplikować? Przedstawiciela handlowego? To co pisał Michał to opinia sprzed dwóch lat. Nie myślisz że warto spróbować bo mogło się wiele zmienić na lepsze?

Szpunti
Kandydat
 Pytanie

Witam Wszystkich, dostałem propozycje na handlowca przemysł produkcja teren dolnyslask Jaka PŁACA?? AUTO??? dziekuje za odp.

Jacek
Inne
@Weteran

Firma realnie pomaga w osiąganiu wyników, które ustala, jako cele? Podkreślam słowo REALNIE, bo w ogłoszeniu na przedstawiciela handlowego znalazłem zapewnienia typu: szkolenia sprzedażowe i techniczne, czy wsparcie przełożonego oraz kadry trenerskiej na każdym etapie adaptacji.

Północnik
Były pracownik

Powiem coś niepopularnego na tym portalu i przyjmę na klatę masę hejtu. Jakieś 15 lat temu byłem pracownikiem tej firmy. Wtedy też opinie o niej były głównie negatywne. Ja i koledzy w mojej grupie też widzieliśmy tylko złe strony i nakrecalismy się wzajemnie. Mamiony obietnicami zmieniłem pracodawcę i szybko przekonałem się jak duży błąd popełniłem. Dziś wiem że gdybym miał taką możliwość, wróciłbym do Wurth w każdej chwili. Pracować trzeba sumiennie i uczciwie, w każdej firmie. Nikt nie daje nic za darmo a ludzie są tylko ludźmi ( kierowcy i dyrektorzy też ) Pozdrawiam wszystkich. Michał Kowalewski

Elżbieta
Inne
@Były

Co to za przemiany, że tak nagle wszystko się zmieniło? Wyścig szczurów, czyli co, weszły w życie jakieś nowe zasady co do progu sprzedaży? Utrzymuje się to do teraz na tym samym poziomie? Chce aplikować, ale słaba atmosfera i konkurowanie nie jest dla mnie;//

Adela Nowy wpis
Inne

Ostro tutaj o firmie widzę… zarobki nie odpowiada Wam, relacje z szefostwem też, nic pozytywnego tam nie znajdzie się ? Może praca chociaż stabilna na umowę…

Nie ściemniam, mówię jak jest

Witam, odradzam pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego. Zacznę od początku. Szkolenie w Warszawie na duży plus. Panowie szkoleniowcy posiadają bardzo dużą wiedzę. Nowi koledzy "przedstawiciele" bardzo sympatyczni. Ogólnie atmosfera w hotelu jak i w siedzibie Wurth bardzo obiecująca. Brakowało mi tylko szkoleń z zakresu technik sprzedaży. Przejdźmy teraz do konkretów. Na początek dostaniesz 3000 zł brutto (ok.2100 zł na rękę). Chyba, że kierownik zagwarantuje Ci 2500 zł miesięcznie na rękę, ale nie wszyscy doświadczają takiego KOMFORTU. Firmy z Twojego top 20 to klienci w których połowa nie chce kupować, ani się spotykać. Często nie chcą nawet rozmawiać i różne są tego powody. Niektóre firmy w top 20 znalazły się tam przypadkiem. To klienci z tzw. "złotego strzału" (jeden okazjonalny zakup za np. 2tys i firma już jest w Twoim top 20) hahaha :) Brak jakiegokolwiek promowania firmy dzięki prezentom. Firmy konkurencyjne potrafią rozdawać kubki, czapki, koszulki, zapalniczki, kalendarze natomiast Ty na początku roku na 500 klientów (niestety tylu miałem na początku w swojej bazie) dostajesz 10 kalendarzy. Śmiech na sali. Totalny brak gazetek reklamowych. Co jest dla mnie nieporozumieniem. Miesięcznie do wykonania priorytetu na tylu klientów dostaje się 5 gazetek. Jeśli nie przywieziesz sobie katalogów ze szkolenia z Warszawy z 1 piętra to nie masz praktycznie nic na start. No chyba, że kierownik łaskawie da Ci np. katalog tarcz diamentowych z roku uwaga, uwaga 2015. U niektórych klientów zostawia się katalogi po czym mówi, że odbierzesz je za tydzień. Czasami nawet nie możesz ich zostawić i wręcz prosisz o oddanie po przeglądnięciu bo np. została Ci ostatnia sztuka. Od samego początku mojej pracy do dnia zwolnienia nie miałem zrobionej trasówki. Kierownik nie palił się do pomocy w jej zrobieniu nawet po wielokrotnych pytaniach o nią i prośbach. Czyli generalnie jeździsz gdzie dusza zapragnie. Spotkania z kierownikiem (RKS-regionalny Kierownik Sprzedaży) wyglądają tak że zamiast np. 8 jazd szkoleniowych w miesiącu kierownik jeździ z Tobą np. tylko 3 razy. Może to i dobrze, bo i tak niczego się od niego nie nauczysz, ponieważ nie posiada wiedzy asortymentowej i często nie wie o czym mówi. Nie ma żadnej pomocy ze strony kierownika pod względem rozwijania firm tzw. "zerowych" tam gdzie jest największy problem. Jeździsz z nim tylko po największych firmach, takich które i tak kupują regularnie. W ciągu dnia każdy PH powinien odwiedzić ok. 12/14 firm, natomiast z RKS odwiedzisz ich aż ok. 3/4 kończąc dzień z wynikiem 0zł na Twoim koncie. Tracisz dzień od którego zależy Twoja wypłata (wyrobienie planu, marży, priorytetu). Częste namawianie klientów na rozbudowanie wielokanałowości, czyli zamawianie przez internet kończy się tak, że przy pomocy kierownika klient otwiera konto na e-shopie wręcz prawie do tego zmuszony. Ilość zamówień w miesiącu musi się zgadzać i nie ważne, że klient nie skorzysta już ponownie z tej opcji, ponieważ jest to dla niego niewygodna forma zamawiania produktów. Większość osób woli się spotkać, porozmawiać w cztery oczy i zamówić u Ciebie poprzez iPada. Klienci często przy kolejnej wizycie sam na sam proszą aby nie przyjeżdżać już z kierownikiem, ponieważ jest za bardzo natrętny. Często takie spotkania nie wyglądają jak handel tylko "wciskanie produktów na siłę" wbrew woli klienta. Gdzie tutaj budowanie relacji z klientem? Na koniec dodam jeszcze tylko, że bardzo męczące jest ciągle pisanie maili w sprawie odblokowania ofert, bądź też uwaga, uwaga AKCEPTACJI ZAMOWIENIA. Sprawa wygląda tak, że puszczasz zamówienie po czym musisz PROSIĆ ŁASKAWIE o jego zaakceptowanie. Męczące są też ciągle rozmowy z COK (Centrum Obsługi Klienta) w sprawach zaległości, ofert itp. itd. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem i rozwiałem pewne wątpliwości.

Ciężki rejon
@Nie ściemniam, mówię jak jest

To co napisał kolega to sama prawda, oczywiście nikt z nas nie opisuje w 100% całej prawdy aby nie było problemów z byłym pracodawcą. Ponoć dziś kierownik jeździł z kimś na moim rejonie. Proszę Cię nowy PH abyś się jeszcze raz zastanowił nad swoim losem no chyba, że jesteś pod taką ścianą życiową , że nigdzie do handlu Cię nie chcą...

Jack
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Zgadzam się w 100%. Dodałbym jeszcze tylko, specjalne spowalnianie pod koniec miesiąca systemu raportowego i to że jeśli ktoś pracuje długo i ma odpowiednie znajomości to dostaje klientów gdzie towar sam się sprzedaje. Automatycznie taka osoba dostaje wtedy większe wypłaty oraz większy limit paliwowy. Ty niestety musisz prosić się o każdy kilometr i liczyć tak żeby go nie przekroczyć no chyba, że kierownik się zlituje i zwiększy go z gestem :-) hahaha

Tom
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Wszystko opisane dokładnie tak jak naprawdę jest!!!

stasiek
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Potwierdzam …. niestety jeszcze doszło nam pracowanie w domu i telefony do klientów . Ja też jestem w miarę nowy i klienci mnie olewają . Jak to wszystko się unormuje to szukam sobie coś nowego . Mój kierownik tylko ciśnie żadnej pomocy . Jak to wszystko ucichnie to szukam coś nowego .

Jacek
@stasiek

Nie marnuj się tutaj chłopie :) na pewno stać Cię na coś lepszego. Nie obrażając nikogo, ale ludzie na kasach zarabiają więcej. Starasz się, jeździsz i po ciężkich próbach dostajesz 2500zł na rękę. Szkoda gadać :(

Krzysztof
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Kolega dobrze pisze :) niestety

Były
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Święte słowa

Czesław
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Ile spotkań trzeba wyrobić? 12 do 14 !!!!. Przecież to nierealne, chyba że chodzi o odfajkowanie lokalizacji danej firmy. Nawet - zakładając - że o tej 7-8 rano będzie osoba decyzyjna i w ogóle nas przyjmie, to i tak biorąc pod uwagę dojazd do klienta, przedstawienie mu oferty, rozmowa, wysłuchanie go, nawiązanie jakiejś relacji, to i tak przez te 8 godzin pracy nie da sie tego wyrobić. Przecież to jakiś absurd. Do klienta nie jedzie się godzinę przed zakończeniem pracy i o godzinie otwarcia firmy, bo zwyczajnie nic handlowiec nie uzyska. Do tego często osoby zwyczajnie nie ma, abo nie ma czasu na rozmowę, prosi o przesłanie informacji mailowo. Czysta akwizycja z tego co widzę.

Johny
@Czesław

Żebyś wiedział, czysta akwizycja :(

Waldek
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Niestety jest tak jak pisze :( nie polecam

Możek
@Waldek

A w jakim dziale pracowałeś i w jakim mieście? Ja przymierzam się do działu auto

Boczek
@Możek

Jeśli chcesz tracic czas to życzę powodzenia :) zastanów się naprawdę czy warto. Już większą wypłatę dostaniesz na produkcji, nie obrażając oczywiście ludzi pracujących na produkcji.

Paweł
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Samą prawdę napisałes. Ja czekałem za prowizją za plan 2mc i nic. Ciągle była odpowiedź RKSa, że obliczane, przeliczane ,a w efekcie końcowym,,zabrakło Panu" tyle,a tyle procent. Dlatego już nie pracuję . Nie polecam.

Rafcio
@Boczek

Ale jaki powód niskiej wypłaty? Sprzedaż nie szła ,czy sciema z planami i obliczeniami za plan?

Nick
Pracownik
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Na swoim terenie miałem dosłownie tak samo :(

Klient
Pracownik
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Człowieku nie narzekaj. Przedstawiciel z tej firmy wyjeżdża z domu o 9, w ciągu dnia też w domu, sprawy prywatne załatwia służbowym samochodem. Żyć nie umierać. Pracuje tam już ponad 15 lat. Telefon służbowy, tablet służbowy, internet za darmo ????????????????

Maciek
Kandydat
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Byłem na rozmowie w tej firmie i potwierdzam, zaproponowano mi 3000 PLN brutto. Nie wierzyłem w to co słyszę. Pan Kierownik Regionu (czy jakoś tak) nieco się uniósł, jak mu powiedziałem że nie mamy o czym dalej rozmawiać, twierdząc, że ludzie w tej firmie zarabiają nawet po 12 000 PLN. Kwota ta wynika z prowizji. Wolałem tego nie sprawdzać. Swoją droga coś jest nie tak w tej organizacji. Wystarczy trochę pomyśleć .. Pzdr, M.

Adik 15
Były pracownik
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Szczera prawda, niestety :(

Weronika
Inne
@Adik 15

Rozumiem że przez dwa lata nic się nie zmieniło w funkcjonowaniu firmy? Ciężko uwierzyć :( Ile czasu tam przepracowałeś?

Asm Nowy wpis
Pracownik
@Nie ściemniam, mówię jak jest

Witam. Pracuje w firmie 20 lat . Czytając to nie mogę pokusić się o komentarz. Ludzie zawsze stosują zasadę jak Kalemu ukraść krowę to zły uczynek , ale jak Kali ukraść to dobry. Szanowny Panie, zamówienia wymagają akceptacji gdy Handlowiec wpisuje cenę niezgodna z cennikiem. Jeżeli wprowadza się zgodnie z ceną zamówienie natychmiast się realizuje. Zgodnie z polityką zamówienie jest realizowane w 48 h. Nie ma potrzeby pisać e-mail po wpisaniu zamówienia, chyba że chcesz go przyspieszyć. Ale ze względu na logistykę to i tak nie zawsze zadziała bo w pierwszej kolejności są realizowane zamówienia z "wczoraj" czyli te do 48h. Co do trasówki , dziwne ale wiem że możliwe że nie miałeś zrobionej. Ja mam korygowaną zawsze kiedy potrzebuję. Nie ma czegoś takiego jak zloty strzał w przypisaniu klientów. Otrzymuje się ich adekwatnie do przydzielonego planu. A jak chcesz więcej to trzeba coś z siebie dać i popracować nad tym. Odnośnie pozostałych aspektów - jeżeli jest tak jak napisałeś ,miałeś pecha że trafiłeś do takiego RKS . Nie mniej jednak uważam ta wypowiedź za bardzo subiektywną. Ja staram się patrzeć pozytywnie na cały świat i wiem jedno: " Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma"

Szpunti
Kandydat
 Pytanie

Witam Wszystkich, dostałem propozycje na handlowca przemysł produkcja teren dolnyslask Jaka PŁACA?? AUTO??? dziekuje za odp.

Robert
Były pracownik
@Szpunti

Bardzo słaby teren, duża rotacja. Podstawy - starają się dawać najniższe + obietnice prowizji, która zobaczysz dopiero po kilku miesiącach. Wewnętrzna walka między dywizjami i straszne naciski. Poszukaj czegoś innego....strata zdrowia i czasu ..q

Sylwia
Inne
@Robert

Ale ten słaby teraz i duża rotacja bierze się z tego, że ciężko tam o pozyskanie jakiegokolwiek klienta przez handlowca? A ile tej prowizji dostaje handlowiec i dlaczego dopiero po kilku miesiącach?

Manager
Pracownik
@Sylwia

Klienta zawsze pozyskasz z zamówieniem 150- 300zl netto tylko nic z tego nie wynika dla Ciebie. Ja prze lata pracy w Wurth pozyskiwałem 6-10 klientów miesięcznie. Dlatego wiem co mówię .

Weronika
Inne
@Manager

No skoro miał być system prowizyjny, to gdzie on się podział? :D Jak to tłumaczy firma, że gdzie sa obiecane prowizje? A jak z negocjowaniem stawki, np. za staz pracy? Uznają podwyżki, czy niechętnie? Atmosfera między handlowcami jak wyglądała? Wszystko spoko czy rywalizacja trochę?

Dr.Meloni Perejra vel rostoff
Były pracownik
@Weronika

Nie ma absolutnie żadnych podwyżek za staż,!!! Są jeśli zrobisz wzrosty , cele , na min ocenę c to coś tam kapnie ,ale i tak ostatnie słowo ma szef atmosfera między handlowcami ok ale wyżej nie tak różowo (usunięte przez administratora), nękanie telefonami straszenie wizytą w centrali , rozmową z dyrektorem , porównywanie Pawła do Gawla na forum podświetlanie na czerwono w tabelkach ale jak robisz wzrosty i jesteś w tabelkach na zielono to jest i fajna fura i 1000 brutto podwyżki i święty spokój ,

Nick
Kandydat
@Robert

to fakt na(usunięte przez administratora)non stop wrzucają ogłoszenia na PH, Więc coś w tym jest,ze jest słabizna finansowa.

Łucja
Inne
@Dr.Meloni Perejra vel rostoff

A jak się tych targetów nie spełni to co, nie ma żadnego wynagrodzenia? Bo wiadomo, że jakieś plany trzeba w firmie realizować. Zastanawiam się tylko, czy wymagania narzucone przez firmę są realne.

Weteran Nowy wpis
Były pracownik
@Szpunti

Chłopie. Fabia. Najniższa plus coś tam, czyli IV, wywalcz z przodu v , może z przodu VI. Podwyżkę dostaniesz po roku- IIIprocent. Aha - zakrzan jest nieziemski. Jak nie znajdziesz nowej fabryki (nie znajdziesz) to Twoja podstawa będzie twoim chlebem powszednim. Nie aplikuj tutaj. Znajdź coś lepszego.

Jacek Nowy wpis
Inne
@Weteran

Firma realnie pomaga w osiąganiu wyników, które ustala, jako cele? Podkreślam słowo REALNIE, bo w ogłoszeniu na przedstawiciela handlowego znalazłem zapewnienia typu: szkolenia sprzedażowe i techniczne, czy wsparcie przełożonego oraz kadry trenerskiej na każdym etapie adaptacji.

Julka
Inne

Hej. Widzę ogłoszenie na sprzedawcę na sklepie. Wymagają znajomosci branży technicznej. Czy faktycznie kładą na to duży nacisk czy może przyuczają na szkoleniu?

Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

gruba baba z hr i łysy kierownik beznadzieja nie polecam szkoda czasu nie mogą znaleźć nikogo

Pytania

psychologiczne głupie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK SOCJALNY (SPECJALIZACJA OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH) [DS. 130.26.2024]
Katowice
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kandydat
Inne

Słabe podejście do kandydatów na stanowiska... Jakiś czas temu składałem CV do pracy w handlu, po przebytej rozmowie online otrzymałem zapewnienie, że mimo każdej z decyzji zostanę poinformowany. Do dziś się tak nie stało, trochę słabo z profesjonalizmem.

anonim
Inne

W której firmie jest ten pakiet opieki medycznej w ogóle, co oferują w ogłoszeniu? Fajnie byłoby jakby było w Medicoverze, to jak się zwolnię z aktualnej firmy, będę mogła sobie płynnie przejść, bo mam tam siebie i rodzinę. Chodzi mi o ogłoszenie na przedstawicielkę handlową ogółem, pozdrawiam.

anonim
Inne

Ile czasu trwa szkolenie techniczne na stanowisko Młodsza Specjalistka ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta? W ofercie (usunięte przez administratora) jest slajd ze zdjęciem ludzi pracujących na słuchawce w takich kubikach, więc chciałam się u Was zorientować, czy faktycznie nie macie między sobą porządnych przegród, aby nie zakłócać sobie wzajemnie rozmów z klientami. Serio, mnie zgiełk rozprasza :/

Kandydat
Inne
 Pytanie

Coś z tą firmą chyba a raczej napewno jest nie tak . Od półtora miesiąca do pracy we Włocławku szukają i jeszcze nie znależli ? Szukają pewnie z doktoratem z technologii produkcji narzędzi ???????????? Ale na poważnie omijać z daleka warunki śmieszne

Cichy
Inne
 Pytanie

Złożyłem aplikację do Wurth Polska po może dwóch tygodniach oddzwoniła pani powypytywala mnie oczywiście na każde pytanie otrzymała merytoryczną odpowiedź . Oczywiście myślałem że mam odpowiednie doświadczenie do tej pracy 20 lat w obsłudze klienta w branży motoryzacyjnej na różnych stanowiskach ale głównie jako doradca . W trakcie rozmowy dowiedziałem się że potrzebne są dwie osoby do oddziału . Myslę nooo ok! Pytam czy jakieś szkolenie będzie pani mówi że oczywiście szkolenie ok 1-5 tyg w Warszawie , zakwaterowanie w hotelu z kimś w 1 pokoju no nie myslę jakiś Żart. W trakcie rozmowy usłyszałem od pani że poszukują do obsługi 2 osób jedna osoba na cały etat druga na 3/4 etatu . Kolejny Żart . Jak to możliwe że taka firma oszczędza na pracownikach, jaja jakieś sobie robią sklep duży 2 osoby na obsłudze jak upilnować klientów. , Później za braki kto będzie płacił ? Już w czasie rozmowy wiedziałem że nie chce w tej firmie pracować . Po kilku dniach otrzymałem info że na chwilę obecną nie mogą mi zaproponować żadnego stanowiska . Myślę albo ze mną albo z tą po . ....ą firmą coś jest nie tak . Dziś widzę nowe ogłoszenie że do pracy nadal szukają ???????????????????? ŚMIECH NA SALi

Były pracownik
Były pracownik

Zarobki zależnie od regionu, przeważnie minimalna krajowa plus premie. Realne zarobki tj 4400-5000 do ręki. Auto na początek używana fabia. Pracowałem w dywizji drewno, pod względem dyrektora jedna z gorszych dywizji, ponieważ żeby dostać premie za priorytet A(ma go całą firma), dyrektor Drewna żeby się wykazać wymyślił priorytet B. (Jeżeli zrobisz A ale nie zrobisz B, nie dostaniesz kasy). Zwolniłem się że względu na (usunięte przez administratora) w firmie. Podczas pandemii kazano nam dzwonić do klientów i handlować (wszystko podsłuchiwali kierownicy i nie mogliśmy informować klienta o tym że kierownik nas słucha) Zrobiła się z tego afera wewnątrz bo nie chcieliśmy tego robić. Żeby nie brać udziału w tym procederze wolałem zrezygnować z pracy w tej firmie. Jestem ciekawy czy dalej te praktyki są stosowane. @Pracodawca Ogólnie nie polecam pracy w tej firmie ponieważ mydlą oczy na rozmowie a potem jest jak jest.

anonim
Inne
@Były pracownik

Piszesz, że zarabia się tutaj podstawę wraz z premią. Za co można dostać te dodatkowe pieniądze? :) Napisz, co takiego mówią na rozmowie, co później nie okazuje się prawdą...

Były pracownik
Były pracownik
@anonim

Podstawa Premia: Priorytet A podaje przykład sprzedaż narzędzi na kwotę x zależnie od potencjału klienta premia 400 zł brutto Żeby dostać pieniądze za priorytet A, musisz zrobić priorytet B np dodatkowo sprzedać 20 wierteł.(często nie zrobisz B) Premia na początku za nowych klientów kwot nie pamiętam ale minimum 5 klientów max 8. Premia za realizację planu głównego np robisz 20 tys marzy, dostajesz 200 zł brutto za realizację 100%, i jakiś procent od kwoty netto. Koniec końców jest to tak zorganizowane że żeby zarobić około 6-7 tys musisz się bardzo na gimnastykować i mieć dobrych klientów. Ja pracowałem w mazowieckim i nie polecam, w innych dywizjach podobno jest lepiej.

1
anonim
Inne

Szukają przedstawiciela handlowego na rożne lokalizacje. Chciałby dopytać kogoś kto już pracuje na takim stanowisku. Cele sprzedażowe są do zrobienia? Premie wtedy na jakim poziomie? Samochód służbowy bez problemu do użytku też prywatnego? Napiszcie jak jest.

Były
Były pracownik
 Pytanie

Serio tam ktoś chce pracować ? Miałem spotkanie z dyrektorem działu metal które było z dnia na dzień. Informację otrzymałem pod koniec dniówki w mailu. Facet zaczyna, że musiał odwołać umówione spotkanie z żoną i z klientem. (W godzinach pracy z żoną ciekawe) Kompetencji, brak... Jakiego kolwiek planowania czasu, brak. Poszanowania czasu innych, brak. (usunięte przez administratora) Omijać firmę z daleka. Tam liczą się słupki i uległość przed przełożonym. No chyba że to lubisz

1
Szczery
Kandydat

Jakiś czas temu aplikowałem na handlowca do Wurth chociaż miałem wątpliwości ze względu na częstą rekrutację (dobre firmy sporadycznie szukają pracowników) . Pierwszą rozmowę miałem on-line, było ok, pan z którym rozmawiałem obiecał, że da mi odpowiedź za trzy dni, jednak nie oddzwonił, zadzwonił do mnie po ok 2 tygodniach chyba kierownik regionalny, zapytał się czy jeszcze jestem zainteresowany pracą i umówił mnie na spotkanie z nim i z dyrektorem. Rozmowa była miła i na poziomie, jednak w trakcie spotkania odczułem, że to praca nie dla mnie więc zbytnio się nie wysilałem tym bardziej, że dzień wcześniej dostałem info , że zostałem przyjęty do innej firmy. Z rozmowy wywnioskowałem , że to praca raczej dla desperatów dopóki nie znajdą czegoś normalnego a jak usłyszałem, że miałbym przyjechać na szkolenie do firmy i być zakwaterowanym przez 3 tygodnie z kimś obcym w jednym pokoju to mi szczęka opadła, koszmar do kwadratu) Dyrektor z którym rozmawiałem powiedział, że osobiście do mnie zadzwoni w umówionym terminie i mnie poinformuje o decyzji. Oczywiście nie zadzwonił ( małe skromnie firmy potrafią dać odpowiedź niezależnie od decyzji a tu taka duża firma i kompletny brak szacunku dla kandydatów którzy przyjechali na spotkanie.) Jeżeli firma ma szacunek do człowieka i szanuje kandydata na pracownika to i swoich pracowników szanuje, to się zawsze sprawdza!!!!!!

anonim
Inne
@Szczery

jak już jesteśmy przy rozmowie kwalifikacyjnej, to powiedziałbyś jakie pytania Ci zadawali i czy miałeś jakieś zadanie do wykonania? czy u nich praca handlowca odbywa się stacjonarnie, czy jest mobilna, orientujesz się? no i coś wspominali o warunkach współpracy? handlowiec pracuje tylko na systemie prowizyjnym, czy ma może też zapewnioną podstawę?

Szczery
Kandydat
@anonim

Pytania np czy ziemia jest płaska czy okrągła lub ile to jest 2+2 -1 czyli proste pytania ,zadan nie ma a praca to podstawa najniższa krajowa a potem prowizja od realizacji planu . Praca w terenie , robisz zamówienia po minimum 160 zł a plan masz np 30 tys

anonim
Inne
@Szczery

Przedstawili ci ile ta prowizja wynosi? Auto służbowe i umowę o prace zapewniają? Chociaż patrząc na plan, to nie jestem przekonany do aplikowania… podczas rekrutacji miałeś okazje porozmawiać z kimś ze sprzedaży, żeby podpytac, czy budżet jedt realny do zrealizowania w ogole?

Pytanie
 Pytanie

Od czego uzależniona jest premia w firmie Würth Polska Sp. z o.o.? Jakie są progi premiowe? Dodali 17 grudnia na Pracuj.pl ogłoszenie na stanowisko Przedstawiciel Handlowy.

Szukajacy
Inne
 Pytanie

Proszę o jakieś opinie na temat pracy w sklepie stacjonarnym. Jakie wynagrodzenie?

Michał
Pracownik

Pracuje 3 lata (chociaż od roku już nie chcę) i zgadzam sie z negatywnymi opiniami. Zacznijmy od hierarchii: - kierownik jest najwiekszym kłamcą i szują, łga w żywe oczy i nie ma pojecia asortymentowego przy okazji ubierając cie u klienta w jakiegoś idiotę. Mentalność i prezencja traktorzysty z kółka rolniczego. - dyrektor - jest ponad (wszystkimi), swoje 3 grosze wtrąci nawet do wytycznych zarządu, jest Panem na swoim folwarku a zarządzać może najwyżej stadem owiec (tak, traktują handlowców jak barany), lubuje się w "motywacyjnych" mailach i telefonach - zarząd - ciepłe stołki, nie interesują Ich problemy na dole, wytyczne, procedury (polowy nie znam, nigdy nie poznam lub zmieniane są w trakcie). Po drodze masa może i kompetentnych ludzi ale z małą werwą do pomocy. Baza klientów- zazwyczaj w trakcie rotacji co atrakcyjniejsi klienci w dziwnych okolicznościach znikają, dostajesz/masz gónwno, wszystko za przyzwoleniem kierownika, ale jakby co to nieeeee. Pieniądze- biorąc pod uwagę fakt ile trzeba się namyśleć, nakombinować, stresować to nie są tego warte, niezależnie czy jest to 3k czy 6k. Perspektywy- żadne, żadne czytaj ŻADNE. Asortyment- 20% ok, pozostałe pozycje odklejone od jakichkolwiek realiów rynkowych, w wurcie nie działają zasady ekonomii i podstawowe prawo popytu i podaży. Towar do klienta potrafi jechać 2 miesiące (nie, nie technologia łazika marsjańskiego, zwykły klucz) Przepływ informacji, szacunek gazetki po 3szt na łeb na miesiąc, to już było-prawda. Plany liczone jak wygodniej, byle dokręcić śrube, byle utrudnić, jak nie zrobisz-wzrost od planu, jak zrobisz (i to z górką)-wzrost od górki, oficjalnie nie wiadomo na jakich zasadach jest wyliczany. I najlepsze. Plan na marżę ale sprzedając produkty nie wiesz w czasie rzeczywistym na jakiej marży- firma nie udostępnia w aplikacji sprzedażowej marży na produktach. Ja szczerze odradzam, sam mialem wielkie nadzieje, zawiodłem się, nie spodziewałem się takiego szamba po takim koncernie. Czekam na lepszą koniunkturę, stać mnie na więcej i jestem więcej wart. Nie marnujcie swojego czasu.

1
CoExist
Pracownik
 Pytanie
@Michał

Jaka dywizja?

Michał
Pracownik
@CoExist

Nie jest to ważne, tak jest w całym tym przybytku.

Stary
Były pracownik
@Michał

Chłopie zwijaj się czym prędzej ja robiłem 20 lat i mam identyczne odczucia

Technik
Były pracownik
@Stary

Prawda

Iwona
Inne
@Technik

Nie zmieniło się nic na przestrzeni lat?

Bonex
Kandydat
 Pytanie
@Stary

Zawsze mnie zastanawiają opinie osób, które piszą, że w firmie jest beznadziejnie po czym dodają, że pracowali tam 10-20 lat. Trzymali was tam wszystkich na siłę ludzie?

Jolanta
Inne
@Bonex

Mówisz o bezpośrednim trzymaniu na siłę… czy może ciążącej na ludzi presji ekonomicznej na przykład? Wiesz, ludzie mają różne sytuacje życiowe

Izabela
Inne
@Bonex

To jest swoją drogą ciekawe, że po tyle lat tu ludzie niby pracują. w takim razie ile wynosi tu jakiś średni staż pracy wobec tego?

anonim
Inne

Na jakie stanowisko chciałeś aplikować? Przedstawiciela handlowego? To co pisał Michał to opinia sprzed dwóch lat. Nie myślisz że warto spróbować bo mogło się wiele zmienić na lepsze?

Iga
Inne

Na stronie maja ofertę na Przedstawiciela Handlowego do kilku miejscowości, mnie interesuje Sieradz. Zastanawiam się nad aplikacją, czy w każdym regionie tak jest, że gdy robisz wyniki to jesteś super pracownikiem, a jeśli nie to zaczynają się schody i spadasz z piedestału dla przełożonych? Czy samochód, który oferują można wykorzystywać do celów prywatnych. No i dajcie znaka ile godzin w praktyce jest w pracy i ilu klientów w ciągu miesiąca musi pozyskać, aby dostać premię?

Beris
Inne
 Pytanie

Jakimi autami poruszają się przedstawiciele WURTH ?

Były Pracownik :)
Były pracownik

7 lat zmarnowanego życia w Wurthcie. Jak macie 20 pare lat to możesz popracować rok lub dwa i iść do lepszej firmy. Kierownictwo jest dla ciebie dobre póki robisz wyniki. Jak ci cię powinię noga lub nie dasz rade robić 30-40% wzrostów to zaczną cię mobingować. Generalnie nie polecam :) Chociaż na niektóre osoby, które pracują w COK lub w centrali złego słowa nie powiem.

Ciekawy
Inne
 Pytanie
@Były Pracownik :)

A jak oceniasz zarobki? co możesz o nich powiedzieć? Interesuje mnie bardziej ile można wyrobić z premii bo podstawa to osobny temat.

Ciekawy
Inne
 Pytanie

Czy ktoś obecnie bierze / brał niedawno udział w rekturacji na wlkp / poznań? Jakie opinie do tej pory , jakie warunki finansowe proponowali? Czy jakies konkretne informacje odnośnie targetów do realizacji?

Zostaw merytoryczną opinię o Würth Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Würth Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Würth Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Würth Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 3 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Würth Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Würth Polska Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Würth Polska Sp. z o.o.
1.7/5 Na podstawie 373 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Würth Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii