Przecięcia w torebkach są zamierzone-własnie firma wyjaśniła.Sama bylam zdziwiona!-ale to zamierzony efekt producenta torebki.Nie denerwujcie sie panie wszystko trzeba na spokojnie wyjasnic-jak ja to zrobilam.Ceny w firmie są atrakcyjne.
Prosimy prawników o pomoc,ten facet sprzedaje (usunięte przez administratora)! Rozprute torebki,bez rachunkow,bez metek.A moze Gowork pomoże? Jesteśmy bezsilne!
Zakupiłam w sklepie Panitorbalska dwie torebki nie odpowiadały mi . Odesłałam je , mój zwrot otrzymali nawet poinformowali mnie o tym. Czas mija a pieniędzy za zwrot nie ma Bardzo żałuję że przed zakupami w tym sklepie nie poczytałam opinii o tych oszustach. Dziwie się że istnieją tak długo i dalej nabijają ludzi w butelkę. Czas to zgłosić do prokuratury
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Gusto Michał Gabryszak?
(usunięte przez administratora) Nie radzę kupować nic ze stron torbs.pl i panitotbalska.pl należących do firmy GUSTO Michał Gabryszak Nie oddają pieniędzy, nie odpisują na maile i nie odbierają telefonów. Radzę omijać szerokim łukiem, żeby nie stracić pieniędzy. Czekam kolejny dzień na zwrot pieniędzy za torebkę. Po informacji sprzed kilku dni "jutro wyślemy" do dziś pieniędzy na koncie nie mam, a na maile już nawet nikt nie odpowiada ???????????? Telefonów również nie odbierają. Odradzam zakupy w tym sklepie
Edit: Pieniądze odzyskałam po miesiącu. Codziennie pisałam, dzwoniłam wysyłałam smsy, maile, wiadomości na mag, spamowałam ich stronę negatywnymi komentarzami. Ciągle musiałam zakładać nowe profile, bo na bieżąco blokowali i chyba udało mi się ich zmęczyć. Życzę powodzenia wszystkim poszkodowanym przez tę firmę, wiem, że jest już założona grupa poszkodowanych, więc może to dobra droga żeby się zjednoczyć i może wymienić doświadczeniami.
Odradzam kupowanie w tej firmie, sprzedają buble, nie wystawiają faktur/paragonow i nie zwracają pieniędzy za odesłanie towaru. Dziwię się, że Urząd Skarbowy się tym jeszcze nie zainteresowal. Ja zgłaszam temat dalej, ktoś musi wreszcie przyjrzeć się tej nieuczciwości. Radzę nic tam nie kupować.
Łagodnie mówiąc (usunięte przez administratora),kradnie pieniądze klientom(nie oddaje za zwrócony towar do sklepu,zgłosiłam na policję i czekam).Brak kontaktu mailowego i telefonicznego.(usunięte przez administratora)
Jakie są warunki zatrudnienia w Gusto Michał Gabryszak?
27luty kupilam torebke .Torebke po 8 dniach oddalam/fatalna jakosc/. Torebkę zwrocilam ,dostalam potwierdzenie zwrotu i odpowiedz ze pieniadze wroca na konto i........nie wrocily do dzis! pod koniec marca udalo mi sie jeszcze dodzwonic i kazano jeszcze czekac.Oszustwo! Uwaga na te firmę!!!!!!!
Nie oddajecie pienidzy za zwrot towaru,to jest (usunięte przez administratora),powinny zainteresować się służby i prokuratuea,dlaczego nie dbacie o przyzwoitość i zwykłą uczciwość. DLACZEGO (usunięte przez administratora) KLIENTÓW USUWANIE NEGATYWNYCH WPISÓW NIE JEST ROZWIĄZANIEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ODDAJCIE PIENIĄDZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odeslalam towar miesiąc temu i nie zwrotu gotowki,wygląda to na (usunięte przez administratora) tej firmy
We wrześniu 2022 kupiłam złoty plecak (za 117zł,-) w którym po krótkim noszeniu, "wypruła" się nitka i odpadł jeden pasek. Napisałam do firmy, która bardzo szybko odpowiedziała i zaproponowała naprawę plecaka. Wysłałam go na początku lutego i ...DO DZIŚ PLECAKA NIE MA!!!! Monitowałam mailem (19. 02), po dwóch dniach odpisano mi, że wróci do nich z naprawy 24 lutego i, że BĘDĄ MNIE INFORMOWAĆ! Piszę maile, dzwonię, OCZYWIŚCIE ZAPADLI SIĘ POD ZIEMIĘ, ani kontaktu, ani plecaka, ani pieniędzy!!!!!!!!! Teraz już wiem, że to PRAWDOPODOBNIE (usunięte przez administratora) I (usunięte przez administratora)!!!! Nie zostawię tak tej sprawy!!!!!! ML.
Niestety ja również dałam się nabić w butelkę kupując u Pani torbalskiej. Torebka po 3 dniach użytkowania zaczęła się rwać pękać przy zamkach tak jakby ścieg miał za mocny docisk ale stwierdzono że to moja wina i reklamacji nie uznano. Nie polecam absolutnie kupna torebki w tej firmie.
Przestrzegam przed tym sklepami Panitorbalska, Torbs które to obsługuje Gusto(usunięte przez administratora) bo sprzedają wadliwy towar.W lutym 2022 kupiłam torebkę, w której po miesiącu urwało się ucho, okazało się, że mocowanie tego ucha – linka metalowa obciągnięta dermą - od wewnątrz trzymały tylko blaszki. Sklep przy pierwszej reklamacji rozerwał podszewkę zagiął blaszki i odesłał. Niestety błędna konstrukcja mocowania i ucho z tych blaszek się wysunęło (drugie ucho przyszyte i się trzyma). Niestety sklep nie uznał drugiej reklamacji bo nie odpowiedziałam na jakiegoś maila, którego nie było, wysłałam po raz trzeci żądając zwrotu pieniędzy z tytułu rękojmi, zwrócona torebka, z odpowiedzią że nie uznają reklamacji bo sama uszkodziłam torebkę, że została przeciążona, a i jeszcze że podszewkę sama rozprułam. Torebki oferowane przez sklep to chyba chińskie podróby, bo moja ma wszytą metkę włoskiego sklepu , który sprzedaje towar ze skóry, a nie z poliuretanu na tekturze. Opinia tej firmy to wielkie ZERO, bo nawet 1 jest za dużo. Teraz jeszcze biegły biegły i sąd . OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM , szkoda pieniędzy i nerwów.
Dzień dobry W dniu 24.11.2022 dokonałam zwrotu zakupionej torebki numer zamówienia 90095 Herman zielonana kwotę 96.85zł Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy Czekam na przelew