Mam pytanie czy to faktycznie prawda z tym, że firma pobiera coś klientom z ich kont? Bo ktoś dosłownie niedawno się tu na to poskarżył. Co na to pracownicy w takim razie, jak to wychodzi z waszej perspektywy, że mogłoby do czegoś takiego dochodzić, to jakoś z umowy wynika jakiejś?
Firma (usunięte przez administratora)mnie na kwotę 500 złotych z konta, od ponad roku unika odpowiedzi na @ oraz telefony, jest to wielokrotny przypadek kiedy firma Skycash (usunięte przez administratora) swoich klientów i dopiero po zgłoszeniu sprawy na policję zwraca środki.
- Brak merytorycznego feedbacku - chaos organizacyjny - managerowie i nie tylko którzy wiedzą wszystko i są ekspertami w każdej dziedzinie i wszechogarniające asapy, które tak naprawdę są asapem tylko wtedy kiedy temat leży u ciebie a to tylko jedne z bardzo wielu problemów tej firmy. Nie zliczę ile czasu zabrało mi wykonanie zadań do których nigdy nie wrócił do mnie feedback od przełożonego. A jeśli już wracał to dotyczył powierzchownych pierdół i jakiś mało istotnych szczegółów zamiast merytoryki. Nie ma kto odpowiadać na trudne pytania a decyzje nie są podejmowane w terminie. Na maile z najważniejszymi odp czasami czeka się miesiącami! A przy tym każda najmniejsza (usunięte przez administratora) wymaga akceptu góry. Pieniądze są tabu nie można o nich rozmawiać z innymi współpracownikami a na odp w sprawie podwyżki nawet gdy przyjelo się już nowe dodatkowe obowiązki, czeka się miesiącami i bardzo wielu nigdy się tej odp nie doczekało. Najgorszy pracodawca z jakim przyszło mi współpracować
Upominałeś się o feedback czy jednak nie? Może warto było z przełożonymi o tych kwestiach porozmawiać?
Brak informacji zwrotnej po rozmowie kwalifikacyjnej, mimo zapewnień, że taka informacja będzie. Po wysłaniu przeze mnie maila z zapytaniem o wynik rekrutacji - brak odpowiedzi. Rekrutujący mnie kierownik, wg jego profilu na Linkedin, był ode mnie młodszy i z mniejszym doświadczeniem. Może tu był problem. Tym nie mniej, brak feedbacku razi i zniechęca.
(usunięte przez administratora) manipulują klientem by naliczać opłaty.
Opowie ktos z Was jak wygląda staż w tej firmie? Czy jest w ogóle płatny? Jakie obowiązki się na nim wykonuje? Ile trwa?
Jakiś czas zamieszczone zostało ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds obsługi klienta. Chciałam się zapytać na jaką podstawę na tym stanowisku mogę liczyć,jakie benefity pozapłacowe oferuje pracodawca,ile osób mniej więcej pracuje w dziale obsługi klienta? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
Na jakie stanowiska aktualnie rekrutują u tego pracodawcy? Przyjmują ludzi bez doświadczenia?
Bardzo dobre miejsce pracy
A możesz powiedzieć coś więcej? Na przykład jakie są tam zarobki albo jaka atmosfera? Bo jestem ciekawa co się składa na Twoją opinię o tej firmie.
Dobrze się tu pracuje - team przynajmniej w moim dziale jest mega zgrany, pozytywny i chodzę do pracy z przyjemnością! Wreszcie!
Skycash Poland S.A. jest bardzo popularną firmą, dlatego dziwi mnie, że jeszcze tutaj nikt nic nie napisał. Jeśli macie aktualne informację na temat tej firmy to zachęcam do podzielenia sie nimi na tym forum. Mnie najbardziej ciekawi jakie maja stanowiska i czy mają zapotrzebowanie na nowych pracowników?
Zachęcamy do dodawania komentarzy o firmie SkyCash Sp. z o.o. na naszym forum. Inni użytkownicy czekają na twoją wiedzę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Skycash Poland S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Skycash Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Skycash Poland S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 2 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!