Moja szwagierka pracuje w W.Kruk i to co opowiada o firmie to brak słów dlatego postanowilam napisac w jej imienu bo mi jej szkoda .W grudniu chodzila do pracy dzien w dzien prawie 200godzin wypracowane ,wracala jak wrak i imyslala ze chociaż w grudniu firma da zarobić zwyklemu pracownikowi za harowke a tu rozczarowanie budżet zrobiony 100% a premia jak w zwykłym miesiącu.I to podobno z nadgodzinami ktorych nie wykazuja na karcie pracy. bo na liscie do kadr 176 godzin wpisane. Kierownik pod koniec miesiąca drukuje nową karte pracy z innymi godzinami tłumacząc ze firmie nie ma nadgodzin tylko wyplacane jest w formie premi ale ile i czy wogole zapłacone skora pensja byla niewiele wyzsza od poprzednich miesiecy Według innego grafika chodzisz i według innego dostajesz wypłatę tu powinna interweniować inspekcja pracy. Oszukuja kantuja aby zapłacić jak najmniej.I wykorzystac pracownika.Jestem poirytowana tym co sie dzieje w tej firmie i kto zarządza tym że takie rzeczy maja miejsce.
Firma która nie szanuje nikogo wyzysk i nic więcej . Wszystko idzie do przodu ale nie tu .zarządzają ludzie ,którzy nie maja pojęcia o tym co robią.wynagrodzenia najniższe w branży.omijajcie bo nie zarobicie tu tylko wam za wszystko zabiorą.!!!!
A ja mam pytanie do Pana dyr.Jana W. Czym kierował się zatrudniając osobę która w byłym jakiś czas temu miejscu pracy stosowala mobbing za co zostala zwolniona dyscyplinarnie i za inne czyny zagrażające tej Firmie.Potrafi pan spojrzeć sobie w lustro gdy z innej strony degraduje się i zwalnia pracowników którzy mieli dobre intencje i chcieli pracować.Takie decyzję podejmuje dobry dyrektor chyba nie jest to bardzo słabe co za tym idzie potwierdza złą opinię na temat pana i całej reszty
Nie liczylbym na odpowiedź w tej kwestii gdyż to przecież obraza majestatu i nie tyka się figurantów
Ja jako klientka byłam świadkiem rozmowy dwóch pracownic w galerii Rzeszów , to co panie sobą reprezentują to masakra obgadywanie współpracowników przy klientach zero skrupułów , współczuję osobom które tam pracują w takiej atmosferze i z tak fałszywymi osobami , może lepiej zająć się klientem a nie narzekać że ktoś coś sprzedał .
obrączka od pierścionka z białego złota po kilku dniach noszenia po prostu pękła bez żadnej przyczyny zewnętrznej, nieprawdopodobny badziew, uwaga na zakupy obrączek, pierścionków zaręczynowych, to dopiero byłaby przykrość, gorzej niż chińszczyzna, biżuteria z automatu jest trwalsza niż produkty od tego żenującego pseudojubilera, który wykonuje nie wiadomo z czego tak naprawdę wyroby i mieni je złotymi, odmawia zwrotu pieniędzy, chce naprawiać szajs, którego człowiek już przecież nie chce, bo prędzej czy później znów się rozwali, biżuteria na lata, żałosne...
Jak masz paragon to przecież możesz reklamować. Rozumiem, że wolałabyś zwrot gotówki, ale może po prostu dobrze ci ją naprawią i będzie ok. Jak myślisz?
spróbować można, najwyżej potem zwróci się o zwrot pieniędzy. a Ty kiedyś reklamowałeś coś tutaj? był problem czy od razu zostało naprawione/wymienione?
Nie dostałem pracy
-
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jaki jest wkład kierownictwa W.KRUK S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
To wszystko zależy od kierownika ,w ponad 140 salonach pracują różni ludzie i w różny sposób zarządzają. Natomiast oczywiste jest to ,że mądry menadżer zadba o to aby ludzie z którymi współpracują chcieli przychodzić do pracy w której panuje dobra atmosfera. Natomiast Ci którym na tym nie zależy i liczą, że strach i (usunięte przez administratora) pozwoli im dobrze prowadzić salon, nie nadają się do pełnienia powierzonej funkcji.
(usunięte przez administratora)
Jak piszecie po forach, to nie wiem, kochana, czy to do regionalnej dotrze, może lepiej jest zgłosić konkretnie. A jakie są te płace dla normalnego sprzedawcy w salonie? Czyli nie-kierownika po prostu?
Jaki jest wkład kierownictwa W.KRUK S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Dobre pytanie.. dobra atmosfera polega na tym, że to pracownik ma obskakiwac kierownika. Inaczej jesteś niewidoczny i niedoceniany. (usunięte przez administratora)
Zasadniczy,kierownik buduje dobrą atmosferę,jeśli wszyscy współpracują do pracy przychodzimy i wychodzimy z uśmiechem,wyrabiamy plan i premię ????
Najłatwiej powiedzieć to się zwolnij. Ale chyba sztuka polega na tym, żeby się przystosować i polubić swoja robotę. No i czerpać z niej zyski. Moim zdaniem trzeba być elastycznym, szczególnie jeśli chodzi o kierownictwo.
Ale nie powiesz chyba Gosia, że absolutnie w każdym salonie jest kierownik wkoło którego trzeba skakać i się poniżać. Naprawdę w całej Polsce nie ma salonu, w którym fajnie pracować? Ja rozumiem rozżalenie, ale nie rozciągajmy swoich doświadczeń na całą sieć.
Zdecydowanie nie polecamy tego sklepu. Narzeczony kupił tam pierścionek zaręczynowy. Nosiłam go codziennie, ale na noc zdejmowałam i odkładałam do pudełka. Po 3 miesiącach od zaręczyn diamencik zaczął się kręcić w środku. Tego samego dnia co to zauważyłam pojechaliśmy do salonu i oddaliśmy na reklamację. Czas na samą decyzję to 2 tygodnie z założeniem, że może się przedłużyć. Dostaliśmy informację, że reklamacja została uznana i naprawią nam pierścionek. Czekaliśmy kolejne 2 tygodnie na jego zwrot. Przy odbiorze pierwsze co sprawdziłam to czy dalej się rusza.. I tu niedowierzałam, ponieważ jedyne co było zrobione to lekko dociśnięta korona a diamencik dalej się ruszał. Powiedziałam ekspedientkom, żeby zerknęły, zostało mi to potwierdzone, że nie jest naprawiony tak jak powinien być. Odwołałam się. Tym razem na decyzję czekaliśmy 2,5 tygodnia. Odwołania nie uznali.. dostałam informację, że serwis napisał ,,naprawa została wykonana zgodnie ze sztuką złotnictwa". Na zwrot pierścionka czekaliśmy znowu 2 tygodnie. Przy odbiorze pierścionka narzeczony odwołał się do prawa konsumenckiego i napisał bardzo długą reklamację. Dodatkowo pierścionek wrócił cały porysowany i ze starym złotem z korony... Chcieliśmy wymienić na zupełnie nowy pierścionek, skoro serwis nie jest w stanie tego naprawić. Kolejne 2 tygodnie na decyzję. W końcu się udało. Rozpatrzyli pozytywnie. Tym razem czekaliśmy już tylko tydzień na nowy pierścionek. Pożegnaliśmy się z tym salonem i całą siecią W.KRUK. Niestety to nie był koniec. Z ciekawości zanieśliśmy pierścionek do jubilera, gdzie zamówiliśmy obrączki, ponieważ ich wiedza na temat obrączek i pierścionków była na prawdę ogromna. Okazało się, że pierścionek nie jest 100% ze złota. Część 'koła' była zwykłym metalem, który został oblany złotem. Na prawdę nie dowierzałam w to co usłyszałam. Z całego serca NIE polecam W.KRUK. Sprzedają fatalnej jakości biżuterię i są niepoważni w kwestii jakichkolwiek napraw czy reklamacji. Do tego czas oczekiwania. Radzę się poważnie zastanowić zanim zdecydujecie się na jakikolwiek zakup biżuterii tam.
Witam, Jak wygląda praca na stanowisku młodszego specjalisty ds reklamacji? Jakie godziny pracy oraz wynagrodzenie?
Jakość biżuterii bardzo słaba. Problem z rozpatrzeniem reklamacji. Wybór rozmiaru obrączki w sklepie stacjonarnym (na próbniku). Rozmiar, który przyszedł był o wiele za mały. Obrączki nie można rozciągnąć o czym też nas nikt nie poinformował.
W dniu 28.12.19 zamówiłem pośrednictwem sklepu internetowego www.wkruk.pl zegarek Longines w cenie 3530 zł. Ponieważ chodziło o podarunek urodzinowy, wyraźnie podałem w zamówieniu, że doręczenie potrzebne jest do 8.1.2020. Jestem Czechem i nie mogłem ryzykować czasowych strat związanych z doręczeniem zegarka za granicę, dlatego specjalnie uzgodniłem doręczenie u znajomego w Polsce. W dniu 28.12. otrzymałem mailową informację, że firma dołoży wszelkich starań, aby zamówienie trafiło do mnie jak najszybciej. Orientacyjny termin realizacji (wysyłki) zamówienia podano 2020-01-07. Ponieważ 30 urodziny syna obchodziliśmy w dniu 11.1., uważałem więc, że jest jeszcze rezerwa czasowa dla doręczenia. W dniu 6.1. dzwoniłem do firmy z zapytaniem, jak tam z realizacją mojego zamówienia. Telefonistka nie była mi w stanie niczego powiedzieć z tym, że sprawdzą i odezwą się. Ponownie wyjaśniałem, że mi się bardzo śpieszy i dlaczego. Obiecano, że jeszcze tego dnia dadzą znać. Oczywiście nikt się nie odezwał. Dzwoniłem więc ponownie następnego dnia. I ta sama historyjka - tym razem z telefonistą - ponownie wyjaśniłem i prosiłem, że potrzebuję jasną informację - czy zdążą doręczyć albo nie. Jeszcze wtedy mógłbym kupić zegarek w normalnym sklepie. Telefonista jednakże znów nic nie wiedział, tylko powtarzał dokoła, że nie może mi podać żadnych konkretnych informacji, nie może w ramach naszej rozmowy niczego sprawdzić. Obiecał tylko, że jak najszybciej napiszą do mnie. No i oczywiście - ponownie nikt mnie nie kontaktował. Próbowałem po raz ostatni w czwartek 9.1. Ciągle miałem naiwną nadzieję, że może przesyłka jest w drodze i nareszcie otrzymam pozytywną wiadomość.... A tu ….. po raz trzeci ta sama historia z trzecią z kolei telefonistką. Jak na katarynce - nic nie wie, sprawdzi, da znać. I by jeszcze bardziej rozgniewać klienta, pyta na koniec rozmowy, co jeszcze może dla mnie zrobić...… No i 10.1., po prawie 2 tygodniach od zamówienia, otrzymałem maila z informacją, że podobno zamówiony zegarek nie przeszedł kontroli jakości, a była to ostatnia dostępna sztuka i zamówienie musi zostać anulowane. Nie wiem czy ktoś z Państwa uwierzyłby takiej wymówce. Dla mnie jest to po prostu drwina, niesmaczny żart, a przede wszystkim nieuczciwość i absolutny brak poszanowania dla klienta..... Wiesław Firla, Czechy.
W.Kruk to tragedia jakości, mało tego zajmują się jeszcze inwigilacją klienta po zakupie zegarków niektórych marek które sprzedają a to już jest karane
Jednym słowem. Niżej juz upaść nie mozna. Sprzedają produkty jednorazowego użytku. Jakość ich biżuterii to jakaś żenada. Reklamacje odrzucaja. Powód. Uszkodzenie mechaniczne.Ktos kupuje kolczyki za 400zl zeby po nich chodzic. Zwykłej naprawy tego g.. nie mozna sie doprosic. Szkoda że nie przeczytalam wczesniej opini na ich temat w internecie. POLECAM omijac szerokim łukiem Kruka.
Szanowna Pani Żaneto Prosimy o bezpośredni kontakt z nami pod adresem opinia@wkruk.pl i podanie w treści wiadomości szczegółów dotyczących transakcji – między innymi wskazanie salonu, w którym składała Pani reklamację. Pozdrawiamy Zespół W.KRUK
Żenada, same błędy na stronie, duża liczba zegarków opisywanych przez nich na stronie ma same błędy. Żenada, jak byli Poznańska firma to było super i ok.
U nas kierownik robi nas z godzinami .jak liczymy sobie to wychodzą nadgodziny.A później jak daje nam kartę obecnosci do ppdpisu nadgodzin juz nie ma.Boimy sie to zgłosić.Zadna nie chce bo boiimy sie o prace ze zostaniemy zwolnione.
Zgłaszać takie zachowanie od razu. Najlepiej zróbcie to wszystkie, których taka sytuacja dotyczy. Kierownik jak i firma odpowie za takie nieuczciwe praktyki. Nie ma się czego bać. Praca jak praca. Można mieć lepszą. Serio
ALE CHYBA DOSTAJECIE GRAFIK CZASU PRACY NA MIESIĄC? TO RACZEJ NIE TRUDNO POLICZYĆ GODZINY JUŻ NA GRAFIKU , CZY SĄ ZGODNE Z NORMĄ MIESIĘCZNA???
Widziałem że W.Kruk szuka kupca w dziale produktu i koordynatora e-commerce. Oferują benefity. Jakie konkretnie dodatki dostają pracownicy? Ktoś z obecnie zatrudnionych osób mógłby je wyszczególnić?
Benefity masz gwarantowane: ciągły stres, poniżanie, hejt i wynagrodzenie dzielone przez pół - to wszystko zapewnia firma w.kruk
Absolutnie nie polecam pracy w dziale produktu, panuje chaos, a Pani Dyrektor ma muchy w nosie i donosi do zarządu wszelakie plotki, brak szans na podwyżkę już nie wspomnę bo tak owych nie ma - chyba ze podwyżka dla Pani Dyrektor za zasiedzenie, ogólnie w tej firmie nie zarobisz.
Oprócz hejtu i poniżania zapomniano wspomnieć o wręcz ponadnormatywnym obgadywaniu. "Rodzinna firma" jak się patrzy :)
Pierwszy raz się z czyms takim spotykam! Dopóki pracownik jest posłuszny jak pies to jest wszystko cacy, ale jak pracownikowi w życiu prywatnym cos się zadzieje firma natychmiast zwalnia! Moja sytuacja wygląda tak, z szefowa jak i z pracownicami dogadywałam się super... Ale okazało się że u mojego dziecka wyszedł dodatni wynik na covid.. Przeszedł do nie najlepiej, musiałam iść na przymusowa kwarantanne z nim na 10 dni plus dodatkowe 7 na wypadek gdyby wyszly objawy u mnie, nie spodobało się to pracodawcy bo jest okres świąteczny a jak wiadomo kasa ich najważniejsza... A że w dodatku nie lubi dzieci pogłębiło to cała sytuację, do 31 grudnia miałam umowę próbna, więc w piątek zapytałam jak wyglądac będzie mój powrót do pracy bo miałam wrócić po świętach...laskawie dziś czyli po 3 dniach szefowa zadzwoniła że umowa nie zostanie przedłużona od taki prezent na święta! Odradzam, płacą marnie, wymagania wygórowane.. Szkoda słów :(
To chyba wina kierownika. Ja nie mogę narzekać. Sama przeszłam covid dobry miesiąc na umówię próbnej i nie zostałam zwolniona ani nie została mi nie przedłużona umowa. W tygodniu świątecznym tez nie było problemu.
Ciekawe jaki był pracownik. Bo pisać może tu każdy bo jest anonimowy i oczywiście może pisać wszystko ale czy jest to prawda?
Sądząc po tym co jest tu napisane i w jaki sposób jest to napisane da się zauważyć że nie pisał tego nikt kto był zatrudniony w WK. Kłamać trzeba umieć tylko to ciśnie się na usta. Z pewnością napisała to jakaś Grażyna oderwana od pługa hahaha "szefowa" to ci dopiero kawał.
Ciągły wyścig szczurów,kierownik to porażka skloca zespół nic nie robi tylko siedzi na zapleczu i gada przez telefon.ma w grafiku np.do 17stej wychodzi o 15 bo mowi ze ma jakies nadgodziny ale skąd!Kierownik jest obłudny kłamliwy i chroni tylko swoja (usunięte przez administratora)
Wyścig szczurów hmmmm..... Jeżeli nie dajesz rady to może najwyższa pora odejść ????. A co do obłudy i kłamstw wystarczy mieć chodź ciutke odwagi i powiedzieć to kierownikowi prosto w oczy ale...... no tak trzeba mieć odwagę hahahaha.
Cześć Amanda, Ty pracujesz w Kruku, tak? :) Mogłabyś mi napisać jakie są normy, które trzeba wyrobić co miesiąc jako doradca klienta? Czy łatwo jest wszystko ogarnąć na początku swojego zatrudnienia? Każdemu udaje się wyrobić dane targety? I jak wygląda kwestia prowizji? Jakie są?
Dzięki za dobrą radę Pani Kierownik -Amando ha ha ha !!!!! Już nie pracuję w tym gnieździe żmij.
cześć , proszę napiszcie ile zarabia średnio normalny sprzedawca czy sa jakieś premie ?? i oo coo się pytają na takiej rozmowie o prace :)
Najgorsza firma w jakiej miałam nieprzyjemność pracować. Rok pandemiczny tym bardziej pokazał jak pracownik nie jest szanowany. Ciągłe zmiany etatów na lockdownie, zmniejszające jeszcze bardziej już i tak żałosną podstawę zupełnie nie współmierną z odpowiedzialnością materialną. Wymagania wielkie, ale od siebie firma nie daje nic. Socjalu nie ma żadnego, benefitów brak. Firma płacze jak to im ciężko ale żaden inny jubiler nie dostał takiego dofinansowania od państwa jak W. Kruk. Jedyny pozytyw w tej firmie to większość współpracowników - pomijając kierownictwo, bo tu niestety też różowo nie jest. Przynajmniej na salonie na którym pracowałam kierownik miał się za szefa wszystkich szefów chyba nawet nad samego prezesa firmy. Przychodzenie do pracy jak sie chce, godzin oczywiście nie odrabia, wychodzenie co chwile na zakupy, przesiadywanie na zapleczu, zwalanie każdej roboty na pracowników i ciągłe narzekanie ile to ma obowiązków i jak to sie nie wyrabia. Może gdyby więcej czasu przykładało się do pracy a nie do rozmawiania przez telefon na tematy prywatne czy wychodzenie na długie zakupy w trakcie godzin pracy to i czasu na obowiązki by nie brakowało.
Nic dodać nic ująć może coś jeszcze można by było ale po co Ci lepsi czyli góra i śmieszne pseudo kierowniczki i tak mają to gdzieś święte (usunięte przez administratora)i tyle w temacie
Jak przychodzicie do pracy poniewaz od zamknięcia salonów codziennie wszystkie od 9 do 17 przychodzimy do pracy a z tego co wiem mialysmy pracowac po 2 na zmianie.Czyli wypadalo by nam2 3 dyżury a pozostałe dni gotowość do pracy. .Malo tego kierownik w te dni co dal nam wolne od pracy to poinformował nas ze godziny przepisał na maj i mamy kazda z nas ok 40 do odrobienia.Czuje sie oszukana dyskryminowana na tle innych salonów i nie równo traktowana.Powinny byc jasne wytyczne odgorne od dyrekcji w jakie dni do pracy a w jakie gotowos do pracy c dla wszystkich pracowników.????
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w W.KRUK S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy W.KRUK S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w W.KRUK S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 3 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy W.KRUK S.A.?
Kandydaci do pracy w W.KRUK S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.